Pagina 16 van 19 EersteEerste ... 61213141516171819 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #376

    Standaard

    My Movie Pro aangeschaft voor 3,99.

    Barcodescan werkt perfect, toch nog wel een paar titels die hij niet kan vinden maar deze kan je wel zelf toevoegen of aanmelden.

    Erg overzichtelijk. Sync met IPad en IPhone.

    Leuke aanschaf voor een klein prijsje.

    Dikke aanrader.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    My Movie Pro aangeschaft voor 3,99.

    Barcodescan werkt perfect, toch nog wel een paar titels die hij niet kan vinden maar deze kan je wel zelf toevoegen of aanmelden.

    Erg overzichtelijk. Sync met IPad en IPhone.

    Leuke aanschaf voor een klein prijsje.

    Dikke aanrader.
    Dank voor de tip, net ook gedownload. Ze hebben ook een gratis versie maar daar kan je max 50 titels in kwijt. En dat ga ik (en de meeste hier denk ik) niet redden. Maar toch wel het vermelden waard voor diegenen die de 4 euro toch best veel vinden en geen grote collectie hebben.

  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dank voor de tip, net ook gedownload. Ze hebben ook een gratis versie maar daar kan je max 50 titels in kwijt. En dat ga ik (en de meeste hier denk ik) niet redden. Maar toch wel het vermelden waard voor diegenen die de 4 euro toch best veel vinden en geen grote collectie hebben.
    Rogier, dat meen je toch niet serieus? Wie 4 euro voor dit stukje prachtige software te veel vindt, is echt niet goed snik, zeker als je ziet hoeveel geld op dit forum aan DVD's en Blu-rays wordt uitgegeven. Als de software 39,99 had gekost, had ik wellicht nog getwijfeld, maar zo weinig geld...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #379

    Standaard

    De prijs is een no brainer.

    Zit nu rond de 1200 titels, moet er nog wel veel doen. Het scannen gaat erg rap. Heb nu 5 dvd's die hij niet herkend of niet vindbaar is bij handmatig zoeken. Mogelijkheid is om het zelf toe te voegen in de database.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  5. #380

    Standaard

    Ik heb een probleem met DVD Profiler en Windows 10.
    Als je een titel wil bijdragen dan wordt standaard een internet browser sessie gestart. Onder Windows 10 wordt bij mij dan automatisch het zielige Edge gestart, maar die crasht meteen. Ik krijg als ik op het Edge-icoon klik, vervolgens keer op keer de melding "Kan element niet vinden" te zien. Ook zo'n lekker duidelijke foutmelding.
    Enfin, pas na een herstart van mijn PC start Edge weer op en kan ik mijn bijdrage afmaken, maar bij de volgende bijdrage weer hetzelfde probleem. Ik kan ook helemaal nergens ontdekken hoe ik in DVD Profiler een andere, betere internet browser kan koppelen. Ik heb al in de voorkeuren van DVD Profiler gekeken, maar kan daar niets vinden.

    Iemand met meer PC-ervaring een idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik gebruik DVD Profiler versie 3.9.1 build 1657.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #381

    Standaard

    Bij System/Systeem heb je "Default apps" of "Standaardapps". Daar kan je kiezen voor IE, of een andere browser die je vooraf geïnstalleerd hebt. Met deze instelling zorg je normaal dat eender welk programma nu gebruik maakt van je gekozen browser.

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Bij System/Systeem heb je "Default apps" of "Standaardapps". Daar kan je kiezen voor IE, of een andere browser die je vooraf geïnstalleerd hebt. Met deze instelling zorg je normaal dat eender welk programma nu gebruik maakt van je gekozen browser.
    Dank je wel. Daar had ik het niet gezocht. Ik had verwacht dat het een programma-instelling zou zijn, niet een systeeminstelling. Inmiddels Firefox ingesteld als standaard internet browser. Het werkt nu weer.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #383

    Standaard

    Inmiddels is net 4.0 uitgekomen maar als ik het forum van ze lees, zijn er veel mensen met problemen. Ik blijf nog maar even bij 3.9 hangen.

  9. #384

    Standaard

    Ik heb versie 4.0 al een tijdje. Ik heb zelf geen problemen ervaren. Er zijn kleine dingetjes die nog moeten gebeuren, maar dat weegt voor mij lang niet op tegen de voordelen van versie 4.0. Met name het gebrek aan ondersteuning voor UHD en voor de nieuwe geluidsformaten was voor mij een steeds groter probleem bij 3.9. Dit is in 4.0 opgelost,

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Met name het gebrek aan ondersteuning voor UHD en voor de nieuwe geluidsformaten was voor mij een steeds groter probleem bij 3.9. Dit is in 4.0 opgelost,
    Wat bedoel je hier precies mee? Dat je die opties niet kon selecteren / invullen? Want dat is slechts een tabelletje uitbreiden, daar hoef je geen geheel nieuwe versie voor uit te brengen. Versie 4.0 suggereert een fikse update met flink wat nieuwe functionaliteit. Ben benieuwd wat er nieuw is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #386

    Standaard

    Versie 4 lijkt inderdaad te suggereren dat er een flinke verandering is geweest. Dat is echter niet zo. Behalve wat bugfixes is een redelijk aantal kleine verbeteringen doorgevoerd. Maar niks spectaculairs. Zie hieronder voor een overzicht. Voor mij veruit het belangrijkst is de toevoeging van UHD, HDR en de nieuwe geluidsformaten.
    Voor mij is het ook verder niet interessant welke versienummer het krijgt. Ik meen ergens gelezen te hebben dat alle huidige versies voor de verschillende platforms 4.0 genummerd worden voor de eenduidigheid. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

    Features/Enhancements
    Thumbnail view now supports several configurable badges, to show things like reviews, watched/not watched, rating, etc. Access this via Collection->Thumbnail Settings.

    New "Favorite" tags system. Favorite tags can be shown in a compact, configurable view. Right-click the tag list for details.

    New Global Replace feature for cast/crew, via the DVD->Edit interface (Hold CTRL to access)

    New intelligent analyzer for profile updates examines the changes as they would apply to your collection, and optionally skips those with no effective changes

    New configurable Calendar View can be shown above the collection view, on a collection type basis. Works well for the Wish List.

    Profile updates now allow accepting individual name changes which would normally be skipped, such as birth year removal, name division, or name case

    In Add by Title listing, added new option via right-click to Copy DVD, to support copying information from an online profile without adding it to the collection

    Added option in the title filter 'Don't filter box set contents'. This allows finding child profiles by entering the title of the box set.

    Added support for 4K Ultra HD, and combos

    Added feature options for D-Box, CineChat

    Added support for new audio formats, Dolby Atmos, DTS-X, and Auro-3D

    Gifts are now optionally included in the purchase place chart

    Now can optionally add multiple Watched By entries for the same profile, user and date

    When episode dividers are removed in cast or crew, the contents of that episode are now optionally removed, retained, or moved

    Added support for currencies: Hungarian Forint, Polish Zloty

    Reports now support custom page sizes, in both portrait and landscape orientations

    Report settings now support inches and millimeters (Tools->Options->System to change)

    Reports now support optional page breaks, based on the current sort

    Reports have a new condition that operates on primary genre only

    File->Open Database has a new option to reconnect databases that have been moved

    Added diagnostic startup option to reset online profile list for ease of resolving an interrupted or damaged profile list file

    Add by Title, manual entry now shows a selectable indicator when there are existing matching titles in your collection

    The OK button on the profile update comparison window can be set to OK, Next

    When refreshing and checking for box set children, added a Yes to All option

    When box set children are automatically moved to owned or ordered along with their parent, they now inherit the parent's purchase date and place

    Laatst aangepast door Steve G. : 08-10-2017 om 23:13

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    De prijs is een no brainer.

    Zit nu rond de 1200 titels, moet er nog wel veel doen. Het scannen gaat erg rap. Heb nu 5 dvd's die hij niet herkend of niet vindbaar is bij handmatig zoeken. Mogelijkheid is om het zelf toe te voegen in de database.
    Door de kick van deze thread heb ik de My Movies app uitgeprobeerd en meteen de volledige gelocht, want hij is inderdaad superhandig door dat scannen. Ik heb niet zoveel meer als anderen (veel weggedaan), maar toch noch zo’n 450 titels, die zaten er binnen het uur in. Ook handig dat het een app is en niet meer een web-based systeem. Heb jaren geleden DVD Profiler ook gebruikt masr daar was vaak gedoe mee wat ik me herinner.

  13. #388

    Standaard

    Ik gebruik zelf de app van DP niet meer. Als ik een titel heb toegevoegd maak ik een pdf van die lijst en die staat op de Dropbox. Als ik dan winkel, kan ik zo met de telefoon kijken of ik een titel heb of niet. Overstappen doe ik liever niet. Ik zit ruim boven de 1000.

  14. #389

    Standaard

    Je kunt de database van dvdprofiler importeren bij my Movies. Dan moet je nog wel de titels langslopen op foutjes. Ik gebruik overigens beide, dvdp en my movies.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Door de kick van deze thread heb ik de My Movies app uitgeprobeerd en meteen de volledige gelocht, want hij is inderdaad superhandig door dat scannen. Ik heb niet zoveel meer als anderen (veel weggedaan), maar toch noch zo’n 450 titels, die zaten er binnen het uur in. Ook handig dat het een app is en niet meer een web-based systeem. Heb jaren geleden DVD Profiler ook gebruikt masr daar was vaak gedoe mee wat ik me herinner.
    Barcode scannen kan ook gewoon bij Profiler hoor. Ik heb totaal geen problemen met dit programma. Collectie synchen naar je mobiele apparaat is slechts een minuut werk, nog niet eens.

  16. #391

    Standaard

    Inderdaad, geldt voor mij ook. Naar aanleiding van de berichten hierboven heb ik uit nieuwsgierigheid my movies op de ipad en op mijn imac geïnstalleerd. Ik heb nog geen voordelen kunnen ontdekken t.o.v. Dvdprofiler. Wat me een voordeel leek was de afleveringsinformatie bij tv-series. En het kunnen afvinken van gekeken afleveringen. Maar dat werkte bij 2 van de 3 series bij mij niet. Dus dan ben ik daarvoor toch weer aangewezen op een ander programma. (Gebruik ik nu TV Time voor.) Verder komt my movies bij mij erg karig over. Ook vond ik het niet prettig dat ik de hoes niet zonder een aantal klikken op ware grootte op de iMac te zien kan krijgen, dat vereist al een aantal klikken terwijl ik dat meteen standaard zichtbaar heb bij Dvdprofiler. (Of ik doe iets niet goed)

    Maar goed, ieder zijn voorkeur natuurlijk... De grote hoeveelheid gegevens die je in Dvdprofiler kunt zetten is voor sommigen misschien juist weer een nadeel.
    Wat trouwens ook een nadeel van Dvdprofiler is (of in ieder geval kan worden) is dat het van een eenmansbedrijfje is. En de eigenaar informeert de gebruikers vrijwel nooit en reageert ook bijna niet op discussies. Dat leidt tot talloze discussies die steeds maar weer terugkomen. En als er iets met hem gebeurt is het meteen gedaan met de verdere ontwikkeling en/of onderhoud van het programma vrees ik.
    Laatst aangepast door Steve G. : 11-10-2017 om 17:37

  17. #392

    Standaard

    TvTime is top! Die gebruik ik ook ernaast. Kan ik mooi zien waar ik gebleven ben

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    TvTime is top! Die gebruik ik ook ernaast. Kan ik mooi zien waar ik gebleven ben
    Is toch alleen maar geschikt voor series, zo begrijp ik uit de info? Dat is dan wel heel beperkt, lijkt me. Kun je beter WhatIWatch gebruiken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #394

    Standaard

    WhatiWatch is oudste site om mijn kijkgedrag te registeren. Inmiddels heb ik een premium abonnement op trakt.tv, in combinatie met apps serist en movist. Ik weet niet of over een jaartje of zo wiw nog bestaat.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    WhatiWatch is oudste site om mijn kijkgedrag te registeren. Inmiddels heb ik een premium abonnement op trakt.tv, in combinatie met apps serist en movist. Ik weet niet of over een jaartje of zo wiw nog bestaat.
    Nee, maar dat geldt voor alle software, apps etc., toch? Dan kun je nog het beste je verzameling in een Excel-spreadsheet bijhouden. Of in een ouderwetse papieren kaartenbak
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is toch alleen maar geschikt voor series, zo begrijp ik uit de info? Dat is dan wel heel beperkt, lijkt me. Kun je beter WhatIWatch gebruiken.
    Klopt maar voldoet voor mij. Films hoef ik niet bij te houden, dat onthou ik wel haha

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Klopt maar voldoet voor mij. Films hoef ik niet bij te houden, dat onthou ik wel haha
    Voor mij is het wel belangrijk om films bij te houden. Ik heb er inmiddels meer dan 2000, dus dan weet je op een gegeven moment niet meer of je een bepaalde film nu wel of niet gezien hebt, zeker als je wat ouder wordt
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Ik heb versie 4.0 al een tijdje. Ik heb zelf geen problemen ervaren. Er zijn kleine dingetjes die nog moeten gebeuren, maar dat weegt voor mij lang niet op tegen de voordelen van versie 4.0. Met name het gebrek aan ondersteuning voor UHD en voor de nieuwe geluidsformaten was voor mij een steeds groter probleem bij 3.9. Dit is in 4.0 opgelost,
    DVDProfiler was en is zeer traag met het reageren op ontwikkelingen in de markt,
    pas na een dik jaar werd men daar wakker dat er UHD schijfjes zijn, de nieuwe
    geluidsformaten zijn er al jaren en ook nu kan men die nog steeds niet knap in
    het programma vermelden, daar heeft de programmamaker zich met een Jantje van
    Leiden afgemaakt.

    ATMOS is een hype en zeker geen garantie voor kwaliteit, het ligt voornamelijk
    aan de drager en van Dolby plus met ATMOS raak je zeker niet onder de indruk
    als je de iets betere apparatuur hebt. Helaas kun je in DVDProfiler geen onderscheid
    maken tussen de diverse dragers, het draagt dan in mijn ogen ook helemaal niets bij.

    BTW..... er is onderhuids ook wel het eea veranderd, je kan bv een backup van 4.0 niet
    gebruiken om terug te gaan naar 3.9.5..... u bent gewaarschuwd.

    Ken ken der niks van
    Have fun and enjoy your collection

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Voor mij is het wel belangrijk om films bij te houden. Ik heb er inmiddels meer dan 2000, dus dan weet je op een gegeven moment niet meer of je een bepaalde film nu wel of niet gezien hebt, zeker als je wat ouder wordt
    Klinkt me bekend in de oren Marcel!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    DVDProfiler was en is zeer traag met het reageren op ontwikkelingen in de markt,
    pas na een dik jaar werd men daar wakker dat er UHD schijfjes zijn, de nieuwe
    geluidsformaten zijn er al jaren en ook nu kan men die nog steeds niet knap in
    het programma vermelden, daar heeft de programmamaker zich met een Jantje van
    Leiden afgemaakt.

    ATMOS is een hype en zeker geen garantie voor kwaliteit, het ligt voornamelijk
    aan de drager en van Dolby plus met ATMOS raak je zeker niet onder de indruk
    als je de iets betere apparatuur hebt. Helaas kun je in DVDProfiler geen onderscheid
    maken tussen de diverse dragers, het draagt dan in mijn ogen ook helemaal niets bij.

    BTW..... er is onderhuids ook wel het eea veranderd, je kan bv een backup van 4.0 niet
    gebruiken om terug te gaan naar 3.9.5..... u bent gewaarschuwd.

    Ken ken der niks van
    Dat er traag gereageerd wordt op ontwikkelingen in de markt ben ik helemaal met je eens. Dat komt denk ik omdat het een eenmanszaak is. De vaste gebruikers zouden denk ik ook graag sneller updates willen zien, ik in ieder geval wel. Ken zal zijn verdienmodel moeten aanpassen als hij personeel in dienst wil nemen, en dat lijkt voorlopig niet te gaan gebeuren. Het is tot nu toe nog steeds 1 keer betalen voor een levenslange licentie inclusief alle toekomstige updates.

    Atmos is zeker geen hype. Het voegt wel degelijk iets toe en is ook een blijvertje. Ik met mijn iets betere apparatuur geniet er dan ook volop van. Dat er onderscheid is tussen de verschillende dragers is iets wat zeker nog verbeterd kan worden qua vastlegging in het programma. Op het forum is daar ook al aandacht voor gevraagd. Maar dat het kunnen vermelden dat er een atmos spoor aanwezig is helemaal niets bijdraagt omdat je niet meer details kunt vermelden is een wat vreemde gevolgtrekking. Maar goed, je zegt ook "in mijn ogen". In mijn ogen draagt het iets wezenlijks bij. Scheelt me het werken met tags op dat punt.

    Dat Ken er niks van ken is natuurlijk TOTALE ONZIN. Van de diverse programma's die ik door de jaren heen geprobeerd heb, bevalt DVDProfiler me nog steeds het beste, ondanks de punten die verbeterd kunnen worden. Dat het jou misschien niet bevalt is prima, maar dat zegt niets over de deskundigheid van de programmeur.

Pagina 16 van 19 EersteEerste ... 61213141516171819 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •