Pagina 50 van 57 EersteEerste ... 40464748495051525354 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dat wordt moeilijk

    Er is zo te zien wel één en ander veranderd in de drie weken dat 'k niet op het forum
    aanwezig ben geweest. Reden Indonesië reis.

    Geen nieuwsbericht over de nieuwe moderatoren te vinden, of heb er serieus over
    gekeken maar bij deze 2 mooie aanwinsten voor het forum

    Succes Claudio en Dan
    Hey Stef,

    Welkom terug!
    Hoe was de vakantie?


    Ze doen goed hun best iig
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1227
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vakantie is super meegevallen, héél veel gezien en gedaan. Zie o.a. ook kort samengevat deze post

    Temperatuur verschil zorgt er nu wel voor dat 'k meteen een stevige verkoudheid heb te pakken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #1228
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dat wordt moeilijk

    Geen nieuwsbericht over de nieuwe moderatoren te vinden, of heb er serieus over gekeken maar bij deze 2 mooie aanwinsten voor het forum

    Succes Claudio en Dan
    Nou daar komt mijn eerste ban.

    Oh ja, nieuwsberichtje
    En thanks...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1229

    Standaard

    Welkom terug Stefaan.

    Edit: mijn waarde collega was me al voor

  5. #1230

    Standaard

    Het valt me op dat er diverse forumleden zin die wel erg veel gesealde BD's te koop aanbieden en meestal ook nog meerdere exemplaren. Dat riekt naar handelspraktijken welke niet geoorloofd zijn volgens de regels. Misschien een puntje om in de gaten te houden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #1231

    Standaard

    Dat doet het inderdaad Peptalk. Echter liggen de prijzen van de meeste aangeboden titels onder de nieuwwaarde dan waarvoor ze in de winkel liggen. Hierdoor zou je kunnen zeggen dat leden er baat bij hebben om ze via die verkopers te bemachtigen. En om dat nou te verbieden...

    Daarbij worden er altijd wel gesealde exemplaren aangeboden door de diverse leden. Beetje moeilijk om onderscheid te gaan maken. Vwb de regels heb je wel gelijk.

  7. #1232

    Standaard

    Het is voor aanbieders van 2e hands product anders wel nadelig Dan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1233

    Standaard

    Ow ja, als het te moeilijk is kan het beter uit de regels gehaald worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1234

    Standaard

    Ik zal het eens in de groep gooien Peptalk. Kom ik op terug

  10. #1235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het is voor aanbieders van 2e hands product anders wel nadelig Dan.
    Persoonlijk zie ik dat niet als een grondige reden, in tegendeel.

  11. #1236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het is voor aanbieders van 2e hands product anders wel nadelig Dan.
    Nog erger, je kan er niet eens meer voor verhuren

    Had gisteren een lap tekst, maar die ...... server van DVD.nl ging alweer over de rooie

    Misschien allemaal niet zoals het hoort, daar heb je gelijk in, maar over het algemeen bieden ze alleen de allernieuwste titels aan voor een wel heel lief prijsje, die koop ik liever hier via het forum, waar er nog een beetje toezicht op is, dan via Marktplaats waar het wel eens duister is.

    Zolang ze geen hele winkelvoorraden te koop aanbieden en alleen een beetje stunten met de allernieuwste titels heb ik er niet zoveel moeite mee, lijkt mij geen concurrentie voor diegenen die hun oude en voor hen niet meer interessante films hier te koop aanbieden.

    BTW..... als officieel verkoper op dit forum met deze brakke server..... zou me schamen

    De regels zouden idd wel eens nader bekeken kunnen worden, want ik denk dat ik het ook niet leuk zou vinden als heel professioneel marktplaats hier zijn handel te koop zou aanbieden..... gaat de server van DVD.nl waarschijnlijk ook niet redden
    Have fun and enjoy your collection

  12. #1237

    Standaard

    Ik zie dat die BatMotor de status banned aan zijn broek heeft hangen. Voor een maand blijkbaar.
    Persoonlijk ben ik het nog nooit eens met die jongen geweest en waarschijnlijk zal het erg lang duren voordat er iets komt waarover ik het eens met hem ben.

    Toch heb ik wel het idee dat bij deze persoon op iedere slak zout wordt gelegd en ook alles wat hij zegt onder een vergrootglas wordt bekeken. Mensen, niet iedereen is even slim, niet iedereen drukt zich dan ook even goed uit. Vooral als het gaat om een internetforum dat nogal een 'plat' medium is. Houdt daar alstublieft rekening mee. Waarschijnlijk gaat het bij deze 'BatMotor' ook nog om een relatief jong persoon met een blijkbaar hele andere kijk op bepaalde dingen dan dat ieder ander dat van ons heeft.

    Ik maak al jaren met veel plezier gebruik van het forum en negeer de mensen waaraan ik me aan zou kunnen ergeren (tot nu toe niet voorgekomen). Dit doet men immers in het 'echte' leven ook, dus waarom hier niet?

    Laat de moderators deze persoon gerust corrigeren op een correcte manier, maar een ban van een maand vind ik erg buitensporig. Laten we de dingen vooral niet erger maken dan dat ze werkelijk zijn.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #1238

    Standaard

    Je weet natuurlijk niet wat er al via PM naar BatMotor is gestuurd door de crew en daar zal vast wel wat in gestaan hebben wat de maand nu rechtvaardigt, maar het is wel lang idd Stephan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je weet natuurlijk niet wat er al via PM naar BatMotor is gestuurd door de crew en daar zal vast wel wat in gestaan hebben wat de maand nu rechtvaardigt, maar het is wel lang idd Stephan.
    Daar heb je gelijk in, Pepijn, dat weet ik inderdaad niet. Hoe dan ook men banned toch een actieve gebruiker die hier met plezier kwam. Er werd ook wel veel persoonlijk op de knul afgevuurd hoor moet ik zeggen. Maar goed, de nieuwe moderators doen hun werk tot nu toe meer dan prima, dus er zal inderdaad het één en ander via pm besproken zijn.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  15. #1240

    Standaard

    Er wordt idd wel veel op hem afgevuurd, wat zijn manier van posten en vaak afwijkende mening ook wel weer uitlokken natuurlijk. Ik vond negeren toch een betere oplossing/optie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1241

    Standaard

    Een maand? dat is idd wel belachelijk lang... Ben t met Stephan eens dat er bij hem wel echt op alles werd gezeken en op werd gelet wat ie zei, zodat mensen toch wat te zeuren hebben.
    Een waarschuwing lijkt me eerder op de plaats...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #1242
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Beste leden,

    Laat ik voorop stellen dat wij helemaal niet zitten te wachten om iemand te bannen, sterker nog, daar wordt gezond, maar stevig over gediscuseerd door alle crewleden, maar wij zien dit echt als allerlaatste noodgreep en zetten elkaar flink scherp. Liever stellen wij ons passief op, maar als blijkt dat leden geïrriteerd raken tot zelfs verbaal te kijk gezet worden, komt dit de sfeer niet ten goede, daar zijn wij voor. Niet alleen bij mooi weer, maar ook als de noodzaak daar is. Alvorens wij iets besluiten is er natuurlijk in meer of mindere mate contact geweest, maar als blijkt dat echt niks helpt, dan rest ons deze vervelende, maar tevens enige keus. Wij hopen dan dat de ernst van de situatie dan toch echt beter doorkomt. Neemt niet weg dan de situatie ons best hoog zit, want we willen helemaal niet overkomen als een streng forum waar niks kan of mag. En zoals terecht is gesteld zijn er altijd twee schuld en we zijn allemaal mensen. We mogen best het nodige respect van elkaar eisen.

    Daarnaast horen wij als crew natuurlijk graag wat onze forumleden ervan vinden, want alles wat we helaas moeten doen is voor de leden van DVD.nl. De termijn van zo'n ban is een lastige, wat is te lang? Wat is redelijk? Wat is het probleem? Ik zelf denk dan, "Waarom telt iemand niet tot 10 eer men reageert", maar dat is naïef van mij, want mensen zijn er in alle soorten en makke en anonimiteit is gauw een excuus. Ik heb respect voor iedereen hier, ongeacht zijn houding, maar in sommige gevallen denken wij dan dat het voor het forum en al haar leden beter is als er een maand even geen onrust is. Dat is best keihard en kan me wel degelijk voorstellen wat voor een impact dat heeft, maar wij vragen van ieder lid niet meer dan dat kleine beetje respect naar anderen toe. Tenslotte zijn hier allemaal om dezelfde reden, praten en gezond discusseren over onze mooie gezamelijke hobbie. Een hobbie waar je soms in je eigen vriendenkring, kennisen of familie minder je ei kwijt kan. Dan kan je eigenlijk niet anders dan enige respect voor elkaar hebben en daar hoort ook bij: 'iemand nemen zoals ie is', dus ook een BatMotor... Maar dat is leven in Utopia.

    Met vriendelijke groet,
    Claudio Santulli
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-11-2012 om 00:32
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    niet iedereen drukt zich dan ook even goed uit.
    Het is volgens mij een misvatting dat het om z'n manier van uitdrukken gaat. Ik ben het met je eens dat hij nogal wat discussies oproept door z'n manier van posten en door de meningen die hij post. Vooral die meningen zijn nogal eens uit de losse pols en heel dubieus onderbouwd. Een normale open discussie daarover is nauwelijks mogelijk. Het lijkt daarmee -nog afgezien van de frequentie waarmee hij sommige meningen posts- aardig op trollen. Ik vraag me regelmatig af of hij maar wat post om te posten. Maar dat kun je naast je neerleggen en dat zal ook niet tot z'n ban hebben geleid.

    Hij gaat daarentegen ook regelmatig over de schreef door zaken die echt not done zijn en die je moeilijker kunt negeren, zoals de manier waarop hij met spoilers omgaat en de manier waarop hij soms op het trollen af z'n mening blijft opdringen. Daarmee verpest je het voor anderen. Hij negeert consequent alle opmerkingen hierover en heeft dan vaak een 'wie doet me wat'-achtige houding, waarbij hij meer dan eens de zaak op het spits drijft door te suggereren dat men hem dan maar gewoon moet bannen. Voor mij is dat een teken dat je liever misbruik maakt van de goede wil van de moderatoren dan dat je je op z'n minst probeert te conformeren aan wat normaal gedrag is op een forum; Voorzichtig omgaan met spoilers, niet trollen, op een volwassen manier omgaan met aanwijzingen van moderatoren en 'sociale controle' door mede-leden. Naar eigen zeggen is hij niet zo jong (alhoewel je daar aan kunt twijfelen), maar in feite is dat niet zo relevant. Er zijn volgens mij genoeg tieners die zich wèl gedragen zoals het op een forum hoort.

    Als waarschuwingen niet helpen, dan zul je toch even je tanden moeten laten zien. Het is onredelijk om van de crew te verlangen dat zij telkens zijn berichten aanpassen omdat hij zelf te beroerd is om spoilertags te gebruiken (om maar eens een voorbeeld te noemen). Of zo'n ban dan twee of vier weken moet zijn is wat mij betreft bijzaak. Hoofdzaak is dat hij een duidelijk signaal krijgt wat hij niet kan negeren... en dat hij t.z.t. een kans krijgt om te laten zien dat-ie het dit keer wel begrepen heeft.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #1244

    Standaard

    Er is weer veel gebeurd in een avond.... Ik koos er ook voor om BatMotor vnl. te negeren maar ik ben het wel eens met mark t dat die jongen nou niet aanwezig was om het forum te verrijken met zijn aanwezigheid. De specifieke details van spoilers en trollen heb ik niet echt gezien maar ik heb wel gezien dat het nou niet echt een vrolijke frans was. Bannen is natuurlijk nooit een optie waar je als forum naartoe wil maar ja, er is een recent voorbeeld waaruit blijkt dat het uiteindelijk wel heeft gewerkt....

  20. #1245

    Standaard

    Over een maand zien we een herboren Batmotor. Het zal voorlopig rustig blijven hiero

  21. #1246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Over een maand zien we een herboren Batmotor. Het zal voorlopig rustig blijven hiero
    Tuinman,

    hij had toch ook al een ban te pakken op het forum van filmtotaal ? Daar gedroeg hij zich ook al zo.

  22. #1247

  23. #1248

    Standaard

    Van zijn geschiedenis bij andere websites heb ik geen weet. Nogmaals ik vind de "straf" nogal een paardenmiddel. Ik heb me persoonlijk nooit zo aan hem geërgerd, omdat ik hem niet al te serieus nam. Soms kon ik er zelfs wel om lachen. Maar goed, als de mening van de crew is dat het absoluut nodig was om een ban te geven van een maand dan zal er wel geen andere mogelijkheid zijn geweest dan dit..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #1249

    Standaard

    Hij is o.a gebanned omdat hij meerdere verzoeken van onze kant in de wind heeft geslagen mbt zijn postgedrag.

    Wanneer iemand zijn mening over een film post, want daar ontstonden toch de meeste botsingen dan kun je dat ook genuanceerd doen. Kies je er dan toch voor om krachtige termen te gebruiken, neem dan ook de tijd om die termen te onderbouwen zodat een ander lid je motivatie begrijpt, ook al is hij of zij er niet mee eens. Op die manier zal een mening wel gerespecteerd worden. BatMotor's reacties bleven kort en bondig met praktisch geen onderbouwing. Dan is het logisch dat anderen daarover vallen. Aan zowel onze, als verzoeken van leden om eens wat uitgebreider in te gaan op zijn motivatie werd geen gehoor gegeven maar in plaats daarvan begon hetzelfde liedje weer van voren af aan bij de volgende film. Dat is natuurlijk niet het gedrag wat je op een forum als dit moet doen.

    Daarbij komt ook nog dat hij zeer recent al een officiële waarschuwing heeft ontvangen wegens het beledigen van een lid. Iets wat wij absoluut niet accepteren op dvd.nl. Alleen die reactie was al een ban waard geweest maar we besloten om het nog even aan te kijken. Daar er geen verbetering kwam in zijn postgedrag en het alleen maar irritatie bleef oproepen én met de belediging van het lid nog vers in ons geheugen hebben we besloten dat een ban onontkoombaar was geworden.

    Uiteraard doen we dit niet met plezier maar soms is het niet anders.

  25. #1250

    Standaard

    Duidelijk verhaal Dan, dit soort gasten moeten we hier inderdaad niet hebben. Een sterke mening is prima, maar wel alleen als dit het forum verrijkt. Samen met je houding en je communicatie lever je dan een bijdrage en wordt je gewaardeerd, en als je jezelf niet netjes op kunt stellen dan ga je maar ergens anders lopen gallen.

Pagina 50 van 57 EersteEerste ... 40464748495051525354 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •