Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 5111213141516171819 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #351

    Standaard

    Beter Eric, gelijk aangeschaft. Nog bedankt voor het melden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Beter Eric, gelijk aangeschaft. Nog bedankt voor het melden
    Graag gedaan.

    Even een bump vanwege de paginascheider in het thread:
    Sinds gisteren (17 mei) heeft Invelos de eerste Android-versie gepubliceerd (bericht zie hier). Voor mobieltjes vanaf Android v2.3 (zie fora). Naar ik begrijp komt het na Google ook in de Amazon apps store, maar dat heeft momenteel een 'goedkeuringsvertraging'. Voor verdere info, zie de nieuwe Android-fora op invelos.com (even doorscrollen, het staat onder de iOS fora en vóór de Windows Mobile fora).
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    Graag gedaan.

    Even een bump vanwege de paginascheider in het thread:
    Sinds gisteren (17 mei) heeft Invelos de eerste Android-versie gepubliceerd (bericht zie hier). Voor mobieltjes vanaf Android v2.3 (zie fora). Naar ik begrijp komt het na Google ook in de Amazon apps store, maar dat heeft momenteel een 'goedkeuringsvertraging'. Voor verdere info, zie de nieuwe Android-fora op invelos.com (even doorscrollen, het staat onder de iOS fora en vóór de Windows Mobile fora).
    Is wel handig die bump.
    Hij is wel even zoet met het syncen van een film of 1500. Is al meer dan 10 minuten met de profielen bezig en dan moeten de afbeeldingen nog...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #354

    Standaard

    Ziet er goed uit, eindelijk een mogelijkheid om de barcode te scannen ipv de code te moeten invoeren. Niet alleen als je een DVD of BD wilt invoeren maar ook als je een DVD of BD wilt uitlenen of als gezien wilt registreren.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ziet er goed uit, eindelijk een mogelijkheid om de barcode te scannen ipv de code te moeten invoeren. Niet alleen als je een DVD of BD wilt invoeren maar ook als je een DVD of BD wilt uitlenen of als gezien wilt registreren.
    Dat is zeker handig, maar je moet er wel voor zorgen dat je direct synct na een actie op een apparaat en dat je eerst synct met een ander apparaat voordat je een nieuwe actie doet.
    Afbeeldingen waren bij mij de 1e keer niet allemaal goed gegaan met syncen via internet, na een verandering gelukkig wel. Om ook je reviews e.d. in je mobiel te krijgen moet je ook via het netwerk syncen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #356

    Standaard

    Vertel aub jullie ervaringen na een paar dagen. Ik twijfel namelijk. Zeker gezien ik de app best prijzig vind + het feit dat ik al eens heb betaald voor de premium versie op de PC.

  7. #357

    Standaard

    Ik heb de app op zowel de ipad als de iphone, naast de pc versie. De app op de ipd is handig vanwege de snelle toegankelijkheid. Ik hoef niet de pc op te starten. De app op de iphone is vooral handig om in winkels te checken of je een bepaalde titel al hebt. Heeft me al heel wat verkeerde aankopen bespaard.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #358

    Standaard

    Dank u voor de bump, heb m maar meteen aangeschaft want die 5 euro nog wat is niet duur alhoewel ik pas dat andere programma had gekocht en nog maar 1 plankje had gescand

  9. #359

    Standaard

    Blijft wel erg stil rond DVD Profiler. De laatste update van de desktop-versie is van november 2012. Uitontwikkeld? Heeft de ontwikkelaar geen zin meer? Iemand die toevallig wat meer weet?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Blijft wel erg stil rond DVD Profiler. De laatste update van de desktop-versie is van november 2012. Uitontwikkeld? Heeft de ontwikkelaar geen zin meer? Iemand die toevallig wat meer weet?
    Zolang het programma maar blijft draaien. Persoonlijk vind ik het programma nu in orde voor de kernfunctie.

  11. #361

    Standaard

    Er bestaat nog altijd geen MAC versie. Zijn er hier die wel dvdprofiler geinstalleerd hebben op hun MAC door middel van een WIndows visualization software?

  12. #362

    Standaard

    Ik draai de nieuwe Dvd Profiler perfect via bootcamp op men iMac. Nog nooit problemen mee gehad en de meest stabiele manier denk ik!


  13. #363

    Standaard

    En Bootcamp dient dus om Windows8 te kunnen installeren op een MAC?

  14. #364

    Standaard

    Ik ga voor de eerste keer een MAC kopen want ben beu van HP, VAIO,... . Als je dus Bootcamp installeert en Windows8, wilt dat zeggen dat je de hele tijd met windows8 moet werken of kan je ook het ander systeem gebruiken van MAC in parallel?

  15. #365

    Standaard

    Bootcamp laat je windows volledig draaien op je mac, wordt ook volledig ondersteund door apple zelf en werkt vlekkeloos. Evenals alle 'speciale' mac toetsen werken perfect door de bootcampsoftware. Terugschakelen werkt heel makkelijk. Je moet enkel je mac dan wel opnieuw opstarten maar dat is het!


  16. #366

    Standaard

    Ze zeggen altijd dat met een MAC geen antivirus nodig is. Maar als ik nu Windows zou installeren, is dat dan wel aangeraden of niet?

    ik wou altijd een MAC kopen maar omdat invelos nooit een MAC versie uitgebracht heeft heb ik altijd een gewoon PC gekocht. Maar nu dat ik weet dat ik met een MAC dvdprofiler kan gebruiken, dan wil ik nu overschakelen naar Apple.

    En ik vermoed dat die Bootcamp app. te download is via App Store. En moet je daarvoor betalen?

    Moet je een expert zijn om dat gemakkelijk te installeren (Bootcamp, windows8,... op een MAC) of kan dat iedereen die dagelijks met een normale computer en een iPad werkt?

    Sorry dat ik zoveel vragen stel maar ik moet zeker zijn dat het te doen is voordat ik een MacBook Pro koop. Bedankt toch.

  17. #367
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Antivirus zal wel nodig zijn ja, je draait Windows, dan maakt het niet uit op welke hardware dat is.

    Boot Camp zit gewoon in de systeeminstallatie en is als de rest van OS X volledig gratis. Een expert hoef je niet te zijn, gewoon onder Hulpprogramma's Boot Camp Assistent opstarten, een partitie kiezen en grootte bepalen en op OK klikken. Simpel dus. Hier zelfs een artikel op de MS site die wat uitleg verschaft.


    Trouwens zelf een tijd geleden afgestapt van DVD Profiler omdat er geen Mac versie is, en er waarschijnlijk ook nooit zal zijn. Ik gebruik nu tot volle tevredenheid MyMovies Pro, welke wel op Windows, Mac, Android en iOS toestellen draait.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #368

    Standaard

    Bedankt Stefaan voor je nuttige informaties.

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Blijft wel erg stil rond DVD Profiler. De laatste update van de desktop-versie is van november 2012. Uitontwikkeld? Heeft de ontwikkelaar geen zin meer? Iemand die toevallig wat meer weet?

    Ik had 2 weken geleden nog een update. Het is nu DVD Profiler 3.9.0.

    zie site invelos: http://www.invelos.com/Downloads.aspx

  20. #370
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door moviemaniac84 Bekijk bericht
    Ik had 2 weken geleden nog een update. Het is nu DVD Profiler 3.9.0.

    zie site invelos: http://www.invelos.com/Downloads.aspx
    Inderdaad heb deze vandaag ook binnen gehaald!

  21. #371

    Standaard

    Als Mac-gebruiker kan ik overigens My Movies Pro van harte aanbevelen als eventueel alternatief voor DVDProfiler. Heeft een erg goede database, met veel titels en werkt volgens hetzelfde principe als DVDProfiler, met bijdragen van gebruikers. Heeft bovendien een naadloze integratie met de iPhone- en iPad-versies. Kost slechts $ 19,99 voor de Pro-versie. Maar er is ook een gratis probeerversie beschikbaar.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #372

    Standaard

    De Android en Apple versies zijn nu in de aanbieding, voor €3,00. Ideale aanvulling op de pc versie!

  23. #373

    Standaard

    Als PC-gebruiker kan ik Excel van harte aanbevelen.

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boersmaster Bekijk bericht
    De Android en Apple versies zijn nu in de aanbieding, voor €3,00. Ideale aanvulling op de pc versie!
    Thx, ook de Apple versie aangeschaft naast de andere twee die ik al heb
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #375

    Standaard

    Hoi, welke is beter of handiger in gebruik?

    my movie's (pro) lijkt voor i pad en i phone wel handiger. Ook de prijs van 8,- valt mee.
    zit een barcode scanner ingebouwd in het programma?

    of is dvd profiler handiger voor i pad i phone

    bedankt alvast
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 5111213141516171819 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •