Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Het lijkt me er sterk op dat je je Parental Controls moet nakijken, en op de website onder Users Settings: Online Collection. De serie Rome op Blu-Ray wordt ook niet standaard online weergegeven door de 18 rating.
    Werkt nu! Idd de parental control. Dank u vriendelijk.
    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  2. #27

    Standaard vertaling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    nog maar eens vragen dan.. de 3.5nog iets blijft het dan toch ook gewoon doen?

    Ik verwacht dat de 3.5.1. gaat verdwijnen. De database heeft een andere structuur gekregen.

    Overigens ben ik sinds een week bezig om de bestaande vertaling om te bouwen naar versie 3.6. Is wel een klotenklus. Op het invelosforum zal ik binnenkort berichten plaatsen met vraag om vertaalsuggesties voor bepaalde lastige kreten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #28

    Standaard

    Ik heb gisteren Windows7 geïnstalleerd en ik heb toch de indruk dat dvdprofiler sneller opengaat. Met Windows Vista duurde het altijd lang voordat het programma open was.

  4. #29

    Standaard

    Ik loop telkens tegen een probleem aan als ik nieuwe titels wil toevoegen. Voordat het toevoegvenster opent gaat hij eerst de database openen / downloaden / verwerken. Dit proces eindigd altijd met de foutmelding hij het bestand niet kan openen en geen contact kan maken met de database.

    Zijn er meer mensen die dit probleem kennen, en zo ja, wat kan ik doen om het op te lossen?

    Ik heb overigens ook de 3.6 versie, en geen "unlimited code".
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Ik loop telkens tegen een probleem aan als ik nieuwe titels wil toevoegen. Voordat het toevoegvenster opent gaat hij eerst de database openen / downloaden / verwerken. Dit proces eindigd altijd met de foutmelding hij het bestand niet kan openen en geen contact kan maken met de database.

    Zijn er meer mensen die dit probleem kennen, en zo ja, wat kan ik doen om het op te lossen?

    Ik heb overigens ook de 3.6 versie, en geen "unlimited code".
    Heb je je firewall vrijgegeven voor dvdprofiler.exe?
    Probeer anders even Tools -> Options -> Online -> Test internet connection.
    Concertagenda op Podiuminfo

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Heb je je firewall vrijgegeven voor dvdprofiler.exe?
    Probeer anders even Tools -> Options -> Online -> Test internet connection.
    Dank voor de tip. Even gecontroleerd, maar daar bleek alles goed te zitten. Ik heb nu alles met behulp van een verse back-up verplaatst naar mijn laptop, die tevens heel wat sneller is. Hier blijven de genoemde problemen achterwege, dus opgelost.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  7. #32

    Standaard

    Wat is het verschil tussen "Feature Trailers" en "Bonus Trailers"? En "Feature Trailer" is een bioscoop trailer maar wat is een "Bonus Trailer"?

  8. #33

    Standaard

    ik heb um al, profiler deed het zelf.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik verwacht dat de 3.5.1. gaat verdwijnen. De database heeft een andere structuur gekregen.

    Overigens ben ik sinds een week bezig om de bestaande vertaling om te bouwen naar versie 3.6. Is wel een klotenklus. Op het invelosforum zal ik binnenkort berichten plaatsen met vraag om vertaalsuggesties voor bepaalde lastige kreten.
    vertalen?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik verwacht dat de 3.5.1. gaat verdwijnen. De database heeft een andere structuur gekregen.

    Overigens ben ik sinds een week bezig om de bestaande vertaling om te bouwen naar versie 3.6. Is wel een klotenklus. Op het invelosforum zal ik binnenkort berichten plaatsen met vraag om vertaalsuggesties voor bepaalde lastige kreten.
    Hoeze bestaande vertaling ombouwen? Mijn 3.6.0 is gewoon in het Nederlands hoor...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #36

    Standaard

    Bedankt voor de tip, meteen even instaleren

  12. #37

    Standaard

    Je hebt hopelijk nog wel de keus in welke taal er wordt weergegeven?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #38
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Je hebt hopelijk nog wel de keus in welke taal er wordt weergegeven?
    Kan je nog perfect kiezen hoor.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Hoeze bestaande vertaling ombouwen? Mijn 3.6.0 is gewoon in het Nederlands hoor...

    Je gebruikt de vertaling voor (vermoedelijk) 3.5.1. Deze is niet compleet. Her en der zul je nieuwe, niet vertaalde teksten zien, Hangt samen met nieuwe mogelijkheden in programma.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Wat is het verschil tussen "Feature Trailers" en "Bonus Trailers"? En "Feature Trailer" is een bioscoop trailer maar wat is een "Bonus Trailer"?

    Feature trailer zal een trailer zijn van de hoofdfilm op de schijf. Bonus trailers zijn trailers van andere films.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Je hebt hopelijk nog wel de keus in welke taal er wordt weergegeven?
    Standaard is de instelling US English. Wil je de Nederlandse vertaling dan moet je die downloaden van invelos.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #42

    Standaard

    3.6.1. is inmiddels ook al gearriveerd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Bug fixes in version 3.6.1
    • Corrected possible access violation in DVD->Edit via the Move Down button
    • Added optional printing methods to address missing images in reports, acessible from the print dialog; also changed default printing method
    • Fixed: Sort options in credit info window not working
    • Addressed hang experienced by some users when creating a new database
    • Corrected performance issue in Personalize with very large collections
    • Fixed: On Add DVD->by Disc ID, the Alternates window list keeps growing with the same entries being duplicated.
    • Swapping column order of cast name/role causes display issue of credited as
    • Unflag during contribution not working for localities outside the US
    • Fixed program crash at start experienced by some users
    • Connection closed gracefully should be trapped (everywhere? in dpo synch?)
    • Layout HTML doesn't show voice flag if there's no role set
    • Sorts incorrect in welcome page loaned list (date in particular)
    • Fixed: Review is not saved via DVD->Edit when it is the only change
    • Fixed: Copy crew section stops copying when it reaches a group divider
    • In Add DVD window, the similar title detection now works with custom collection types
    • Moved help to web-based help to facilitate updates (currently unchanged content from 3.5.1)
    • Default odd collection types to owned, in collection read, dvd read, and collection type totals
    • Fixed: Collection number in use displayed in some cases when it shouldn't be
    • Fixed: Chart for Video Review showing Entire Review
    • Fixed: Movie Pick selection for last watched is not filtering correctly
    • Fixed: Movie Pick matching count not updated when an audience member is deselected
    • Fixed: Setting exclusions via right-click did not trigger the upload during the next DPO synchronize
    • Corrected error synching mobile when a custom collection type used the blank image

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Feature trailer zal een trailer zijn van de hoofdfilm op de schijf. Bonus trailers zijn trailers van andere films.
    Ik vermoedde dat het zoiets zou zijn. Bedankt

  20. #45

    Standaard

    Nog een vraagje. Als je een profiel wilt aanpassen, kan je op een bepaalde moment een classificatienummer geven maar onder die classificatienummer is er nog een andere optie onder de naam "Count as". Wat is dat? Dat is een nieuwe functie van 3.6.0.
    Laatst aangepast door BASIL : 03-04-2010 om 18:30

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Je gebruikt de vertaling voor (vermoedelijk) 3.5.1. Deze is niet compleet. Her en der zul je nieuwe, niet vertaalde teksten zien, Hangt samen met nieuwe mogelijkheden in programma.
    Duidelijk. Weer iets geleerd
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Nog een vraagje. Als je een profiel wilt aanpassen, kan je op een bepaalde moment een classificatienummer geven maar onder die classificatienummer is er nog een andere optie onder de naam "Count as". Wat is dat? Dat is een nieuwe functie van 3.6.0.
    Daarmee kun je aangeven voor hoeveel titels je de dvd wil laten meetellen. Bijvoorbeeld een box met 5 chilld-profiles zou met alle counters op 1 als 6 titels tellen.

    Je kunt er nu voor kiezen de hele box als 1 te tellen (dan zet je bij de childprofiles de counter op 0) of je kunt alleen de 5 losse onderdelen laten meetellen (dan zet je de counter bij de box op 0).

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    Daarmee kun je aangeven voor hoeveel titels je de dvd wil laten meetellen. Bijvoorbeeld een box met 5 chilld-profiles zou met alle counters op 1 als 6 titels tellen.

    Je kunt er nu voor kiezen de hele box als 1 te tellen (dan zet je bij de childprofiles de counter op 0) of je kunt alleen de 5 losse onderdelen laten meetellen (dan zet je de counter bij de box op 0).
    Bedankt. Ik heb nog iets bijgeleerd

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    Daarmee kun je aangeven voor hoeveel titels je de dvd wil laten meetellen. Bijvoorbeeld een box met 5 chilld-profiles zou met alle counters op 1 als 6 titels tellen.

    Je kunt er nu voor kiezen de hele box als 1 te tellen (dan zet je bij de childprofiles de counter op 0) of je kunt alleen de 5 losse onderdelen laten meetellen (dan zet je de counter bij de box op 0).
    Dat is wel beter ja, dat was een gemis tot nu, goeie info !

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Dat is wel beter ja, dat was een gemis tot nu, goeie info !
    thank you
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •