De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard vraagje ivm dvd box shaka zulu

    hoi,

    Als fervente dvd verzamelaar besloot ik om deze tv serie eens aan te schaffen (Bart Smit 12.95 euro)
    de dvd box bevat 4 dvd's....1 reeks (mini serie) van 3 dvd's en 1 dvd van 3h (shaka zulu 2)

    Mijn probleem is het volgende:
    Ik had zo'n box gekocht en de 3de dvd van de serie (de enige dvd met 4 afleveringen op) bleef hangen rond 1h 45min....k heb deze box dan ingeruild voor een andere en hier blijft dezelfde dvd 3 hangen rond 1h 47min....na een tijdje verspringt de dvd speler dan naar 2h en om dan verder te spelen....

    ook op mijn 2 computers gaven beide dvd's een "leesfout" en crashte de pc bij het afspelen van die bewuste tijdstippen.

    zou er iemand die deze dvd box heeft zo vriendelijk willen zijn om dit eens bij hem na te kijken?
    hier een foto van de bewuste dvd box
    http://filmentiny.dommel.be/images/shaka-zulu.jpg
    barcode = 8 711983 453951

    Aangezien ik hem nu al eens ingeruild heb twijfel ik om deze weg te doen (aangezien het enige alternatief een "tegoedbon" is en ik de serie graag had gehad = jeugdnostalgie)

  2. #2

    Standaard

    Ben ik de enige hier die deze box heeft?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door leslcor Bekijk bericht
    Ben ik de enige hier die deze box heeft?
    Volgens dit topic niet. Maar daarin maken ze geen melding van het probleem dat jij hebt.

  4. #4

    Standaard

    tja, in dat topic wordt het idd besproken MAAR daar hebben ze het oa ook nog over videobanden etc....+ er zijn genoeg verzamelaars die zo'n box kopen om te hebben en er niet toekomen om deze daadwerkelijk te bekijken...+ het is in dat topic niet echt duidelijk wie daadwerkelijk de serie gekocht heeft.
    Ofwel heeft de winkelketen waar ik de 2 boxen gehaald heb een "slecht lot" aangekocht...ofwel hebben alle boxen deze fout....de fout doet zich voor in episode 9...op het eerste zicht lijkt er trouwens niks aan de hand aangezien de dvd normaal afspeelt wanneer men deze in de speler stopt.
    k heb hem met 2 verschillende computers en 2 verschillende stand alone dvd spelers afgespeeld en met telkens hetzelfde negatieve resultaat...beeld blijft hangen op het voorheen reeds aangegeven tijdstip....computers crashen, stand alone dvd speler verspringt naar een later tijdstip (waardoor een heel deel van die episode niet kan bekeken worden)
    Langs de ene kant voel ik echt de neiging om nog eens naar die winkelketen te rijden aangezien ze een kapot product verkopen maar langs de andere kant zou ik die serie zo graag houden....typische reacties van een dvd-verslaafde zeker?
    Zowiezo konden ze de dvd niet opnieuw bestellen en hadden ze geen meer in voorraad...k heb naar de uitgever "bridgestone" of zo...via hun website een vraag hieromtrent verstuurd maar tot op heden geen antwoord gekregen....toch bedankt voor u antwoord....da's heel vriendelijk...t stelt me wel teleur dat op zo'n groot dvd forum als dit zo weinig mensen reageren of zo weinig mensen dezelfde dvd box in hun bezit hebben....k heb de serie nu uitgekeken (zo goed als t kon) en k moet zeggen dat deze weinig van zijn pluimen heeft verloren na al die jaren...integendeel, sommige beelden en scenes blijven even machtig, indrukwekkend en mooi

  5. #5

    Standaard

    eventjes terug naar boven schoppen in de hoop dat iemand dezelfde dvd box heeft en dit eens wil nakijken....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •