Pagina 34 van 57 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1421 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Objectieve meldingen van kwaliteitsproblemen bij bluray of dvd uitgaves zijn natuurlijk altijd wel welkom, maar het gaat om de manier waarop. En in het genoemde topic werd heel veel overdreven, warrig gecommuniceerd en direct al conclusies aan verbonden en distributeurs aan de schandpaal genageld. En dat is natuurlijk een brug te ver. Tuurlijk, van een kritische noot kunnen wij als fervente kopers van blurays wellicht alleen maar van profieteren maar deze kritiek zou alleen maar averechts gaan werken. Plus het feit dat het me wel kan voorstellen dat wannneer de crew van dvd.nl deze manier van communiceren steunt ze het toch wat moeilijker gaan hebben bij het verkrijgen van (veelal gratis) review discs bij distributeurs. Die laatsten weten ook wel dat ze wat kritiek kunnen krijgen of zelfs een slechte review, maar het is wel de toon die de muziek maakt. En de toon van Hollander vond ik wel erg vals...
    EDIT: ik denk echt oprecht dat een topic waarin dit soort marcoblockjes ed gemeld worden echt niet zal misstaan op dit forum. Maar hou het dan objectief en laat de waardeoordeling aan de leden zelf over. Net als het Gecensureerde bluray topic IMO.
    De toon van jou was zeer vals, jij ging meteen schelden, ik bleef rustig.
    Jij Praat jezelf tegen .andere mensen viel dat zelfs ook op en haalde voorbeelden aan. zie gesprek tussen HBx2000 en TylerDurden http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=84132&page=8
    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Die conclusie trek je zelf, ik noem De_Hollander nergens zo...
    Lijkt er anders wel heel erg op.

    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Dat mensen ipv filmliefhebber liever een gefrusteerde framesneuker worden die elke frame gaat stilzetten om te kijken of er geen blockje in voorkomt?
    Verder heb ik op verschillende plaatsen al opgemerkt dat TylerDurden graag het baasje wil spelen. Maar Ludo,hoe kun je nu zeggen dat ik nog niet de film bekeken te hebben al een stempel geef met macoblocking en posterisatie.Ik heb alle blu-rays gezien waar ik macroblocking en posteratie bij vermelde.Anders kon ik de screenshots niet maken. En was zeker opjectief. Ik denk dat jij zeker niet opjectief bent. Als 4 mensen ook aan geven het gezien te hebben, en 2 niet, verkiezen jullie toch voor de 2 die het niet gezien hebben. verder was ik toch duidelijk genoeg. posterisatie is posterisatie, macroblocking is macroblocking. Als ik geen inzicht zou hebben, zou ook redactie leden mij niet gevraagd hebben om mijn hulp. En kon ik mijn vak ook niet uitoefen.Je kan nalezen dat ik niet, maar TylerDurden en nog een paar de boel opkloten. Zodat het topic gesloten zou worden. Hier wordt niet over gesproken. Sommige forumleden geven dit wel te kennen, mijn bovenbuurman zei er iets over, en wordt meteen gebannen. En ik krijg een gele kaart. Omdat jullie een vermoede zouden hebben dat Gekkepop De_Hollander zou kunnen zijn. Wie is nu hier voorbarig? Plaats dat jullie niet eens vragen hoe dit zit als jullie twijfels hebben. Jullie zitten nu mooi te praten over quotes zijn uit hun verband zijn getrokken, daar hoort tekst en uitleg bij die te vinden zijn bij de oorspronkelijke berichten" Nu zit ik echt met verbazing te lezen. Want jullie zijn degene die mij beschuldigen van uitlatingen, En tekst uit de kontekst halen. Dit heb ik al zoveel meegemaakt. En heb iedere keer duidelijk moeten maken zo heb ik dat niet gezegt lees eens goed. En dan hebben jullie weer een smoesje ja maar het staat er zo verwarrend geschreven. Nee dat staat niet verwarrend. Of mischien komt het omdat jullie over rivieren komen, en ik uit brabant, ik weet niet.Brabanders spreken anders dan , degene over de rivieren. Maar brabanders snappen wel wat er staat. Op een gegeven moment melde ik in dat topic luister, ik wil hier over stoppen met discuseren erover en gewoon alleen het lijstje steeds bijwerken. Maar nee TylerDurden en nog 2 bleven maar doorgaan met de boel opjutten.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 22:41

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht
    Dat is het punt net juist, er wordt nog strenger erop gekeken, omdat DVD.nl hem nog niet heeft gezien. Dus in andere woorden mochten hier klachten/kritiek over ontstaan dan worden deze zonder pardon op slot gezet.
    Dit is een vorm van censuur.
    Dat zie je fout. Het gaat er niet om dat DVD.nl 'm niet gezien heeft, het gaat erom dat diegene die de kritiek levert 'm niet gezien heeft!
    Wij zien slechts een heel klein deel van wat er uitkomt. Het is juist goed dat er gesproken wordt over titels waarvan DVD.nl geen recensie kan doen, zodat men toch weet hoe goed of slecht een uitgave is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar Ludo,hoe kun je nu zeggen dat ik nog niet de film bekeken te hebben al een stempel geef met macoblocking en posterisatie.
    Voila! Ik zeg nog heel duidelijk: "ik noem geen namen", maar toch voel jij je aangesproken! Zegt dat misschien iets?

    Dit speelt echt al veel langer, eigenlijk al jaren en het is telkens weer een terugkerend fenomeen. Zelfs bij een persbericht, als er nog geen enkele titel in de winkel lag, kwamen er al opmerkingen als "moet wel bagger zijn" of "staat vast weer geen menu op". Alleen omdat het titels van een bepaalde maatschappij betrof (ik noem weer geen namen).
    En misschien zie jij (net als wij) soms titels eerder dan dat ze in de winkels liggen, maar onze ervaring is ook dat dit niet altijd dezelfde versies zijn. Dan bespreken wij ze niet, of we bespreken ze pas als we zeker weten dat de retailversie gelijk is aan de versie die we in handen hebben. Binnen de crew is "Bottleshock" daarvan de meest bekende. Ook van "Immortals" hebben wij niet de retailversie gekregen en het is dus nog maar de vraag of de versie die wij gekregen hebben voor een recensie gelijk is aan die in de winkel ligt.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-04-2012 om 22:43
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Het topic ging inhoudelijk vanaf het begin af aan al helemaal nergens over. Er zijn mensen die niet genoegen nemen met minder dan perfectie, en dus iedere frame gaan lopen analyseren op blokjes etc. Kijk, in het geval van Fifth Element ... daar geef ik je gelijk, maar dat was een groter probleem. Zelfde geldt voor Gladiator en later ook de synchronisatie. Dat zijn fouten die algemeen bekend zijn, en daarom worden er ook omruilakties opgestart.

    Maar, zoals ik al zei ... sommige maatschappijen staan al sinds jaren bekend om het feit dat ze "mindere" titels op de markt zetten. De titels worden vaak ook goedkoper op de markt gezet om de volgende reden ... Geen extra's, geen menu's, enkel NL subs. En ja, soms is de beeldkwaliteit iets minder dan die van de US versie... maar je kunt ook te ver gaan in je standpunten. Lopen zeuren om een paar kleine blokjes in het logo van V for Vendetta, kom op zeg ...

    Zoals ik al zei, sommige mensen nemen geen genoegen met minder dan perfectie ... en ik zeg niet dat dat een slecht iets is. Maar als je keer op keer titels afkraakt die het gros van de forumbezoekers gewoon prima vindt, en daarnaast ook nog eens behoorlijk irritant bent met het hooghouden van bepaalde topics.. dan is het tijd om op te houden, of een eigen forumpje te starten of iets dergelijks. Wij komen hier allemaal voor ons plezier, en de meeste van ons werden gewoon een beetje moe van het constante gezeur van bepaalde members over titels waar in principe weinig mis mee is.

    En over dat censuur? Neh, niet mee eens. EOne en A-film zetten titels goedkoop op de markt neer, en het gros van de bluray-kopers vind het prima kwaliteit. Ik werk zelf bij FRS, en wij verkopen blurays van deze maatschappijen aan de lopende band.. en nooit (okay, misschien een keer over Gangs of New York) klachten gehad over slechte beeldkwaliteit etc.
    DVD.nl werkt nauw samen met deze maatschappijen, dus ik snap wel dat extreme mierenneukerij dan op een gegeven moment gewoon klaar is. Natuurlijk mag je nog steeds kritisch kijken naar titels die deze maatschappijen uitbrengt, maar als een bekend dvd/bluray forum bij iedere release vooraf al volstaat met kreten als: "klote EOne" en "bagger troep" .... dan wordt je daar snel moe van.
    Ik roep niet steeds Klote eOne, ik prijs ze zelfs als ze een goede uitgave hebben geleverd.Maar jij kan daar moe van worden over wat je zegt gezever over beeldkwaliteit. je hoefd het niet te lezen, je hoefd ook geen krant te lezen. En ik had niet alleen over een logotje van V for vendeta. Nee kijk maar eens goed, 5 screenshots. Je zegt "EOne en A-film zetten titels goedkoop op de markt neer, en het gros van de bluray-kopers vind het prima kwaliteit. Ik werk zelf bij FRS, en wij verkopen blurays van deze maatschappijen aan de lopende band" kijk daar heb je het al, je keurt als deze dingen af en wordt er moe van, omdat je bij de FRS werkt. Mensen kopen eOne en DFW blu-ray's omdat ze vaak goedkoper zijn. Maar luister eens dit is een forum, en daar mag best over gesproken worden. En de lijst van het topic (titels met Posterisatie en macroblocking) die titels ga maar eens na in de dvd.nl recenties. Daar word het grotendeels de posterisatie en macroblocking ook erkend.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 23:19

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Voila! Ik zeg nog heel duidelijk: "ik noem geen namen", maar toch voel jij je aangesproken! Zegt dat misschien iets?

    Dit speelt echt al veel langer, eigenlijk al jaren en het is telkens weer een terugkerend fenomeen. Zelfs bij een persbericht, als er nog geen enkele titel in de winkel lag, kwamen er al opmerkingen als "moet wel bagger zijn" of "staat vast weer geen menu op". Alleen omdat het titels van een bepaalde maatschappij betrof (ik noem weer geen namen).
    En misschien zie jij (net als wij) soms titels eerder dan dat ze in de winkels liggen, maar onze ervaring is ook dat dit niet altijd dezelfde versies zijn. Dan bespreken wij ze niet, of we bespreken ze pas als we zeker weten dat de retailversie gelijk is aan de versie die we in handen hebben. Binnen de crew is "Bottleshock" daarvan de meest bekende. Ook van "Immortals" hebben wij niet de retailversie gekregen en het is dus nog maar de vraag of de versie die wij gekregen hebben voor een recensie gelijk is aan die in de winkel ligt.
    Klopt nu niet maar deze woorden heb je wel een keer tegen mij gebruikt. Daarom zeg ik dit. Ja Rene Cloosterman heeft de blu-ray en is bezig met een recentie te maken voor dvd.nl. Ik heb A-film persoonlijk gesproken heb regelmatig contact met hun. En ze melde aan mij dat alle versies hetzelfde zijn. De 3D is precies hetzelfde als alle 3D van immortals, de 2D is precies hetzelfde als alle 2D uitgaves. Inhoudelijk is het gewoon allemaal hetzelfde. Alleen andere verpakking. En bij sommige uitgaves heb je steelbook 3d Blu-ray + 2D blu-ray + dvd voor de mediamarkt en FRS. Bol.com en Wehkamp hebben allen het gewone doosje met alleen de 3D en 2D blu-ray


    Het zijn daadwerkelijk 2 verschillende versies van de film. De 2D versie staat in de originele bioscoop framerate van 24fps (uiteraard in 1080p kwaliteit) op onze blu-ray. De 3D versie staat in de maximaal mogelijke 23.98fps framerate (uiteraard in 1080p kwaliteit) op onze blu-ray.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 23:02

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    ... En was zeker opjectief. Ik denk dat jij zeker niet opjectief bent. Als 4 mensen ook aan geven het gezien te hebben, en 2 niet, verkiezen jullie toch voor de 2 die het niet gezien hebben.
    Waar lees jij dat wij ergens partij kiezen voor 2 i.p.v. 4 meningen?

    Omdat jullie een vermoede zouden hebben dat Gekkepop De_Hollander zou kunnen zijn. Wie is nu hier voorbarig?
    Ik ben bang dat je nu jezelf verraden hebt. Niemand kan de reden zien waarom Gekkepop gebanned is, behalve die toegang heeft tot het account.
    En ja, wij hadden hele goede redenen om aan te nemen dat de_Hollander en Gekkepop één en dezelfde persoon zijn. Mocht dat niet zo zijn, dan mag jij uitleggen hoe het dan wél zit.

    Want jullie zijn degene die mij beschuldigen van uitlatingen, En tekst uit de kontekst halen. Dit heb ik al zoveel meegemaakt.
    Misschien moet je dan toch eens bij jezelf te rade gaan waarom dat telkens gebeurd. Ligt dat aan al die mensen die jou niet begrijpen? Of misschien toch ook een beetje aan jou?

    Of mischien komt het omdat jullie over rivieren komen, en ik uit brabant, ik weet niet.Brabanders spreken anders dan , degene over de rivieren. Maar brabanders snappen wel wat er staat.
    Sorry, maar dit is echt grote flauwekul! Het kan zijn dat Brabanders anders spreken, maar het schrijven is nog altijd hetzelfde. En ja, ik ben ook een Brabander, en nee, ik begrijp jij vaak ook niet. Maar dat heeft niets, maar dan ook niets met wel of geen Brabander zijn te maken.


    Op een gegeven moment melde ik in dat topic luister, ik wil hier over stoppen met discuseren erover en gewoon alleen het lijstje steeds bijwerken. Maar nee TylerDurden en nog 2 bleven maar doorgaan met de boel opjutten.
    Dan is het aan jou de taak om er niet meer op in te gaan. Daar moet je dan boven staan. Als jij meegaat in die discussie, moet je ook niet raar opkijken als je daar weer een reactie op krijgt. Als jij zegt dat je wilt stoppen, dan moet je dat gewoon doen. Dan houdt het vanzelf een keer op.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ja Rene Cloosterman heeft de blu-ray en is bezig met een recentie te maken voor dvd.nl. Ik heb A-film persoonlijk gesproken heb regelmatig contact met hun. En ze melde aan mij dat alle versies hetzelfde zijn. De 3D is precies hetzelfde als alle 3D van immortals, de 2D is precies hetzelfde als alle 2D uitgaves. inhoudelijk is het gewoon allemaal hetzelfde. Alleen andere verpakking. En bij sommige uitgaves heb je 3d Blu-ray + 2D blu-ray + dvd voor de mediamarkt en FRS. Bol.com heeft allen het gewone doosje met alleen de #D en 2D
    Die mail heb ik gezien, ik heb ook contact met Rene over deze film. A-Film zegt dat alle retailversies gelijk zijn: zowel de US en de NL-release hebben dezelfde master. Maar wij hebben geen retailversie ontvangen, slechts een promo-disc a.k.a. screener. Die hebben soms een andere kwaliteit, die zijn eigenlijk puur bedoeld om de film te recenseren, niet de beeld- en geluidskwaliteit.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Of mischien komt het omdat jullie over rivieren komen, en ik uit brabant, ik weet niet.Brabanders spreken anders dan , degene over de rivieren. Maar brabanders snappen wel wat er staat.
    De nuchterheid zit in het oosten, niet in het zuiden. Dankzij jullie hebben we de New Kids, Guus Meeuwis, Rudolph van Veen en Frans Bauer gekregen.

    Het enige goede uit brabant zijn de eierkoeken

  9. #834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Die mail heb ik gezien, ik heb ook contact met Rene over deze film. A-Film zegt dat alle retailversies gelijk zijn: zowel de US en de NL-release hebben dezelfde master. Maar wij hebben geen retailversie ontvangen, slechts een promo-disc a.k.a. screener. Die hebben soms een andere kwaliteit, die zijn eigenlijk puur bedoeld om de film te recenseren, niet de beeld- en geluidskwaliteit.
    Dit kreeg ik van A-Film



    "Als jij inderdaad beweert dat er een verschil is tussen onze releases en de US en de FR versie van de blu-ray, dan moet ik dat zelf in detail gaan uitzoeken. In theorie kan dat niet, daar wij ook gewoon een kopie van de originele US masters hebben gekregen en die in perfecte omstandigheden en in de hoogst mogelijke kwaliteit hebben verwerkt en (multi-pass) geëncodeerd. Kan jij mij daarvan bewijsmateriaal leveren, dmv een aantal screenshots en daarbij even laten weten op welk moment in de film deze verschillen zichtbaar zijn?

    Alvast bedankt voor je feedback. We zullen er alles aan doen om je in de toekomst niet meer teleur te stellen"

    Nu zit ik te denken, ik heb eerder gelezen dat de promo een hogere helderheid heeft. Volgens mij hebben ze dan de screener master gebruikt voor de 2D
    Ze melden zelf de helderheid niet te hebben opgehoogt.

    verder over gekkepop, Gekkepop is mijn buurman en maat die op mijn router mee internet. En daarom zeg ik voorbarig. We hebben dit probleem eerder gehad met moviemeter. Maar van moviemeter kregen we netjes eerst een pm van hoe zit dat. En hebben het uitgelegd. Jullie niet, jullie geven meteen bans en gele kaarten. Ik kreeg van Jordy een pm met uitleg dat ik een gele kaart had gekregen, omdat ik volgens jullie een 2e account had aangemaakt. ik keek in het topic en daar stond Banned bij de naam gekkepop. Mijn buurman kwam daarna ook naar mij toe om te vertellen dat hij een ban had.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 23:50

  10. #835

    Standaard

    Ehm, laten we niet de discussie over de transfer van Immortals in dit topic verder gaan voeren. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
    Ik geef alleen aan dat wij soms niet altijd de originele discs krijgen, het is niet de bedoeling dat we hier over een bepaalde titel gaan discussiëren.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    verder over gekkepop, Gekkepop is mijn buurman en maat die op mijn router mee internet. En daarom zeg ik voorbarig. We hebben dit probleem eerder gehad met moviemeter. Maar van moviemeter kregen we netjes eerst een pm van hoe zit dat. En hebben het uitgelegd. Jullie niet, jullie geven meteen bans en gele kaarten.
    En dan zijn we nog coulant. Normaal gesproken zouden we het account van De_Hollander ook gebanned hebben, want het is niet toegestaan om twee accounts op hetzelfde IP-adres te hebben.
    Laat je buurman een eigen router aanschaffen, dan is het probleem opgelost, ook bij Moviemeter.


    Edit: Ik begin nu te begrijpen waarom mensen klagen over dat jij jouw posts wijzigt! In de afgelopen tien minuten heb je je laatste post drie keer gewijzigd! En dat ging niet om spelfouten te corrigeren, zoals je zelf aangaf. Je voegt dingen toe of verandert ze.
    Doe gerust wat langer over het schrijven van een bericht, en zet daar dan meteen alles in wat je wilt vertellen. Of maak gewoon een nieuw bericht. Dat maakt het allemaal veel overzichtelijker.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-04-2012 om 23:51
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    En dan zijn we nog coulant. Normaal gesproken zouden we het account van De_Hollander ook gebanned hebben, want het is niet toegestaan om twee accounts op hetzelfde IP-adres te hebben.
    Laat je buurman een eigen router aanschaffen, dan is het probleem opgelost, ook bij Moviemeter.


    Edit: Ik begin nu te begrijpen waarom mensen klagen over dat jij jouw posts wijzigt! In de afgelopen tien minuten heb je je laatste post drie keer gewijzigd! En dat ging niet om spelfouten te corrigeren, zoals je zelf aangaf. Je voegt dingen toe of verandert ze.
    Doe gerust wat langer over het schrijven van een bericht, en zet daar dan meteen alles in wat je wilt vertellen. Of maak gewoon een nieuw bericht. Dat maakt het allemaal veel overzichtelijker.
    Ook spelfouten maar ook wat veranderen om het begrijpelijker te maken. Over mijn buurman hij internet zo weinig, en voor die enkele keer mag hij best mee internetten op mijn router. Ik heb trouwens die regel van jullie nog niet kunnen vinden. waar staat dat dan ergens?

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ook spelfouten maar ook wat veranderen om het begrijpelijker te maken.
    Nee, dat is niet waar, je verandert niet alleen, je voegt dingen toe. Je moet nu niet doen alsof ik gek ben, want daar kan ik niet zo goed tegen...

    Over mijn buurman hij internet zo weinig, en voor die enkele keer mag hij best mee internetten op mijn router. Ik heb trouwens die regel van jullie nog niet kunnen vinden. waar staat dat dan ergens?
    Moet ik dat echt gaan uitleggen waarom dat niet mag? Ik schat je intelligentie toch net even wat hoger in dan dat je nu voordoet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ehm, laten we niet de discussie over de transfer van Immortals in dit topic verder gaan voeren. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
    Ik geef alleen aan dat wij soms niet altijd de originele discs krijgen, het is niet de bedoeling dat we hier over een bepaalde titel gaan discussiëren.
    Oke dan even het laatste over immortals,en dan hou ik erover op. Ik heb gezien dat Rene Cloosterman wel de koop versie had, want ik heb een foto van hem gekregen dat hij de blu-ray tegen zijn monitor aanhoud, en hij liet zien dat hij beschikte over de extra's. De extra's staat niet op een promo disc.

  15. #840

    Standaard

    grappig verhaal over je buurman, geef z'n naam en adres eens door aan het beheer en jij kuch hij krijg z'n account terug

  16. #841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nee, dat is niet waar, je verandert niet alleen, je voegt dingen toe. Je moet nu niet doen alsof ik gek ben, want daar kan ik niet zo goed tegen...

    Moet ik dat echt gaan uitleggen waarom dat niet mag? Ik schat je intelligentie toch net even wat hoger in dan dat je nu voordoet.
    voeg dingen toe om het duidelijker te laten begrijpen enz, of was wat vergeten bij te zetten, is toch niks mis mee. Ik ben ook mod op een forum, daar wordt altijd aangeraden je eigenste bericht te editten, en niet steeds nieuwe berichten te plaatsen.Op een forum staan regels geschreven, mensen zoals ik en de buurman staan daar nog niet eens bij stil over ip. Zo zijn er ook broer en zus die een afzonderlijke account willen hebben. Maar ze hebben maar 1 routermodem. Denk je dat ze dan weten dat het niet mag? Is toch niet gek dat ik dan wel verwacht als dat niet mag dat dit ook in het forum duidelijk onder faq onder de regels gedrukt mag staan, of niet dan? Tenminste in onze forum waar ik mod ben staan alle regels wat niet mag en waarvoor je een kaart kan krijgen beschreven.

  17. #842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Tenminste in onze forum waar ik mod ben staan alle regels wat niet mag en waarvoor je een kaart kan krijgen beschreven.
    Als dat hier ook zo zou zijn, zouden er veel kaarten worden uitgedeeld

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Oke dan even het laatste over immortals,en dan hou ik erover op. Ik heb gezien dat Rene Cloosterman wel de koop versie had, want ik heb een foto van hem gekregen dat hij de blu-ray tegen zijn monitor aanhoud, en hij liet zien dat hij beschikte over de extra's. De extra's staat niet op een promo disc.
    Oke, laatste opmerking hierover dan.
    Als jij denkt dat die foto de retailversie is, dan snap jij er echt niets van. Nogmaals, ik schat je echt iets intelligenter in dan dat je je nu voordoet.
    Er staat zelfs de code van het watermerk op de disc, zodat A-Film weet waar het materiaal vandaan komt als wij het op internet zouden zetten!

    En jij denkt mij uit te kunnen leggen wat er wel of niet op een test-disc staat? Grapjas! Geef jij dan eens aan welke van de twintig meest recente recensies een testdisc was en welke een retailversie.

    Afijn, een test: welke van onderstaande discs is volgens jou de test-disc en welke de retailversie van Immortals?
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    voeg dingen toe om het duidelijker te laten begrijpen enz, of was wat vergeten bij te zetten, is toch niks mis mee.
    Ik zeg niet dat het niet mag, maar geef het dan ook gewoon toe dat je het doet! En dat het echt niet alleen om het aanpassen van spelfouten gaat.
    Het is niet slim om je eigen post nog te wijzigen op het moment dat anderen er al op gereageerd hebben. Dan kun je veel beter een nieuw bericht plaatsen dan je eigen post aan te passen. Dat maakt het allemaal veel overzichtelijker.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    De nuchterheid zit in het oosten, niet in het zuiden. Dankzij jullie hebben we de New Kids, Guus Meeuwis, Rudolph van Veen en Frans Bauer gekregen.

    Het enige goede uit brabant zijn de eierkoeken
    En uit oosten hebben we Bennie Jolink, Zwarte Cross, Jannes en Folkert Velten.

    Nee, daar zijn we mee opgeschoten...

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Edit: Ik begin nu te begrijpen waarom mensen klagen over dat jij jouw posts wijzigt! In de afgelopen tien minuten heb je je laatste post drie keer gewijzigd! En dat ging niet om spelfouten te corrigeren, zoals je zelf aangaf. Je voegt dingen toe of verandert ze.
    Ik ben blij dat ik niet alléén ben die dat opgemerkt heeft.

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Tenminste in onze forum waar ik mod ben staan alle regels wat niet mag en waarvoor je een kaart kan krijgen beschreven.
    En welk forum is dat, als ik vragen mag ?.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #848

    Standaard

    Ik voel me bijna gevleid dat je me zoveel credit geeft in het oorspronkelijke topic Hollander. Over dat "gefrustreerde framesneuker" gedoe zeg ik maar 1 ding: Wie de schoen past, trekke hem aan.
    Verder valt het me wel op dat wanneer iemand een concrete vraag stelt of oplossing voor een probleem biedt (zoals Tuinman met je buurman, Ludo over een disc, Frenkel over een forum) dat je daar totaal niet op ingaat en terug in de verdediging schiet over individuele topics zoals Immortals. Of dingen aanhaalt zoals je buurman, Brabant, frikandellen en brommers. Ook over de essentie van de irritatie van velen in het oorspronkelijke topic ga je niet in, ook niet als er genuanceerd wordt gereageerd om een oplossing te zoeken. Dat vindt ik jammer, want zoals ik al eerder meerdere malen heb gezegd: het onderwerp verdient wel een podium op dit forum, maar ik vind niet dat jij de beste persoon bent om dat te communiceren. En je kennis van de Nederlandse taal ten spijt, je zit hier op een forum en je zult je schriftelijk moeten verantwoorden voor je mening. Zo is het nu eenmaal, en als je dat niet goed lukt dan zal je minder snel begrepen worden en daardoor krijgt je verhaal nu eenmaal weinig draagvlak.
    En voor degenen die zich ergeren aan het feit dat hij z'n posts aanpast: dan quote je toch het bericht waarop je reageert? Dan krijg je altijd in jouw post zijn oorspronkelijke bericht te lezen waarop je reageert. En dan zie je ook het verschil tussen de posts....

  24. #849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik ben blij dat ik niet alléén ben die dat opgemerkt heeft.
    Kleine dingen voeg ik wel eens toe maar niets echt bezonders, dingen van wat ik denk ja dat kan ik er nog wel bij zetten. De hoofdregels laat ik meestal staan. Niks mis mee. beter om steeds weer nieuwe stukje te opnen voor aanvulling. Dat wordt ook meestal zo geadviseerd in forums. Zoals tweakers.

    Ludo, weet je wat ik denk, dat dit niet een echte screener is, maar ik denk dat jullie de proef versie hebben gekregen, dus ze maken een proef blu-ray zoals het moet zijn voor de verkoop, en daarna als het goedgekeurd is worden de blu- rays pas geperst. Normale screeners hebben geen extra's vandaar. Een distributeur heeft dat een keer uitgelegd. Kwaliteit van het beeld is dus dan gewoon hetzelfde als de koopversie.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 20-04-2012 om 11:53

  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Kleine dingen voeg ik wel eens toe maar niets echt bezonders, dingen van wat ik denk ja dat kan ik er nog wel bij zetten. De hoofdregels laat ik meestal staan. Niks mis mee. beter om steeds weer nieuwe stukje te opnen voor aanvulling.

    Gepost om 11.47 heb je het oorspronkelijke bericht, en vervolgens staat er onder :


    Laatst aangepast door De_Hollander : Vandaag om 11:53.


    Je blijft wel veranderen is het niet

Pagina 34 van 57 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •