Pagina 37 van 57 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 1421 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    Zou het niet nuttig zijn om een nieuw topic aan te maken waarin iedereen naar hartelust een ander kan uitschelden voor rotte vis? Dan kunnen de gewone forumbezoekers weer overgaan tot de orde van de dag. Anderzijds is dit topic nog beter aan het worden dan alle commentaren van Statler en Waldorf uit 5 jaargangen Muppet Show bij elkaar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zou het niet nuttig zijn om een nieuw topic aan te maken waarin iedereen naar hartelust een ander kan uitschelden voor rotte vis? Dan kunnen de gewone forumbezoekers weer overgaan tot de orde van de dag.
    Lijkt me niet Werner.

    Beste lijkt me dat de mensen niet gaan schelden, en gewoon op een normale nette manier met elkaar een discussie aan gaan, zonder bepaalde woorden te gebruiken, die niet bepaald netjes zijn.

    Lijkt me dat iedereen kan nadenken, en als je je niet happy voelt hier, waarom kom je dan op een site waar je blijft reageren?

  3. #903

    Standaard

    nogmaals niet gescholden, dus ga je dommigheid niet op iets fictiefs overdragen

    normale discussie is er niet omdat vragen onbeantwoord blijven

    daarom ben je zo doorzichtig als de MOD EDIT: nogmaals, dit soort woorden gebruiken we hier niet wat een bijvoeglijk statement is hoe doorzichtig je wel niet bent, is dit zo moeilijk te relativeren? ik dacht dat je 40 was

    Je hebt tevens een PM over je taalgebruik
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 24-04-2012 om 20:42

  4. #904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    nogmaals niet gescholden, dus ga je dommigheid niet op iets fictiefs overdragen

    normale discussie is er niet omdat vragen onbeantwoord blijven

    daarom ben je zo doorzichtig als de MOD EDIT: zie boven, wat een bijvoeglijk statement is hoe doorzichtig je wel niet bent, is dit zo moeilijk te relativeren? ik dacht dat je 40 was
    Ik weet niet tegen wie je het hebt nu, maar ik ben niet diegene waar ze hier over steggelen.

    En daarbij het gebruikte woord, is niet door mij gemaakt of aangepast, dus iemand anders vind dat niet gepast.

    Dus kijk goed aub

    Oja, en ben nog lang geen 40, dat is dus iemand anders waar de mensen het over hebben, niet ik
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 24-04-2012 om 20:39

  5. #905

    Standaard

    ik bedoel jou ook niet, ik zag idd alleen maar 2 mensen het schelden beamen, nu even m'n onverdiende pm bekijken

  6. #906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik bedoel jou ook niet, ik zag idd alleen maar 2 mensen het schelden beamen, nu even m'n onverdiende pm bekijken
    Aha ok, ja zoals het er stond leek het erop dat je mij bedoelde.

    Vandaar de reactie, maar het is je vergeven kerel

  7. #907

    Standaard

    gelukkig maar.. (F)

    zojuist via pm duidelijk gemaakt dat ik niet gescholden had, maar ik mag dus de woorden niet meer gebruiken om iets te bekrachtigen

  8. #908

    Standaard

    Je hebt de keuze uit vele woorden die hetzelfde duidelijk maken, dus het is absoluut niet nodig om de woorden te gebruiken die je hier schreef.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #909

    Standaard

    dat is nu wel duidelijk idd, maar ik heb niet gescholden, wat m'n punt is

  10. #910

    Standaard

    Ik zeg nergens dat je gescholden zou hebben, ik heb alleen aangegeven dat ik dit soort woorden niet op DVD.nl thuis vind horen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #911
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    zou ik het je sterker vertellen... er bestaan geen onbekende forums
    Dan heb 'k nieuws voor je, ze bestaan héél zeker wel. Sterker nog 'k heb er zelf
    eentje en nee Google kan deze niet vinden. Niet bepaald het meest levendige forum
    met maar twee leden maar het bestaat wel degelijk.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #912

    Standaard Verzoek aan De_Hollander

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik ga er niet om liegen, deze forums bestaan neem dat maar van mij aan. Waarom zou ik er om liegen, ik had ook forums op kunnen noemen, waarvan het niet waar was. Ik ken zoveel forums waar niet iedereen zomaar zich aan kan melden.
    Beste Hollander uit Brabant.

    Alsjeblieft. Denk heel even goed na. Plaats jezelf in de schoenen van andere members op deze forum.

    Je moet niet (telkens) aannemen dat mensen jou geloven. Al spreek je 100 x de waarheid. De meeste mensen op deze forum kennen jou in het echte leven niet eens. Voor hetzelfde geld ben jij gewoon de koningin van Frankrijk.

    Je kan hoog en laag springen, maar niet iedereen is naïef genoeg om jou te kunnen geloven. Men vraagt logischerwijze voor bewijzen in welke vorm dan ook.

    Waarom ga jij deze forums nou niet bij naam noemen en/of een forumlink neerzetten. Omdat je niet zomaar kan aanmelden is geen reden om deze forums niet te vermelden.

    Ik vraag het je vriendelijk. Welke forum(s)? Bij welke forum(s) ben je mod/admin? Wees niet bang. Ik hoef niet te lid te worden, dus hoef ook geen invite. Ik weet dat dan niet verder kom dan de hoofdpagina en ik zal (naar alle waarschijnlijkheid) niet bij (alle) topics komen. Geeft niet. Ik ben alleen nieuwsgierig.

    Tevens doe jezelf ook een plezier mee, door middel van het vermelden van forumlinks zou je enkele niet gelovige members de mond kunnen snoeren.

  13. #913
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Sjonge jonge...

    Begin er nu wel een beetje moe van te worden. Wat kan er nu nog meer gezegt worden wat er verder toe doet. De betrokkene weet nu wel hoe het zit en zal er wellicht wat van geleerd hebben. Het punt is gemaakt. Ik vind dat we het nu wel heel groot gaan maken allemaal.

    Ik begrijp best dat iedereen zijn mening erover wil geven en de confrontatie opzoekt. Dat doe ik ook. Men zal stellen dat dit topic daar juist voor is. Immers als ik er last van zou hebben, kan ik het ook gewoon niet lezen. Maar enige functie mag het hier wel houden. Het doel is inmiddels wel bereikt, lijkt me.

    Het maakt mij verder ook niet uit of een forum in de lucht is, of uit de lucht is gegrepen. Wie er wat meer in zijn eigen wereld leeft of juist niet. Is alles goed als hij al zijn zonden toegeeft? Ik zie dat niet zo. Laat iedereen gewoon lekker in zijn waarde. Je bent nu eenmaal wie je bent. Negeer gewoon waar of wie je irriteert. Scheelt een hoop negatieve energie en/of leedvermaak. En maakt tijd vrij voor betere dingen. Maar hé, dat ben ik weer...

    Always look on the bright side of life!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Waarom blijf je dan wel iedere keer zelf de discussie aanzwengelen?
    Zie je nu wel, ik krijg steeds iedere keer de schuld. Ik blijf er niet mee door gaan. Ik zeg steeds te willen stoppen om hierover te blijven discuseren. En een mod zou ook dit moeten inzien, en ook niet op door moeten blijven gaan. En zou moeten zeggen jongens nu is het wel genoeg. Want het gaat nergens meer over. Dat was volgens jullie toch ook de reden toch dat jullie mijn topic dicht gooiden.Kan je ook net zo goed dit topic sluiten. En daarom noem ik geen forum, omdat jullie dan toch weer door blijven gaan maar dan weer over dat forum. Maar ik ga deze topic gewoon niet meer lezen. Lijkt me het beste. Want anders blijven we aan de gang.

    Dus als ik niet antwoord komt het omdat ik deze topic niet meer lees.

  15. #915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    ''Ik vraag het je vriendelijk. Welke forum(s)? Bij welke forum(s) ben je mod/admin? Wees niet bang. Ik hoef niet te lid te worden, dus hoef ook geen invite. Ik weet dat dan niet verder kom dan de hoofdpagina en ik zal (naar alle waarschijnlijkheid) niet bij (alle) topics komen. Geeft niet. Ik ben alleen nieuwsgierig....''

    Tevens doe jezelf ook een plezier mee, door middel van het vermelden van forumlinks zou je enkele niet gelovige members de mond kunnen snoeren.
    ik zou niet weten wat jij met een hoofdpagina wil. beetje vaag, toch?
    Maar ik wil even reageren op de Hollander. Meneer u heeft helemaal gelijk. forums als deze, en andere zogenaamde review forums, denk aan bluray.com e.d zijn al lang niet onpartijdig meer. ze zijn nu eenmaal afhankelijk van wat ze KRIJGEN. (er word namelijk niks gekocht!)
    terwijl op andere fora, en Hollander kent ze wel () er daadwerkelijk gekeken word naar alle uitgaven (R1, R2, R3 én zelfs R5!) van een bepaalde Bluray. iedereen weet onderhand wel, dat als je de beste kwaliteit Blurays wil hebben, moet je de U.S of Franse uitgaves hebben. met software programma's kan je jezelf dan voorzien van Ned. subtitles!

    Hollander, iedereen is misschien naief, maar jij heb het wel begrepen

    zo, nog even editen hoor ROFL
    Laatst aangepast door larsonator : 25-04-2012 om 11:56

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door larsonator Bekijk bericht
    ik zou niet weten wat jij met een hoofdpagina wil. beetje vaag, toch?
    Maar ik wil even reageren op de Hollander. Meneer u heeft helemaal gelijk. forums als deze, en andere zogenaamde review forums, denk aan bluray.com e.d zijn al lang niet onpartijdig meer. ze zijn nu eenmaal afhankelijk van wat ze KRIJGEN. (er word namelijk niks gekocht!)
    terwijl op andere fora, en Hollander kent ze wel () er daadwerkelijk gekeken word naar alle uitgaven (R1, R2, R3 én zelfs R5!) van een bepaalde Bluray. iedereen weet onderhand wel, dat als je de beste kwaliteit Blurays wil hebben, moet je de U.S of Franse uitgaves hebben. met software programma's kan je jezelf dan voorzien van Ned. subtitles!

    Hollander, iedereen is misschien naief, maar jij heb het wel begrepen

    zo, nog even editen hoor ROFL
    Erg aparte openingspost. Desondanks welkom op het forum.

    Dat er gevraagd wordt om een forum te noemen lijkt me niet bijzonder vaag als je de discussie een beetje gevolgd hebt.

    Als je met name het commentaar in deze thread doorleest zie je ook dat de discussie met en over De_Hollander primair om z'n manier van communiceren gaat en niet zo zeer over de vraag of er objectief een verschil in kwaliteit is tussen bepaalde uitgaven. Het oude topic is ook niet gesloten omdat men geen kritiek duldt op Nederlandse uitgaven, maar omdat de manier van discussiëren nogal dubieus werd. In deze thread werd het overigens nog dubieuzer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Dus als ik niet antwoord komt het omdat ik deze topic niet meer lees.
    Dag Larsonator

    Weer een vriendje of buurman die de computer van De_Hollander gebruikt? De_Hollander beslist om deze topic niet meer te lezen en vreemd genoeg duikt er een nieuwe lid inééns op om de discussie verder te zetten.

    De_Hollander alias Larsonator, stop ééns deze discussie verder te zetten. Besteed uw tijd liever in iets anders dan eeuwig gelijk te willen hebben. Je weet inderdaad alles over blu-ray omdat je zo goed kritiek kunt geven over alle uitgaven van DFW/EOne,AFilm,... . En wij zijn in jou ogen domme mensen omdat we in éérste instantie van de film willen genieten zonder constant op "Pauze" te drukken om op jacht te zijn van posterisatie en macroblocking. Waarom dat we dan per se die films in blu-ray willen zien? En niet in dvd zoals je al eerder voorgesteld hebt als we die gebreken toch niet zien? Omdat blu-ray en beter beeld en geluid aanbied dan dvd. Maar het kan gebeuren dat bepaalde blu-rays teleurstellend zijn, maar dat komt overal voor zelfs bij de amerikaanse editeurs en niet alléén bij ons. En zelfs als ze teleurstellend zijn, zelfs dan is het beeld nog altijd beter dan dvd. Ééns dat je van blu-ray geproefd hebt wil je niet meer achteruit gaan.
    Laatst aangepast door BASIL : 25-04-2012 om 16:51

  18. #918

    Standaard

    Larsonator is iemand anders dan de Hollander, puur ter verduidelijking. Lijkt me wel dat deze persoon van het 'andere forum dat niet genoemd wordt' is Verder ben ik het wel mee eens met Claudio, de discussie gaat nu eigenlijk te lang door terwijl eigenlijk alles wel zo'n beetje gezegd is. Ik stel dan ook voor dat we het hier bij laten voor wat betreft deze kwestie.

  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dan heb 'k nieuws voor je, ze bestaan héél zeker wel. Sterker nog 'k heb er zelf
    eentje en nee Google kan deze niet vinden. Niet bepaald het meest levendige forum
    met maar twee leden maar het bestaat wel degelijk.
    zelfs crawler, noindex en nofollow kunnen lang niet altijd iets hinderen

    geef de naam maar eens

  20. #920

    Standaard

    MODJES

    Wanneer gaan jullie eens iets doen aan de tellerstanden?

    De tellerstand met aantal berichten lijkt het wel te doen, maar de teller aantal keer gelezen werkt zeker niet op veel plekken!

    KOM OP MODJES, NU EENS WAT NUTTIGS SVP.....
    Have fun and enjoy your collection

  21. #921

    Standaard

    Jammer van deze denigrerende opmerking.
    Als ik de kennis had om het op te lossen, had ik het direct gedaan.
    Maar ik heb die kennis niet en op dit moment is er niemand die de kennis van dit forum wél heeft.
    Dus als jij je geroepen voelt en weet hoet het moet, be my guest!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Jammer van deze denigrerende opmerking.
    Als ik de kennis had om het op te lossen, had ik het direct gedaan.
    Maar ik heb die kennis niet en op dit moment is er niemand die de kennis van dit forum wél heeft.
    Dus als jij je geroepen voelt en weet hoet het moet, be my guest!
    Je doelde op het woordje nuttig??????

    Vonden jullie als modjes de "discussie" met de Hollander dan echt nuttig???

    Maar goed, denigrerend was het zeker niet bedoeld, je moet wel slecht geslapen hebben om het zo op te vatten, maar dat is weer iets anders.

    Kan het ook niet oplossen, maar het was, ondanks dat je het niet kunt oplossen, wel zo aardig geweest om te melden dat het de aandacht heeft, ook de opmerking van een collega modje draagt er niet toe bij dat jullie de problemen op het forum echt serieus lijken te nemen.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #923
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, hij doelt mijn inziens terecht op het woord MODJES. Dat komt redelijk denigrerend over.
    Ik weet bijvoorbeeld wel hoe jij dingen bedoeld, vrijwel altijd met een knipoog. Als je dat niet weet kan het idd een beetje lullig overkomen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 26-04-2012 om 18:58
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nee, hij doelt mijn inziens terecht op het woord MODJES. Dat komt redelijk denigrerend over.
    Ik weet bijvoorbeeld wel hoe jij dingen bedoeld, vrijwel altijd met een knipoog. Als je dat niet weet kan het idd een beetje lullig overkomen.
    Dank je voor de toelichting Claudio, maar met het woord modjes bedoelde ik absoluut niets degenererends, ik gebruik het woord mod eigenlijk al vanaf het begin, moderator komt me een beetje lang over als je gewoon hetzelfde bedoeld, het meervoud van een modje is modjes, ik bedoel er eerder nog wat positief dan iets neerbuigend/degenererends mee, alle respect voor de modjes en het gezeur wat ze zo af en toe over zich heen krijgen, verdiend of onverdiend

    Als dat hopenlijk rechtgezet is, dan mogen ze wat mij betreft de tellers weer werkend zien te krijgen, vind het een hele eer dat er al een mod was die dacht dat ik dat eventueel zou kunnen, maar mijn kennis van software en software maken/begrijpen is nihill, ook al heb ik dan al heel lang computers en beschikking over internet.

    Nogmaals bedankt voor de toelichting, je hebt inderdaad goed begrepen dat ik met het woord modjes niets neerbuigends bedoel, gewoon positief en vriendschappelijk woordje voor degenen die het reilen en zeilen van het forum in de gaten houden.
    Have fun and enjoy your collection

  25. #925
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Jammer van deze denigrerende opmerking.
    Als ik de kennis had om het op te lossen, had ik het direct gedaan.
    Maar ik heb die kennis niet en op dit moment is er niemand die de kennis van dit forum wél heeft.
    Dus als jij je geroepen voelt en weet hoet het moet, be my guest!
    Ludo you've got mail
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 37 van 57 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •