Pagina 57 van 57 EersteEerste ... 7475354555657
De resultaten 1.401 tot 1.421 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    De titel of de prijs? Niettegenstaande, het betreft nog steeds de handelswijze van WowHD. Dus nog altijd het verkeerde topic.
    Die titel tegen die prijs. Je hebt een punt met de handelswijze, maar als je prijstopic leest ga je toch niet meteen daarna naar handelswijze kijken.

  2. #1402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Als je dat al teminste verwijten vindt. Valt nog wel mee imo.
    Iets of iemand voor oplichters uitmaken vind jij nogal meevallen?
    Dan ben ik heel benieuwd waar jouw grenzen liggen...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #1403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Die titel tegen die prijs. Je hebt een punt met de handelswijze, maar als je prijstopic leest ga je toch niet meteen daarna naar handelswijze kijken.
    Wel als je em wilt bestellen en die bestelling dan vervolgens wordt geannuleerd. Naast het feit dat dit overigens niks met de prijs te maken hoeft te hebben heeft het in de eerste plaats te maken met de handelswijze. Dus nog steeds verkeerde topic. Volgens mij zijn we er nu wel uit dat dit het verkeerde topic was he....

  4. #1404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Iets of iemand voor oplichters uitmaken vind jij nogal meevallen?
    Dan ben ik heel benieuwd waar jouw grenzen liggen...
    Leuke opmerking, die eerste. Kudos.

    Deze discussie is ook klaar. Gooi alle aanbiedigen die niets waard zijn dan ook maar online. TschuB

  5. #1405

    Standaard

    ben momenteel 2 serie s aan het volgen,
    smallville en het beleid bij dvd.nl.
    smallville speelt zich voornamelijk af tenminste de eerste seizoenen op een highschool maar hier gedragen ze zich volwassen dan hier.
    constant kritiek op elkaar hebben op zowel de forum crew als op elkaar.
    persoonlijk post ik soms ook dingen wat ik beter niet had kunnen doen maar sommigen draven helemaal door.
    dit is een film etc hobby forum dus laat het daarbij en ga genieten waarvoor je hier komt.
    wat de forum crew betreft petje af voor al jullie inzet,het is allemaal vrijwillig en kost jullie zeker heel wat tijd.
    natuurlijk moeten er dingen kunnen worden gezegd maar soms is het hier net een soapserie die word gemaakt door volwassen en hun ego s.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  6. #1406

    Standaard

    Vraagje: er wordt nu heel wat gepost en gediscussieerd omtrent de BD van Dredd, maar dit wordt geplaatst in het topic in "Film discussies". Nu bestaat er al een topic onder "BD discussies"; kunnen die posts worden geplaatst? Dan houden we het overzicht een beetje.... Dank!

  7. #1407
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Vraagje: er wordt nu heel wat gepost en gediscussieerd omtrent de BD van Dredd, maar dit wordt geplaatst in het topic in "Film discussies". Nu bestaat er al een topic onder "BD discussies"; kunnen die posts worden geplaatst? Dan houden we het overzicht een beetje.... Dank!
    Aangepast, alhoewel het merendeel van de berichten eigenlijk in het macroblocking of distributeurs topic zou moeten, maar heb het even zo gelaten, anders bleef er weinig over!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1408

    Standaard

    Kan iemand aub even een keer echt duidelijk vermelden aan hollander and tylerdurden dat ze moeten kappen met dat gekibbel in topics. Irriteer me er mateloos aan, en heb ook het gevoel dat ieder topic waar ze actief zijn uitloopt op een welles/nietes discussie tussen de twee en dat de rest van de forumleden er wegblijven. Een forum is er om te discussieren en informeren, maar deze twee zijn al maanden bezig op deze manier. Het niveau van het forum is drastisch onderuit gegaan door dit soort praktijken. Niet alleen zij zijn er schuldig aan, maar ze zijn vaak wel prominent aanwezig.

  9. #1409
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Kan iemand aub even een keer echt duidelijk vermelden aan hollander and tylerdurden dat ze moeten kappen met dat gekibbel in topics. Irriteer me er mateloos aan, en heb ook het gevoel dat ieder topic waar ze actief zijn uitloopt op een welles/nietes discussie tussen de twee en dat de rest van de forumleden er wegblijven. Een forum is er om te discussieren en informeren, maar deze twee zijn al maanden bezig op deze manier. Het niveau van het forum is drastisch onderuit gegaan door dit soort praktijken. Niet alleen zij zijn er schuldig aan, maar ze zijn vaak wel prominent aanwezig.
    Done en ik zal er bovenop zitten!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Done en ik zal er bovenop zitten!
    Zag het... Top! Ik ben meer een lurker dan dat ik actief mee discussier, maar merk dat ik het forum steeds vaker mijdt omdat ik al rillingen op mn rug krijg als ik een topic van Hollander voorbij zie komen. Dan is de kans groot dat er weer kinderachtig gedoe te vinden is, terwijl ik hier kom om leuke dingen te lezen en nuttige informatie wil horen over nieuwe releases. Tips over leuke uitvoeringen, nieuwe aankondigingen, mooie aanbiedingen en boxarts etc. Wat het bluray.com forum heeft, maar dan op wat meer regionale schaal. Het eeuwige welles/nietes verhaaltje tussen die twee verziekt een hoop topics.

  11. #1411
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, ik vind dat net zo vervelend, maar we willen niet altijd te snel onze stempel drukken. Aan de anderen kant liep het nu weer de spuigaten uit. Wel is het zo dat het nooit van één kant komt. Ik had gehoopt dat de hoofdrolspelers zelf in zouden zien dat het niet leuk meer was of dat het volledig nutteloos was, terwijl het toch alweer een tijdje rustig en gemoedelijk was. We zullen het in ieder geval in de gaten houden en wederom vragen elkaar met respect te benaderen. Indien nodig zullen we natuurlijk ingrijpen, want we willen niet dat anderen daardoor geïrriteert raken.

    Daar mag je ons altijd op wijzen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1412

    Standaard

    Ik heb net al mn berichten uit het betreffende topic verwijderd. Het zou de crew sieren om dat ook met de overige en de van mij gequote berichten te doen. Wel heb ik hier een erg zure nasmaak van overgehouden want ik voel me wel de gebeten hond in de langlopende discussie(s) tussen De_Hollander en dit forum. Dat ik er een aandeel heb dat geef ik toe, maar dat ik nu als enige met naam en toenaam wordt aangesproken en veroordeeld vind ik echt een brug te ver en daar wil ik me dan ook absoluut van distantiëren. Ook wordt ik nu als reden gegeven dan sommigen hier minder komen. Ten eerste vind ik dat vervelend als dat zo zou zijn, maar daarnaast zie ik zoveel overige oplaaiende discussies hier dat ik me niet als enige daarvoor verantwoordelijk ga stellen, als ik dat al zou doen.
    Daarnaast vind ik het wel dat de pot de ketel verwijt als jullie openbaar vragen om onze discussie verder via PM te voeren; geef dan ook zelf het goede voorbeeld om dan ons via PM aan te spreken. Maar goed, dat ben ik.

    Verder is dit voorlopig mijn laatste post hier; ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik lees wel de voor mij interessante berichten maar voorlopig ga ik hier verder geen bijdrage leveren.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 20-02-2013 om 09:08

  13. #1413

    Standaard

    Just my two cents,

    Ik ben deze hele gedoe inmiddels ook flink zat, ook al post ik niet meer veel, maar zwerf nog wel dagelijks rond op dit forum.
    Ik wil geen kanten kiezen, maar vind het wel opmerkelijk dat sinds dat de hollander er is, we nog nooit zoveel gezeik op het forum hebben gehad zoals recentelijk.

    Maar laten we het over 1 ding a.u.b. eens zijn en dat de hollander zijn screenshotsvergelijkingen maakt van downloads/rips.

    Meneer heeft screenshots gemaakt van US/of wat dan ook releases die nog niet officieel of net een dag uit zijn zoals bijv sinister/dredd etc,

    En hij heeft deze al in bezit? of hij heeft 1 of andere vage buurman of kennis van 1 of meerdere forums waar wij de namen niet van mogen weten met users wij hij wilt niet benoemen, die voor hem al deze blu ray releases bezorgen of huren?

    Kijk, hij zal best wel af en toe een punt/gelijk hebben met bepaalde releases, maar het is algemeen bekend dat wij hier niet mogen praten over downloads etc omdat we liefhebbers zijn van het product en dus ook het officiële product willen kopen en van willen genieten, of het nou een hoesje of steelbook is of dat het de extra's zijn etc.

    En ik vind zolang hij niet kan aantonen dat hij de officiële discs in bezit heeft, dus ook geen screenshots kan plaatsen, gezien deze screenshots zijn gemaakt van een download/rip versie.

    Hij kan goede screenshots maken, laat hem maar een shot maken van zijn US/Nordic/NL Dredd Blu-Ray releases naast elkaar, die hij in zijn bezit zou hebben om deze screenshots te kunnen maken.

    Als het zo een liefhebber is, die ook daadwerkelijk al deze releases heeft waar hij continue al die vergelijkingen mee kan maken, dan ben ik ook mans genoeg om mijn oprechte excuses aan te bieden, voor bovenstaande tekst.

    Maar zat ben ik het inmiddels wel.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  14. #1414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik heb net al mn berichten uit het betreffende topic verwijderd.
    Tyler, je bent een grote mijnheer

    Verder is dit voorlopig mijn laatste post hier; ik ben er wel een beetje klaar mee.
    Dat moet je absoluut niet doen! Laat je toch niet provoceren, jouw bijdrage aan dit forum is absoluut van positieve aard. Door je berichten te deleten bewijs je dat je er boven kunt staan als je wil, blijf alsjeblieft!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #1415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik heb net al mn berichten uit het betreffende topic verwijderd. Het zou de crew sieren om dat ook met de overige en de van mij gequote berichten te doen. Wel heb ik hier een erg zure nasmaak van overgehouden want ik voel me wel de gebeten hond in de langlopende discussie(s) tussen De_Hollander en dit forum.
    Het gaat mij persoonlijk niet om de inhoudelijke discussie, maar meer om het feit dat jij Hollander constant loopt uit te lokken, en andersom ook. Jullie blijven beide aan de gang, en willen geen van beide ophouden. Als ik een topic open waar jullie weer bezig zijn, dan zijn de pagina's soms voor 60% gevuld met jullie gebrabbel ... en daar kom ik niet voor.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Just my two cents,

    Als het zo een liefhebber is, die ook daadwerkelijk al deze releases heeft waar hij continue al die vergelijkingen mee kan maken, dan ben ik ook mans genoeg om mijn oprechte excuses aan te bieden, voor bovenstaande tekst.

    Ook al zou hij de officiele uitgaves hebben, dan nog word ik moe van die jongen. Hollander blijft maar bezig met z'n technische praat en negatieve berichten over nederlandse uitvoeringen. En dat zou nog niet eens zo erg zijn als hij verder op een normale manier kan accepteren dat andere mensen wel tevreden zijn met een bepaalde uitgave. Maar meneer wilt te vaak zijn gelijk hebben, en hij blijft ook happen op de uitlokkertjes van anderen. Vermoeiend....

  16. #1416
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Allereerst vind ik het ook jammer dat TylerDurden aangeeft niet meer te posten en zich aangevallen voelt door mij of andere leden die zich irriteren aan het gekibbel die al meerdere pagina's aanhield. Net zo goed als dat ik het jammer vind dat De_Hollander aangevallen wordt, terwijl hij de laatste maanden juist enorm zijn best deed, niet in herhaling viel en eigenlijk alleen maar post met toegevoegde waarde plaatsten. Je kan het met hem oneens zijn en ook ik vind dat hij soms te precies of te kieskeurig is, maar meestal heeft hij wel een punt. Maar omdat dan makkelijk terug gegrepen wordt naar het verleden, wordt dat passant even gemeld. Dat is mij ook iets te makkelijk. Dat hij nu bijvoorbeeld weer terugvalt is niet alleen zijn schuld. En dat heeft verder niks te maken met dat ik hem altijd verdedig, maar wij zijn wel degene die dat constant in de gaten houden en dat dus zien. Iedereen weet precies hoe je hem uit de tent kan lokken en dat hij dan de behoefte heeft dit meerdere malen aan te geven. Die weg bewandelen zal dan toch zeker enigszins bewust zijn.

    Tijdens de discussie hebben wij een aantal keer heel vriendelijk aangegeven niet verder te discussiëren over steeds hetzelfde of het welles nietes verhaal. Juist uit respect voor de leden hebben wij niet ingegrepen en de discussie even gelaten in de hoop dat het vanzelf verstomde. Ik ben een sterk voorstander van de dingen op zijn beloop laten, echter het bleef maar doorgaan en ik kreeg steeds meer berichten van andere leden die zich daaraan irriteerde. En dat kon ik me best goed voorstellen, want het ging inhoudelijk allang niet meer over de Blu-ray uitgave, maar om randverschijnsels omtrent de Dredd 3D Blu-ray, dusdanig dat niemand dat topic nog zou lezen. En dat terwijl de Blu-ray officieel pas vandaag uitkomt. Nog steeds denk ik dat als ik niet wat gezegd zou hebben de discussie nog steeds door zou gaan.

    TylerDurden gaf aan dat hij mede schuldig was aan het uit de hand lopen van de discussie en over mijn en andere opmerkingen wel een nare nasmaak over te houden. Ik kan me dat goed voorstellen en vind dat zeker jammer. Mijn excuses daarvoor, maar als ik eerlijk ben had je dat ook zelf kunnen voorkomen. Maar wel heel goed dat je die zelfreflectie toont. De kunst is om niet te reageren als je je ergens aan irriteert. Althans niet steeds pagina's lang. Ik gaf (puur als lid) ook vaak aan dat ik het ergens niet mee eens was, maar als men het niet wil horen ga ik daar verder geen moeite meer aan verspillen. Het zei zo. De vaste leden kennen elkaar langzamerhand wel een beetje. Men weet hoe men reageert. Daarom vond ik het jammer dat men ondanks dat gegeven toch steeds die confrontatie aanging, terwijl men dan echt wel weet hoe het verder gaat. Ook dat was gewoon bewust een open deur intrappen. Ik heb niet de luxe dat ik voor één lid (ondanks dat ik hem persoonlijk wel of niet mag) me anders kan opstellen. Wij zijn er om te zorgen dat alle leden hier vrij kunnen bewegen, maar wel om de boel dan vriendelijk en leuk te houden. Als mij dat dan kudo's kost, zal dat mijn tol zijn.

    Dat ik aangaf dat als men nog de behoefte had om verder te discussiëren dit verder via pm te doen lijkt me een open deur intrappen. Natuurlijk had ik dit in eerste instantie ook via pm aan jullie kunnen voorleggen, maar het was na meerder vriendelijke verzoeken gewoon tijd voor een statement. Daarnaast heeft niemand die ons benaderde verder nog de behoefte om er op te reageren, omdat wij dit dus al gedaan hebben. Maar als men verder zou willen met elkaar te bediscussiëren, dan is PM of een ander medium daar veel idealer voor. Het werd namelijk een persoonlijke discussie. Sterker nog, als men zich echt zo aan elkaar irriteert dan kun je elkaar beter op de negeerlijst zetten, maar nog veel beter is om er gewoon boven te staan en ik begrijp heel goed dat dit nog zo makkelijk niet is.

    Ik hoop van harte dat niemand zich onthoudt van posts plaatsen, want zoals Werner terecht zeg, ze voegen zeker wat toe.

    PS: Het aanpassen van de overige posts wil ik niet zonder overleg met mijn collega's, maar ook De_Hollander doen. Dus dat laat ik nog even weten.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-02-2013 om 13:54
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ook al zou hij de officiele uitgaves hebben, dan nog word ik moe van die jongen. Hollander blijft maar bezig met z'n technische praat en negatieve berichten over nederlandse uitvoeringen. En dat zou nog niet eens zo erg zijn als hij verder op een normale manier kan accepteren dat andere mensen wel tevreden zijn met een bepaalde uitgave. Maar meneer wilt te vaak zijn gelijk hebben, en hij blijft ook happen op de uitlokkertjes van anderen. Vermoeiend....
    En dus heeft TylerDurden toch gelijk met al zijn reacties. Dit quote is een mooi samenvatting van al de reacties van TylerDurden.

    Don't go away TylerDurden. You are always welcome on dvd.nl. Wat je zegt is waar, maar reageer niet meer op zijn berichtjes want je weet dat het geen zin heeft om met hem te discusseren.
    Laatst aangepast door BASIL : 20-02-2013 om 16:31

  18. #1418

    Standaard

    Waar twee (bek)vechten, hebben er twee schuld, gaat vaak op .

    Het moeilijkste is inderdaad om niet te reageren, ik zal niet zeggen dat het mij altijd lukt , maar ik doe mijn best....

    Laatst had ik een discussie in een bepaald topic en op een gegeven moment (na een herhaling van zetten) heb ik gezegd dat ik niet meer zou reageren, wat ook wonderwel lukte, zelfs nadat er, ondanks een post van Jordy, toch nog een reactie geplaatst werd.

    Juist op dat moment zag ik dat niet reageren geen zwaktebod meer was....integendeel zelfs.
    Zonder actie komt er geen reactie, want dan is de lol er vanaf.

    Daarbij komt het uiteindelijk maar een forum is, en niet iets echt belangrijks in het leven .

  19. #1419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Daarbij komt het uiteindelijk maar een forum is, en niet iets echt belangrijks in het leven .
    "Niet iets echt" is voor mij nu "echt niet iets" geworden, vooral als ik de reactie van Claudio lees, helaas...
    Maar goed, ik blijf hier nog wel rondhangen hoor maar het zal vooral bij lezen blijven. Ben benieuwd wat ik allemaal ga lezen over de nieuwe release van eone, dfw enz...

  20. #1420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Kan iemand aub even een keer echt duidelijk vermelden aan hollander and tylerdurden dat ze moeten kappen met dat gekibbel in topics. Irriteer me er mateloos aan, en heb ook het gevoel dat ieder topic waar ze actief zijn uitloopt op een welles/nietes discussie tussen de twee en dat de rest van de forumleden er wegblijven.
    Had je dit niet in een PM kunnen vragen aan de moderators? Waarom vind je het nodig om deze posters hier in het openbaar door het slijk te halen?

    Een forum is er om te discussieren en informeren, maar deze twee zijn al maanden bezig op deze manier. Het niveau van het forum is drastisch onderuit gegaan door dit soort praktijken. Niet alleen zij zijn er schuldig aan, maar ze zijn vaak wel prominent aanwezig.
    Het lijkt wel alsof de meeste posters het verschil niet zien tussen een stevige inhoudelijk discussie en een ruzie. Ik ben het eens, het niveau hier gaat onderuit. Posters gaan nauwelijks inhoudelijk in op elkaars posts, de discussies zijn zo oppervlakkig als de pest en als er een goede discussie gaande is wordt er hier over gezeurd.

    Misschien moet deze disussie maar eens op slot, want het gaat hier allang niet meer over het beleid.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  21. #1421
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Sluiten van het beleidtopic.

    Omdat idd veel discussies hier niet meer puur en alleen over het beleid gaan, leek het ons handig dit topic te sluiten en een nieuw topic te openen waar iedereen die op of aanmerkingen heeft rond alles betreft DVD.nl zijn ei kwijt kan. Hieronder de link naar het nieuwe topic.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...57#post1926257
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-02-2013 om 14:04
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 57 van 57 EersteEerste ... 7475354555657

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •