Pagina 39 van 57 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1421 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    ^^Ik kan me niet anders voorstellen dat als je het via PM met Ludo of een ander v/d crew van te voren overlegt, dat het gewoon mag, maar zo is het niet gegaan natuurlijk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #952

    Standaard

    Net is mijn post aangepast door een anonieme mod, dus die persoon een reactie sturen kan niet.
    Ik kreeg commentaar op de resolutie van mijn afbeelding. Deze was 1200 pixels in breedte.
    15% van de wereld heeft een browser resolutie van 1024x768 of lager.
    Ik kan mij niet voorstellen dat iemand last heeft van een foto van 1200 pixels breed. Ga met de tijd mee mods!

    Dat gezegd. Er bestaan veel forums waarbij de max van een afbeelding 800 pixels in breedte is. Alles wat daar overheen gaat wordt automatisch verkleind naar die 800 pixels.
    Is dit niet in dit forum te programmeren?

    Overigens heeft Michael Hamers een signature van 1150 pixels breed

  3. #953

    Standaard

    Ik ben die anonieme mod en ik ga af op wat er bij mij persoonlijk aangepast wordt qua breedte van de pagina. Ook krijg ik de laatste tijd veelvuldig PM berichten dat men zich stoort aan de grootte van foto's. De automatische aanpassing van foto's zit niet in onze forum software verweven, dus dat is (voor nu althans) geen oplossing. Het enige wat we vragen is dat men wat rekening houdt met de rest van het forum

  4. #954

    Standaard

    zo'n aanpassing is makkelijk met een jquery te fixen. heeft Jelsoft wel beschikbaar

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    zo'n aanpassing is makkelijk met een jquery te fixen. heeft Jelsoft wel beschikbaar
    Helaas beschik ik (alsmede de andere crew members) daar onvoldoende kennis voor om dat aan te passen.

  6. #956
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nochtans geen rocket sience nodig om een vB plugin te installeren.

    Voor de eerste aanpassing die 'k kon vinden is dat zelfs niet nodig, gewoon
    een aanpassing in de code. Nadeel even opletten met bijwerken van vBulletin

    Dit en deze zijn 2 aanpassing die plugins gebruiken. Gemakkelijk te installeren en te onderhouden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #957

    Standaard

    Hoi Jordy ik dacht ik vraag het niet in dat ene topic http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...96#post1870996 maar even hier.
    Want ik neem aan dat deze topic er wel voor is om iets te vragen.

    We proberen het topic een toegevoegde waarde te houden, maar het kan natuurlijk even offtopic raken zoals in alle topics gebeurd. Maar als iemand iets beweerd wat totaal niet het geval is, zoals met Hombre. Moet ik dan mijn mond houden? Of toch uitleggen dat dit zo niet het geval is, met een uitleg erbij waarom dat het niet zo is om misverstanden uit de weg te helpen? Want als we helemaal niets mogen corrigeren van misverstanden is dat best moeilijk te verproppen. Voor andere met de vraag en voor mij als antwoord.
    Het is best soms moeilijk voor mij, waar die grens dan ligt. Ik wil er ook liever zo min mogelijk van het onderwerp van het topic afwijken.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-05-2012 om 22:29

  8. #958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    verproppen

  9. #959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ach gaan we weer vallen over woordjes. ja dat is brabants.

  10. #960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ach gaan we weer vallen over woordjes. ja dat is brabants.
    Daar is niks Brabants aan. Dat is gewoon fout Nederlands...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #961

  12. #962

    Standaard

    Verproppen is geen woord. Als ik op je link klik kom ik op diverse fora uit waarin diverse mensen gewoon verkroppen bedoelen, maar het niet juist gebruiken. Net als jij dus. Ik vind het nogal vervelend dat je de Brabanders omlaag haalt...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #963

    Standaard

    Klopt moet ook verkroppen zijn. maar veel mensen zeggen verproppen terwijl ze verkroppen bedoelen.
    Hier ook http://www.graafschapfansite.nl/nieuws/985/.html en hier http://www.soccernews.nl/news/73926/delete/414952
    Hier ook met de Artiestenbureau & Management site http://www.partynet.nl/nieuws/martij...gende-aangifte
    En ik zelf heb nogal een taal, schrijf probleem door mijn hersenbeschadiging. Dus daarom dat ik wel wat eerder rare zinnen, en spelling plaats.
    Maar buiten dat, ik kom zelf uit Eindhoven, en veel mensen gebruiken omstreken Eindhoven gewoon dat woord. Ik dacht misschien typisch brabants.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-05-2012 om 15:30

  14. #964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Verproppen is geen woord. Als ik op je link klik kom ik op diverse fora uit waarin diverse mensen gewoon verkroppen bedoelen, maar het niet juist gebruiken. Net als jij dus. Ik vind het nogal vervelend dat je de Brabanders omlaag haalt...
    De mogelijkheden om hier een reactie op te geven, zijn talloos , maar we houden het leuk .

  15. #965

    Standaard

    Wat is nu de stand van zaken, een jaar later??

    En die grote veranderingen ....

  16. #966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    En die grote veranderingen ....
    Die gaan er komen! Al duurt het allemaal veel langer dan vooraf was voorzien.
    Dat heeft diverse oorzaken, maar het belangrijkste is dat er nu een plan op tafel ligt waar de eigenaar tevreden mee is.
    Dus de site gaat, helaas veel later dan gepland en gehoopt, een gehele metamorfose krijgen.
    Wanneer? Ik hoop binnen drie maanden, maar helaas ga ik daar zelf niet over.
    Dus pin me daar niet op vast
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #967

    Standaard

    Op wat voor een gebied gaan er veranderingen plaatsvinden? Doelgroep, forum, lay-out, stijl of waar moet ik zoal aan denken?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #968
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vindt de huls/schil/layout niet zo belangrijk. Eerder de inhoud. Let maar op wat er straks allemaal losbarst als de nieuwe layout door 50% als bagger wordt beschouwd en de andere 50% als top.
    Dan gaat dit draadje de nodige pagina's erbij krijgen. < mind the smiley, dus met een emmertje zout nemen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Die gaan er komen! Al duurt het allemaal veel langer dan vooraf was voorzien.
    Dat heeft diverse oorzaken, maar het belangrijkste is dat er nu een plan op tafel ligt waar de eigenaar tevreden mee is.
    Dus de site gaat, helaas veel later dan gepland en gehoopt, een gehele metamorfose krijgen.
    Wanneer? Ik hoop binnen drie maanden, maar helaas ga ik daar zelf niet over.
    Dus pin me daar niet op vast
    Ludo kan zo de politiek in.

  20. #970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ludo kan zo de politiek in.
    Wacht maar tot 12 september!

    Maar de vorderingen zijn er!
    Gisteren heb ik met de eigenaar een gesprek gehad met de nieuwe ontwerper van de site. Volgende week wordt het contract getekend, na wat puntjes op de i zijn gezet.
    Dan gaat men aan de slag en ik hoop dat als eerste het forum onder handen wordt genomen, zodat deze weer up to date is en dat de bugs eruit zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #971

    Standaard

    Gaaf ! Ben erg benieuwd naar de veranderingen...........

  22. #972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Gaaf ! Ben erg benieuwd naar de veranderingen...........
    Het zal zo'n beetje alles zijn...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #973

    Standaard

    Waar is de like knop!

    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  24. #974
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard



    Hierzo...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    dat de bugs eruit zijn.
    Dat zou al een verbetering zijn.....

    Tellers die weer werken en zo....
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 39 van 57 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •