Pagina 45 van 57 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Laten we wel wezen, het is maar een tijdelijke ban. Niets dramatisch. Gewoon de volgende, minder vrijblijvende stap als sociale controle door de leden en opmerkingen/waarschuwingen door moderatoren niet het gewenste effect hebben.

    Laten we wel wezen, het is een optelsom van meer dan alleen de manier van communiceren. Pas geleden werden er bijvoorbeeld nog de nodige (ongeloofwaardige) verwijten richting individuele moderatoren gemaakt, 'onderbouwd' met uit verband gerukte citaten en niet te controleren (vermeende) opmerkingen van moderatoren per private mail. Ik ben niet vies van een stevige (inhoudelijke) discussie op z'n tijd, maar dat was gewoon op de man spelen door moderatoren door het slijk te halen. Dergelijke aanvallen zouden je op menig ander forum al op een ban komen te staan. Destijds hebben de moderatoren zich extreem terughoudend opgesteld, ook naar de 'hulptroepen' (wat alle verwijten dat er zwaar gecensureerd wordt nog eens extra belachelijk maken). Maar als het signaal dat je daarmee hoopt af te geven (in dit geval voordeel van de twijfel?) niet overkomt, dan mag je rustig even wat steviger ingrijpen.

    Zoals gezegd, het is maar een tijdelijke ban.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #1102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht



    Welke discussie bedoel je? ik lees op het moment ook niet alles wat er geschreven wordt.
    Dat begrijp ik maar discussies in dit topic zou je toch wel moeten lezen Ludo. Dat ben je wel een beetje verplicht naar de leden toe. Ik doelde op de discussie die gaande was voordat men het over De Hollander zijn ban ging hebben. Een ban die ik overigens zonder twijfel steun. Niet om de persoon en zijn gedrag op het forum maar omdat hij niet naar diverse waarschuwingen heeft geluisterd. Althans, dat schrijf je een aantal reacties terug. Mensen die tegen het systeem schoppen en dat blijven doen ondanks herhaaldelijke verzoeken hebben op dit forum niets te zoeken. Dus vandaar dat ik de commotie ook niet snap omtrent die ban. De reden is duidelijk en aangegeven.

  3. #1103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je je echt, echt zo stoorde aan die beste man, dan heb je bij je Persoonlijke Instellingen een 'Negeer' optie, waarmee je de inhoud van de posts van een bepaald persoon niet meer ziet. Probleem opgelost.
    Even van uitgaan dat DanielC de negeer optie gebruikt voor de Hollander. Wat gebeurt er met een quote (wat uiteraard gebruikt word voor een discussie). Zoiets als deze post. Let wel hstadman in het Indy topic heb ik even als voorbeeld gebruikt.

  4. #1104
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die zal je dan gewoon zien. Toch denk ik dan de negeer optie niet heel veel gebruikt wordt. Ondanks dat men zich irriteert zal men toch nieuwschierig zijn naar wat er toch allemaal gezegd wordt. Uiteraard niet iedereen.

    Ik gebruik het nooit. Hoe erg ik iemands posts ook vind. Ik lees het en sta er boven of mijd die desbetreffende draad. Niet reageren of tot tien tellen werkt veel beter. Plus dat je anders soms toch niks begrijpt van een topic als er dingen missen. En idd de quotes of reacties van anderen zeggen net zoveel als de post van een genegeerd lid.

    In die zin ben ik het ook niet eens dat dit forum donkerder en harder wordt. Als iets me niet bevalt lees of volg ik het gewoon niet. Als ik me niet kan inhouden qua repliek ben ik zelf niet veel beter en ben ik net zo schuldig.

    Echter vind ik wel dat er iets moest gebeuren want het liep nu echt de spuigaten uit.

    @Dan G. Ik vind ik het wel iets te ver gaan om Ludo iets te verwijten simpelweg omdat hij moderator is. Ik weet dat jij je eigen forum bijhoudt. Maar toch. Het is iets wat je op vrijwillige basis doet. Weliswaar kies je daarvoor. Maar om hem dan te verplichten om alles te lezen en overal op te reageren gaat mij te ver. Ik vind juist dat hij dat goed doet. Hij bemoeid zich meestal nergens mee totdat het echt nodig is en dan neemt hij zijn verantwoordelijkheid.

    En wellicht leest hij weldegelijk alles, maar reageert niet overal op. Dat is ook een beetje onbegonnen werk. Ik vind hem altijd wel logisch bezig en nooit te aanwezig of persoonlijk zoals als anderen mods weleens verweten wordt. Het is ook een beetje de kunst om niet overal op te reageren. Deels omdat je dan zelf teveel in de discussie opgaat. Zoals ook nu. Gewoon actie waar actie nodig is en dingen en leden zoveel mogelijk op zijn beloop laten. Maar nooit zijn stempel drukken op het forum.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht

    @Dan G. Ik vind ik het wel iets te ver gaan om Ludo iets te verwijten simpelweg omdat hij moderator is. Ik weet dat jij je eigen forum bijhoudt. Maar toch. Het is iets wat je op vrijwillige basis doet. Weliswaar kies je daarvoor. Maar om hem dan te verplichten om alles te lezen en overal op te reageren gaat mij te ver. Ik vind juist dat hij dat goed doet. Hij bemoeid zich meestal nergens mee totdat het echt nodig is en dan neemt hij zijn verantwoordelijkheid.

    En wellicht leest hij weldegelijk alles, maar reageert niet overal op. Dat is ook een beetje onbegonnen werk. Ik vind hem altijd wel logisch bezig en nooit te aanwezig of persoonlijk zoals als anderen mods weleens verweten wordt. Het is ook een beetje de kunst om niet overal op te reageren. Deels omdat je dan zelf teveel in de discussie opgaat. Zoals ook nu. Gewoon actie waar actie nodig is en dingen en leden zoveel mogelijk op zijn beloop laten. Maar nooit zijn stempel drukken op het forum.
    Ik schreef ook dat ik het begreep dat hij niet alles las Claudio. Maar een topic als deze, waarin toch vooral het beleid van deze site en alles daaromheen centraal staat is toch verplichte kost om als admin/mod in de gaten te houden. Ik heb verder ook helemaal geen klachten hoor, zo erg is het niet. Maar het komt alleen wat raar over dat een reactie vanuit het team uitblijft mbt bepaalde onderwerpen die in dit topic besproken worden. Negeren is natuurlijk geen optie want dan heeft dit topic geen enkele nut

  6. #1106
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zit wat in.
    Overigens was het niet als commentaar bedoeld.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik schreef ook dat ik het begreep dat hij niet alles las Claudio. Maar een topic als deze, waarin toch vooral het beleid van deze site en alles daaromheen centraal staat is toch verplichte kost om als admin/mod in de gaten te houden. Ik heb verder ook helemaal geen klachten hoor, zo erg is het niet. Maar het komt alleen wat raar over dat een reactie vanuit het team uitblijft mbt bepaalde onderwerpen die in dit topic besproken worden. Negeren is natuurlijk geen optie want dan heeft dit topic geen enkele nut
    Met "ik lees niet alles" bedoel ik het hele forum. Dit topic lees ik wel altijd (net als een aantal andere topics). Maar dan weet ik nog niet waar je precies aan refereert waar ik me niet in de discussie zou bemoeien (ben even teruggegaan tot begin augustus).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #1108

    Standaard

    Dat gedeelte waar eventuele nieuwe mods ter sprake kwamen.Je gooit een balletje op, een paar mensen waaronder ik geven tips en suggesties maar er wordt vervolgens niks meer op gezegd

  9. #1109

    Standaard

    Ah, dat ik niet reageer wil niet zeggen dat we er niets mee doen. Wordt binnen de crew al (langere tijd) over gesproken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #1110

    Standaard

    Maar dat kan ik natuurlijk niet weten als dat ook niet vermeld wordt

    Zou een mooi afsluitertje van dat gesprek zijn geweest.

  11. #1111

    Standaard

    Nou, ik hoop eigenlijk dat het gesprek nog niet ten einde is. Zou fijn zijn als er, zoals Claudio, een aantal mensen open staan om moderator te worden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #1112

    Standaard

    In dat rijtje mag je mij ook wel zetten hoor. Ben best bereid om mee te helpen. Nooit verkeerd om verschillende visies te laten samensmelten tot 1 goed geheel.

  13. #1113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nou, ik hoop eigenlijk dat het gesprek nog niet ten einde is. Zou fijn zijn als er, zoals Claudio, een aantal mensen open staan om moderator te worden.
    Zomaar een idee: in plaats van een vacature te stellen (waarop met alle respect ook de 'gare sjappies' kunnen reageren) zou je zelf een aantal personen kunnen benaderen. Een paar 'ougedienden' waarvan je nu wel ongeveer wel weet hoe men post/wat hun stijl is.

    Ik ken ze verder niet, heb er nog nooit mee gesproken......maar als ik jou was zou ik personen als peptalk, Frank en Dan G. (en zo zijn er nog wel meer) een PM sturen; puur op basis van de berichten die ik van ze zie en de indruk.

    Uit ervaring weet ik dat deze methode prima werkt.

    Zelf zou ik overigens alleen mod van de Star Wars en voetbaldraad willen zijn, weet je dat alvast.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 02-10-2012 om 18:11

  14. #1114

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Pas op he! Gevoelig terrein, ik heb diezelfde "fout" ook eens gemaakt.

    Het viel me de laatste tijd sowieso erg op, dat er soms een user met relatief weinig posts buiten de betreffende topics opdook om De_Hollander met z'n argumenten bij te staan.
    Kwam oa. deze namen tegen:

    larsonator
    rogier40
    N.Lebens
    hd-lover

    Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, dan hierbij mijn excuses
    nou ben ik er klaar mee... Ik ben nu net twee weken lid van dit forum, en word nu al ''beschuldigd'' van het helpen van mensen...

    als dit jullie manier van communiceren is, houd het gelijk op.
    op deze manier wil ik niks, maar dan ook NIKS meer van dit ...forum weten...

    mensen zoals jij, en je maatje Tyler Durden (je bent niet half de vent als de echte uit fightclub....) creeren alleen maar onrust!
    bann liever die ziekelijke onruststokers ipv mensen die willen discussieren op een FORUM (=discussie-plaats!)
    Nou, zal mij benieuwen of ik hiervoor gebanned word.
    zo ja ga ik weer op highdefdigest en bluray.com rondhangen. tevens ook goed voor mijn engels

  15. #1115

    Standaard

    wat een emotie voor een 'nieuw' lid

    MOD EDIT: onnodige opmerking verwijderd
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 02-10-2012 om 22:02

  16. #1116

    Standaard

    Niet echt een slimme antwoord hd-lover. Ipv dat je diplomatisch opstelt, doe je precies hetzelfde wat jij uitgerekend beschuldigd aan anderen.
    En dreigen dat je het forum gaat verlaten zullen jouw ziekelijke onruststokers alleen maar leuk vinden.

  17. #1117

    Standaard

    Laat ik vooropstellen dat ik een groot tegenstander ben van iemand bannen. Dat heb ik op andere plekken al aangegeven en is (wat mij betreft) een uiterste middel om iets aan een situatie te doen.

    In dit geval van De_Hollander kwam mij de laatste dagen ten gehore dat een flink aantal mensen het forum vaarwel zouden gaan zeggen vanwege de manier van discussiëren (met name de drammerigheid daarvan) van De_Hollander. Men vindt het hier niet prettig meer.
    Hier is de misverstand, dat de personen "zoals Pier Rijkers" de naam De_Hollander niet Mentioneren. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=74622&page=43 Het ging hen om meerdere personen, die telkens modder naar andere gaan gooien. Over De_Hollander kan men dat niet zeggen. Deze man bleef doorgaans netjes. De mensen dwongen ook wel De_Hollander tot herhaling over te gaan. Zo waren er ook reacties dat forumleden dvd.nl de rug toe wilden keren, omdat moderators deze bashers betamen, en zelfs ook deelnamen aan het bashen.

    Hier wil ik dan toch even op inpikken. De_Hollander bannen gaat mij te ver. Daar is tot op heden geen enkele rechtstreekse aanleiding toe. Vaak kunnen die discussies me niet boeien en verliest hij me ook door de minder sterke taalvaardigheid. Dat is echter nog geen reden. En als het toch een optie is, moet het team achter dit forum daar van begin af aan consequent in zijn.

    En daar wringt het schoentje : Er zijn heus wel andere leden die heel wat mondiger zijn (alhans met de vingers) en daardoor met ergere zaken wegkomen die voor vele leden niet door de beugel kunnen. Die aanwezigheid heeft mij ook reeds in die mate dwars gezeten dat het plezier van DVD.nl volledig verloren dreigde te gaan. Meer nog, niemand gaat er openlijk tegen in omdat het geen enkele zin heeft en je vervolgens heel wat ongehoorde zaken naar je hoofd krijgt gesmeten, tot in het oneindige. Zelfs moderators gaan een confrontatie uit de weg en ik kan het ze niet eens kwalijk nemen.

    Ik wil maar zeggen, op die wijze valt een ban voor De_Hollander niet te verantwoorden. Ludo werd onnodig voor een moeilijke keuze gezet
    +1

    Ik begrijp nog steeds zulke opmerkingen niet, sorry. Als je je echt, echt zo stoorde aan die beste man, dan heb je bij je Persoonlijke Instellingen een 'Negeer' optie, waarmee je de inhoud van de posts van een bepaald persoon niet meer ziet. Probleem opgelost.

    Zoals eerder aangegeven, en ook door Ludo, mogen degene die er herhaaldelijk op reageerden ook wel even nadenken. Ik ben zelf niet roomser dan de paus (de posts van Batmotor hebben ook een bepaald effect op mij ...), maar ik mag toch wel zeggen dat ik de ban een trieste zaak vind. En dan de personen die hierom gevraagd hebben.....die zijn vergelijkbaar met voetballers die vragen om een gele kaart bij de scheidsrechter .... Daar hebben we een woord voor.
    +1

  18. #1118
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Laat ik voorop stellen dat iedereen zijn mening hier mag verkondigen. Dus bij deze. Maar ik vraag me af hoe nieuwe leden al zo'n overtuigde onderhoudende mening kunnen hebben over de kwaliteit van het dvd.nl forum. Maar goed ook, dat mag... zolang we niet in herhaling vallen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1119

    Standaard

    Daar kan ik kort over zijn, het is niet noodzakelijk je te registreren, wil je het forum lezen.
    Pas als je berichten wil plaatsen, dan heb je de nodige account nodig. Al ruim 2 jaar volg ik de forum discussies.

  20. #1120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zomaar een idee: in plaats van een vacature te stellen (waarop met alle respect ook de 'gare sjappies' kunnen reageren) zou je zelf een aantal personen kunnen benaderen. Een paar 'ougedienden' waarvan je nu wel ongeveer wel weet hoe men post/wat hun stijl is.

    Ik ken ze verder niet, heb er nog nooit mee gesproken......maar als ik jou was zou ik personen als peptalk, Frank en Dan G. (en zo zijn er nog wel meer) een PM sturen; puur op basis van de berichten die ik van ze zie en de indruk.
    Dat hebben zeker ook al gedaan, dat kunnen een aantal mensen binnen dit forum be-amen. Maar ieder heeft zo z'n eigen reden om wel of geen moderator te worden en de mensen die wij benaderd hebben willen geen moderator zijn.

    @ Dan G. en Claudio: dank voor jullie aanbod
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #1121

    Standaard

    @ N.Lebens Je kom geloofwaardig over

  22. #1122
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat hebben zeker ook al gedaan, dat kunnen een aantal mensen binnen dit forum be-amen. Maar ieder heeft zo z'n eigen reden om wel of geen moderator te worden en de mensen die wij benaderd hebben willen geen moderator zijn.

    @ Dan G. en Claudio: dank voor jullie aanbod
    Nou ik zou eerder voor Dan G. gaan dan voor mij, die heeft zelfs ervaring en heeft er altijd veel ideëen over. En ondanks Peptalk zelf geen behoefte heeft, lijkt dat mij ook een uitstekende keuze en wellicht wel de beste keuze. Zegt altijd zinnige dingen en doet het idd min of meer al. Is veelal neutraal en genuanceerd in zijn antwoorden.

    Ik ben denk ik iets te gekleurd in mijn posts en reacties. En er moet toch nog iemand aan de kantlijn staan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door N.Lebens Bekijk bericht
    Hier is de misverstand, dat de personen "zoals Pier Rijkers" de naam De_Hollander niet Mentioneren. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=74622&page=43 Het ging hen om meerdere personen, die telkens modder naar andere gaan gooien. Over De_Hollander kan men dat niet zeggen.
    Ik lees Pieters bericht toch wel anders. Ik volg het forum tamelijk actief en ik zie meerdere discussies waar zijn opmerking op van toepassing kan zijn. Discussies waar De_Hollander helemaal geen partij in is. Het is dus terecht en gezien de strekking van zijn bericht heel correct dat hij niet één specifiek lid 'mentioneert'
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #1124

    Standaard

    Graag wil ik even de aandacht vestigen op het geven van bepaalde reacties in de Pricewatch topics. Een member postte onlangs dat de BD versie van Bond 50 ergens 91 euro kost. Dat leek me gezien de prijzen elders wel HEEL goedkoop. Vandaar dat ik de vraag stelde of hij hier zeker van was en of het misschien toch niet de prijs van de DVD versie betrof.

    Strikt genomen mocht ik dit volgens de regels niet posten en een half uur later was mijn reactie dan ook verwijderd. Nu blijkt dat iemand vervolgens 30km in de auto gereden heeft om naar de winkel in kwestie te rijden om aldaar vast te stellen dat het dus inderdaad de DVD versie betrof en dat de BD versie rond de 150 euro kostte.

    Was het dan niet verstandiger geweest om mijn reactie te laten staan? Dit had immers iemand een rit van 30km heen en nog eens 30km terug en een hele hoop frustratie kunnen besparen.

  25. #1125

    Standaard

    Ik vind dat het inderdaad verstandiger was geweest om jouw reactie te laten staan. Het was immers een opmerking over een prijs die genoemd werd. Als er twijfel is over een bepaalde prijs die genoemd wordt moet het kunnen om daar vragen over te stellen.

Pagina 45 van 57 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •