Pagina 35 van 57 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 1421 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    beter om steeds weer nieuwe stukje te opnen voor aanvulling. Dat wordt ook meestal zo geadviseerd in forums. Zoals tweakers.
    Als je hiermee bedoelt 'Beter dan een nieuwe post (of reactie, of bericht) te plaatsen', dan heb je de afgelopen dagen toch niet goed opgelet. Of het bij andere fora zo wordt geadviseerd weet ik zo net nog niet, maar dat is in dit geval niet relevant. Je hebt intussen van diverse kanten (ook van moderatoren) gehoord dat het hier niet op prijs wordt gesteld om achteraf informatie toe voegen of te verwijderen. Behoudens wat taalfouten corrigeren. Maar gezien de ervaring die diverse leden intussen met je hebben en de aanwezigheid van nogal wat (onder andere) taalfouten in ook de aangepaste berichten gaat het bij jou toch veelal om snel nog wat zaken toe te voegen. Je moet toch wel gemerkt hebben dat men hier niet echt van gediend is.

    Als vuistregel mag je ervan uitgaan dat het (niet alleen hier, maar op de meeste fora) gebruikelijk is dat je in een lopende discussie geen nieuwe informatie toevoegt nadat er al op je bericht is gereageerd. In dat geval is het correcter en beleefder om een nieuw bericht te plaatsen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #852

  3. #853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ludo, weet je wat ik denk, dat dit niet een echte screener is, maar ik denk dat jullie de proef versie hebben gekregen, dus ze maken een proef blu-ray zoals het moet zijn voor de verkoop, en daarna als het goedgekeurd is worden de blu- rays pas geperst. Normale screeners hebben geen extra's vandaar. Een distributeur heeft dat een keer uitgelegd. Kwaliteit van het beeld is dus dan gewoon hetzelfde als de koopversie.
    In ieder geval één van die schijfjes lijkt wel heel erg op de blu ray die ik gewoon in de winkel heb gekocht.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Traag van begrip?
    Wie? Ik?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Wie? Ik?
    Nee Mark, jij absoluut niet, bedoel de persoon over wie het gaat.

    Het steeds aanpassen, en de standpunten niet begrijpen, lijkt me traag van begrip.

  6. #856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nee Mark, jij absoluut niet, bedoel de persoon over wie het gaat.

    Het steeds aanpassen, en de standpunten niet begrijpen, lijkt me traag van begrip.
    DVD Watcher Ga maar lekker door joh met jennen,je maakt jezelf alleen maar mee belachelijk. Standpunten niet begrijpen hahahaha

  7. #857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    In ieder geval één van die schijfjes lijkt wel heel erg op de blu ray die ik gewoon in de winkel heb gekocht.
    Zou goed kunnen zijn ja dat het een bd-r is. Maar ik denk wel dat het de data bevat wat als de koopversie. Eenmaal als de proefversie goed is gekeurd dan worden ze geperst. Een screener bevat geen menu en extra's. Het zal wel gewoon een goedgekeurde proefversie zijn.

  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zou goed kunnen zijn ja dat het een bd-r is. Maar ik denk wel dat het de data bevat wat als de koopversie. Eenmaal als de proefversie goed is gekeurd dan worden ze geperst. Een screener bevat geen menu en extra's. Het zal wel gewoon een goedgekeurde proefversie zijn.
    Waarom denk je dat het niet gewoon de koopversie is?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    DVD Watcher Ga maar lekker door joh met jennen,je maakt jezelf alleen maar mee belachelijk. Standpunten niet begrijpen hahahaha
    Wie jaagt z'n eigen in het harnas? ikke niet.

    Ze hebben het toch tegen jou of niet dan?

  10. #860

    Standaard

    Ik jaag me eigen niet in het harnas nee. jij zegt dat ik standpunten niet begrijp, lijkt me traag van begrip. Dus wie zit dan te etteren, precies jij.

  11. #861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik jaag me eigen niet in het harnas nee. jij zegt dat ik standpunten niet begrijp, lijkt me traag van begrip. Dus wie zit dan te etteren, precies jij.
    Wie veranderd er tig x zijn berichten, waar de mensen het over hebben? Ik niet!

    Maar zullen we verstandig zijn en gewoon geen strijd gaan voeren?

    Dat komt de sfeer ten goede.

  12. #862

    Standaard

    Zonder nu op een persoon te spelen, lijkt de sfeer er nu in dit topic niet gezelliger op te worden.

    Er zijn verwijten over en weer, en dat is niet bepaald sfeer-bevorderend.

    Is het niet verstandiger om er geen welles-niettes spelletje van te maken?, en deze discussie af te sluiten.

    Een discussie is er om te voeren, maar deze laat wel zien dat de sfeer er niet gezelliger op word.

    Dus of het verstandig is om zo verder te gaan???

  13. #863
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ook deze draad is gebaad bij on topic berichten en lijkt me niet de plek om verder te discucceren in welles nietes argumenten. Het begint een beetje op de betreffende draadjes zelf te lijken. Op het moment dat iedereen zijn zegje heeft gedaan hoeft er verder niemand aan gevallen te worden of zich aangevallen te voelen. De argumenten zijn bekend en het doel is bereikt. Verder graag met de gang van zaken of een privé topic aanmaken lijkt me.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ook deze draad is gebaad bij on topic berichten en lijkt me niet de plek om verder te discucceren in welles nietes argumenten. Het begint een beetje op de betreffende draadjes zelf te lijken. Op het moment dat iedereen zijn zegje heeft gedaan hoeft er verder niemand aan gevallen te worden of zich aangevallen te voelen. De argumenten zijn bekend en het doel is bereikt. Verder graag met de gang van zaken of een privé topic aanmaken lijkt me.
    Of via PM? Dan word er ook geen vuurtje aangestookt, waardoor er misschien weer wat uit opborreld, wat dan uit gaat monden in een nieuwe situatie zoals deze.

  15. #865

    Standaard

    Waarom een privé topic of via pm? Dit topic is er toch voor dit soort dingen?

  16. #866

    Standaard

    Ik heb in tijden niet zo gelachen hier op het forum. De hoofdrolspeler van deze komedie is toch duidelijk De Hollander. Ik stoor me al ik weet niet hoe lang mateloos aan zijn posts. Ik denk dat nu het moment is aangebroken waarop ik De Hollander in de negeerstand ga zetten. Alhoewel, dan mis ik deze 5 sterren komedie...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    In ieder geval één van die schijfjes lijkt wel heel erg op de blu ray die ik gewoon in de winkel heb gekocht.
    ja klopt die rechtse lijkt er zeker op ja.

  18. #868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het begint een beetje op de betreffende draadjes zelf te lijken.Op het moment dat iedereen zijn zegje heeft gedaan hoeft er verder niemand aan gevallen te worden of zich aangevallen te voelen. De argumenten zijn bekend en het doel is bereikt.
    Dit dacht ik ook al na het lezen van de laatste aantal posts. Maar het doel is niet bereikt IMO want het topic is idd gesloten maar niet vanwege het feit dt het onderwerp niet interessant is of niet besproken dient te worden hier. Maar de feedback (laat het dan zo maar noemen) die door meerdere mensen hier wordt gegeven aan De Hollander wordt niet opgepiktben/of niks mee gedaan. Dus wat mij betreft een zinloze zaak en ik ga mn energie ergens anders insteken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Waarom een privé topic of via pm? Dit topic is er toch voor dit soort dingen?
    Ik dacht altijd dat het een crew-bashing topic was....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb in tijden niet zo gelachen hier op het forum. De hoofdrolspeler van deze komedie is toch duidelijk De Hollander. Ik stoor me al ik weet niet hoe lang mateloos aan zijn posts. Ik denk dat nu het moment is aangebroken waarop ik De Hollander in de negeerstand ga zetten. Alhoewel, dan mis ik deze 5 sterren komedie...
    +1

  19. #869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb in tijden niet zo gelachen hier op het forum. De hoofdrolspeler van deze komedie is toch duidelijk De Hollander. Ik stoor me al ik weet niet hoe lang mateloos aan zijn posts. Ik denk dat nu het moment is aangebroken waarop ik De Hollander in de negeerstand ga zetten. Alhoewel, dan mis ik deze 5 sterren komedie...
    Ja joh dit moet je echt niet missen, deze soap. Alleen jammer dat je in andere forums niet mee kan lezen wat voor meningen over dit gebeuren door forum leden wordt gezegt, zoals (citaat )


    De dvd.nl reviewer houd (of moet houden) in zijn achterhoofd onwillekeurig de gedachte dat je niet al te negatief mag schrijven ook al is het daadwerkelijk van een belabberd niveau. Zouden ze dat wel doen, dan is de kans groot dat je geen preview materiaal meer krijgt opgestuurd (het is immers bedoeld als gratis reclame voor de fabrikant,
    dus die zien het liefst dat alles de hemel ingeprezen wordt - de bedoeling hiervan is heus niet om de wereld een plezier te doen).
    Het is een echte "voor wat, hoort wat" cultuur, de ene hand wast de andere, dus prefereer ik echt onafhankelijke beoordeling van doodgewone mensen (zoals De Hollander doet) die gewoon zeggen als er iets aan schort (of als het een prima product is natuurlijk), al het andere is vnml toch gebasseerd op eigengewin. De reactie van de leiding van DVD.NL geeft dat ook al aan:
    De berichtgeving dat ze hun relatie met de distributeurs niet willen verstoren, plus dat er bij voorbaat al gedacht wordt dat een topic (die geheel terrecht kwaliteitsproblemen aantoont)
    bij voorbaat al "dubieus" genoemd word. Zo'n topics sluiten ze liever meteen maar dan zou het teveel gaan opvallen dat ze niet recht door zee gaan, dus grijpen ze iedere mogelijkheid aan om het toch zo snel mogelijk te kunnen sluiten.

    Een betere opzet zou zijn om alleen datgene te reviewen dat jezelf in bezit had en/of dat tijdelijk beschikbaar werd gesteld door kopers van het materiaal zodat je met niks of niemand rekening
    hoeft te houden, de vriendjespolitiek geen kans geven. Alleen dan kun je tot een serieuze beoordeling komen. Ik krijg wel vaker de indruk dat reviewers allerhande termen in de mond nemen waarvan ze waarschijnlijk niet eens precies weten wat die eigenlijk inhouden. (einde citaat)

    Ik heb dit niet gezegt. dat zijn dus 1 van de meningen van meerdere mensen. Kun je nagaan.

  20. #870

    Standaard

    Alleen die eerste zin van dat citaat is al grote flauwekul, dat heeft Ludo gisteren hier (nogmaals) duidelijk uitgelegd.

  21. #871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ja joh dit moet je echt niet missen, deze soap. Alleen jammer dat je in andere forums niet mee kan lezen wat voor meningen over dit gebeuren door forum leden wordt gezegt, zoals (citaat )



    Ik heb dit niet gezegt. dat zijn dus 1 van de meningen van meerdere mensen. Kun je nagaan.
    Maar het forum waar dit wordt gezegd, durf je niet te zeggen? gezien frenkel dit al eerder vroeg, maar je z'n post negeert? Zoals meerdere concrete vragen, zoals TylerDurden al aangaf.

    Ik begin langzaam het gevoel te krijgen, dat je hier alleen maar gekomen bent om dingen uit te lokken.
    Sinds je topic gesloten is, je op deze forum alleen maar nog bezig houdt met dit topic en het welles nietes spelletje blijft spelen.

    Waarom ga je gewoon niet verder met het praten over je hobby (Blu-Ray's neem ik aan) in andere topics van dit forum en lighten up!

    Of ga anders aub door op het andere forum, waar je over spreekt, om daar verder je gal te spuwen over van alles en nog wat.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  22. #872

    Standaard

    Ik snap niet zo goed wat andere fora hiermee te maken hebben Hollander. Dit is dvd.nl met eigen richtlijnen en voorwaarden. Ieder forum doet het weer anders. Ik vind het juist van zwakte getuigen dat er op het ene forum wordt gesproken over het beleid van het andere. Tenslotte blijf je hangen op dat forum wat je het beste bevalt toch?

  23. #873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ja joh dit moet je echt niet missen enz...
    Nog even afgezien dat je -zoals al meermaals aangegeven- de opmerking van Ludo volledig uit context haalt en voorziet van conclusies die je er niet zo maar aan kunt verbinden (niet elke door dvd.nl-crew besproken dvd/blu ray krijgt een positief oordeel, dus daar ga je al), blijf je voorbijgaan aan hetgeen het bewuste topic uiteindelijk uit de hand heeft doen lopen: Je manier van communiceren. Er is al van meerdere kanten het een en ander over gezegd, maar je blijft er niet op ingaan en voortdurend hetzelfde stokpaardje berijden; Je wordt gecensureerd om je mening -en niet omwille van je manier van communiceren of de manier waarop je die mening uit. Waarmee je om de hete brij heen blijft draaien. Er is immers ook al een paar keer opgemerkt dat het onderwerp op zich wel een topic rechtvaardigt. En daar is ook door de moderatoren geen bezwaar tegen gemaakt.

    Het feit dat 'anderen' op andere fora het kennelijk met je eens zijn (welk forum?) doet helemaal niet terzake. Sterker nog, als je die mening op andere fora belangrijker vindt dan de mening op dit forum, dan vraag ik me af waarom je niet op die fora verder gaat en dit forum links laat liggen. Ik vind dat je voor iemand die beweert op een ander forum (welk?) moderator te zijn niet al te sterk omgaat met kritiek.

    Dus nogmaals samengevat: Het gaat er niet om dat je kritisch kijkt naar dvd's/blu rays, maar om de manier waarop je die kritiek presenteert en de onproductieve manier waarop je de discussie met andere leden voert. De hardnekkige manier waarop je hierom heen draait en de aanhoudende verwijten dat het hier om censuur gaat maken het er niet beter op. 't Begint eerlijk gezegd aardig op ouderwets 'trollen' te lijken.
    Laatst aangepast door mark t : 20-04-2012 om 22:19
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Maar het forum waar dit wordt gezegd, durf je niet te zeggen? gezien frenkel dit al eerder vroeg, maar je z'n post negeert? Zoals meerdere concrete vragen, zoals TylerDurden al aangaf.

    Ik begin langzaam het gevoel te krijgen, dat je hier alleen maar gekomen bent om dingen uit te lokken.
    Sinds je topic gesloten is, je op deze forum alleen maar nog bezig houdt met dit topic en het welles nietes spelletje blijft spelen.

    Waarom ga je gewoon niet verder met het praten over je hobby (Blu-Ray's neem ik aan) in andere topics van dit forum en lighten up!

    Of ga anders aub door op het andere forum, waar je over spreekt, om daar verder je gal te spuwen over van alles en nog wat.
    Ik ben niet een welles nietes spelletje aan het spelen, dat doen andere. Maar idd meerdere forum leden komen nu al hier niet meer. Weet je wat het is, forum leden bezien jullie niet meer als opjectief, als mods zijnde zou je iemand als TylerDurden al moeten waarschuwen op te houden met door drammen met de boel op te naaien. Nee in plaats daarvan gaan ze de topic sluiten. Daar verlies je al meteen je geloofwaardigheid en de opjectiefheid.Maar daardoor hebben verschillende forumleden het wel gezien hier. De forums waar hierover gesproken wordt, is geen moet deze te vermelden. Er zijn zoveel vragen en feiten die ik gesteld heb waarop ik ook geen antwoord op krijg. De forums waarover ik spreek zijn forums waar niet iedereen op mag en kan. Dus al zou ik ze vermelden hebben jullie er toch niks aan. Ik krijg maar steeds de schuld van nietes welles, we zouden het ook andersom kunnen gooien, dat enkele van jullie hier een nietes en welles spelletje aan het spelen zijn. Nee nu komt er weer naar voren dat degene die opjectief is juist weer aande kant word geduwd. Dit is een topic laten we er gewoon over praten, dus daar is dan toch niks mis mee dat ik erover praat. Als ik nu net als TaylerDurden nu zeg, hier gaat nergens meer over laat deze topic maar sluiten. Dan wordt het niet gedaan. Maar wel in mijn topic, terwijl ik niet met zand aan het gooien was, maar juist TaylerDurden. Ik melde al een paar keer in mijn gemaakte topic dat ik hiermee wilde stoppen met het nietes en welles spelletje, maar nee TaylerDurden en nog 1 bleef maar door gaan, en er werd niet ingegrepen op TaylerDurden, maar het topic werd gesloten. Dat bewijst waar andere forum leden over spreken, de mods verliezen liever hun geloofwaardigheid en onpartijdigheid dan dat men over De berichtgeving dat ze hun relatie met de distributeurs niet willen verstoren, plus dat er bij voorbaat al gedacht wordt dat een topic (die geheel terrecht kwaliteitsproblemen aantoont)
    bij voorbaat al "dubieus" genoemd word. Zo'n topics sluiten ze liever meteen maar dan zou het teveel gaan opvallen, dus grijpen ze iedere mogelijkheid aan om het toch zo snel mogelijk te kunnen sluiten. Maar nu hou ik hierover op want het is toch duidelijk hoe dit hier bij dvd.nl inelkaar zit. En heeft het geen zin om om jezelf te verdedigen. Behalve voor degene die meespreekt voor de dvd.nl redactie. Ik zelf blijf gewoon hier nog op het forum om te kijken wat er aan releases uitkomt, de problemen die eventueel in een blu-ray zitten, zoals ik enkele naar vorenbracht, denk hier aan resident Evil 1 en 2 productie fout. Maar ik zal voortaan mijn berichten niet aanpassen op spellingsfoutjes, en ook niet enkele woorden bij zetten. Voorheen liet ik de al geplaatste zinnen intact.

  25. #875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar ik zal voortaan mijn berichten niet aanpassen op spellingsfoutjes, en ook niet enkele woorden bij zetten. Voorheen liet ik de al geplaatste zinnen intact.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 35 van 57 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •