De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pirates of the Caribbean Trilogy UK release! EN of EN SDH subs?

    Vraag staat al boven in! Deze boxset is op amazon.co.uk nu 25 pond mooie prijs voor 3films!

    Is er iemand in bezit van deze box en kan die mijn vertellen of er normale engelse subs op zitten?

    Hoor het wel,

    Gr Bart

  2. #2

    Standaard

    als ik mag wil ik bijkomend vragen waar ik een goedkope release vind vd 3 delen met ned subs?
    in australie maar welke winkel? en hoeveel verzendkosten komen hierbij?

    dankt u
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    als ik mag wil ik bijkomend vragen waar ik een goedkope release vind vd 3 delen met ned subs?
    in australie maar welke winkel? en hoeveel verzendkosten komen hierbij?

    dankt u
    Dan moet je de France versie op amazon.fr kopen die heeft NL subs maar die is op dit moment even niet leverbaar ofzoiets!

  4. #4

    Standaard

    Alle drie de films hebben zowel Engelse als Engels HoH subs.

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad. Dat is tegenwoordig standaard bij Disney.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dan moet je de France versie op amazon.fr kopen die heeft NL subs maar die is op dit moment even niet leverbaar ofzoiets!
    63,99 voor de box op amazon.fr
    ik ben niet zot
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    63,99 voor de box op amazon.fr
    ik ben niet zot
    Eerst was ie daar maar 30a35e Voor die prijs kun je hem beter in NL halen ja

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •