Pagina 43 van 57 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    Ik heb gezocht op huilen en scenes maar vond niks dus vandaar dat ik dacht dat het topic wel kon.

    De voorbeelden die je linkte komen niet helemaal overeen met het onderwerp wat ik bedoelde. Zo zat ik te azen op specifieke scenes en niet op huilfilms. Misschien moeten mensen wel huilen om scenes waar je het niet zou verwachten. Maar goed, de knop heeft gesproken

  2. #1052

    Standaard

    Excuses als er al eerder over begonnen is, maar ik 'zit' met het volgende dat ik wil aankaarten.

    Ik vindt dat op dvd.nl de sfeer soms erg negatief is. Soms gaan er hele discussies off topic omdat een paar mensen het niet met elkaar eens zijn en menen met modder te moeten gaan gooien. Dat gebeurt dan gewoon openbaar in welk topic danook, en de sfeer wordt daarmee (vindt ik) niet ten positieve beinvloed. Geregeld is er een moderator die de boel vermaant, maar dat helpt ook niet altijd geloof ik.
    Is er niet iets wat de moderators aan die sfeer kunnen doen, als simpel vragen of men op wil houden niet meer helpt? Bijvoorbeeld: als het echt te erg wordt een ban geven of in ieder geval mensen verzoeken onderlinge verschillen via pm op te lossen, zodat de rest er geen last van heeft oid...

    Een tijd geleden was mi de sfeer op dvd.nl ook niet echt lekker. Toen ben ik hier ook even niet meer geweest. Nu is dat een poos beter gegaan, maar op dit moment lijkt het weer dezelfde negatieve kant uit te gaan als we niet uitkijken.

    Overigens noem ik geen namen omdat ik niet precies weet wie nu begint en wie dus uberhaupt 'schuldig' is en wie zich alleen verdedigt o.i.d. Het gaat mij om het algemeen.

    Ik ga er vanuit dat de moderators echt wel in de gaten hebben waar ik het over heb. En mocht dat niet zo zijn dan ontvang ik vanzelf een pm, toch?

  3. #1053

    Standaard

    Het is erg lastig Pieter,

    We willen best graag ingrijpen, maar dan krijgen we weer het verwijt dat we "forum-politie" aan het spelen zijn en censuur plegen.
    Doen we niets, dan wordt de sfeer grimmig en inderdaad soms niet leuk.
    We hebben al diverse mensen via PM benaderd, maar lang niet iedereen trekt zich iets aan van onze verzoeken of opmerkingen.
    Bannen gaat wat ver, want we blijven tenslotte een land (en forum) met vrijheid van meningsuiting. Als het echt te grof wordt en men gaat schelden of discrimineren, dan kunnen we wel ingrijpen, maar voor zover ik het zie (ik lees ook niet alles) komt het meestal niet zover.

    Alle tips hoe dit aan te pakken zijn welkom. Wij hebben ook niet alle wijsheid in pacht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #1054
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Soms werkt het het beste als je niet reageert of zoals je zelf zeg bepaalde topics of het forum mijdt. Als mods teveel ingrijpen werkt dat soms averechts. Ze kijken het nu eerst aan in de hoop dat het zichzelf reguleert. Op het moment dat het de spuigaten uitloopt, zullen ze echt wel ingrijpen. Zelf heb ik het idee dat het weer wat rustiger is. Maar dat ligt ook aan welke topics je volgt uiteraard. Kan je nagaan hoe moeilijk het voor de mods is om alles door te hebben.


    Ah, Ludo had al gereageerd, dus dan voegt mijn bijdrage weinig toe...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-09-2012 om 17:44
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Het is erg lastig Pieter,

    We willen best graag ingrijpen, maar dan krijgen we weer het verwijt dat we "forum-politie" aan het spelen zijn en censuur plegen.
    Doen we niets, dan wordt de sfeer grimmig en inderdaad soms niet leuk.
    We hebben al diverse mensen via PM benaderd, maar lang niet iedereen trekt zich iets aan van onze verzoeken of opmerkingen.
    Bannen gaat wat ver, want we blijven tenslotte een land (en forum) met vrijheid van meningsuiting. Als het echt te grof wordt en men gaat schelden of discrimineren, dan kunnen we wel ingrijpen, maar voor zover ik het zie (ik lees ook niet alles) komt het meestal niet zover.

    Alle tips hoe dit aan te pakken zijn welkom. Wij hebben ook niet alle wijsheid in pacht.
    Die mensen zou je gewoon een waarschuwing moeten geven. En bij een tweede waarschuwing (tijdelijk) bannen. Wat is het nut van een mod team als er geen stappen worden ondernomen bij herhaaldelijk schenden van de regels....

    Ook lijkt het me verstandig om mods aan te stellen die ook daadwerkelijk wat met hun functie doen. Van het hele team is er maar eentje echt actief en een ander een beetje. Wat moet je op zo'n groot forum als dit nou met mods die er toch nauwelijks zijn of amper iets met hun functie doen.

    Je vroeg om tips dus hierbij

    Ps: ik wil best een keer een workshop geven
    Laatst aangepast door Dan G. : 28-09-2012 om 19:16

  6. #1056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Die mensen zou je gewoon een waarschuwing moeten geven. En bij een tweede waarschuwing (tijdelijk) bannen. Wat is het nut van een mod team als er geen stappen worden ondernomen bij herhaaldelijk schenden van de regels....

    Ook lijkt het me verstandig om mods aan te stellen die ook daadwerkelijk wat met hun functie doen. Van het hele team is er maar eentje echt actief en een ander een beetje. Wat moet je op zo'n groot forum als dit nou met mods die er toch nauwelijks zijn of amper iets met hun functie doen.

    Je vroeg om tips dus hierbij

    Ps: ik wil best een keer een workshop geven
    Helemaal mee eens.

    Ik snap best dat je als mod niet bepaald populair bent als je als politieagent moet optreden. Maar is een mod er ook niet voor om juist te laten weten dat e.e.a. niet kan?
    Ik wordt ook een beetje gek van antwoorden als 'we leven in een vrij land' etc. etc. Niet alleen nu hier maar je komt het overal tegen als je een mening geeft waarbij je iemand ergens op aanspreekt.

    Wat wil je dan? Een forum zonder enige vorm van sociale etiquette? Noem mij maar een ouwe *** oid, maar ik vindt dat mensen best op een gewone manier aangesproken mogen worden op niet-sociaal gedrag. Inclusief ikzelf als ik een keer over de schreef ga.

    Want waarom krijg ik anders wel op een nette manier te horen dat ik bijvoorbeeld prijzen moet vermelden als ik iets in het verkooptopic plaats, maar als het gaat om gedrag naar anderen moet ik het zelf maar weten want ik leef in een vrij land?
    Kortom: wanneer spreekt een moderator iemand aan en wanneer niet? Je hebt niet voor niets regels en omgangsvormen toch?

    Wat het evt. terechtwijzen van een betrokkene betreft: je hoeft toch ook niet meteen met een ban te komen of een of andere straf? Volgens mij bedoelt een aantal het ook helemaal niet slecht en kun je best vragen of ze voortaan eens 2x nadenken voor ze een reactie geven.

    Zelf heb ik op youtube een tijdje pittig gereageerd. Daar werd ik ook netjes op gewezen door iemand. Dus heb ik mijzelf aangewend om mijn reactie nogeens door te lezen voor ik verzend. Dan kwam ik vaak tot de conclusie dat ik beter iets kon herformuleren of helemaal weglaten omdat ik uit emotie reageerde op een verkeerde manier. Kleine moeite en het voorkomt zoveel ellende.

    Let wel ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Het enige dat ik wil is op een positieve manier lekker praten over film. Dvd.nl is daar een supergoed forum voor. Dat moet zo blijven, toch?

  7. #1057

    Standaard

    Dat moet zeker zo blijver Pieter. En één van de belangrijkste dingen die daarbij bekeken zouden moeten worden is het formuleren van een mod actie. Het gaat namelijk helemaal niet om het ingrijpen maar hoe dat gedaan wordt. Als de reactie gewoon lekker luchtig doch duidelijk gebracht word zal een lid dit veel sneller accepteren dan wanneer er een bazige toon aan kleeft. Dat triggert sneller weerstand dan acceptatie. Bovendien behoud de mod het respect.

    Moderaten is inderdaad niet altijd een dankbare taak maar het is ook hoe je dat zelf aanpakt. Dvd.nl is een mooi forum voor ons filmliefhebbers en het zou zonde zijn als dit door allerlei gedoe een 360 maakt en verwordt tot een dramforum waarvan er al veel te veel actief zijn.

    Maar nogmaals: moderators op een forum dienen een passie voor het forum te hebben. Dat, in combinatie met hetgeen wat ik net noemde voorkomt een hoop onnodige toestanden

  8. #1058

    Standaard

    Na.v. het Indy topic: is het niet een idee om een "Nitpickers" sectie oid toe te voegen aan het forum? Er zijn een aantal mensen die het leuk vinden om te "nitpicken" mbv screenshots e.d. maar dit niet echt wordt "gewaardeerd" in het algemene topic over de betreffende titel in het blu-ray discussies onderdeel. Aangezien je in dat onderdeel ook geen prijzen mag noemen en dat daar ook een apart onderdeel voor is gemaakt is het misschien ook een idee om dat voor het nitpickers gedeelte te doen.

    Just a thought....

  9. #1059

    Standaard

    Je bedoelt een algemeen bash-topic t.a.v. leden?
    Lijkt me geen goed plan. Krijgen we alleen maar meer gezeik door.
    We willen het wel proberen hier netjes te houden.

    Maar er wordt overlegd hoe de situatie aan te pakken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #1060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Maar er wordt overlegd hoe de situatie aan te pakken.
    Daar is maar één oplossing. Jordy is al duizende keren tussen gekomen en telkens begint een bepaalde forumlid weer en weer en weer en weer,...... . Vraag het aan Jordy. Hij is het ook al beu. Topic sluiten heeft geen zin want wat zal de volgen topic zijn waar er weer discussie gaat zijn? Ook sluiten?

  11. #1061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je bedoelt een algemeen bash-topic t.a.v. leden?
    Lijkt me geen goed plan. Krijgen we alleen maar meer gezeik door.
    We willen het wel proberen hier netjes te houden.

    Maar er wordt overlegd hoe de situatie aan te pakken.
    Ehh nee....jammer dat je het zo negatief interpreteert. Ik bedoel een aparte hoek waar de liefhebbers van nitpicking hun eigen plek hebben om cq. ongestoord hun gang kunnen gaan.
    Ik denk dat je het zo juist wat meer netter houdt want je kan in die hoek als crew de juiste regels stellen en handhaven, zoals in het pricewatch onderdeel. Denk dat dit beter is dan het nadenken en overleggen wat jullie nu doen, want actie wordt er niet genomen, no offense.

    Maar goed, jammer dat je een goed bedoelde suggestie zo negatief opvat en de grond intrapt.
    Succes er dan maar mee!

  12. #1062
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk dat dit voorlopig de beste actie is voor nu. Hopelijk pakt men niet een ander topic aan om hetzelfde te doen. Uiteindelijk is natuurlijk niet de bedoeling om elk topic te sluiten. In de geest van als je kleine kinderen hebt, is alles van tafel halen is geen oplossing. Want dan heb je ergens anders een probleem.

    Aan de andere kant het eigen topic voor foute distributeurs heeft voor dat geval goed geholpen. Nu willen we geen bash topic. Maar een nieuw topic waar de leidraad van die irritaties, (Ik vermoed de screenshot of andere nitpicking) houdt het wel centraal en trekt over het algemeen alleen geintresseerdde. Dat zal dan sowieso minder irritaties en bashing geven. Ook makkelijk te controleren. En belanghebbende kunnen daar ook helemaal los en mensen die zich er aan storen komen daar gewoon niet. (binnen de perken.) Plus dat iemand een ander topic aanpakt om daar weer over te beginnen men hun kan verwijzen naar het betreffende topic.

    Nu lees ik dat degene waar het om gaat steeds maar weer opnieuw begint. Nu heeft diegene wel eens tussen neus en lippen door gemeld waarom hij zo reageert en zijn taalgebruik niet helemaal 100% is, waardoor je zijn reacties misschien iets beter begrijpt. begrijp me niet verkeerd ik verdedig niemand, maar toch. Iedereen weet dat hij zich allles aantrekt en ook maar een klein excuus nodig heeft om weer omvangrijk in herhaling te treden. Dus soms wordt het bijna een beetje als sport gezien. Mijn visie is dan gewoon niet reageren.

    Echter een kleine afkoeling in dat topic is niet verkeerd. Van enig inhoud was toch geen sprake meer. Dus dan maar even dicht.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-10-2012 om 14:04
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Aan de andere kant het eigen topic voor foute distributeurs heeft voor dat geval goed geholpen. Nu willen we geen bash topic. Maar een nieuw topic waar de leidraad van die irritaties, (Ik vermoed de screenshot of andere nitpicking) houdt het wel centraal en trekt over het algemeen alleen geintresseerdde. Dat zal dan sowieso minder irritaties en bashing geven. Ook makkelijk te controleren. En belanghebbende kunnen daar ook helemaal los en mensen die zich er aan storen komen daar gewoon niet. (binnen de perken.)
    Ik vind dit een fantastisch voorstel.

  14. #1064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik vind dit een fantastisch voorstel.
    Dank je!

  15. #1065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Na.v. het Indy topic: is het niet een idee om een "Nitpickers" sectie oid toe te voegen aan het forum? Er zijn een aantal mensen die het leuk vinden om te "nitpicken" mbv screenshots e.d. maar dit niet echt wordt "gewaardeerd" in het algemene topic over de betreffende titel in het blu-ray discussies onderdeel. Aangezien je in dat onderdeel ook geen prijzen mag noemen en dat daar ook een apart onderdeel voor is gemaakt is het misschien ook een idee om dat voor het nitpickers gedeelte te doen.

    Just a thought....
    Goed idee. En als dan een bepaalde titel in het topic genoemd wordt, dan zou de plaatser ook in het topic van de desbetreffende titel een linkje kunnen plaatsen naar het nitpickers topic. Die kun je dan aanklikken of niet .
    Ik zie wel de discussie opkomen wanneer iets onder het nitpickers topic valt, of onder het reguliere topic in de blu-ray sectie.....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Daar is maar één oplossing. Jordy is al duizende keren tussen gekomen en telkens begint een bepaalde forumlid weer en weer en weer en weer,...... . Vraag het aan Jordy. Hij is het ook al beu. Topic sluiten heeft geen zin want wat zal de volgen topic zijn waar er weer discussie gaat zijn? Ook sluiten?
    Je kan hier toch gewoon man en paard noemen en zeggen dat je voorstelt dat De_Hollander een ban krijgt (waar ik het overigens niet mee eens ben)? Waarom zo omzichtig omschrijven? Het lijkt Expeditie Robinson wel (degenen die kijken, snappen wat ik bedoel) .

  16. #1066

    Standaard

    en ik maar denken dat het om mij ging...

    maar een topic sluiten is te belachelijk voor woorden. verwijder gewoon de berichten die er niet horen en geef de daders een tijdelijke rust

  17. #1067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ehh nee....jammer dat je het zo negatief interpreteert. Ik bedoel een aparte hoek waar de liefhebbers van nitpicking hun eigen plek hebben om cq. ongestoord hun gang kunnen gaan.
    Ik denk dat je het zo juist wat meer netter houdt want je kan in die hoek als crew de juiste regels stellen en handhaven, zoals in het pricewatch onderdeel. Denk dat dit beter is dan het nadenken en overleggen wat jullie nu doen, want actie wordt er niet genomen, no offense.

    Maar goed, jammer dat je een goed bedoelde suggestie zo negatief opvat en de grond intrapt.
    Succes er dan maar mee!
    Dan heb ik je verkeerd begrepen. Neem me niet kwalijk.

    Het zou een oplossing kunnen zijn om een apart topic te maken. Ik hoop dan wel dat men dan ook dát topic gaat gebruiken en niet in de oorspronkelijke topics - waar men in het nitpicking topic aan refereert - verder gaat.
    Wat zou een goede naam voor zo'n topic zijn? Nitpicking lijkt me niet goed, de betekenis daarvan zal niet bij iedereen bekend zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #1068
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De hele (halve) waarheid Topic


    En iets serieuzer:

    Het Grote Oog Voor Details en Ergenissen Topic.
    Beeldkwaliteit: Lucht uw hart Topic.
    Screenshots The Topic.

    enzovoorts...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    en ik maar denken dat het om mij ging...
    Dat had zomaar gekund

    maar een topic sluiten is te belachelijk voor woorden. verwijder gewoon de berichten die er niet horen en geef de daders een tijdelijke rust
    Het topic is even gesloten geweest om de rust te laten wederkeren. Maar helaas blijft het op hetzelfde niveau doorgaan.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #1070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dan heb ik je verkeerd begrepen. Neem me niet kwalijk.

    Het zou een oplossing kunnen zijn om een apart topic te maken. Ik hoop dan wel dat men dan ook dát topic gaat gebruiken en niet in de oorspronkelijke topics - waar men in het nitpicking topic aan refereert - verder gaat.
    Wat zou een goede naam voor zo'n topic zijn? Nitpicking lijkt me niet goed, de betekenis daarvan zal niet bij iedereen bekend zijn.
    Geen probleem, ik vond het al zo vreemd dat het meteen werd afgeschoten...
    Detail Discussies misschien?

  21. #1071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat had zomaar gekund
    Citaat:
    maar een topic sluiten is te belachelijk voor woorden. verwijder gewoon de berichten die er niet horen en geef de daders een tijdelijke rust
    Het topic is even gesloten geweest om de rust te laten wederkeren. Maar helaas blijft het op hetzelfde niveau doorgaan.
    Het is jammer dat het ernstige gedeelte van de discussie daardoor verloren gaat. Ik hou mij bij dergelijke discussies liefst afzijdig, maar ik vind dat de sfeer de laatste weken verzuurd wordt door altijd dezelfden, die misschien inhoudelijk wel enkele valabele punten hebben, maar er niet in slagen om het communicatieniveau op te krikken boven het niveau van een vijfjarige.

    Ik zie toch meer heil in (1) het Indy-topic in kwestie, en eventuele andere aangetaste topics eens grondig uit te mesten; (2) een topic te creëren waar de vervuilers naar hartelust en ongestraft met modder naar elkaar kunnen gooien, eventueel voorzien van een negeerfunctie voor de "normale" forumbezoeker, en (3) wie buiten die welomschreven zandbak komt spelen, BAM, een (tijdelijke) ban rond zijn of haar oren. Recidivisten: permanente ban. Mijn zorg is het vooral dat door het misdragen van enkele onbehouwen figuren eventuele ernstige forumbezoekers worden afgeschrikt; een ander, welbekend forum, is om die reden zo goed als doodgebloed. Ik zou als moderatoren toch niet al te veel scrupules hebben om af en toe een beetje harder politieagent te spelen. Wie er dan meestal naar voor komt met beschuldigingen dat de moderatoren verdoken gestapo-agenten zijn, heeft meestal zelf boter op het hoofd.

    Ik weet ook niet wat jullie moderatoren het beste kunnen doen, maar doe alsjeblieft iets, want zo aanmodderen zoals het nu gebeurt is geen optie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #1072

    Standaard

    Werner, het bashen of bekritiseren van medeforummers heeft een bepaalde grondslag (hoe onterecht of belachelijk dan wellicht ook), dus een "zandbak" creëren waar men elkaar naar hartelust de grond in kan trappen slaat IMO de plank gigantisch mis, omdat de aanleiding er dan niet is. Ik denk dat je beter een positieve instelling kan hebben en een hoek creëren waar medeforummers het kunnen hebben over bepaalde zaken waar andere forummers in de "reguliere" topics aanstoot van nemen, of aan de manier waarop hierover wordt gecommuniceerd.

    Het "kritiek op distributeurs" topic is daar een goed voorbeeld van, en ik vind dat dit wel goed werkt.

  23. #1073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik denk dat je beter een positieve instelling kan hebben en een hoek creëren waar medeforummers het kunnen hebben over bepaalde zaken waar andere forummers in de "reguliere" topics aanstoot van nemen, of aan de manier waarop hierover wordt gecommuniceerd.
    Ik denk dat je hier m.i. twee onderwerpen door elkaar klutst. Het is niet echt een probleem om bepaalde zaken te willen bespreken - daar zal uiteindelijk niemand aanstoot mogen nemen, vind ik. De manier waarop is er echter soms zéér ver over.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #1074

    Standaard

    Mijn vraag is hoe we dit in de juiste banen kunnen gaan leiden. Hoe kunnen we voorkomen dat gebruikers door blijven gaan in bepaalde specifieke (titel-)gerelateerde topics, terwijl het eigenlijk in (laten we het even) het detail-topic hoort?
    Dat zou erg veel moderatie kunnen kosten. Ik weet niet of we daar op zitten te wachten.

    Het wordt tijd voor nieuwe moderators, lijkt me zo!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #1075

    Standaard

    @Ludo: Tja, zelfregulerend vermogen? Net zoals in Pricewatch?
    @Werner: desondanks denk ik dat het beter is om een topic te openen waar de liefhebbers van dat soort zaken dit kunnen bespreken ipv een openlijk "bashing" topic...

Pagina 43 van 57 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •