Pagina 48 van 57 EersteEerste ... 38444546474849505152 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Een andere optie is om gewoon even de discussies op alfabet te zetten door op ''Discussie'' naast auteur bovenin te klikken. Zo heb je vrij snel gevonden of een discussie al dan niet al bestaat.
    Zou kunnen Jordy , feit blijft wel dat het gewoon fijn is als een zoekmachine alles vind

  2. #1177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Ik wil wel de ip-detective van dvd.nl zijn. Er zijn een aantal mogelijkheden om toch met een klein gelukje erachter te komen of het twee aparte personen zijn.
    Dan edit: verwijderd en een waarschuwing. Van dit soort termen zijn we hier niet gediend!
    Laatst aangepast door Dan G. : 15-10-2012 om 16:01

  3. #1178

    Standaard

    "N.Lebens" heeft er niks beter op gevonden dan de moegetergde discussie over beeldkwaliteit in het Indiana Jones op Blu-Ray topic weer op te graven. Wie ben ik om er iets van te zeggen, maar misschien toch even een vraag aan de moderators om dit in de gaten te houden...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #1179

    Standaard

    Het lijkt me niet meer dan fair om hier pas wat mee te gaan doen als het ook echt aan de orde is Pieter. Ik heb beide reacties even gelezen en hier valt niks op aan te merken. Maar uiteraard zijn we in dit soort topics wel extra waakzaam

  5. #1180

    Standaard

    Mmmmm, heb al een tijdje dit topic zo half en half gevolgd en me er in het geheel niet druk over gemaakt, maar wat me wel opvalt dat er een aantal Pieters zijn die ontzettend lopen te zeuren, kan misschien aan de naam liggen------ Piet-lut.

    Figuren als deze die anderen willen bannen tenminste de helft van de ban/straf geven, als de persoon waarvan zij vinden dat die het heeft verdiend en heeft gekregen, ze zijn meestal zelf geen haar beter.

    Zo, en nu nog een biertje, ik ben morgen lekker vrij en kan me morgenochtend nog even lekker omdraaien.

    Dat achterbakse gezeur en vingertje wijzen, daar zou ook een stevige ban op moeten staan
    Have fun and enjoy your collection

  6. #1181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Het lijkt me niet meer dan fair om hier pas wat mee te gaan doen als het ook echt aan de orde is Pieter. Ik heb beide reacties even gelezen en hier valt niks op aan te merken. Maar uiteraard zijn we in dit soort topics wel extra waakzaam
    Super.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmmm, heb al een tijdje dit topic zo half en half gevolgd en me er in het geheel niet druk over gemaakt, maar wat me wel opvalt dat er een aantal Pieters zijn die ontzettend lopen te zeuren, kan misschien aan de naam liggen------ Piet-lut.
    Dank je. Hier in Vlaanderen heten we Zeurpiet. Tot daar de vooroordelen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Figuren als deze die anderen willen bannen tenminste de helft van de ban/straf geven, als de persoon waarvan zij vinden dat die het heeft verdiend en heeft gekregen, ze zijn meestal zelf geen haar beter.
    Oeps nee, toch niet blijkbaar. Ga ik even mijn posts doorspitten, maar ik ga toch lang mogen zoeken om een bericht terug te vinden waarin ik ergens voor een of ander lid een ban eis. Sterker nog, mocht jij even je werk gedaan hebben voor je hier besliste om iemand te gaan afbranden op één post, dan had je wel degelijk kunnen lezen dat ik net zoals de meerderheid hier maar één ding wil bereiken en dat is een normale discussie. Sommige mensen zijn zelfs tot dat al niet meer in staat, zo blijkt des te meer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dat achterbakse gezeur en vingertje wijzen, daar zou ook een stevige ban op moeten staan
    Ik zou kunnen zeggen dat jouw post op z'n minst vingertje wijzen is, maar dan blijven we natuurlijk draaien in een cirkeltje. Als de mods echt vinden dat mijn "gedrag" en dat van andere Pieters hier op het forum ongehoord is, dan hoor ik het graag, met alle gevolgen van dien. Maar als het voor jou hetzelfde is, dan hoor ik dat graag van hen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #1182

    Standaard

    Voelde zich zowaar aangesproken, dat Belgen korte lontjes en lange teentjes hebben, schijnt toch waar te zijn

    Pietlut, mmmm waar komt toch dat Piet gedeelte vandaan

    Ik neem nog een

    Bij een normale discussie mag best wat kritiek, maar dat is iets waar de zuiderbuur slecht tegen kan blijkt terwijl het de discussie juist levendig houd

    Maar 1 ding is zeker, zeuren kan je als de beste

    Santé
    Have fun and enjoy your collection

  8. #1183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Voelde zich zowaar aangesproken
    Oh damn. Je had het vast over die tien andere Pieters die in dit topic actief zijn. My bad.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    ...dat Belgen korte lontjes en lange teentjes hebben, schijnt toch waar te zijn
    't Is de eerste keer dat ik dat als een Belgische eigenschap vernoemd hoor worden. 't Is ook de eerste keer dat iemand hier dit soort label op me plakt, maar hey, jij je ding. In Nederland hebben jullie zo'n mensen overduidelijk niet, afgegaan op een (groot) aantal berichten hier op het DVD.nl forum...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bij een normale discussie mag best wat kritiek, maar dat is iets waar de zuiderbuur slecht tegen kan blijkt terwijl het de discussie juist levendig houd
    Hm. Kritiek. Fijne interpretatie heb jij van dat woord. Gelukkig bestaan er ook nog mensen die het woord wel in de juiste zin kunnen vatten. Geen idee waar deze uitval plots vandaan komt trouwens - ik meng me zelden of nooit in een verhitte discussie hier op het forum.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Maar 1 ding is zeker, zeuren kan je als de beste
    Ja hé? En om te tonen dat ik écht zo'n Pietlut ben, heb ik hier speciaal nog eens op geantwoord. Want tenslotte houd 'kritiek' het topic levendig, nietwaar?

    Even serieus: Jij vind me een zeurpiet afgaande op één enkele post, leuk voor je. Ik wil me niet inbeelden hoe je mensen beoordeelt in real life en om eerlijk te zijn kan het me ook niks schelen.

    Let's agree to disagree. Daarmee is voor mij de kous af.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik neem nog een
    Santé
    Schol! Jij hebt het schijnbaar meer nodig dan ik.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #1184

    Standaard

    Prachtig

    Ik stel bij deze voor om dit topic het Pieter Topic te gaan noemen

    Hollandse en Belgische Pieters, opmerkingen/zeuren kunnen ze

    Mengt zich zelden of nooit in een discussie, maar als ie ie het doet, is het om te zeuren

    Geachte moderators(ik bedoel gewoon heel vriendelijk modjes), wat mij betreft mogen jullie alle discussies hierboven verwijderen tot en met het punt van pieter waar hij begint te zeuren over N.lebens.

    Kom nou toch dit slaat toch helemaal nergens meer op, zo kan men dit forum toch niet meer serieus nemen, ik heb er wel lol aan beleefd, maar toch enkel om aan te tonen dat men zulke mensen toch niet serieus kan nemen

    Heb dit enkel gedaan om iets uit te lokken, maar of het zin heeft om mensen wat te laten begrijpen wat ik bedoel.....

    Het mag blijven staan voor de mensen die het misschien wel begrijpen, maar ik betwijfel het, een normaal denkend mens heeft mijn posts niet nodig en zelf had ik eigenlijk ook geen behoefte aan, om dit soort gezeik onder de aandacht te brengen.

    Houd zelf niet van gezeur

    MAAR BEN WEL HEEL ERG KRITISCH en houd van een weerwoord
    Have fun and enjoy your collection

  10. #1185

    Standaard

    Thanks voor dit man, ik had al langer het vermoeden dat er niet met je te reden viel, bovenstaande post bevestigt dat. Dank voor de uiteenzetting, en ik kan je alvast meedelen dat je vanaf vandaag al van één Pieter minder last zult hebben, ik hou het voor bekeken hier.

    Drink daar maar eentje op.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #1186
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach, weet je wat het is. Omdat leden zoals Pieter dingen aangeven maakt het ons weer makkelijker. Uiteraard kijken we even en zien zo of het echt een issue is. En indien echt (lees: echt echt) nodig grijpen we in. Dus we zijn daar weldegelijk blij mee. Ook in dit geval heeft Dan het ook heel goed gezien en ingeschat. En uiteraard is dit topic daar ook speciaal voor opgericht. Niet als kliktopic, maar voor op of aanmerkingen op DVD.nl. Dus als niemand meer wat aangeeft moeten wij ook nog eens overuren draaien.

    Tja en jullie discussie is iets van jullie prive. Daar hoeven wij natuurlijk niet van mee te genieten. Ik zou wat genuanceerder zijn geweest. Maar nu is toch iedereen zijn ei kwijt en gaan we weer ons gang, Voor ons was het alweer een non-issue.

    Wel kan ik in het algemeen zeggen dat een ban voor ons een allerlaatste noodgreep zal zijn. En altijd na goed onderling overleg. Spammers e.d uitgezonderd. Maar daarom horen we toch graag van de leden of ze een situatie of topic niet meer als prettig ervaren en daardoor zelfs wegblijven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1187
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Thanks voor dit man, ik had al langer het vermoeden dat er niet met je te reden viel, bovenstaande post bevestigt dat. Dank voor de uiteenzetting, en ik kan je alvast meedelen dat je vanaf vandaag al van één Pieter minder last zult hebben, ik hou het voor bekeken hier.

    Drink daar maar eentje op.
    Dat zouden we heel jammer vinden zoals ik hiervoor al aangaf.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1188

    Standaard

    Tja, op zich is het bespreken van de beeldkwaliteit in het Indy topic je een beetje op glad ijs begeven en het onderwerp is al tot in den treure besproken. Maar N. Lebens geeft uiteindelijk gewoon zijn mening erover en dat moet je altijd kunnen en mogen blijven doen vind ik, en daarom vind ik dat hier de goede beslissing door de crew is genomen. Waakzaamheid is goed, vooral in de "gevoelige" topics, maar gelukkig wordt er nog met gezond verstand gemodereerd. Ook vind ik het een goede zaak dat De_Hollander weer terug is en in de daarvoor bestemde topics weer zijn screenshots aan het posten is, zonder de andere mede-leden daar voor het hoofd mee te stuiten.

  14. #1189

    Standaard

    Ja sorry mensen, maar in de 6 jaar dat ik hier het forum lees heb ik hier zelden of nooit met iemand woorden gehad, laat staan zo persoonlijk aangevallen geweest als door DVDProfilersfilmgek en daar voel ik me serieus niet goed bij. Om dan in elke consequente post afgeschilderd te worden als de grootste zeveraar van dit forum en regelrechte aanvallen op mijn naam en die van anderen hier was er bij mij te veel aan.

    Wat betreft mijn originele post: die was bedoeld als waarschuwing voor de mods, niet meer en niet minder. N.Lebens mengde zich al eerder in die discussie en was volledig op de hoogte van de problematiek die het opleverde wanneer dat beeld ter sprake kwam. Voor mijn part kalkt hij heel het topic vol met zijn bevindingen maar ik wilde er alleen voor zorgen dat het niet escaleerde.

    Maar ik heb mijn les ondertussen geleerd. Ik ga terug naar de beginjaren: gewoon meelezen en héél sporadisch wat posten. Dan wordt ik tenminste gespaard van situaties als deze.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #1190

    Standaard

    Pieter, probeer het geheel wat te relativeren. Je hebt een goed punt om goed op het topic te letten, maar om dit nu publiekelijk aan te geven is natuurlijk de problematiek die geheerst heeft in het topic ook weer aandacht geven. Wellicht had je dit het beste via een PM aan de mods kunnen sturen.
    N. Lebens heeft idd zich ook in de eerdere discussie gemengd, maar dat zijn er zoveel. Ik bijvoorbeeld ook. Maar als je nergens meer je mening kan geven zonder bang te zijn dat het wellicht kan escaleren dan kan je wel het forum sluiten. Tis goed om erop te letten, maar de post was nou niet echt provocerend opgezet. Tenminste, dat is mijn mening.
    En vwb DVDProfilersfilmgek; ik lees het als een pesterijtje. Wellicht wat kinderachtig, maar ach.
    Probeer het als een slechte grap te zien en maak er gewoon eentje terug. We moeten elkaar toch wel een beetje in de zeik kunnen nemen, want het is hier al serieus genoeg er aan toe gegaan...

  16. #1191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Pieter, probeer het geheel wat te relativeren. Je hebt een goed punt om goed op het topic te letten, maar om dit nu publiekelijk aan te geven is natuurlijk de problematiek die geheerst heeft in het topic ook weer aandacht geven. Wellicht had je dit het beste via een PM aan de mods kunnen sturen.
    N. Lebens heeft idd zich ook in de eerdere discussie gemengd, maar dat zijn er zoveel. Ik bijvoorbeeld ook. Maar als je nergens meer je mening kan geven zonder bang te zijn dat het wellicht kan escaleren dan kan je wel het forum sluiten. Tis goed om erop te letten, maar de post was nou niet echt provocerend opgezet. Tenminste, dat is mijn mening.
    En vwb DVDProfilersfilmgek; ik lees het als een pesterijtje. Wellicht wat kinderachtig, maar ach.
    Probeer het als een slechte grap te zien en maak er gewoon eentje terug. We moeten elkaar toch wel een beetje in de zeik kunnen nemen, want het is hier al serieus genoeg er aan toe gegaan...
    Tsja, dan moet het wel zo over komen.
    En ondanks dat DVDProfilersfilmgek er heel veel emoticons bij zet. is het dus zo niet over gekomen, met als gevolg dat iemand zich er niet prettig bij voelt. Dan zou je denken dat hij in zijn volgend post het nuanceert of aangeeft, maar dat doet hij niet.
    Dus dan snap ik de reactie van Pieter.

  17. #1192

    Standaard

    Tja, misschien dan een excuses omdat je niet de intonatie en de lichaamstaal ziet als iemand het zegt, maar kom op: we zijn toch geen stelletje wijven.....je moet wel wat kunnen hebben hoor....

  18. #1193

    Standaard

    Tuurlijk, maarje merkte toch wel dat het bij hem niet overkwam zoals het bedoeld was.

  19. #1194

    Standaard

    Ja, das wel waar. En dan doorgaan is dan misschien wat minder idd. Nou ja goed, waar 2 vechten, ....enz.

  20. #1195
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het zou ook van groot karakter tonen als DVDPFG zelf zijn zou aangeven dat het wellicht niet zo hard bedoeld was. Sommige leden kennen hem en weten hoe hij dingen bedoeld, maar niet iedereen. En ik kan me zeker voorstellen dat Pieter zich aangevallen voelt. En ik kan me niet voorstellen dat DVDPFG het echt zo bedoeld heeft.

    Ik hoop ook dat dit soort misverstanden zichzelf oplossen en men met het nodige respect met elkaar omgaat. We zijn tenslotte allemaal liefhebbers.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Tuurlijk, maarje merkte toch wel dat het bij hem niet overkwam zoals het bedoeld was.
    Dat is inderdaad jammer, natuurlijk had mijn uitlokkertje een bedoeling, dat heb ik naderhand ook geschreven, enkel niet verder toegelicht, toch hopende dat het wel begrepen zou worden.

    Pieter bedoelde met zijn post:

    "N.Lebens" heeft er niks beter op gevonden dan de moegetergde discussie over beeldkwaliteit in het Indiana Jones op Blu-Ray topic weer op te graven. Wie ben ik om er iets van te zeggen, maar misschien toch even een vraag aan de moderators om dit in de gaten te houden...
    waarschijnlijk iets te voorkomen.

    Toch kwam zijn bericht bij mij toch anders over. Op mijn, misschien niet voor iedereen even begrijpelijke, manier wilde ik dat toch even onder de aandacht brengen, helaas heeft Pieter ook nog een naam waar iets mee te spelen valt in de betekenis van Piet Lut. Er zijn genoeg Piet's en Pieters op het forum, maar mijn slachtoffer reageerde tot mijn verbazing gewillig. Ben er inhoudelijk niet op ingegaan, dat had mijn bedoeling van de post teniet gedaan. Heb dan later ook voorgesteld om alles te verwijderen, inclusief de misschien wel goed bedoelde boodschap van Pieter die bij mij niet goed viel.

    Alles is blijven staan, nu aan mij de edele taak om uit te leggen wat ik dan wel bedoel.

    Met mijn posting wilde ik niets meer of minder zeggen dat men wat verdraagzamer zou moeten zijn, niet over alles vallen waarmee men het niet eens is, gewoon de discussie nemen zoals hij is, ook al is het geheel niet jouw mening, het is wel die andere zijn/haar mening ook al ben je het er helemaal niet mee eens. Durf gerust uit te komen voor je eigen mening, maar respecteer ook anderen hun mening..... ook al zitten ze er helemaal naast

    Wat ik vooral bedoelde, ga niet proberen anderen tegen te houden/verbieden om hun mening kenbaar te maken...... en die boodschap klonk wel erg duidelijk in de post van Pieter D, iets dat ik op het moment van lezen niet kon waarderen en daardoor deze boodschap heb gestart op mijn eigen manier, een manier die niet alledaags is, maar wel mijn manier

    Ben zelf ook nog van mening dat leden die klagen over andere leden ook wel eens bij zichzelf te rade mogen gaan, we zijn allemaal niet hetzelfde, leven en laten leven en zolang we dat met wederzijds begrip kunnen, dan komen we een heel eind, iemand bannen lijkt mij ook geen oplossing, het lost niets op.

    Pieter heeft nu een ervaring opgedaan waarbij het niet leuk is als je ergens commentaar op krijgt, in dit geval vatte Pieter D het ook nog eens persoonlijk op, dat terwijl dit helemaal de bedoeling niet was, maar hij was ongewild wel het slachtoffer van mijn boodschap.

    Wat u niet wil dat u geschied, geschied dat ook een ander niet..... ik zou het niet fijn vinden als ik mijn eigen belevenis/visie/mening niet kenbaar zou mogen maken op het forum, wel met dien verstande dat ik daarbij niet een persoonlijke aanval zou doen die uitermate kwetsend zou zijn. Laten we wel zijn, TylerDurden schreef al..... we zijn toch geen stelletje wijven, wat je ook schrijft, je kan er altijd wel een teer zieltje mee raken

    Ik heb zelf met niemand moeite op het forum, ook met Pieter D niet, ook klokkenluiders mogen leven, maar het is niet altijd het meest sympathieke beroep, daar dienen ze dan wel rekening mee te houden

    Komop Pieter D, heb het op mijn manier onder de aandacht gebracht, wilde je niet persoonlijk aanvallen, maar toch wel het probleem onder de aandacht brengen....... voor iedereen: vraag niet te snel om ingrijpen, laat iedereen zijn mening geven, ook al ben je het er helemaal niet mee eens. Sla over wat je niet wilt lezen, of geef je eigen ervaring als weerwoord.....kan die ander misschien ook wat van leren.....
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 22-10-2012 om 15:43 Reden: niet relevante info verwijderd
    Have fun and enjoy your collection

  22. #1197
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je wel DVDPFG. Ik waardeer dit zeer, maar dat weet je.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1198

    Standaard

    Veelverklarende post, waarvoor mijn welgemeende dank. Het lijkt erop dat we elkaar verkeerd hebben ingeschat en ik geef ook zonder morren toe dat ik het allemaal inderdaad té persoonlijk heb opgevat.

    En ja, mijn 'klokkengelui' was, nu ik het zo bedenk, voorbarig. Maar als dat zo was dan komt het omdat ik écht een nieuwe crisis in dat topic wou voorkomen, niet omdat ik een lid geband wil zien of de slimmerd wou gaan spelen. Dat is ook echt niet mijn gewoonte, meestal kunnen zo'n discussie's me echt niet deren en lees ik er gewoon over. Dat wou ik je echt laten weten. Ik had het gevoel alsof je me afrekende op die ene post, die in wezen goed bedoeld was.

    Pietluttigheden achterwege gelaten , in ieder geval wil ik hierbij de plaat schoonvegen. We zijn inderdaad geen wijven en ik hoop dat we hiermee het hele incident kunnen vergeten.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #1199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Thanks voor dit man, ik had al langer het vermoeden dat er niet met je te reden viel, bovenstaande post bevestigt dat. Dank voor de uiteenzetting, en ik kan je alvast meedelen dat je vanaf vandaag al van één Pieter minder last zult hebben, ik hou het voor bekeken hier.

    Drink daar maar eentje op.
    Pieter, denk dat je bovenstaand bericht wel gelezen hebt, dan zul je ook begrijpen dat ik helemaal geen last van je heb, heb ik overigens van helemaal niemand op het forum, iedereen moet kunnen gaan en staan waar hij wil.

    Je laat je toch niet door 1 of 2 of nog meerdere figuren op een bepaald forum tegenhouden om van de mogelijkheden die dat forum heeft, te genieten

    Ik mag dan in jouw ogen een l.l zijn, in anderen hun ogen ben ik het weer niet, ik kan niet iedereens vriend zijn en geloven doe ik al helemaal niet terwijl ik daarin toch iedereen vrij laat zolang zij mij daar maar niet mee lastig vallen, of iets proberen op te dringen. Vrijheid blijheid.

    Gun jezelf ook de vrijheid en blijheid, leef en laat leven, maar vooral..... laat je niet leven, mochten anderen dat wel willen proberen, vecht daar dan tegen, doe ik ook

    Dat was eigenlijk mijn boodschap...... al is ie wel eens moeilijk verpakt
    Have fun and enjoy your collection

  25. #1200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Veelverklarende post, waarvoor mijn welgemeende dank. Het lijkt erop dat we elkaar verkeerd hebben ingeschat en ik geef ook zonder morren toe dat ik het allemaal inderdaad té persoonlijk heb opgevat.

    En ja, mijn 'klokkengelui' was, nu ik het zo bedenk, voorbarig. Maar als dat zo was dan komt het omdat ik écht een nieuwe crisis in dat topic wou voorkomen, niet omdat ik een lid geband wil zien of de slimmerd wou gaan spelen. Dat is ook echt niet mijn gewoonte, meestal kunnen zo'n discussie's me echt niet deren en lees ik er gewoon over. Dat wou ik je echt laten weten. Ik had het gevoel alsof je me afrekende op die ene post, die in wezen goed bedoeld was.

    Pietluttigheden achterwege gelaten , in ieder geval wil ik hierbij de plaat schoonvegen. We zijn inderdaad geen wijven en ik hoop dat we hiermee het hele incident kunnen vergeten.
    Mooie post

    Had deze nog niet gezien toen ik mijn andere meer naar je persoonlijke toe gerichte antwoord had gegeven, maar het geeft wel weer dat we met wederzijds begrip een heel eind kunnen komen

    Kunnen we elkaar in de toekomst beter begrijpen, ik weet dat ik wel eens wat vreemd post om iets onder de aandacht te brengen, maar vaak is het uiteindelijke resultaat wel goed en daar gaat het uiteindelijk om

    We weten nu beiden dat we het forum als geheel een warm hart toedragen en ervan hopen dat het voor iedereen een plekje moet zijn waar hij of zij zich thuisvoelt, al is er dan wel een instelling voor nodig.........

    BEGRIP VOOR ELKAAR
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 48 van 57 EersteEerste ... 38444546474849505152 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •