Pagina 40 van 57 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1421 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Krijgen we dan, na bijna een jaar!!! ook weer eens wat te horen over de logo's en bijbehorende prijsvraag waarvoor we zo ons best hebben gedaan?

  2. #977

    Standaard

    die logo's zijn doorgestuurd naar de nieuwe designer van de site.
    Hij gaat er mee aan de slag en kijkt of er iets goeds en bruikbaars tussen zit.

    Gisteren heeft de eigenaar van DVD.nl in ieder geval besloten dat er zeker een winnaar komt.
    Of diens logo nu gebruikt gaat worden of niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #978

    Standaard

    Da's mooi. Hopelijk horen we er nu snel meer van.

  4. #979

    Standaard

    Leuk..had niet verwacht dat deze forum zoveel zou meemaken en dat er nog veel hiervoor in de planning is..ik ben hier nu al een aantal jaar..leuke mensen hier, goede discussies. Ben blij dat de eigenaar hier ook nog graag hierin wil investeren..hij maakt hier zeker mij als filmfan blij mee!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #980

    Standaard

    Ik doe het niet graag maar ik wil het toch graag weer even opnieuw hebben over het modereergedrag van Jordy, waar we het al zovaak over hebben gehad.
    Dit keer gaat het om een discussie die ik, Brakhage en Verhoeven met elkaar hadden in het "gezien" topic.
    De discussie was al een paar dagen voorbij (Jordy was zelfs op vakantie toen de discussie al voorbij was) en post, compleet onnodig IMHO, een vraag of "wij kinderen al uitgeraasd zijn". Daar geef ik een reactie op, een heel normale. Ik schreef "uitgeraasd? we voeren gewoon een discussie, en die is al afgesloten". Deze reactie wordt dan vervolgens verwijderd, opnieuw zonder enige vorm van communicatie... Ongeloofelijk...
    Als Jordy niet wil dat er gereageerd wordt op zijn posts en dat we weer on-topic gaan lijkt het me verstandig dat hij er zelf ook niet op reageerd, op onze discussie.
    Daarbij, en dat stoort me misschien nog meer: mogen we geen discussies meer voeren zonder dat het "razen" wordt genoemd? en waarom worden reacties op de posts van Jordy zonder pardon verwijderd?

    Dit kan IMHO nog steeds absoluut niet. Het is en blijft een internet forum waarop we moeten kunnen discussieren. De discussie was voorbij en dus zijn post onnodig. Als we daar dan niet meer op mogen reageren dan weet ik t ook niet meer...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #981

    Standaard

    Blijf je wel even opletten Timo? De discussie die ik heb verwijderd was helemaal niet jullie discussie, sterker nog, geen van jullie drieën hebben daar een post aan gewijd. Jullie discussie staat een pagina daarvoor.

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Blijf je wel even opletten Timo? De discussie die ik heb verwijderd was helemaal niet jullie discussie, sterker nog, geen van jullie drieën hebben daar een post aan gewijd. Jullie discussie staat een pagina daarvoor.
    Ah ok, dan heb ik helemaal niets gezegd
    Dan heb ik die discussie gemist en had je die al verwijderd voordat ik `m gelezen had...
    Alleen jouw post bleef staan en het ging over een discussie dus ik dacht dat ie over "onze" discussie ging. Niet dus. Mijn welgemeende excuses...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #983
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah laten we het houden op een schitterende schijn- en kapbeweging van Jordy

    Had me trouwens ook, weer maar eens, laten vangen aan de discussie die, terecht trouwens, verwijderd werd door Jordy. Waarvoor mijn excuses voor mijn hummm 'bijdrage', soms is het gewoon sterker dan mezelf ... of 'k kan moeilijk om met onwaarheden kies zelf maar
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ah laten we het houden op een schitterende schijn- en kapbeweging van Jordy

    Had me trouwens ook, weer maar eens, laten vangen aan de discussie die, terecht trouwens, verwijderd werd door Jordy. Waarvoor mijn excuses voor mijn hummm 'bijdrage', soms is het gewoon sterker dan mezelf ... of 'k kan moeilijk om met onwaarheden kies zelf maar
    Ik deed er ook aan mee, soms is het sterker dan mijzelf, ik wil zo graag mensen helpen om het licht te zien ......

  10. #985

    Standaard

    Ik begrijp best dat de moderatoren zich uiterst terughoudend opstellen in het Man on a Ledge-topic, maar de tag-teamleden rondom De_Hollander beginnen het weer bont te maken. Eén was in vorige discussies al aan het schelden op iemand anders, zit nu weer behoorlijk te trollen en lijkt getuige z'n berichten-historie weinig anders op het forum te doen dan te trollen als iemand het waagt te twijfelen aan iets wat De_Hollander te melden heeft. En nu duikt er weer een nieuwe tag-teampartner op die in z'n eerste post al uithaalt naar moderatoren en forumleden.

    Gezien de loze beschuldigingen, misplaatste quotes, bedenkelijke taalgebruik, geklaag over hoe onrechtvaardig het er hier wel niet aan toe gaat en gescheld van tijd tot tijd komt uit die kliek weinig verkwikkelijks.

    Zoals gezegd, ik snap dat jullie de kat uit de boom willen kijken, maar voegt dat gedrag nog iets toe aan het forum of maakt het de boel kapot? Het gaat in ieder geval in dat topic al lang niet meer over die bewuste blu ray.

    Edit: En eentje heeft een van z'n tirades aan mijn adres al weer verwijderd. Past ook wel binnen het gedrag van die groep, dat voortdurend wijzigen van berichten. Vooral vervelend als het berichten betreft waarop al gereageerd is.
    Laatst aangepast door mark t : 17-08-2012 om 22:50
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #986
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Edit: En eentje heeft een van z'n tirades aan mijn adres al weer verwijderd. Past ook wel binnen het gedrag van die groep, dat voortdurend wijzigen van berichten. Vooral vervelend als het berichten betreft waarop al gereageerd is.
    Ben niet zeker dat hij zelf zijn reactie heeft verwijderd, mijn reactie erop verdween in ieder geval als sneeuw voor de zon. En nee 'k had heus niet mijn eigen reactie verwijderd.

    Misschien een tijdelijke kink in de kabel of toch een moderator ? Als dat laatste het geval is zou 'k daar toch graag van op de hoogte gesteld worden anders lijkt het toch wat achterbaks.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #987

    Standaard

    Ik heb wat reacties verwijderd Stef, ook 1 van jou in hoop het topic nog ietwat de goede richting in te duwen, maar die hoop lijkt me tevergeefs.

  13. #988

    Standaard

    Oh, gaan we hier verder? Oké, dan vraag ik het eens op de man af:

    Is het normaal dat een lid van de redactie een lid openbaar beticht van gezeik?

  14. #989
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt voor je eerlijkheid dat apprecieer ik.

    Tja ben ook "schuldig" aan het rekken van de discussie. Normaal zoek 'k het conflict nooit op, het vreet gewoon teveel energie. Maar als er echt dingen worden gezegd welke totaal niet kloppen of onrechtvaardig zijn daar ben ik dan we weer gevoelig voor.

    Nu heb mijn laatste zegje gedaan in het bewuste draadje 'k hou het voor bekeken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bedankt voor je eerlijkheid dat apprecieer ik.

    Tja ben ook "schuldig" aan het rekken van de discussie. Normaal zoek 'k het conflict nooit op, het vreet gewoon teveel energie. Maar als er echt dingen worden gezegd welke totaal niet kloppen of onrechtvaardig zijn daar ben ik dan we weer gevoelig voor.

    Nu heb mijn laatste zegje gedaan in het bewuste draadje 'k hou het voor bekeken.
    Dat kennen we allemaal Stefaan. Morgen lekker afkoelen in het zwembad and the world will turn...

  16. #991
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zwembad gaat niet lukken morgen, wel gewoon een, shit wat duur zeg, hepatitis A en B spuit laten zetten voor een toekomstige Azië reis. Ook iets om naar uit te kijken natuurlijk ... die reis toch

    Trouwens wij hebben geen idee wat de onderliggende communicatie geweest is of nog gaande via PM met De_hollander. Kan me voorstellen dat na diverse malen er op te wijzen dat zijn bijdragen niet overal rondgestrooid hoeven te worden het gewoon eens ophoudt.

    Gewoon een link in de review van Man on the Ledge naar zijn draadje met de melding wat er precies mis is met het beeld leek mijn voldoende ipv het nogmaals breed uitsmeren. Dat is mijn bescheiden mening.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #992

    Standaard

    Jammer zeg zo'n onnodige discussie, kan een mod zulke discussies niet gelijk dirigeren naar deze topic? The Man on a Ledge topic staat nu helemaal vol mbt tot discussies en niet geheel gerelateerd tot de topic.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Is het normaal dat een lid van de redactie een lid openbaar beticht van gezeik?
    Normaal niet maar in dit geval wel. De_Hollander gaat wel te ver. In alle topics over films van EOne of DFW, als iemand probeert iets positief te schrijven niet alléén over de blu-ray maar ook over de film zelf, dan komt De_Hollander met allerlei dingens dat hij al duizende keren al gezegd heeft in andere subforums waar men over dezelfde film spreken. Zelfs in de subforum "blu-ray disc pricewatch". Idere keer komt hij met waarschuwingen dat de EOne of DFW edities superslecht zijn en dat we die releases moeten boycotten.
    Dat weten al lang. Hij heeft het al duizende keren gezegd. Als hij dat in één topic zou zeggen dan zou ik dat niet erg vinden. Soms heeft hij wel gelijk dat bepaalde blu-ray's slecht zijn en hij heeft het recht om dat te zeggen maar hij moet niet duizende keren herhalen in diverse subforums.
    Laatst aangepast door BASIL : 18-08-2012 om 13:13

  19. #994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Is het normaal dat een lid van de redactie een lid openbaar beticht van gezeik?
    Nee, dat is niet normaal.

    Hoe een lid zich ook gedraagt, je mag dit soort taal nooit als lid van de redactie in het openbaar tegen een lid bezigen. Juist de mensen van dvd.nl zelf hebben een voorbeeldfunctie omtrent het gedrag op een forum.

    En dan is het een drogreden om dan te stellen, dat het bij iemand, die zich al vele malen op een bepaalde wijze gedraagt die irritatie opwekt bij sommigen, wel mag. Belachelijk.

    En niet aankomen met de voor de hand liggende reactie dat de redactie van dvd.nl ook alleen maar uit mensen staat. Juist zij moeten weten dat je weleens even tot 10 moet tellen, en je tekst moet herlezen, voordat je op die knop 'reactie plaatsen' drukt.

  20. #995

    Standaard

    En dat is precies hoe ik erover denk. Kun je dat niet openbaar voor je houden of anders formuleren dan moet je je eens gaan afvragen of je wel een lid van de redactie wilt zijn. Andersom zou de redactie zich eens moeten afvragen of men dit soort collega's wel wenselijk vind.

    Let op: ik zeg dit niet om de boel op te ruien of uit disrespect maar het kan gewoon niet zo zijn dat een redactielid zich op die manier uit naar een lid. Ik run zelf een succesvol forum maar wanneer iemand uit het team zich zo uit naar een lid is zijn of haar moderaten verleden tijd.

  21. #996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Normaal niet maar in dit geval wel. De_Hollander gaat wel te ver. In alle topics over films van EOne of DFW, als iemand probeert iets positief te schrijven niet alléén over de blu-ray maar ook over de film zelf, dan komt De_Hollander met allerlei dingens dat hij al duizende keren al gezegd heeft in andere subforums waar men over dezelfde film spreken. Zelfs in de subforum "blu-ray disc pricewatch". Idere keer komt hij met waarschuwingen dat de EOne of DFW edities superslecht zijn en dat we die releases moeten boycotten.
    Dat weten al lang. Hij heeft het al duizende keren gezegd. Als hij dat in één topic zou zeggen dan zou ik dat niet erg vinden. Soms heeft hij wel gelijk dat bepaalde blu-ray's slecht zijn en hij heeft het recht om dat te zeggen maar hij moet niet duizende keren herhalen in diverse subforums.
    Amen.

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Normaal niet maar in dit geval wel. De_Hollander gaat wel te ver. In alle topics over films van EOne of DFW, als iemand probeert iets positief te schrijven niet alléén over de blu-ray maar ook over de film zelf, dan komt De_Hollander met allerlei dingens dat hij al duizende keren al gezegd heeft in andere subforums waar men over dezelfde film spreken. Zelfs in de subforum "blu-ray disc pricewatch". Iedere keer komt hij met waarschuwingen dat de EOne of DFW edities superslecht zijn en dat we die releases moeten boycotten.
    Dat weten al lang. Hij heeft het al duizende keren gezegd. Als hij dat in één topic zou zeggen dan zou ik dat niet erg vinden. Soms heeft hij wel gelijk dat bepaalde blu-ray's slecht zijn en hij heeft het recht om dat te zeggen maar hij moet niet duizende keren herhalen in diverse subforums.
    De ene persoon leest niet wat er in het andere subforum staat.
    En over duizende keren ?, dat is overdreven. Over iedere titel wat niet goed was, ongeveer 2 keer hetzelfde gemeld. In verschillende subtopics.
    Maar herhalen, andere doen dat ook , en die gaan nog woorden gebruiken erger dan mij. Zoals troep enz. Daar wordt niks over gezegt. Ik blijf beschaaft, en ik herhaal ook met complimenterende woorden over bepaalde titels in verschilende subtopics. Dat mag dan ook niet volgens jou. Ik kom niet iedere keer met een waarschuwing dat eOne of DFW slecht is, nee. Ik vermeld problemen van die blu-ray waarover gesproken wordt. Het lijkt dat ik steeds hetzelfde zeg, maar er worden ook soms slechte uitgaves uitgegeven, ja daar kan ik niks aan doen. En dan vermeld ik er wat van, over die uitgave. Als je aan mij 1 voor 1, 5 lelijke dames laat zien en je vraagt wat vind je er van, en ik zeg na iedere dame, lelijk. Dan zou je dus ook zeggen van "je zegt iedere keer hetzelfde". Kan ik toch niks aan doen dat er steeds een lelijke dame voor me neus staat. Ik zeg het dan eerlijk.
    Er staan ook titels van films in verschillende subtopics. Daar lees ik ook steeds dezelfde meningen van andere mensen, die herhaald worden.
    En over dat boycotten, dat was ik niet, maar een andere persoon die dat steeds zei.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 24-08-2012 om 14:43

  23. #998

    Standaard

    Twee die wakker worden. Beter laat dan nooit.

  24. #999

    Standaard

    Het siert de redactie dat men niet ingaat op mijn vraag een paar reacties terug...not. Waarom negeren jullie dit soort vragen?

    Heb ik nog een vraag waarvan ik hoop dat iemand van de redactie het fatsoen heeft om deze te beantwoorden:

    In de recensie van The Grey gaan jullie openbaar in op zaken die niks in de openbaarheid te zoeken hebben. Discussies met leden die volgens jullie het forum vervuilen. Ook lees ik reacties waar ik stijl van achterover val. Leden die om bans verzoeken?? Dat jullie dat soort reacties überhaupt toelaten. Dus mijn vraag is, of eigenlijk mijn vragen zijn: waarom worden dit soort dingen niet gewoon direct afgekapt? En waarom gaan jullie openbaar de discussie aan over zaken die geen discussie behoeven?

  25. #1000

    Standaard

    Ik doe dit openbaar, omdat je misschien ook gelezen hebt dat er (laat ik het woord weer noemen) "gezeik" ontstaat over wat er wel en niet in PM's gezegd wordt. Dit is een algemene discussie en bijna niet te voeren via PM, alleen de plaats waar ie gevoerd wordt is niet correct. Let wel, ik persoonlijk heb ook PM contact met een aantal leden in de discussie. Maar als mijn PM's dan door leden openbaar worden gemaakt, dan wordt het ook erg moeilijk om die discussie via PM verder te voeren.

    Ik ben het met je eens dat die discussie ver off-topic is gegaan. De berichten daar zullen ook dan worden verwijderd, als de discussie geluwd is (en dat lijkt nu zo te zijn).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 40 van 57 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •