Pagina 41 van 57 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik doe dit openbaar, omdat je misschien ook gelezen hebt dat er (laat ik het woord weer noemen) "gezeik" ontstaat over wat er wel en niet in PM's gezegd wordt. Dit is een algemene discussie en bijna niet te voeren via PM, alleen de plaats waar ie gevoerd wordt is niet correct. Let wel, ik persoonlijk heb ook PM contact met een aantal leden in de discussie. Maar als mijn PM's dan door leden openbaar worden gemaakt, dan wordt het ook erg moeilijk om die discussie via PM verder te voeren.

    Ik ben het met je eens dat die discussie ver off-topic is gegaan. De berichten daar zullen ook dan worden verwijderd, als de discussie geluwd is (en dat lijkt nu zo te zijn).
    Je kunt toch ook topics voor een bepaalde tijd sluiten, is het meteen over! Mod bericht erin (tot nader order gesloten) de kans dat er dan in een heel ander topic over exact het zelfde met ook nog eens de zelfde personen verder gaat is heel klein.

    Dit doen ze bv bij tweakers als het uit de hand loop

  2. #1002

    Standaard

    Nou om een topic te sluiten dat over een titel gaat vind ik zonder, zoals Ludo het nu oplost vind ik prima. Er zijn nog andere leden van het forum die misschien deze film hebben gezien of iets relevant willen toevoegen en die daartoe dan niet de mogelijkheid voor krijgen.

    Omdat het vooral over editie uitgaves enzv gaat, misschien hier een aparte sub-topic voor aanmaken of gewoon zulke uiteenlopende gesprekken naar deze topic te dirigeren lijkt mij een alternatief.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #1003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Nou om een topic te sluiten dat over een titel gaat vind ik zonder, zoals Ludo het nu oplost vind ik prima. Er zijn nog andere leden van het forum die misschien deze film hebben gezien of iets relevant willen toevoegen en die daartoe dan niet de mogelijkheid voor krijgen.

    Omdat het vooral over editie uitgaves enzv gaat, misschien hier een aparte sub-topic voor aanmaken of gewoon zulke uiteenlopende gesprekken naar deze topic te dirigeren lijkt mij een alternatief.
    Lees nog maar eens wat ik heb getyped. Ik zeg niet dat het topic voor altijd dicht moet ik zeg voor een bepaalde tijd, als de gemoederen zijn gaan liggen kan hij weer open (na uurtje ofzo)

  4. #1004

    Standaard

    Ik heb je bericht wel gelezen, maar dat is niet fair voor anderen die de topic niet vervuilen en wel iets gerelateerd aan de topic willen toevoegen binnen die uur...maar ook jou manier is een alternatief.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #1005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik heb je bericht wel gelezen, maar dat is niet fair voor anderen die de topic niet vervuilen en wel iets gerelateerd aan de topic willen toevoegen binnen die uur...maar ook jou manier is een alternatief.
    Maar meestal vallen dat soort berichten toch weg in een discussie tussen bepaalde personen bv in man on a ledge of the grey

  6. #1006

    Standaard

    Bedankt voor je reactie Ludo.

    Dat iets off topic gaat vind ik helemaal geen probleem. Zo lang het maar vriendelijk blijft. Als redactie zou ik me helemaal niet in de discussie gooien maar gewoon de boel verwijderen met een opmerking erbij. Gaat men dan nog door dan is een waarschuwing het logische gevolg. Heeft men er nog steeds geen boodschap aan dan is een ban de volgende stap. Juist door openbaar in discussie te gaan over iets wat op dvd.nl niet gewenst is roep je gedoe op jezelf af. Men kan de werkwijze van een forum accepteren, zo niet dan zoek je maar wat anders. Dat klinkt grof maar het werkt wel. En mijn ervaring is dat het gros van de leden die een forum bezoekt zo'n aanpak ook kan waarderen. Leden die voorstellen om anderen maar te bannen vind ik sowieso uit den boze. Daar hebben ze helemaal niks mee te maken. Een topic sluiten is ook niet nodig. Nogmaals, verwijderen incl. vermelding waarom en de eventuele gevolgen bij hernieuwde off topic reacties is voldoende.

    Pm's die openbaar worden gemaakt om discussie kracht bij te zetten gewoon verwijderen, net als alle off topic zaken die er niet toe doen en je bent van het 'gezeik' af.

  7. #1007

    Standaard

    In het verleden is echter al vaker gebleken dat een dergelijke strakke aanpak niet werkt helaas.

  8. #1008
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is altijd een beetje een heikel punt geweest of er wel of niet ingegrepen moet worden. Dat is in het verleden wel gebleken. Het is wat dat betreft sowieso nooit goed. Soms door degene die het doet en anders wel weer de reden waarom.

    Ik persoonlijk zou het kort houden. Als iets aan de hand van duidelijke voorwaarde van een forum niet door de beugel kan. Topic dicht, niet relevante dingen direct verwijderen en verwijzen naar de forum regels (Dan maar soms terecht soms niet terecht, maar wel rechtlijnig) Tuurlijk zullen onschuldige daaronder lijden, maar dat help alleen maar het topic schoon te houden en dat de dingen zich dan zelf gaan regelen.

    Verder vind ik dat het ook een kunst is om soms niet te reageren. Er boven staan zeg maar. Discussie is goed maar soms (lees:vaak) in bepaalde gevallen nutteloos. Irriteer je je aan iemand. Zet hem op de ignore list en je heb er geen last van. Alhoewel ik zelf dat nooit doe. Ik tel liever tot tien. Maar goed onder de anonimiteit van het forum is het wat makkelijker om van leer te trekken.

    Maar geef het ze maar eens te doen het hele forum in de gaten houden op vrijwillege basis. Je kunt het toch nooit goed doen. Het lijkt me in bepaalde gevallen een ondankbare taak. Dus ik kan makellijk lullen. Wat me overigens helemaal not done lijkt is om iemands pm openbaar te maken. Dat lijkt me eerder een forse schending van privacy en zou wat mij betreft in die forum regels mogen staan.

    Ik denk eerder dat het aan de leden zelf is om met fatsoen met elkaar om te gaan. Maarja je heb mensen en mensen hé, Dus dat is Utopie. Maar een beetje nadenken kan geen kwaad, lijkt me...

    Maar aan de ander kant laten we het relativeren. Het is maar af en toe dat dit topic hier weer nodig is. Over het algemeen gaat het tijden goed.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1009
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    In het verleden is echter al vaker gebleken dat een dergelijke strakke aanpak niet werkt helaas.
    Dat gaf ik overigens net ook aan. Maar zoals je ziet is niks zaligmakend.
    Wellicht dat strakkere aanpak toch wat duidelijkheid geeft. Wellicht als de forumregels daar wat duidelijker cq specifieker in zijn.

    Je kunt dan zonder veel woorden vuil te maken altijd naar die regels verwijzen. Maar goed ik begrijp dat het lastig is die te vertalen uit het zwart wit.

    Wellicht dat alle mods indien dit aan de orde is één onafhankelijk van de discussie aanstellen om dit uiteindelijk te doen op advies en in opdracht van een willekeurige mod onder verwijzing van de gebroken forum regels.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    In het verleden is echter al vaker gebleken dat een dergelijke strakke aanpak niet werkt helaas.
    Maar wat werkt er niet dan? Als de regels duidelijk zijn dan is er toch geen probleem?

  11. #1011
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar kwam zo'n storm aan protest uit dat het eerder averechts werkte. Maar uiteraard is elke situatie uniek. zinsdien is besloten wat minder strak te modderen en de dingen wat meer zelf te laten oplossen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1012

    Standaard

    Dan lijkt het me tijd worden om het roer qua beleid drastisch om te gooien. Het kan natuurlijk nooit een democratie zijn. Want dan kun je de redactie net zo goed helemaal achterwege laten. Tevens zou ik dit topic, de gelegenheid om het beleid te betwisten compleet verwijderen, net als alle andere topics die deze gelegenheid bieden.

    Het is de kunst om een forum te leiden zonder dat men continu over het beleid valt. Dat is niet makkelijk uiteraard maar daar zul je je dan ook voor moeten inspannen. Uiteindelijk zul je zien dat het zijn vruchten afwerpt en de meeste leden het ook zullen accepteren.

  13. #1013

    Standaard

    even een nieuw beklaag:

    jeffrey1984 had een child's play set te veilen voor een hoge prijs, net op het laatste moment biedt stargazer 10 euro (wat terecht is)

    komt jordy met z'n oordeel
    "Dit is een veiling en het startbod is aangegeven, dit had je dan ook beter via PM kunnen doen."

    Sorry maar dan komt bij mij het bloed onder m'n nagels vandaan. Het forum krijgt steeds de neiging dat de gebruikers worden bekeken, dit heb ik ook enkel bij dit forum.

    Vooral Jordy of eigenlijk alleen maar Jordy probeert bij iedere prikkel in te grijpen alsof dat gewenst is. Ik blijf erbij dat moderaten echt niet iets is om het boekje uit te dragen en koste wat kost reinheid te behouden.

    Bemoei gewoon niet met andermans zaken en kom al helemaal niet met zogenaamde tips die we zelf donders goed weten.

  14. #1014

    Standaard

    Oke, ter verduidelijking: Ten eerste was de veiling al afgelopen en was het topic in feite dus al 'dicht'. Ten tweede staat dit in de regels m.b.t. Veilen van items:

    - Gebruik het forum niet om aan te geven dat je de 'prijs' van een aangeboden DVD te hoog vindt, gebruik hiervoor de PM mogelijkheid. Dit om 'vervuiling' van de threads te voorkomen.
    Nu gaf stargazer niet expliciet aan dat hij de prijs van de 5 DVD's te hoog vond, maar had hij zijn bod wel beter via PM kenbaar kunnen maken, vandaar mijn reactie.

  15. #1015

    Standaard

    nogmaals was absoluut niet nodig geweest, we zitten hier niet met kinderen

  16. #1016

    Standaard

    Ik wou graag even dit (weer) aankaarten:

    In het Sky Captain Blu-ray topic werd iemands bericht verwijderd betreffende commentaar/opmerking/sneer aangaande eOne en/of DFW, ik had daar als volgt op gereageerd:


    Ik vind het ook zeer spijtig dat men (=mods) op dit uitstekend forum op deze manier omgaat met de kritiek en onvrede van veel mensen hier betreffende bepaalde kleine NL uitgevers, ongeacht of het nou wel of niet binnen het toelaatbare valt hetgeen ook nog eens vaak subjectief is.

    Heren mods en beheerders, hebben jullie je wel eens afgevraagd hoe het komt en waarom er toch elke keer weer keer op keer over dezelfde uitgevers zo geklaagd wordt? Waarom het wantrouwen zo groot is? Waarom er op voorhand vaak al zoveel scepsis is? Waarom er vaak cynische opmerkingen worden gemaakt? En waarom er vaak uit pure onvrede en misschien zelfs boosheid bepaalde dingen worden gezegd over bepaalde kleine uitgevers?

    Ik vind het zeer spijtig dat de onafhankelijkheid en in zekere zin ook de integriteit van dit forum door het censureren c.q. verwijderen van kritische posts in geding komt.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  17. #1017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ik wou graag even dit (weer) aankaarten:

    In het Sky Captain Blu-ray topic werd iemands bericht verwijderd betreffende commentaar/opmerking/sneer aangaande eOne en/of DFW, ik had daar als volgt op gereageerd:


    Ik vind het ook zeer spijtig dat men (=mods) op dit uitstekend forum op deze manier omgaat met de kritiek en onvrede van veel mensen hier betreffende bepaalde kleine NL uitgevers, ongeacht of het nou wel of niet binnen het toelaatbare valt hetgeen ook nog eens vaak subjectief is.

    Heren mods en beheerders, hebben jullie je wel eens afgevraagd hoe het komt en waarom er toch elke keer weer keer op keer over dezelfde uitgevers zo geklaagd wordt? Waarom het wantrouwen zo groot is? Waarom er op voorhand vaak al zoveel scepsis is? Waarom er vaak cynische opmerkingen worden gemaakt? En waarom er vaak uit pure onvrede en misschien zelfs boosheid bepaalde dingen worden gezegd over bepaalde kleine uitgevers?

    Ik vind het zeer spijtig dat de onafhankelijkheid en in zekere zin ook de integriteit van dit forum door het censureren c.q. verwijderen van kritische posts in geding komt.
    Dank dat je hier de "strijd" voortzet!

  18. #1018

    Standaard

    Ik reageer daar maar weer hetzelfde op.
    Men generaliseert! Punt.
    Mensen constateren niet zelf meer, maar gaan af op wat anderen zeggen. Het is niet zo dat alle uitgaves van die maatschappij slecht zijn. Een aantal zeker, maar dat geldt voor elke maatschappij.
    Als iedereen gaat roepen dat alles maar slecht is, gaan anderen, zonder dat zelf te constateren, allemaal overnemen. En dat lijkt me niet eerlijk.
    Tuurlijk, de ene maatschappij is beter dan de andere. Maar er zijn ook maatschappijen die nog slechtere titels uitbrengen dan de twee die hier altijd genoemd worden. Waarom hoor ik daar niemand over? Omdat die toevallig niet door die paar mensen worden aangehaald. Zo gaat dat nu eenmaal.
    En, zoals zo vaak gezegd, wij hebben er geen enkele moeite mee als er kritiek wordt geleverd op een bepaalde uitgave, van welke maatschappij dan ook. Dat doen we zelf ook in onze recensies. Daar zal ook niet op worden ingegrepen.
    Maar zolang er gegeneraliseerd wordt, grijpen wij WEL in. En dat zullen we ook blijven doen, bij elke maatschappij. Dat heeft niets met onafhankelijkheid te maken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #1019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik reageer daar maar weer hetzelfde op.
    Men generaliseert! Punt.
    Mensen constateren niet zelf meer, maar gaan af op wat anderen zeggen. Het is niet zo dat alle uitgaves van die maatschappij slecht zijn. Een aantal zeker, maar dat geldt voor elke maatschappij.
    Als iedereen gaat roepen dat alles maar slecht is, gaan anderen, zonder dat zelf te constateren, allemaal overnemen. En dat lijkt me niet eerlijk.
    Tuurlijk, de ene maatschappij is beter dan de andere. Maar er zijn ook maatschappijen die nog slechtere titels uitbrengen dan de twee die hier altijd genoemd worden. Waarom hoor ik daar niemand over? Omdat die toevallig niet door die paar mensen worden aangehaald. Zo gaat dat nu eenmaal.
    En, zoals zo vaak gezegd, wij hebben er geen enkele moeite mee als er kritiek wordt geleverd op een bepaalde uitgave, van welke maatschappij dan ook. Dat doen we zelf ook in onze recensies. Daar zal ook niet op worden ingegrepen.
    Maar zolang er gegeneraliseerd wordt, grijpen wij WEL in. En dat zullen we ook blijven doen, bij elke maatschappij. Dat heeft niets met onafhankelijkheid te maken.
    Mijn probleem met DFW en E1 is dat ze (top)films, die in andere landen
    door "normale" uitgevers (Warner/Paramount/Fox etc.) worden uitgebracht op zeer goede DVD's/Blu-rays (50Gb, extra's, geen Mpeg2), op zeer matige wijze uitbrengen.
    Lagere bitrates, Mpeg2, lossy audiotracks, geen extra's, verkeerde beeldformaten.

    En bij Blu-rays van beide uitgevers merk ik dat het beeld stottert als ik mijn speler op 24fps zet.

    Als de problemen met deze uitgevers zeer incidenteel waren nou ja maar
    al jaren is het tobben met deze 2 en ik vind het tijd worden voor maatregelen.

  20. #1020
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    En bij Blu-rays van beide uitgevers merk ik dat het beeld stottert als ik mijn speler op 24fps zet.
    Inderdaad, dit is een heel heel vaag probleem. Wordt er stront ziek van. Geluid loopt wel normaal door. Maar het beeld is slowmotion en gestotter.

    Oplossingen:

    -24Hz uitzetten (werkt altijd)
    -HDMI even opnieuw inpluggen (50/50 dat het werkt)
    -Film op pauze zetten er daarna verder afspelen (helpt bijna nooit!!)
    -Beeld stilzetten. Daarna op afstandsbediening audio opties drukken. Je krijgt dan een fout melding met een balkje. Op afstandsbediening dan met de pijltjes toets drukken. En verder afspelen (dit werkt ook altijd)

  21. #1021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Mijn probleem met DFW en E1 is dat ze (top)films, die in andere landen door "normale" uitgevers (Warner/Paramount/Fox etc.) worden uitgebracht op zeer goede DVD's/Blu-rays (50Gb, extra's, geen Mpeg2), op zeer matige wijze uitbrengen.

    Als de problemen met deze uitgevers zeer incidenteel waren nou ja maar
    al jaren is het tobben met deze 2 en ik vind het tijd worden voor maatregelen.
    Ik zou zeggen start een poll met de titel "Ik ga DFW en E1 aanspreken op de matige DVD's/Blu-ray's die ze uitbrengen", vermeldt "Ja" en "Nee", zorg dat je email-adressen van beide maatschappijen erbij vermeldt, en we zullen zien hoeveel mensen bereid zijn tot actie.

    Ikzelf heb nog nooit meegedaan aan deze discussie, maar wordt er zo langzamerhand wel heel moe van. Het gaat soms niet eens meer over de titel van de topic. Misschien een oplossing om De Hollander een eigen topic te geven, waar die zijn gal kan spuwen.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 28-08-2012 om 10:39

  22. #1022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Inderdaad, dit is een heel heel vaag probleem. Wordt er stront ziek van. Geluid loopt wel normaal door. Maar het beeld is slowmotion en gestotter.

    Oplossingen:

    -24Hz uitzetten (werkt altijd)
    -HDMI even opnieuw inpluggen (50/50 dat het werkt)
    -Film op pauze zetten er daarna verder afspelen (helpt bijna nooit!!)
    -Beeld stilzetten. Daarna op afstandsbediening audio opties drukken. Je krijgt dan een fout melding met een balkje. Op afstandsbediening dan met de pijltjes toets drukken. En verder afspelen (dit werkt ook altijd)
    24fps uitzetten werkt wel maar is nou juist niet de bedoeling, alle Blu-rays van andere maatschappijen doet het wel goed.

    De andere opties lijken me vreemd maar het proberen waard.
    Maar liever nog koop ik geen DFW en E1 disc meer....

  23. #1023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ik zou zeggen start een poll met de titel "Ik ga DFW en E1 aanspreken op de matige DVD's/Blu-ray's die ze uitbrengen", vermeldt "Ja" en "Nee", zorg dat je email-adressen van beide maatschappijen erbij vermeldt, en we zullen zien hoeveel mensen bereid zijn tot actie.

    Ikzelf heb nog nooit meegedaan aan deze discussie, maar wordt er zo langzamerhand wel heel moe van. Het gaat soms niet eens meer over de titel van de topic. Misschien een oplossing om De Hollander een eigen topic te geven, waar die zijn gal kan spuwen.
    Ten eerste zijn we hier op dit forum al jaaaaaren bezig tegen deze 2 maatschappijen en ten tweede importeer ik die films gewoon!

  24. #1024
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waarom wordt er niet gewoon een lucht je hart over E-one en DWF topic aan gemaakt in plaats van die discussie hier voortzetten. Mensen die niet geïnteresseerd zijn komen daar niet en de andere topics blijven schoon. Eventueel met een disclaimer erbij over de potentiële inhoud. De topics blijven schoon en iedereen die de behoefte heeft kan daar zijn ei kwijt.

    Het is niet de bedoeling dat dit soort berichten hier worden voortgezet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Waarom wordt er niet gewoon een lucht je hart over E-one en DWF topic aan gemaakt in plaats van die discussie hier voortzetten. Mensen die niet geïnteresseerd zijn komen daar niet en de andere topics blijven schoon. Eventueel met een disclaimer erbij over de potentiële inhoud. De topics blijven schoon en iedereen die de behoefte heeft kan daar zijn ei kwijt.

    Het is niet de bedoeling dat dit soort berichten hier worden voortgezet.
    We kunnen die 2 gewoon beter negeren.....

Pagina 41 van 57 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •