Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 117 van 117 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Dan moet je dus nog een film vinden van 1 euro om onder de verzendkosten uit te komen
    nee hoor heb zonder verzendkosten besteld! Was 18,99 kwijt..

  2. #102
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    nee hoor heb zonder verzendkosten besteld! Was 18,99 kwijt..

    bedankt
    I'll be back!!

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    nee hoor heb zonder verzendkosten besteld! Was 18,99 kwijt..
    Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar hebt? Als ik 'm wil bestellen komt er €6,14 bij

  4. #104
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RothaNL Bekijk bericht
    Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar hebt? Als ik 'm wil bestellen komt er €6,14 bij
    Klopt! ik ben direct gaan bestellen, maar moet eerst nog een goedkope BluRay vinden om net over 20 euro te komen....(want bij mij kwam er ook 6,14 bij)
    I'll be back!!

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Klopt! ik ben direct gaan bestellen, maar moet eerst nog een goedkope BluRay vinden om net over 20 euro te komen....(want bij mij kwam er ook 6,14 bij)
    Vaag :S kan je ze de rekening laten zien dat ik maar 18,99 heb betaald en geen verzendkosten!

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Hier zou ik ook graag wat meer over willen horen. En dan met name over de beeld/geluids kwaliteit van de Blu-rays. De meeste films heb ik namelijk al op dvd, dus voor mij moet het wel echt een verbetering zijn.
    Toch maar de gok gewaagd en gekocht bij de FRS (50 euro op site, in winkel gekocht met 10 euro kortingsbon, dus 40 euro slechts betaald).

    Het is een grote kartonnen doos, met daarin grote kartonnen 'houders' waar de film en een 'exclusieve zilveren artcard' in zit. Een paar foto's bijgevoegd om hetgeen wat duidelijker te maken. Alleen foto's gemaakt van True Legend, om een idee te geven.

    Op de achterkant van die kartonnen 'houders' staan de specificaties van de film en bij sommige films zitten extra's, maar bij anderen helemaal geen.
    Ook zijn alle films 1080p (volgens achterkant) en allemaal dts-hd, BEHALVE Crouching TIger, Hidden dragon, wat ik toch wel jammer vind.

    Beeldkwaliteit nog niet gechecked, komt in de loop van deze/volgende week wel.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  7. #107

    Standaard

    Gister eerste 3 kwartier (helse stageverslagen + 4.45 opstaan :S, maar na deze week stage voorbij dus genoeg voor BD's !!) van Three Kingdoms gekeken. Beeldkwaliteit is zeer redelijk tot goed te noemen, geen demo materiaal, hoewel t geluid (DTS-HD MA) behoorlijk goed klinkt.

    De trailers vóór de hoofdfilm waren wel ff schrikken (overduidelijk dvd-upscale), maar de beeldkwaliteit van de hoofdfilm zag er goed (en 1080p) uit.

    Uiteraard had ik wel weer problemen met DFW af ts spelen op mn LG BD370, maar op 50 hz gezet en toen deed ie t weer (weet ik niet of dit wat uitmaakte, maar ach hij deed t in ieder geval ).

    Zal binnenkort wat meer vertellen over andere films.

  8. #108

    Standaard

    Bedankt voor de info voor zover. Ik hou dit topic even in de gaten.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #109

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar deze: A Woman, a Gun and a Noodle Shop

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #110

    Standaard

    The Ultimate Epic Asian Collection is nu €29,99 bij FRS, zelfs nog goedkoper dan de dvd-versie.
    Ik heb de box alvast gekocht: linkje

  11. #111

    Standaard

    heeft iemand reeds de nl BR Fist of Legend in bezit ? FRS geeft aan dat geluid Cantonees DTS HD MA is, is dit waar want volgens mij hebben andere versies dit spoor niet

    wil film graag hebben en zit in 2 voor 20 actie maar wel met originele track in hoogste kwaliteit
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #112

    Standaard

    Woochi: The Demon Slayer en I Saw the Devil UK versies krijgen beide prima reviews !!

    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 07-05-2011 om 22:01
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heeft iemand reeds de nl BR Fist of Legend in bezit ? FRS geeft aan dat geluid Cantonees DTS HD MA is, is dit waar want volgens mij hebben andere versies dit spoor niet

    wil film graag hebben en zit in 2 voor 20 actie maar wel met originele track in hoogste kwaliteit
    Heb deze net gekeken is dus Duits DTS HD 5.1 en Cantonees DTS 2.0 beeld is ook niet echt super. Toch is het een goede film en is zeker wel de moeite waard.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Heb deze net gekeken is dus Duits DTS HD 5.1 en Cantonees DTS 2.0 beeld is ook niet echt super. Toch is het een goede film en is zeker wel de moeite waard.
    thanks voor info: wil film zeker hebben maar heb nog hoop dat er nette versie komt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #115

    Standaard

    Tekken zit in de 2 voor 20 actie bij FRS

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    thanks voor info: wil film zeker hebben maar heb nog hoop dat er nette versie komt
    Geen dank

    Weet jij misschien wat ze me die Jet Li collection gaan doen? Ik bedoel gaan ze al zijn film op die manier op blu-ray zetten?

    Er zijn volgens mij nu 3 delen uit.

    gr,

    Martin

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Geen dank

    Weet jij misschien wat ze me die Jet Li collection gaan doen? Ik bedoel gaan ze al zijn film op die manier op blu-ray zetten?

    Er zijn volgens mij nu 3 delen uit.

    gr,

    Martin
    geen idee maar het lijkt erop dat ze niet aan verbetering doen, dus lekker goedkoop maar BR onwaardig
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •