Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    200.000?????
    Wat is dit voor een gedoe?
    Waarom gaat 5% van de Nederlanders die een dvd-speler hebben op de eerste dag massaal naar de winke voor zo'n boutfilm?

    Ik kan er sowieso mt mn verstand niet bij waarom mensen persee op de 1ste dag zoiets moeten hebben. Daar kan ik ECHT niet bij.. ach ja.. zal je wel een tik voor moeten hebben.

    Zou zoiets wel een keer willen meemaken in een winkel, dat ze allemaal door de paden rennen en van elkaar gaan jatten.. zou ze zo in hun gezicht uitlachen.

    En die winkels die goedkoopst doen zijn wel slim. Als zo veel mensen op zoek naar een DVD zijn en de meesten komen bij jouw winkel uit omdat ie daar het goedkoopst is dan is dat hele goede reclame en ookal maken ze verlies op LOTR ze verdienen het toch wel terug.

    Over concurrentie prijzen gesproken. Ergens in een plaatsje in Nederland was er tussen 2 brillenzaken zo'n erge strijd dat je een bril kon kopen voor 1 eurocent

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bora
    Ik was donderdag om 19:00 bij Makro Duiven en LOTR was totaal uitverkocht voor die dag ! Er liepen nog aardig wat mensen om de lege displays heen te draaien...

    Prijs was overigens 16,95 Euro, wat volgens mij de Makro het goedkoopste maakt !
    Vandaag 15:00 in de MM Rijswijk geweest, net iets duurder €17, volop verkrijgbaar dus als je 'm nog niet hebt kun je 'm daar halen. Overigens denk ik dat de Makro ook de schappen snel bijvult.

    Men hoeft echt niet bang te zijn dat de DVD uitverkocht raakt.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin_G
    Ik kan er sowieso mt mn verstand niet bij waarom mensen persee op de 1ste dag zoiets moeten hebben. Daar kan ik ECHT niet bij.. ach ja.. zal je wel een tik voor moeten hebben.
    Misschien omdat die super super lage prijzen maar tijdelijk zijn???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    ik snap echt niet wat iedereen zit te mokken over 17.- euro of 16 euro en 99 centen ik denk gewoon als liefhebber als je de film wil koop je hem tog lekker en zit je niet te zeuren over het bedrag ook al was hij 50.- euro kocht ik hem ook, wat maakt het uit mensen.!

  5. #30

    Standaard

    Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht met deze release, dit is toch wel de Alltime Trilogie of them all!
    Prachtige film, Prachtig verhaal, Practige landschappen, Practige Kostuums, Practige muziek, kortom Prachtig!!!
    StarTrader

  6. #31

    Standaard

    Originally posted by Martin_G
    Waarom gaat 5% van de Nederlanders die een dvd-speler hebben op de eerste dag massaal naar de winke voor zo'n [B]boutfilm?
    One Ring to rule them all, One Ring to find them.
    One Ring to bring them all and in darkness bind them.
    Lord of the Rings ---->Rulez them all

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Dat was te verwachten van zo'n prachtfilm... Leek me wel leuk om te zien hoe mensen ruzie kregen om de laatste DVDs in de Makro ...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wesley
    Dat was te verwachten van zo'n prachtfilm... Leek me wel leuk om te zien hoe mensen ruzie kregen om de laatste DVDs in de Makro ...
    terwijl dat helemaal niet nodig was, een dag later was er weer genoeg. Het is natuurlijk wel vervelend als je door half Nederland hebt gereden
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin_G
    200.000?????
    Wat is dit voor een gedoe?
    Waarom gaat 5% van de Nederlanders die een dvd-speler hebben op de eerste dag massaal naar de winke voor zo'n boutfilm?

    Ik kan er sowieso mt mn verstand niet bij waarom mensen persee op de 1ste dag zoiets moeten hebben. Daar kan ik ECHT niet bij.. ach ja.. zal je wel een tik voor moeten hebben.

    Zou zoiets wel een keer willen meemaken in een winkel, dat ze allemaal door de paden rennen en van elkaar gaan jatten.. zou ze zo in hun gezicht uitlachen.

    En die winkels die goedkoopst doen zijn wel slim. Als zo veel mensen op zoek naar een DVD zijn en de meesten komen bij jouw winkel uit omdat ie daar het goedkoopst is dan is dat hele goede reclame en ookal maken ze verlies op LOTR ze verdienen het toch wel terug.

    Over concurrentie prijzen gesproken. Ergens in een plaatsje in Nederland was er tussen 2 brillenzaken zo'n erge strijd dat je een bril kon kopen voor 1 eurocent
    Wat ben jij ruimdenkend ... en vredelievend ook wel ... en vol met respect

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Spijtig dat hier verkoop met verlies buiten de soldenperiode verboden is. Ik vind dat overigens een maffe wet, als jij failliet wil gaan, dan ga ik je niet tegenhouden...
    Ik weet er het fijne niet van, maar het lijkt me dat de wet vooral beoogt de kleine zelfstandige te beschermen. Zoals Eric al vertelde zijn de stuntacties van de grote ketens slechts onderdeel van marketingcampagnes. Hierbij zullen zeker geen bedrijven failliet gaan. De underdog moet uiteindelijk de klappen incasseren vrees ik.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pierovic
    ik snap echt niet wat iedereen zit te mokken over 17.- euro of 16 euro en 99 centen ik denk gewoon als liefhebber als je de film wil koop je hem tog lekker en zit je niet te zeuren over het bedrag ook al was hij 50.- euro kocht ik hem ook, wat maakt het uit mensen.!
    Tja, als je hem alleen voor 50 Euro zou kunnen krijgen dan was het een ander verhaal. Maar als je deze dvd door een klein beetje op te letten meer zo'n 10 to 15 Euro goedkoper dan de oorspronkelijke consumentenprijs kunt kopen, dan is mijn keuze snel gemaakt. Voor 10 tot 15 Euro krijg je tegenwoordig nog een leuke andere film - ook dus als filmliefhebber.
    Valt me daarom nog mee dat dit record alleen in aantallen dvd's is gerekend. Ik ben eens benieuwd wat dit allemaal in Euro's heeft opgeleverd. Kunnen we meteen eens zien wat mensen er nu gemiddeld voor hebben betaald.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #38

    Standaard Re: Re: DVD van Lord of the Rings breekt alle records

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich


    Is er iemand die dit vreemd kan vinden ...
    Lord of the Rings

    Nooit van gehoord.

    (Goh , deze had niemand verwacht)
    Show no mercy...for you shall receive none.

  14. #39

    Standaard

    Euh... Mijn aftiteling is in het Frans. Hoort dat?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Euh... Mijn aftiteling is in het Frans. Hoort dat?
    Dat is niets nieuws. Lees ajb de threads op dit forum over LOTR en het zou jou ook niet verbazen.
    Robert.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb hem voor 27 euro .. ik zag hem liggen en toen was die concurentie nog nie begonnen maar goed maakt me verder ook niet uit als ik maar lotr heb

    en na het zien van de trailer van the two towers kan ik al helemala niet meer wachten op het vervolg,

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordHades
    Ik heb hem voor 27 euro .. ik zag hem liggen en toen was die concurentie nog nie begonnen maar goed maakt me verder ook niet uit als ik maar lotr heb

    en na het zien van de trailer van the two towers kan ik al helemala niet meer wachten op het vervolg,
    8 augustus was de eerste officiele verkoopdag van LOTR, en toen is er ook direct met de lage prijzen geadverteerd......

    Of had jij hem al voor 8 augustus Foei foei foei............
    One Ring to rule them all, One Ring to find them.
    One Ring to bring them all and in darkness bind them.
    Lord of the Rings ---->Rulez them all

  18. #43

    Standaard lotr

    Iemand al opgevallen dat het geluid op de twee disc een stuk slechter is als op de r1 disc

    Hij is zelfs slechter als op de video verhuur disc .

    Als dat met de 4 disc ook zo gaat houwen ze hem maar lekker

    Zie ook dit topic op een ander forum
    http://www.dvdforum.nl/dvdforum.html

  19. #44

    Standaard lotr

    Sorry en dan titels en films en dan lotrr1 vs r2

  20. #45

    Standaard

    Ik heb m voor 25 euro bij de blokker en het maakt me echt nix uit! ik had de film hoe dan ook gekocht en koop ook zeker weten de 4 disc versie.. dus mensen wat doen jullie moeilijk over centen.. deze film verdiend het gewoon.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •