Pagina 42 van 57 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Dat stotteren ligt echt aan je speler, dan kan deze niet juist 1 v/d 2 standaard formaten(23,98fps of 24fps geloof ik) weergeven en ik meen dat dat vooral bij Samsung spelers zo is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1027

    Standaard

    of een strafpuntsysteem voor alle filmmaatschappijen

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat stotteren ligt echt aan je speler, dan kan deze niet juist 1 v/d 2 standaard formaten(23,98fps of 24fps geloof ik) weergeven en ik meen dat dat vooral bij Samsung spelers zo is.
    Het is alleen met DFW en E1 discs, alle andere discs spelen perfect af.

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Het is alleen met DFW en E1 discs, alle andere discs spelen perfect af.
    Toch zetten zijn de film op een manier op de disc die aan de specificaties van Blu-ray voldoet en dat de speler dat vervolgens met een stotter afspeelt is niet hun schuld, al zijn zij twee van de weinige bedrijven die het op die manier doen.
    Ik heb het ook ooit gehad op mijn Philips speler, maar daar kwam heel snel een update voor uit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Toch zetten zijn de film op een manier op de disc die aan de specificaties van Blu-ray voldoet en dat de speler dat vervolgens met een stotter afspeelt is niet hun schuld, al zijn zij twee van de weinige bedrijven die het op die manier doen.
    Ik heb het ook ooit gehad op mijn Philips speler, maar daar kwam heel snel een update voor uit.
    Het is echter geen probleem meer, ik heb de betreffende titels nu uit US of UK.

    Vaak sowieso betere uitgaven....
    Laatst aangepast door zetmoon : 28-08-2012 om 23:21

  6. #1031

    Standaard

    Even over de website die komt. Is er een mogelijkheid om te helpen in de vorm van testen?

    Ik wil best een rapportje maken om die final touch te bieden

  7. #1032

    Standaard

    Dat zal ik eens overleggen met de makers. Zover zijn we overigens nog lang niet.
    Het zit nog in de beginfase.
    En ik hoop dat ze eerst de bugs in het forum onder handen nemen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat stotteren ligt echt aan je speler, dan kan deze niet juist 1 v/d 2 standaard formaten(23,98fps of 24fps geloof ik) weergeven en ik meen dat dat vooral bij Samsung spelers zo is.
    Dan heb denk ik nu eindelijk de verklaring waarom ik altijd lipsynch problemen heb met eOne uitgaves, dit moet wel in verband staan met bovenstaand probleem. Alle Blu Ray's van andere maatschappijen dus ook DFW spelen normaal af in mijn Samsung's zowel beeld als geluid, nu maar hard doorsparen voor die Oppo .


  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Dan heb denk ik nu eindelijk de verklaring waarom ik altijd lipsynch problemen heb met eOne uitgaves, dit moet wel in verband staan met bovenstaand probleem. Alle Blu Ray's van andere maatschappijen dus ook DFW spelen normaal af in mijn Samsung's zowel beeld als geluid, nu maar hard doorsparen voor die Oppo .
    Met alle respect: je gaat toch niet doorsparen voor een dure Oppo om eOne
    Blu-rays te kunnen afspelen?!?!?!?!?!?!?

    Dan is een goede versie van de Blu-ray importeren een stuk handiger.....

  10. #1035

    Standaard

    Vertel mij alsjeblieft niets over het importeren van Blu Ray's want ik haal al meer dan 90% van mijn Blu ray's uit het buitenland. Niet voor de uitgever maar voor de prijs en zo kan ik me uiteindelijk een Oppo veroorloven en als die de eOne uitgaves die ik wel heb dan zonder lipsynch problemen kan afspelen dan ben ik daar heel content mee. Ik ben namelijk niet van plan om mijn eOne Blu Ray's weg te gooien omdat de anti eOne/DFW clan hier op het forum zo'n hetze aan het voeren is.


  11. #1036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Vertel mij alsjeblieft niets over het importeren van Blu Ray's want ik haal al meer dan 90% van mijn Blu ray's uit het buitenland. Niet voor de uitgever maar voor de prijs en zo kan ik me uiteindelijk een Oppo veroorloven en als die de eOne uitgaves die ik wel heb dan zonder lipsynch problemen kan afspelen dan ben ik daar heel content mee. Ik ben namelijk niet van plan om mijn eOne Blu Ray's weg te gooien omdat de anti eOne/DFW clan hier op het forum zo'n hetze aan het voeren is.
    OK, maar in je vorige post deed je het voorkomen alsof je een Oppo wilde kopen om eOne's af te kunnen spelen en daar was ik wat verbaasd over....

    Maar nu blijkt dat je 90% van je Blu-rays importeert snap ik eigenlijk helemaal niet hoe je dan aan die eOnes komt.....
    Waarom die kopen als je toch al gewend bent om (goedkoper) te importeren?

  12. #1037

    Standaard

    Omdat ik dergelijk uitgaves wel eens meeneem als extraatje als ik bij de Media Markt ben, die liggen daar vaak voor prijzen om en nabij de 5,00 euro in de bakken en daar stel ik geen hoge eisen aan.


  13. #1038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Omdat ik dergelijk uitgaves wel eens meeneem als extraatje als ik bij de Media Markt ben, die liggen daar vaak voor prijzen om en nabij de 5,00 euro in de bakken en daar stel ik geen hoge eisen aan.
    OK, ik begrijp.

  14. #1039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat zal ik eens overleggen met de makers. Zover zijn we overigens nog lang niet.
    Het zit nog in de beginfase.
    En ik hoop dat ze eerst de bugs in het forum onder handen nemen.
    dat geeft niet, pva is het belangrijkste

  15. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat stotteren ligt echt aan je speler, dan kan deze niet juist 1 v/d 2 standaard formaten(23,98fps of 24fps geloof ik) weergeven en ik meen dat dat vooral bij Samsung spelers zo is.
    Ook andere merken spelers hebben er problemen met de DFW en eOne uitgaves heb ik vernomen. Bijna op iedere speler zit een 24p functie. Dan zou juist die van eOne en DFW uitgaves er goed op af moeten spelen. Omdat het beeld van de blu-ray uitgaves van DFW en eOne in 24fps uitgevoerd zijn. Maar toch geeft het helaas voor sommige mensen problemen met de DFW en eOne uitgaves.. Wat wel toevallig is, dat deze distributeurs bij dezelfde re-author bedrijf hun blu-ray's laten re-encoderen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 30-08-2012 om 10:02

  16. #1041

    Standaard

    Zullen we, zoals hierboven al geopperd, de eOne en DFW discussie niet in dit topic gaan voeren?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #1042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ook andere merken spelers hebben er problemen met de DFW en eOne uitgaves heb ik vernomen. Bijna op iedere speler zit een 24p functie. Dan zou juist die van eOne en DFW uitgaves er goed op af moeten spelen. Omdat het beeld van de blu-ray uitgaves van DFW en eOne in 24fps uitgevoerd zijn. Maar toch geeft het helaas voor sommige mensen problemen met de DFW en eOne uitgaves.. Wat wel toevallig is, dat deze distributeurs bij dezelfde re-author bedrijf hun blu-ray's laten re-encoderen.
    Dat laatste verklaard een heleboel......

  18. #1043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Dat laatste verklaard een heleboel......
    Hier kan je verder praten erover http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=86856

  19. #1044
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hier kan je verder praten erover http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=86856
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1045

    Standaard

    Vraagje:

    De afbeeldingen van Blu Rays uit mijn trade topics zijn verdwenen. Zowel in de verkoop- als ruilsectie. Howcome?

  21. #1046

    Standaard

    Ik zie ze gewoon Dan, waarschijnlijk een probleem met het laden geweest (verder zouden we hier niet zo snel op modereren, tenzij het aanstootgevende plaatjes zijn of iets dergelijks).

  22. #1047

  23. #1048

    Standaard

    topic van dan g. gesloten http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=87054


    het gaat om scenes Jordy, geen films. Groot verschil

  24. #1049

    Standaard

    Komt op hetzelfde neer wat mij betreft, aangezien er in die topics ook over specifieke scenes wordt gepraat, vandaar gesloten.

  25. #1050

    Standaard

    je moet ook beseffen dat het feit wanneer mensen met elkaar in discussie komen belangrijker is dan gewoon iets opzoeken

    laat het gewoon eerst z'n werk doen en kijk na een paar dagen of het succes heeft

Pagina 42 van 57 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •