Pagina 44 van 57 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    Gezien de situatie vraag ik me af of iedereen in staat is om dat 'zelfregulerend vermogt en' heeft.
    Bij Pricewatch is het relatief eenvoudig, omdat het om feiten gaat (iets kost nu eenmaal zoveel), daar is een verdere discussie meestal niet nodig.
    Bij dit soort zaken gaat het om subjectieve meningen, waar volop over gediscussieerd gaat worden.

    Ik ben ook geen voorstander van een 'bashing'-topic, zoals ik hierboven al had aangegeven.
    Ik zou het toch graag respectvol naar elkaar toe willen houden en dat lijkt me in zo'n topic vrij lastig.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #1077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    @Werner: desondanks denk ik dat het beter is om een topic te openen waar de liefhebbers van dat soort zaken dit kunnen bespreken ipv een openlijk "bashing" topic...
    Mij om het even. Als het in de reguliere topics maar stopt want ik ben het soms zó beu...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #1078
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jammer genoeg zijn er in dit specifieke geval geen directe oplossingen. Heb zelf in de zoetste taal proberen uitleggen wat diegene doet, hoe en waarom dat op een bepaalde manier overkomt en waarom anderen er dan ook op reageren.

    Echter blijft het steeds een welles/nietes verhaal. De persoon in kwestie heeft zoals ik al zei maar een klein excuus nodig. Maar dat heeft denk ik ook met het de info die ik terloops aanhaalde te maken. Ik durf er niet het fijne over te zeggen. Dat is mijn plek ook niet. En dan hoop ik dat ik het nog goed begrepen heb ook. En al wist ik het zeker ga ik hier niet melden. Dat zou respectloos zijn.

    Het topic sluiten is nu wel even een noodoplossing. Dus dat is voor nu wel even goed. Echter lijkt me een eigen topic cq lucht je hart topic oid, vooralsnog de beste oplossing. Het zal straks namelijk gewoon blijken dat het in een ander topic opnieuw begint. Dat is vragen naar de bekende weg gebleken. Zoals ook het LOTR topic en elke E-one DFW titel draad voorheen, om een maar een voorbeeld te noemen. Op het moment dat zo'n discussie opdoemt, is het iig makkelijk om daar naar te verwijzen/te verplaatsen. Dit zal ook zelfregulering in het werk stellen. Wat voor de mods het allemaal wat makkelijker maakt. Je ziet dus ook dat het E-one DFW probleem zelfs in dat eigen topic afneemt na een kleine stormloop. Zolang daar mensen zijn die het er mee eens zijn is er in feite geen discussie. Degene die dan een discussie aangaat doet dat min of meer on topic, maar wordt er niet ongewild mee geconfronteerd. Want dat is wat in de andere topics gebeurt.

    Wat extra moderators betreft:

    Ik heb altijd gezegd van: Tja ik weet het niet. Nu vind ik het nog leuk om wat op het forum te zitten en alles is vrijblijvend. Geen verplichtingen. Ik heb een enorm druk bedrijf met verantwoordelijkheid en uiteraard vele hobby's. Dus ik ging er altijd vanuit dat ik daar zeker geen tijd voor heb. Echter dat was dik 3 jaar geleden en puntje bij paaltje zit ik behoorlijk vaak hier op het forum. Weliswaar vrijblijvend, maar toch. Daarnaast heb ik altijd wel een mening betreffende het moderaten. Af en toe probeer ik het ook, maar dan zonder tag. Ik denk dan dat dit net zo goed werkt en ik daardoor niet op voorhand bestempeld wordt als zijnde politieman. Ook moet ik zelf 100% achter een actie staan om erin mee te gaan. En uiteraard volg ik nu alleen maar wat mij interesseert en dat zal dan moeten veranderen, vermoed ik.

    Maar goed als het nodig is sta ik onder voorbehoud best open om eens te horen wat het één en ander nu precies inhoudt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Mijn vraag is hoe we dit in de juiste banen kunnen gaan leiden. Hoe kunnen we voorkomen dat gebruikers door blijven gaan in bepaalde specifieke (titel-)gerelateerde topics, terwijl het eigenlijk in (laten we het even) het detail-topic hoort?
    ik denk dat je de ernst van een discussie moet los laten

    het is een forum en geen online encyclopedie, wanneer er ruzies ontstaan of achterlijk beredenaties worden gegeven, dan pas ingrijpen met, wanneer nodig, een waarschuwing. 3 waarschuwingen (kwartaal geldig) en dan ban van een week (2e keer ,2 weken, etc..)

    maar dan wel met openheid, dus berichten wanneer iets niet klopt en waarom niet, niet zomaar topics sluiten, of berichten verwijderen

    vraag eerst om de waarom, zodat de persoon niet direct is uitgekeken
    Het wordt tijd voor nieuwe moderators, lijkt me zo!
    mwa... een ietwat ander beleid met moderators die het hanteren

  5. #1080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mij om het even. Als het in de reguliere topics maar stopt want ik ben het soms zó beu...
    +1.

    Ik post niet zo bijster veel, en ben meer een lezer. Maar de laatste tijd ga ik steeds meer bepaalde topics gewoon mijden . En dat kan toch nooit de bedoeling van een forum zijn.

    Post en bekijk nu alleen nog maar de voor mij "veilige topics" waaronder als voorbeeld het bd steelbook topic .

    Hopelijk verbeterd de situatie zich in de nabije toekomst, maar optimistisch ben ik niet .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  6. #1081

    Standaard

    Goede avond heren, na een topic aanschouwende, bevestigen mijn eerdere tegen de borst stuitende vermoedens, over dit forum beleid.
    De provocerende hstadman en andere, met zeer vreemde en wazige argumenten tegen De_Hollander, wordt gewoon toegelaten, en de Hollander zich verdedigend met goede argumenten en opheldering tegen provocerende forumleden, wordt gebanned. Waar zijn jullie mee bezig.Heeft men dat laatste afgesloten topic wel eens goed doorlezen? De DVD.nl redactie heeft hier een vreemde manier van aanpakken.Dit handelen geeft mij aanstoot tot mishagen voor het beleid van dvd.nl. Ik meng me niet graag in discussies, vandaar dat er weinig berichten door mij zijn geplaatst.Maar nu wil toch graag mijn mening hierover geven, dat hier de verkeerde worden gepakt, wat zeer misplaatst is. Zoals door meerdere forumleden kenbaar is gemaakt, is een forum om meningen te wisselen over een forum-tread. Maar het incorrecte metaliteit van bashing door sommige forumleden, worden wel gewoon getolereerd. Topics worden steeds daardoor gesloten.

  7. #1082

    Standaard

    Nieuwe moderators lijkt me een goed plan. Frisse aanpak.

    Toch wel apart dat in deze laatste discussie volop gereageerd wordt door Ludo en de discussie hiervoor genegeerd wordt. Ironisch genoeg is het hoofdonderwerp (moderatoren) ook hier weer aan de orde. Waarom nu wel en op de vorige discussie geen reacties Ludo?

  8. #1083

    Standaard

    Ehh...volgens mij is De_Hollander niet gebanned dus dat haalt de angel meteen weer weg uit je hele betoog...

  9. #1084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ehh...volgens mij is De_Hollander niet gebanned dus dat haalt de angel meteen weer weg uit je hele betoog...
    Vreemd genoeg staat er onder zijn alias wel 'Banned'. Maar hij is ook online?

    Dat zou wel onterecht zijn trouwens. Hoewel hij weleens in herhalingen valt, zijn degene die hem er steeds op wijzen ook net zo schuldig; die herhalen ook steeds hetzelfde .
    En misschien is hij communicatief minder sterk, hij heeft ook valide punten aangedragen. En, hij heeft weleens reacties van forumleden gekregen, waarop ikzelf minder subtiel zou reageren......vaak bleef hij toch netjes.

    Ik wil niet zeggen dat het een klap voor de gehele democratie in de wereld zou zijn als hij daadwerkelijk 'banned' is, maar toch wel een smet op het forum, dat deze situatie zo opgelost is.

  10. #1085

    Standaard

    Hmm idd....ik zie het ook staan. Ik heb dan te snel gesproken want ik had nooit gedacht dat deze actie zo snel zou zijn genomen. Maar je hebt idd gelijk, bannen levert uiteindelijk niks op en we moeten allemaal eraan werken aan een oplossing voor dit "probleem".
    En sommige dingen waren zeker nuttig, dus geheel nutteloos waren zijn berichten zeker niet.

  11. #1086

    Standaard

    Je weet natuurlijk niet waarom hij gebanned is, maar dat zal zeker niet alleen, waarschijnlijk helemaal niet, voor het steeds maar weer reageren zijn al waar hij idd heel netjes bleef.
    Ik moet wel zeggen dat de schrijfstijl van N.Lebens wel heel erg overeenkomt met die van De_Hollander.

    Moderator lijkt me niet iets voor mij, ik zou me dan toch te veel aan banden gelegd voelen en het idee hebben altijd het goede voorbeeld te moeten geven. Doordat ik vaak en alle topics check zou ik wat dat betreft wel voldoen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #1087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je weet natuurlijk niet waarom hij gebanned is, maar dat zal zeker niet alleen, waarschijnlijk helemaal niet, voor het steeds maar weer reageren zijn al waar hij idd heel netjes bleef.
    Ik moet wel zeggen dat de schrijfstijl van N.Lebens wel heel erg overeenkomt met die van De_Hollander.

    Moderator lijkt me niet iets voor mij, ik zou me dan toch te veel aan banden gelegd voelen en het idee hebben altijd het goede voorbeeld te moeten geven. Doordat ik vaak en alle topics check zou ik wat dat betreft wel voldoen.
    Dat doe je toch al?

    Ik zeg Pep for President!

  13. #1088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik moet wel zeggen dat de schrijfstijl van N.Lebens wel heel erg overeenkomt met die van De_Hollander.
    Pas op he! Gevoelig terrein, ik heb diezelfde "fout" ook eens gemaakt.

    Het viel me de laatste tijd sowieso erg op, dat er soms een user met relatief weinig posts buiten de betreffende topics opdook om De_Hollander met z'n argumenten bij te staan.
    Kwam oa. deze namen tegen:

    larsonator
    rogier40
    N.Lebens
    hd-lover

    Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, dan hierbij mijn excuses
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  14. #1089

    Standaard

    Sjonge, sjonge, hier baal ik toch wel weer van..Waarom moet dit alijd verziekt worden met de *** kwaliteit van films..hierdoor is deze topic gesloten: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=83071&page=24

    Sinds 08:16 vanochtend en nu nog dicht.

    Waarom kunnen de berichten gewoon niet verwijderd worden!! Nu kan ik niet eens mijn mening geven over de bluray films ipv al dat *** gezeik over de kwaliteit..maak hier een aparte subforum van aan ipv deze topic te sluiten.
    Laatst aangepast door RobinB : 01-10-2012 om 21:22

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #1090

    Standaard

    De_Hollander himself heeft een topic gemaakt dat heet: Kleur/helderheid enz van dezelfde film in verschillende blu-ray uitgaves

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=86026

    Misschien dat topic weer onder de aandacht brengen? Tenslotte staat daar ook het gevalletje Raiders.

    Oh ja. Weet je wanneer ik De_Hollander wel kan waarderen, wanneer hij zo'n post maakt.

    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...10&postcount=1



    Mag het Indiana Jones Blu Ray topic open? Want ik wil Indy 4 bashen.
    Indiana Jones and the fate of Atlantis hadden ze in de jaren 90 moeten verfilmen.

  16. #1091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Pas op he! Gevoelig terrein, ik heb diezelfde "fout" ook eens gemaakt.

    Het viel me de laatste tijd sowieso erg op, dat er soms een user met relatief weinig posts buiten de betreffende topics opdook om De_Hollander met z'n argumenten bij te staan.
    Kwam oa. deze namen tegen:

    larsonator
    rogier40
    N.Lebens
    hd-lover

    Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, dan hierbij mijn excuses
    Ik ga ervan uit dat je ernaast zit, want Jordy heeft in ditzelfde topic bevestigd dat larsonator iemand anders is dan De_Hollander (post 918).

    Ik vraag me af, en ik denk meerderen hier: kan een moderator trouwens toelichten waarom De_Hollander gebanned is, en of dit tijdelijk is? Ik zie in het indy topic tenminste geen redenen voor zo'n rigoureuze maatregel. Is er bv. een onacceptabel bericht geplaatst (+verwijderd door mod, of onacceptabel PM gestuurd naar iemand?)

  17. #1092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    De_Hollander himself heeft een topic gemaakt dat heet: Kleur/helderheid enz van dezelfde film in verschillende blu-ray uitgaves

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=86026

    Misschien dat topic weer onder de aandacht brengen? Tenslotte staat daar ook het gevalletje Raiders.
    Inderdaad, misschien kan deze sticky gemaakt worden. Dan volstaat een link met beknopte omschrijving in het topic van betreffende film, en de details zoals screenshots in de speciale thread.

  18. #1093

    Standaard

    Laat ik vooropstellen dat ik een groot tegenstander ben van iemand bannen. Dat heb ik op andere plekken al aangegeven en is (wat mij betreft) een uiterste middel om iets aan een situatie te doen.

    In dit geval van De_Hollander kwam mij de laatste dagen ten gehore dat een flink aantal mensen het forum vaarwel zouden gaan zeggen vanwege de manier van discussiëren (met name de drammerigheid daarvan) van De_Hollander. Men vindt het hier niet prettig meer.

    Dan moet er een keuze gemaakt worden. Laat je een heleboel mensen vertrekken vanwege één persoon, of moet die ene persoon dan een tijdje 'on hold' worden gezet om misschien tot inkeer te komen? Een keuze waar ik wel een aantal dagen mee heb geworsteld. Uiteindelijk heb ik dan toch voor de meerderheid gekozen, hoe onrechtvaardig deze keuze misschien ook lijkt. Daarom is De_Hollander voor een periode van twee weken de toegang tot het forum ontzegt. Hopelijk keert hierdoor de rust een beetje terug en kan de sfeer weer hersteld worden. En ik hoop ook dat De_Hollander tot inzicht komt dat hij in het vervolg op een andere manier moet gaan communiceren op dit forum. Dat geldt overigens ook voor diegene die op een soms kwalijke manier de discussie met De_Hollander zijn aangegaan. Ook zij zijn schuldig (en mogelijk ikzelf ook). Laat dit dan ook voor iedereen een moment zijn om naar zichzelf te kijken en hoe we met z'n allen de sfeer op dit forum kunnen verbeteren. Soms is tot 10 tellen echt beter, voordat je een reactie geeft.
    Ik vond het vreselijk moeilijk om deze keuze te maken en ik hoop dat het in het vervolg beter zal gaan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Waarom nu wel en op de vorige discussie geen reacties Ludo?
    Welke discussie bedoel je? ik lees op het moment ook niet alles wat er geschreven wordt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #1094

    Standaard

    Ik post nauwelijks wat, maar ik lees wel iedere dag. Sinds de komst van hollander blijf ik echter weg uit mijn favoriete subforum, en frustreer ik me iedere keer als ik een post van hem tegenkom in een ander subforum. Die kerel kan gewoon niet normaal gedragen, hoe goed hij het ook bedoelt. Blijkbaar was ik dus zeker niet de enige, en snap Ludo's punt ook heel goed.

  20. #1095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Sjonge, sjonge, hier baal ik toch wel weer van..Waarom moet dit alijd verziekt worden met de *** kwaliteit van films..hierdoor is deze topic gesloten: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=83071&page=24

    Sinds 08:16 vanochtend en nu nog dicht.

    Waarom kunnen de berichten gewoon niet verwijderd worden!! Nu kan ik niet eens mijn mening geven over de bluray films ipv al dat *** gezeik over de kwaliteit..maak hier een aparte subforum van aan ipv deze topic te sluiten.
    Waar moet je het anders over hebben in de blu-ray sectie van een titel, dan over de kwaliteit? Opmerkingen over de film zelf kun je ook in de film sectie kwijt, maar in de blu-ray sectie wil je het juist over de kwaliteit (en de inhoud) van de blu-ray hebben.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik post nauwelijks wat, maar ik lees wel iedere dag. Sinds de komst van hollander blijf ik echter weg uit mijn favoriete subforum, en frustreer ik me iedere keer als ik een post van hem tegenkom in een ander subforum. Die kerel kan gewoon niet normaal gedragen, hoe goed hij het ook bedoelt. Blijkbaar was ik dus zeker niet de enige, en snap Ludo's punt ook heel goed.
    Ik begrijp nog steeds zulke opmerkingen niet, sorry. Als je je echt, echt zo stoorde aan die beste man, dan heb je bij je Persoonlijke Instellingen een 'Negeer' optie, waarmee je de inhoud van de posts van een bepaald persoon niet meer ziet. Probleem opgelost.

    Zoals eerder aangegeven, en ook door Ludo, mogen degene die er herhaaldelijk op reageerden ook wel even nadenken. Ik ben zelf niet roomser dan de paus (de posts van Batmotor hebben ook een bepaald effect op mij ...), maar ik mag toch wel zeggen dat ik de ban een trieste zaak vind. En dan de personen die hierom gevraagd hebben.....die zijn vergelijkbaar met voetballers die vragen om een gele kaart bij de scheidsrechter .... Daar hebben we een woord voor.

  21. #1096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Waar moet je het anders over hebben in de blu-ray sectie van een titel, dan over de kwaliteit? Opmerkingen over de film zelf kun je ook in de film sectie kwijt, maar in de blu-ray sectie wil je het juist over de kwaliteit (en de inhoud) van de blu-ray hebben.
    Als je het puur over een film wilt hebben kun je inderdaad terecht in het Film Discussies-forum. Discussies over de beeld- en geluidskwaliteit, (het ontbreken van) extra's en de verpakking kan wel in het Blu-ray-forum. Het probleem was ook niet dat er over de beeldkwaliteit gesproken werd in het Indiana Jones-topic, maar de wijze waarop dat gebeurde. Het was op een gegeven moment alleen nog maar een welles/nietes-discussie, een gebed zonder eind. Zelfs nadat het topic even op slot was gegaan ging met vrolijk verder alsof er niets gebeurd was, terwijl het punt wat men probeerde te maken al lang en breed duidelijk was.

  22. #1097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik begrijp nog steeds zulke opmerkingen niet, sorry. Als je je echt, echt zo stoorde aan die beste man, dan heb je bij je Persoonlijke Instellingen een 'Negeer' optie, waarmee je de inhoud van de posts van een bepaald persoon niet meer ziet. Probleem opgelost.

    Zoals eerder aangegeven, en ook door Ludo, mogen degene die er herhaaldelijk op reageerden ook wel even nadenken. Ik ben zelf niet roomser dan de paus (de posts van Batmotor hebben ook een bepaald effect op mij ...), maar ik mag toch wel zeggen dat ik de ban een trieste zaak vind. En dan de personen die hierom gevraagd hebben.....die zijn vergelijkbaar met voetballers die vragen om een gele kaart bij de scheidsrechter .... Daar hebben we een woord voor.
    Tja, het is een beetje de wet van de grote getallen geworden omdat het niet een enkel lid was die zich openlijk aan hem stoorde. Als dan iedereen maar de "negeer" optie moet gebruiken geef je de andere kant ook wel een beetje een vrijbrief om te communiceren hoe men wilt (en dit is algemeen bedoeld, niet gericht op De_Hollander).
    Nu heb ik ook (herhaaldelijk) De_Hollander feedback/kritiek gegeven over zijn manier van communiceren. En dat de inhoud zeker wel eens nuttig kan zijn maar de manier waarop was niet echt van toegevoegde waarde. Daar werd natuurlijk ook niks mee gedaan, dus een afkoelperiode is dan zeker wel nuttig, maar of daar idd een ban voor nodig is..... Laat ik het zo zeggen: ik vind het jammer dat dit als optie gebruikt is om het doel te bereiken.
    Wel merk ik dat het wat rustiger hier geworden is, maar aan mezelf ook al dat ik z'n opmerkingen al sinds een tijdje wat meer weet te relativeren....

  23. #1098

    Standaard

    Hier wil ik dan toch even op inpikken. De_Hollander bannen gaat mij te ver. Daar is tot op heden geen enkele rechtstreekse aanleiding toe. Vaak kunnen die discussies me niet boeien en verliest hij me ook door de minder sterke taalvaardigheid. Dat is echter nog geen reden. En als het toch een optie is, moet het team achter dit forum daar van begin af aan consequent in zijn.

    En daar wringt het schoentje : Er zijn heus wel andere leden die heel wat mondiger zijn (alhans met de vingers) en daardoor met ergere zaken wegkomen die voor vele leden niet door de beugel kunnen. Die aanwezigheid heeft mij ook reeds in die mate dwars gezeten dat het plezier van DVD.nl volledig verloren dreigde te gaan. Meer nog, niemand gaat er openlijk tegen in omdat het geen enkele zin heeft en je vervolgens heel wat ongehoorde zaken naar je hoofd krijgt gesmeten, tot in het oneindige. Zelfs moderators gaan een confrontatie uit de weg en ik kan het ze niet eens kwalijk nemen.

    Ik wil maar zeggen, op die wijze valt een ban voor De_Hollander niet te verantwoorden. Ludo werd onnodig voor een moeilijke keuze gezet.
    Laatst aangepast door Esteban : 02-10-2012 om 09:21

  24. #1099

    Standaard

    Zit er hier ook al een tijdje, post niet zo veel, maar lees wel altijd mee. Ik irriteer mij af en toe wel aan De_Hollander, maar ik ga echt geen topics vermijden omdat hij daar actief in is. Begint een post met zijn naam dan sla ik deze nu 99% van de keren gewoon over (de negeer optie onder persoonlijke instellingen hoor ik nu ook voor het eerst over, toch maar even in het achterhoofd houden)

    Dan de vraag aan de personen die de ban te ver vonden gaan. Wat had er dan gedaan moeten worden? Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat deze persoon een enorm bord voor zijn kop heeft. Denk dat hem aanspreken via een PM door een moderator niet veel heeft/had bereikt.

    En het is maar voor 2 weken. Hij is gewoon even verplicht op vakantie gestuurd, even de zinnen verzetten. Niet aan Indiana Jones denken, geen E-one perikelen Gewoon ff lekker helemaal tot rust komen.

  25. #1100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, ik heb niet zoveel moeite met één ban. Er is toch duidelijk geworden dat niks anders werkt. En geloof me er is van alles geprobeerd. Maar niks komt door. Als je hem wat uitlegt, worden je woorden verdraait of er wordt één deel uitgehaald en van repliek voorzien. Tja als niks aankomt dan is dit wellicht wat beter om de ernst van de situatie door te laten komen. En één ban van twee weken is toch niet zo drastisch. Het is geen definitieve ban.

    Feit is dat heel veel mensen zich irriteren en dat veel topics nu ondergesneeuwd raken met herhalingen. Dat is simpelweg niet gewenst. En dan is dit met vooruitziende blik wellicht nu de enigste adequate oplossing. Hoe drastisch het ook lijkt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 44 van 57 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •