De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard How to train your dragon

    http://www.youtube.com/watch?v=qHUhygdAZIw

    zondagmiddag naartoe in 3d met mn petekindje

    ben benieuwd
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    Schijnt erg leuk te zijn, wil em zeker een keer zien.

  3. #3

    Standaard

    Zondag ga ik ook met mijn zoontje, kijker al naar uit!

  4. #4

    Standaard

    De critici smullen hier ook van, in geen maanden zo'n hoge score gezien:

    Boasting dazzling animation, a script with surprising dramatic depth, and thrilling 3-D sequences, How to Train Your Dragon soars.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    Vanavond gezien in Hoogeveen in de 3D OV versie, was erg leuk!
    Hier kan je gerust heen gaan, krijg je absoluut geen spijt van!


    Alleen die XpanD brillen.... ze zitten niet lekker op je neus, a.k.a. ''afzakneiging'' en 't beeld was vrij donker. (dat is sowieso altijd met 3D, maar de lamp van de projector leek ook op z'n einde, aangezien-ie niet 100% stabiel brandde.)

    RealD is eigenlijk een fijner systeem, maar Mustsee Grunn draait de OV 3D versie niet.

  6. #6

    Standaard

    vandaag gezien, een echte aanrader
    prachtige animaties, en een 3D die in mijn ogen beter is dan bij avatar
    veel meer passages met echt dieptezicht...!!
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #7

    Standaard

    Briljante animatiefilm, leuk verhaal ook, echt van genoten ... een aanrader dus !
    I find your lack of faith disturbing

  8. #8

    Standaard

    heel leuk in imax 3d. Kwaliteit 3d, niet clash of the titans 3d.

    Verhaal is leuk, Characters zijn supercool. Humongous vikings and cool dragons

  9. #9

    Standaard

    Wilde 'm graag gaan zien, maar de Engelse versie draait niet meer in Antwerpen, en naar de NL dub vertik ik om te gaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Nu al niet meer joh ?


    Ik vind het vreemd ... deze animatie film is echt briljant ... krijgt hoge cijfers ... en op dvd.nl een ***lig topicje met 8 antwoorden ... waarvan dit nummer 9 wordt . Heel apart ...
    I find your lack of faith disturbing

  11. #11
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Wilde 'm graag gaan zien, maar de Engelse versie draait niet meer in Antwerpen, en naar de NL dub vertik ik om te gaan.
    Ik weet niet goed waar je dit haalt Werner, want hij draait nog op verschillende tijdstippen.

    Ik kan hem u ook aanraden, het is een goede film.
    Misschien had er iets meer ingezeten, waardoor hij een iets hoger niveau zou halen, maar het blijft een steengoede animatiefilm.

  12. #12

    Standaard

    Was helemaal gestoord van de trailer geworden. Had hem veelste vaak gezien. Na goeie dingen gehoord te hebben toch maar gegaan. Positief verast! Geweldige animatie. Grappig, avondtuurlijk, actie en mooi beelden

    85/100
    Things you own end up owning you.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Ik weet niet goed waar je dit haalt Werner, want hij draait nog op verschillende tijdstippen.
    Ja maar helaas alleen in 3D...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Jij hebt toch iets met je ogen?

    Deze film is prachtig in 3D, perfect toegepast!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Jij hebt toch iets met je ogen?
    Deze film is prachtig in 3D, perfect toegepast!
    Inderdaad, daardoor gaat het hele 3D-gebeuren aan mij voorbij. Ik kan anderzijds wel geloven dat het inderdaad knap moet zijn, niet toevallig is het merendeel van de films dat in 3D wordt geschenen of mee gepromoot animatiefilms (Monsters Vs. Aliens, How To Train Your Dragon, Cloudy With A Chance Of Meatballs en de volgende twee titels die uitkomen zijn Open Season en nog zo'n Sonyanimatiefilm).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Heerlijke film, heb ontzettend gelachen bij de 3D NL versie, vond hem zelfs spannender dan de nieuwe Clash of the Titans film.
    Ikran is not horse!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •