Pagina 38 van 57 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1421 worden weergegeven.
  1. #926
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    zelfs crawler, noindex en nofollow kunnen lang niet altijd iets hinderen

    geef de naam maar eens
    Zou 'k wel willen maar je PM box is vol
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zou het niet nuttig zijn om een nieuw topic aan te maken waarin iedereen naar hartelust een ander kan uitschelden voor rotte vis? Dan kunnen de gewone forumbezoekers weer overgaan tot de orde van de dag. Anderzijds is dit topic nog beter aan het worden dan alle commentaren van Statler en Waldorf uit 5 jaargangen Muppet Show bij elkaar.
    Rotte vis!!! haha (kon het niet laten Werner...)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #928

    Thumbs down

    beetje belachelijk hoe het hier aan toe gaat
    als ik hier dus post
    en mijn vriendin die in het zelfde huis woont
    hier ook post
    dan krijgt zij of ik dus een gele kaart of een ban omdat we op de zelfde ip zitten
    de_hollander mag zelf toch wel uitmaken wie op zijn router mee mag internetten
    daar heeft een zielig moderatorretje geen ene shit over te zeggen
    zeggen van dan koopt je buurman toch een eigen router
    wat is dat voor belachelijke redenering
    als deze meneer dit niet doet is dat zijn keuze
    om dan iemand een ban te geven is ook te zielig voor woorden
    maar blijkbaar heeft de moderator die dit geflikt heeft geen moer thuis te vertellen
    en dan een gele kaart geven lachwekend zitten we hier op een internet site of zitten we hier bij een voetbalwedstrijd
    zou zeggen ga lekker door met je tong uit je bek naar dvdtjes of blu ray kijken of er een beetje grain inzit of niet
    en ja misschien is wat minder in de reet van film maatschappijen zitten he
    maar ja daar zijn jullie te laf voor want stel je is voor dat jullie geen dvdtje thuis gestuurd krijgen dan kennen jullie deze site meteen wel sluiten

  4. #929
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Over een persoonlijke aanval gesproken

    Op andere forums waar 'k vaak kom, krijg je daarvoor meteen een 30 dagen ban aan de broek, dat vind je beslist ook zielig
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #930

    Standaard

    Nou, mn naamgenoot (ja, ik heet ook Rogier) doet zn naam hier iig geen eer aan want wat een triest bericht zeg. Naast het feit dat je van hetgeen je over klaagt weinig last hebt gehad (je hebt tenslotte maar 2 posts op je naam staan) denk ik dat als je gewoon een bericht naar de crew stuurt met uitleg dat je als stel gaat posten op deze site er absoluut geen probleem hoeft te zijn.
    Maar als je alleen van dusdanige trieste berichten kan posten dan hoor je hier al helemaal niet thuis....

  6. #931

    Standaard

    Als ik dat modje was...... gaf hem 300 ban dagen, met liefde
    Have fun and enjoy your collection

  7. #932

    Standaard

    Ik ben daarentegen helemaal overtuigd door deze uiterst samenhangende sneer. De moderatoren hebben inderdaad waarschijnlijk thuis niks te zeggen en dansen volledig naar de pijpen van de productiemaatschappijen en hebben nooit kritiek op dvd'tjes en blu rays, want z'n vriendin zou ook wel eens van zijn router gebruik kunnen maken.

    Of zoiets.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Ik ben daarentegen helemaal overtuigd door deze uiterst samenhangende sneer. De moderatoren hebben inderdaad waarschijnlijk thuis niks te zeggen en dansen volledig naar de pijpen van de productiemaatschappijen en hebben nooit kritiek op dvd'tjes en blu rays, want z'n vriendin zou ook wel eens van zijn router gebruik kunnen maken.

    Of zoiets.
    Man, lees je überhaupt wel recensies? Als er is iets mis is met een uitgave, dan benoemen we dat ook gewoon altijd. Denk je nou echt dat je als site een lang leven beschoren bent als je alle releases maar omschrijft als goed? Uit je woorden blijkt dat je totaal niet weet waar je over praat, gelukkig voor jou nemen we jouw woorden dan ook nooit serieus. Deze reactie is gemaakt op persoonlijke titel, voor je daar weer over gaat zeuren, aangezien je blijkbaar thuis zelf niks te vertellen hebt en hier een beetje je frustratie van van je af probeert te schrijven.

  9. #934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Man, lees je überhaupt wel recensies? Als er is iets mis is met een uitgave, dan benoemen we dat ook gewoon altijd. Denk je nou echt dat je als site een lang leven beschoren bent als je alle releases maar omschrijft als goed? Uit je woorden blijkt dat je totaal niet weet waar je over praat, gelukkig voor jou nemen we jouw woorden dan ook nooit serieus. Deze reactie is gemaakt op persoonlijke titel, voor je daar weer over gaat zeuren, aangezien je blijkbaar thuis zelf niks te vertellen hebt en hier een beetje je frustratie van van je af probeert te schrijven.
    Edit: laat maar, geen zin om me in deze discussie te mengen, succes ermee!

  10. #935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Man, lees je überhaupt wel recensies? Als er is iets mis is met een uitgave, dan benoemen we dat ook gewoon altijd. Denk je nou echt dat je als site een lang leven beschoren bent als je alle releases maar omschrijft als goed? Uit je woorden blijkt dat je totaal niet weet waar je over praat, gelukkig voor jou nemen we jouw woorden dan ook nooit serieus. Deze reactie is gemaakt op persoonlijke titel, voor je daar weer over gaat zeuren, aangezien je blijkbaar thuis zelf niks te vertellen hebt en hier een beetje je frustratie van van je af probeert te schrijven.
    De sarcastische toon van m'n bericht ontgaat je blijkbaar. Lees m'n vorige berichten in deze thread nog eens door.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #936
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Euhm, ik weet niet hoezeer dit van toepassing is en wil me niet ongevraagt ergens mee bemoeien, maar er is een mark T en een Marc T. Ik vermoed dat mark t's opmerking juist cynisch bedoeld is. Als je mark t's post erbij neemt krijg je namelijk een hele andere reële indruk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #937
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    De sarcastische toon van m'n bericht ontgaat je blijkbaar. Lees m'n vorige berichten in deze thread nog eens door.
    Dat had ik dus ook gedaan, en jij post vrijwel altijd zinnige en goede dingen. Echter is de verwarring met je naam genoot te begrijpen, maar niet terecht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat had ik dus ook gedaan, en jij post vrijwel altijd zinnige en goede dingen. Echter is de verwarring met je naam genoot te begrijpen, maar niet terecht.
    Bedankt. 't Kan zijn dat latente herinneringen aan berichten van m'n bijna naamgenoot een rol hebben gespeeld bij de manier waaorp 't bericht aankomt (is al eens eerder gebeurd), maar wellicht kwam de toon van m'n bericht ook gewoon niet goed over. Alhoewel het gebrek aan logica en de toevoeging 'of zoiets' in dat bericht volgens mij toch moeilijk serieus op te vatten is. Net zoals het bericht waar ik oorspronkelijk op reageerde.
    Laatst aangepast door mark t : 06-05-2012 om 13:24
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #939

    Standaard

    Hmm, mijn excuses als ik het verkeerd heb opgevat. De constante kritiek en vooral het verwijt niet onafhankelijk en oprecht te zijn, is iets waar ik zeer slecht tegen kan. Vandaar dat ik te snel reageerde...

  15. #940

    Standaard

    lol zelfs als iemand sarcastisch wat zegt zitten de moderatortjes al in de hoogste boom

  16. #941
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogier40 Bekijk bericht
    lol zelfs als iemand sarcastisch wat zegt zitten de moderatortjes al in de hoogste boom
    Zeg... Heb jij niks beters te doen of zo.
    Drie berichten, waarvan twee van dit hoogstaande niveau!
    Ga lekker je wijkagent pesten als je daarop kickt.., en doe jezelf maar vooral ons een lol, en hou het bij die drie.., sjonge jonge...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Hmm, mijn excuses als ik het verkeerd heb opgevat. De constante kritiek en vooral het verwijt niet onafhankelijk en oprecht te zijn, is iets waar ik zeer slecht tegen kan. Vandaar dat ik te snel reageerde...
    No harm done.

    En zoals je ziet zijn het wat die verwijten m.b.t. onafhankelijkheid betreft maar een paar uitzonderingen die zich hardnekkig blijven vastklampen aan dingen die uit context worden gehaald en verder maar wat schreeuwen. Je hebt overal wel van die figuren die zich graag (liefst anoniem) met veel misbaar tegen iets afzetten (de grote boze filmmaatschappijen en de grote boze moderatoren) en zich daarbij niet door logica of fatsoen laten leiden. Het levert meer tegenreacties op dan instemming.
    Voor wat het beleid betreft (want daar gaat het in dit topic om), vind ik dat de moderatoren in dergelijke gevallen zich voldoende terughoudend opstellen. Er zijn volgens mij fora waar je sneller een al dan niet permanente ban aan je broek hebt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #943

    Standaard

    rogier40...

    erg serieus te nemen, op iemand anders z'n ip een fake accountje aanmaken en je eigen hachje proberen te redden

  19. #944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    rogier40...

    erg serieus te nemen, op iemand anders z'n ip een fake accountje aanmaken en je eigen hachje proberen te redden

    haha, je gaat me toch niet zeggen dat dit weer de_hollander is?!?!?
    Misschien is het wel z'n overbuurman

    jeetje, ik dacht dat dit alles wel een beetje gesust was, maar komt zo'n persoon vanuit het niets, het vuurtje proberen aan te wakkeren.
    Misschien moeten we met z'n allen deze persoon gewoon geen aanleiding/aandacht geven en hopen dat ie langzaam wegkruipt.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  20. #945
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Google is your friend en dat zegt genoeg me dunkt.

    On-topic, Ludo heb je iets gehad aan mijn PM ivm de tellers bij de draadjes ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    haha, je gaat me toch niet zeggen dat dit weer de_hollander is?!?!?
    iig iemand die hier vaker is geweest

  22. #947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Google is your friend en dat zegt genoeg me dunkt.

    On-topic, Ludo heb je iets gehad aan mijn PM ivm de tellers bij de draadjes ?
    Ben ook benieuwd wanneer ze daar eens serieus naar gaan kijken, werken nu al weken niet, het gaat nu toch wel heel erg opvallen op het forum, als je hier een advertentie plaatst, dan lijkt bijna niemand hem te lezen...... en niemand heeft meer interesse in je mijn thuisbioscoop........ tenminste als je de tellers hier moet geloven.

    Vind het teleurstellend te lezen dat je er om moet vragen, vond het zelf ook niet leuk dat er niet eens een reactie kwam toen ik het meldde.

    Kom op heren moderatoren (ik bedoel gewoon heel vriendelijk bedoeld modjes) laat eens zien of u dit probleem nu wel of niet serieus neemt en geef eens een feedback...... bvd
    Have fun and enjoy your collection

  23. #948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    On-topic, Ludo heb je iets gehad aan mijn PM ivm de tellers bij de draadjes ?
    Nee, dat heeft het probleem niet verholpen. Had ik je ook al terug ge-PM-ed.
    Ik zit de komende drie weken nog in het buitenland, dus voorlopig kan ik niet verder zoeken naar een oplossing voor het probleem van de tellers.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #949
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Jammer. Wel vreemd want heb geen PM van je terug mogen ontvangen, zie toch
    niets in mijn inbox staan.

    Geen erg, dat de tellers niet werken is jammer maar zeker niet onoverkomelijk.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #950

    Standaard

    Nu, los van alle heen en weer berichten op bedenkelijk niveau omtrent dat onderwerp :

    Het is helemaal niet onwaarschijnlijk dat meerdere leden een koppel vormen, waardoor ze bijgevolg ook bv. een router delen. Ik zie het bij mezelf eventueel ook gebeuren in de toekomst. Het is aan de betrokken leden zelf om te beslissen of andere DVD.nl-ers daarvan al dan niet op hoogte mogen zijn. En dan zie ik het probleem eigenlijk niet. Een simpel privébericht met de melding van de situatie zou dan voldoende moeten zijn om een ban op te heffen, toch? Of wanneer het om relatief actieve leden gaat, zou een moderator toch ook even de stap kunnen nemen de vraag eerst te stellen, toch? Het is niet dat dit een dagelijkse gebeurtenis is.

    Een gezonde wisselwerking van beide kanten lijkt me nog steeds de beste optie.

Pagina 38 van 57 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •