Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 77 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.ca

  1. #26
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eindelijk is vandaag Once Upon a Time in America, besteld bij amazon.ca gearriveerd.

    Werd verzonden op 10 januari, dus ruim zeven weken onderweg ... tja beter laat dan nooit zeker.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #27

    Standaard

    Was Amazon UK niet goedkoper geweest?

  3. #28

    Standaard

    zes weken en één dag : eindelijk gearriveerd.
    Ook vandaag gearriveerd : zending van zondag ... Expedited gekozen, met DHL verzonden. Géén douanekosten !

  4. #29

    Standaard

    Gisteren bericht ontvangen van amazon.ca dat mijn Blu-ray ("Outlaw Josie Wales") eindelijk is verzonden. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze hier arriveert. Heb gekozen voor Standard International Shipping, maar Amazon Canada geeft aan dat mijn zending pas tussen 23 augustus en 9 september (!) hier zou aankomen. Belachelijk! Komen ze het op de fiets brengen, of zo? Misschien valt het mee, maar met dit soort lange bezorgtijden kun je tegenwoordig echt niet meer aankomen. Twee weken is zo ongeveer het maximum, wereldwijd. Maar de overzeese vestigingen van Amazon denken daar heel anders over. Anders de volgende keer maar iets meer betalen en via Planet Axel laten leveren. Dat heb je altijd in 10-14 dagen in huis.

  5. #30

    Standaard

    Je hebt nooit bij Barnes & Nobles besteld Marcel ...dat zijn soms pas levertijden.

  6. #31

    Standaard

    Als hij niet via DHL is verzonden en je geen tracking nummer habt dan duurt amazon.ca erg lang is mijn ervaring. Ik heb gisteren een bericht ontvangen dat mijn BD's wel via DHL zijn verzonden en de verwachte leveringsdatum is 19 juli.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Aha dan zou mijn Outlaw Josey Wales en Blue Valentine hier ook snel moeten zijn.
    Deze zijn namelijk via DHL verzonden als 'k op de mail van amazon.ca kan voortgaan.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Aha dan zou mijn Outlaw Josey Wales en Blue Valentine hier ook snel moeten zijn.
    Deze zijn namelijk via DHL verzonden als 'k op de mail van amazon.ca kan voortgaan.
    Kun je tracken op hun website bij Your Orders
    Die van mij is net in Leipzig aangekomen:
    July 14 2011 10:17:00 PM Leipzig DE Arrival Scan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34

    Standaard

    Wow mijn bestelling is al in amsterdam, dit gaat wel heel rap!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Wow mijn bestelling is al in amsterdam, dit gaat wel heel rap!
    DHL heeft net het pakketje al langs gebracht, dus in 2 dagen van Canada naar Nederland wat een service. Verder ook geen gezeik met de douane, maar eens wat verder via amazon.ca bestellen

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    DHL heeft net het pakketje al langs gebracht, dus in 2 dagen van Canada naar Nederland wat een service. Verder ook geen gezeik met de douane, maar eens wat verder via amazon.ca bestellen
    Als ze via Canadian Post verzenden is het wel anders, duurde bij mij geloof ik 5 weken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #37
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Deze middag gaan we het weten, zijn om 9:15 aan de deur geweest. Tja was niet thuis natuurlijk, er moet brood op de plank komen voor al die BD's/DVD's

    Laatste keer via CA Post duurde het 7 weken. Maakt me niet zo gek veel uit, want OUaTiA heb 'k nog altijd niet gezien.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #38

    Standaard

    Hier ook binnen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #39

    Standaard

    Ja, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. Ook hier zojuist DHL aan de deur met de BD van "Outlaw Josey Wales". Ik ben zeer aangenaam verrast. 14 juli verzonden, nu al hier. Ze hebben snelle fietsen daar bij die Canadezen... Kunnen hun Amerikaanse collega's nog een voorbeeld aan nemen.

  15. #40

    Standaard

    Verstuurt amazon.ca altijd hun pakketjes van DHL en is daarmee de kans op extra douane kosten nihil? Anders bestel ik direct de Ultimate Collectors editions van Ben-Hur en Citizen Kane bij hun.

  16. #41

    Standaard

    Ik dacht altijd dat de USD sterker stond dan de CAD, maar ik zie net dus dat 1 euro ca. 1,37 CAD is en 1 euro ca. 1,44 USD.

  17. #42

    Standaard

    Wat een gezeik met die DHL verzending als je overdag werkt!
    Vraag je of ze op je werk willen afleveren komen ze daar om 18.10 uur langs als iedereen naar huis is.
    Uiteindelijk bij de 4e (niet afgesproken) afleverpoging gelukt, hoewel DHL de dag daarvoor had gemeld dat er niet meer gratis werd bezorgd en dat een nieuwe afleverpoging € 25.00 moest kosten.
    Had het pakket al willen laten ophalen in Hoofddorp, maar hoefde dus niet....

  18. #43

    Standaard

    Heerlijk die DHL Express verzending zelfs bij brievenbuspost de laatste tijd, gewoon binnen 2 a 3 dagen in huis.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #44

    Standaard

    vorige week een steelbook besteld,
    kwam helaas beschadigd aan (ze werken met een dun bubbeltjes-envelop, niet die kartonnen als bijvoorbeeld amazon.de of uit de uk)
    nadat ik contact had gezocht erover, hebben ze beloofd een nieuwe te sturen, en nu, 2 dagen (!!) later alweer binnen
    zeer snelle levering, goede klantenservice en ik mag mijn beschadigde steelbook nog houden ook....

  20. #45

    Standaard

    Afgelopen donderdag heb ik hier voor het eerst iets besteld (de Batman begins BD-steelbook) en gisteren kreeg ik hem al binnen. Echt heel apart die snelle levering.

    Binnenkort ga ik eens testen hoe het gaat met grotere zendingen en douaneheffingen.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Afgelopen donderdag heb ik hier voor het eerst iets besteld (de Batman begins BD-steelbook) en gisteren kreeg ik hem al binnen. Echt heel apart die snelle levering.
    Volgens mij DHL. Verbaast me niets. Moest je voor ontvangst tekenen?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Volgens mij DHL. Verbaast me niets. Moest je voor ontvangst tekenen?
    Ja

  23. #48

    Standaard

    Amazon.ca blijft me verbazen. 29 december iets besteld, gisterenochtend was het nog in de VS en vanochtend kon ik het pakketje aannemen. Ongelooflijk snel!

    Wel vreemd trouwens dat die pakketjes via de VS gaan.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Amazon.ca blijft me verbazen. 29 december iets besteld, gisterenochtend was het nog in de VS en vanochtend kon ik het pakketje aannemen. Ongelooflijk snel!

    Wel vreemd trouwens dat die pakketjes via de VS gaan.
    Als ik iets verkoop aan een Canadees en het product later vestuur dan aan een Amerikaan, komt het product veel eerder aan bij de Canadees. Soms is er echt een verschil van 2 weken. Het is dus beter geregeld. Of het is gewoon lastiger in de VS vanwege de bevolkingsdichtheid. Ik weet dat de bevolkingsdichtheid van de VS veel groter is dan dat van Canada, maar in Canada wonen de meesten mensen wel dicht bij elkaar, het grootste gedeelte van het land is onbewoonbaar, terwijl er in de VS mensen in elke uithoek wonen en daar moet er ook gewoon bezorgd worden.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Amazon.ca blijft me verbazen. 29 december iets besteld, gisterenochtend was het nog in de VS en vanochtend kon ik het pakketje aannemen. Ongelooflijk snel!

    Wel vreemd trouwens dat die pakketjes via de VS gaan.

    Welke verzendoptie gebruik jij hiervoor? Standard of een duurdere optie?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •