Pagina 49 van 57 EersteEerste ... 39454647484950515253 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Top gasten! En nu zand erover, en een borrel erbij...

  2. #1202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    We weten nu beiden dat we het forum als geheel een warm hart toedragen en ervan hopen dat het voor iedereen een plekje moet zijn waar hij of zij zich thuisvoelt, al is er dan wel een instelling voor nodig.........

    BEGRIP VOOR ELKAAR
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Top gasten! En nu zand erover, en een borrel erbij...


    Absoluut. 'n Pak van mijn hart. Schol!

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #1203
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kijk niet alleen is het de wereld uit, maar ik denk dat het respect is toegenomen.
    All in good time before Xmas. Respect voor jullie beiden en ook de anderen die bijvielen.
    Harstikke top
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1204

    Standaard

    Ik klaag niet vaak, maar de laatste tijd stoor ik me wel aan die reacties die niets anders zeggen dan "+1". Dat gaat toch werkelijk nergens over? Is het zo lastig om een reactie te geven met minimale inhoud, of iets van " helemaal mee eens"?

    Enfin, misschien ben ik wel de enige die zich eraan stoort.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #1205
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, ik maak me daar zelf ook wel eens schuldig aan. +1 of " wat hij zegt" Het idee is dat je laat blijken dat je het erg met iemand eens bent zonder precies hetzelfde te zeggen. Het is ook een beetje een forum dingetje. Je ziet het namelijk overal.

    Maar stel iemand zegt iets banaals. Ik of jij geven daar onze mening over. Dan kan iedereen het extra kracht bij zetten door 3 of 4 +1's. In mijn ogen is dat net zo krachtig als 3 mensen die uitgebreid precies hetzelfde zeggen.

    Maar dat is mijn persoonlijke mening. Maar het is niet van vandaag of gisteren, maar al heel oud en alle forums waar ik kom/kwam is het gemeengoed. Toch is het goed dat je het aangeeft, want zelf irriteer ik me daar nooit aan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1206

    Standaard

    +1 is eigenlijk precies hetzelfde dan alleen een emoticon plaatsen. Overbodig en irritant. Wanneer je een bepaald onderwerp volgt en ziet dat er een nieuwe reactie is geplaatst verwacht je toch leesvoer. Staat er dan alleen +1 dan kan ik me heel goed indenken dat dit storend is, ik vind dat namelijk ook. Dus ik ben het met je eens Stephan.

  7. #1207
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Uiteraard is er nog zoiets als vrijheid van meningsuiting. Iedereen is vrij om in zijn eigen persoonlijke manier hun mening te uiten. De manier hoe iemand dat wenst te doen heeft een ander weinig mee te maken. Zolang het netjes en met beleid gebeurt is daar niks aan de hand. Ook al ben ik het er persoonlijk niet mee eens. Ik bedoel waar ligt de grens. Een term als 'mee eens' is in mijn ogen hetzelfde. Sommige mensen zijn gewoon kort van stof en andere lang en weer andere heel kort. Daar kunnen wij uiteraard een persoonlijke mening over hebben, maar nooit meer dan dat. Maar ik begrijp dat het ook niet meer is dan dat. Ieder zijn persoonlijke mening.

    Ik heb liever dat iemand een smiley of +1 plaatst dan een denigrerende, discriminerende opmerking. Daarnaast vind ik vrijheid van vorm en mening een essentiëel punt. Zolang het maar netjes is en getuigd van respect
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb liever dat iemand een smiley of +1 plaatst dan een denigrerende, discriminerende opmerking. Daarnaast vind ik vrijheid van vorm en mening een essentiëel punt. Zolang het maar netjes is en getuigd van respect
    heb je goed verwoord Claudio.

    Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken dan een reactie als +1.

    Op de man spelen is meer iets om je druk over te maken, dan een +1 reactie.

    Als je hier al druk over maakt, wordt het leven er ook niet leuker op

  9. #1209

    Standaard

    Ja goed, dat is ook zo. Maar dat is hier verder toch niet aan de orde? Het gaat erom dat iemand zich ergert aan het feit dat er wordt gepost zonder toegevoegde waarde. Iets wat op veel fora overigens verboden is. Maar goed, dat is verder ook niet aan de orde.

  10. #1210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ja goed, dat is ook zo. Maar dat is hier verder toch niet aan de orde? Het gaat erom dat iemand zich ergert aan het feit dat er wordt gepost zonder toegevoegde waarde. Iets wat op veel fora overigens verboden is. Maar goed, dat is verder ook niet aan de orde.
    klopt Dan, dat is nu hier niet aan de orde misschien, maar het is wel gebeurd in het verleden in topics.

    Je kan je beter daar aan ergeren dan aan een simpel +1tje.

    Dan weet ik er ook nog een, in het R.I.P topic worden de overlijdensberichten gemeld van bekende personen.

    Meestal/erg vaak wordt er daar dan ook alleen maar RIP onder gezet, das net zoiets als hierboven toch?

  11. #1211

    Standaard

    Ben ik met je eens DVD Watcher. Maar dat soort topics lenen zich daar ook voor. Topics waarin discussies worden gevoerd en interessant zijn voor deelnemers aan die discussie of mensen die het volgen zijn een heel ander verhaal. Daar voegt een +1 reactie op een post helemaal niks toe. Ja, dat iemand het eens is met de post van een ander maar dat heeft natuurlijk totaal geen toegevoegde waarde. Eerder een dooddoener.

  12. #1212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ben ik met je eens DVD Watcher. Maar dat soort topics lenen zich daar ook voor. Topics waarin discussies worden gevoerd en interessant zijn voor deelnemers aan die discussie of mensen die het volgen zijn een heel ander verhaal. Daar voegt een +1 reactie op een post helemaal niks toe. Ja, dat iemand het eens is met de post van een ander maar dat heeft natuurlijk totaal geen toegevoegde waarde. Eerder een dooddoener.
    Dan nog vind ik een reactie in het RIP topic als ''jammer dat ie dood is'' beter als ''RIP''.

    Zo moeilijk is het niet om zoiets simpels te schrijven.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Eerder een dooddoener.
    Das dan weer toepasselijk voor het RIP topic

  13. #1213

    Standaard

    Prima dan denken we daar gewoon verschillend over en zal ik het maar negeren. Wel blij om te zien dan er ook andere mensen zo over denken.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #1214

    Standaard

    Over het beleid gesproken:

    Dan G. is nu al een tijdje bezig als moderator en het moet gezegd; Hij doet dit met verve en gaat te werk op correcte, menselijke en bovenal beleefde wijze. Dit zonder de mening / visie / inbreng van leden simpelweg te negeren. Hij doet er effectief iets mee. Een zeer welkome frisse wind. Thumbs up for that.

  15. #1215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Over het beleid gesproken:

    Dan G. is nu al een tijdje bezig als moderator en het moet gezegd; Hij doet dit met verve en gaat te werk op correcte, menselijke en bovenal beleefde wijze. Dit zonder de mening / visie / inbreng van leden simpelweg te negeren. Hij doet er effectief iets mee. Een zeer welkome frisse wind. Thumbs up for that.
    Ben ik volledig met je mee eens, Dan doet z'n ding met verve, maar dan wil ik ook Claudio noemen, en hem niet vergeten, want ook hij doet z'n werk op een goede manier.

    Beide heren zijn een welkome bijdrage aan het Moderators team wat mij betreft.

    Dan & Claudio, 2 x

  16. #1216

    Standaard

    Ik wou hier eigenlijk +1 neerzetten maar laat ik dat maar niet doen dan

  17. #1217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik wou hier eigenlijk +1 neerzetten maar laat ik dat maar niet doen dan
    Hahaha, hele goede opmerking Jeroen.....

  18. #1218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    hahaha, hele goede opmerking jeroen.....
    +1
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #1219

    Standaard

    Stephan, wat doe je nou???


    Leuke opmerking ideed. Bedankt voor de complimenten! Erg leuk om te lezen

  20. #1220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    +1
    Leuk iccoontje trouwens Stephan, lijkt wel wat op Dan als ik zn look vergelijk met de look van het Iccoontje .

    Alhoewel jij natuurlijk geen duiveltje bent Dan

  21. #1221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ben ik volledig met je mee eens, Dan doet z'n ding met verve, maar dan wil ik ook Claudio noemen, en hem niet vergeten, want ook hij doet z'n werk op een goede manier.

    Beide heren zijn een welkome bijdrage aan het Moderators team wat mij betreft.

    Dan & Claudio, 2 x
    Zeker. In mijn hoofd is Claudio al een eeuwigheid moderator, vraag me niet waarom, lol. En net iets minder actief in de delen waar ik veel vertoef, misschien dat ik hem daarom even over het hoofd zag. Excuses Claudio.

  22. #1222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Stephan, wat doe je nou???


    Leuke opmerking ideed. Bedankt voor de complimenten! Erg leuk om te lezen
    Ja Dan, weet je.. een beetje zelfspot moet wel kunnen. Maar ik blijf het gewoon met je eens
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  23. #1223

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Over het beleid gesproken:

    Dan G. is nu al een tijdje bezig als moderator en het moet gezegd; Hij doet dit met verve en gaat te werk op correcte, menselijke en bovenal beleefde wijze. Dit zonder de mening / visie / inbreng van leden simpelweg te negeren. Hij doet er effectief iets mee. Een zeer welkome frisse wind. Thumbs up for that.
    +1

    Zonder gekheid: hier ben ik `t mee eens, mooi om te zien dat het ook op deze manier kan en er niet al te snel wordt ingegrepen
    keep it up!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #1224
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Zeker. In mijn hoofd is Claudio al een eeuwigheid moderator, vraag me niet waarom, lol. En net iets minder actief in de delen waar ik veel vertoef, misschien dat ik hem daarom even over het hoofd zag. Excuses Claudio.
    Excuses zijn helemaal niet nodig. Des te minder je mij opmerkt, des te beter het is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1225
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Des te minder je mij opmerkt, des te beter het is.
    Dat wordt moeilijk

    Er is zo te zien wel één en ander veranderd in de drie weken dat 'k niet op het forum
    aanwezig ben geweest. Reden Indonesië reis.

    Geen nieuwsbericht over de nieuwe moderatoren te vinden, of heb er serieus over
    gekeken maar bij deze 2 mooie aanwinsten voor het forum

    Succes Claudio en Dan
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 49 van 57 EersteEerste ... 39454647484950515253 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •