Pagina 32 van 57 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1421 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    tja, wat lex zegt, beter was gweest als men een andere mod erbij had gehaald, maar goed het is al gebeurd. 2 maanden lijkt mij veel te zwaar, ook al is marc een feijenoorder, maar ja niemand is perfect Misschien was erst pm contact beter geweest tussen marc en jordy maar jordy gaf al aan waarom hij gelijk een ban erop losliet. Denk dat beide partijen ff afstand moeten nemen, beide standpunten zijn al naar voren gebracht. dus wat mij betreft kan die ban wel eraf, en mocht zo'n situatie zich in de toekomst nog een keer voordoen misschien eerst via pm ff contact hebben/waarschuwen etc.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #777

    Standaard

    Het lijkt nu wel verworden tot een wanna be mod overleg. Zo zou het moeten gaan tussen de daadwerkelijke crew van dit forum

  3. #778

    Standaard

    We hebben binnen de crew deze discussie natuurlijk ook met grote belangstelling gevolgd en besproken.

    Deze actie van Jordy heeft niet alleen betrekking op die ene discussie binnen het voetbaltopic, maar het speelt al langer. Vandaar ook de reactie van Jordy om Marc een ban te geven.
    Maar afgezien daarvan vinden wij binnen de crew ook dat een persoonlijke vete niet op deze manier beslecht had mogen worden. In dit geval was het beter geweest dat Jordy een andere moderator had ingeschakeld om er een objectieve blik over had kunnen laten schijnen. Dat is niet gebeurd en dat betreurt ons ook. Daarom zullen we de ban voor Marc nu ook opheffen.

    Maar!

    Wel een vriendelijk doch dringend verzoek aan Marc om zijn gedrag aan te gaan passen en minder direct op de man te spelen en de mening van een ander te gaan respecteren. Op een directe manier discussieren mag, maar laat de ander wel altijd in z'n waarde en probeer ook naar de meningen van anderen te luisteren. Probeer niet altijd je eigen mening door te drukken.
    Ik heb vernomen van jouw opmerkingen richting Jordy via Facebook. Het is voor jou een geluk dat dit niet op DVD.nl is gebeurd. Als jij dit soort opmerkingen ook op DVD.nl gaat maken, op het forum of via PM, dan krijg jij opnieuw een ban (en dan door mij!). En dan niet voor 2 maanden, maar dan lig je er definitief uit hier (en dan worden ook dubbele accounts accuut gebanned en verwijderd)! We willen je dan hier niet meer zien! Ik wil dat we hier elkaar met respect behandelen, en dat geldt ook voor jou. Het wordt tijd dat je, zoals eerder in dit topic is gemeld, jezelf ook een spiegel voorhoudt en dat je leert om mensen met respect te benaderen. Dus wees gewaarschuwd.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 27-11-2011 om 12:58
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    We hebben binnen de crew deze discussie natuurlijk ook met grote belangstelling gevolgd en besproken.

    Deze actie van Jordy heeft niet alleen betrekking op die ene discussie binnen het voetbaltopic, maar het speelt al langer. Vandaar ook de reactie van Jordy om Marc een ban te geven.
    Maar afgezien daarvan vinden wij binnen de crew ook dat een persoonlijke vete niet op deze manier beslecht had mogen worden. In dit geval was het beter geweest dat Jordy een andere moderator had ingeschakeld om er een objectieve blik over had kunnen laten schijnen. Dat is niet gebeurd en dat betreurt ons ook. Daarom zullen we de ban voor Marc nu ook opheffen.

    Maar!

    Wel een vriendelijk doch dringend verzoek aan Marc om zijn gedrag aan te gaan passen en minder direct op de man te spelen en de mening van een ander te gaan respecteren. Op een directe manier discussieren mag, maar laat de ander wel altijd in z'n waarde en probeer ook naar de meningen van anderen te luisteren. Probeer niet altijd je eigen mening door te drukken.
    Ik heb vernomen van jouw opmerkingen richting Jordy via Facebook. Het is voor jou een geluk dat dit niet op DVD.nl is gebeurd. Als jij dit soort opmerkingen ook op DVD.nl gaat maken, op het forum of via PM, dan krijg jij opnieuw een ban (en dan door mij!). En dan niet voor 2 maanden, maar dan lig je er definitief uit hier (en dan worden ook dubbele accounts accuut gebanned en verwijderd)! We willen je dan hier niet meer zien! Ik wil dat we hier elkaar met respect behandelen, en dat geldt ook voor jou. Het wordt tijd dat je, zoals eerder in dit topic is gemeld, jezelf ook een spiegel voorhoudt en dat je leert om mensen met respect te benaderen. Dus wees gewaarschuwd.
    Duidelijk. Dank! Zal niet meer gebeuren

  5. #780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Duidelijk. Dank! Zal niet meer gebeuren
    En daar houden we je ook aan!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    En daar houden we je ook aan!
    Mag! Thanks Ludo

  7. #782

    Standaard

    Opgelost, next vraag: ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag in het veiling topiek.

    Zoals de regels zeggen binnen 5 minuten van de eindtijd (zo staat het in de regels) is dit toch daarvoor EN daarna? Hoe zit dit nu?

  8. #783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht

    Maar!

    Wel een vriendelijk doch dringend verzoek aan Marc om zijn gedrag aan te gaan passen en minder direct op de man te spelen en de mening van een ander te gaan respecteren. Op een directe manier discussieren mag, maar laat de ander wel altijd in z'n waarde en probeer ook naar de meningen van anderen te luisteren. Probeer niet altijd je eigen mening door te drukken.
    Ik heb vernomen van jouw opmerkingen richting Jordy via Facebook. Het is voor jou een geluk dat dit niet op DVD.nl is gebeurd. Als jij dit soort opmerkingen ook op DVD.nl gaat maken, op het forum of via PM, dan krijg jij opnieuw een ban (en dan door mij!). En dan niet voor 2 maanden, maar dan lig je er definitief uit hier (en dan worden ook dubbele accounts accuut gebanned en verwijderd)! We willen je dan hier niet meer zien! Ik wil dat we hier elkaar met respect behandelen, en dat geldt ook voor jou. Het wordt tijd dat je, zoals eerder in dit topic is gemeld, jezelf ook een spiegel voorhoudt en dat je leert om mensen met respect te benaderen. Dus wees gewaarschuwd.
    Wow, alsof een directeur van school je vermaand te gedragen...

    Dit is pm stof Ludo. Hoeft niet iedereen op het forum te lezen. Zeker niet het stuk wat helemaal niks met dvd.nl te maken heeft en jij met een 'als dit, als dat' dreigement kracht bijzet.

    Hou het luchtig en bespreek dit soort zaken prive joh

  9. #784
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb er geen moeite mee. Hij is duidelijk. Iedereen weet waarom de ban opgeheven is en onder welke voorwaarden. Ik vind die openheid en zijn ingrijpen heel reëel. Het stompt elke verdere discussie af. Ik denk dat iedereen eruit kan halen wat hij wil. Maar dat is niet meer dan mijn persoonlijke mening.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #785

    Standaard

    Zoals eerder gezegd door de betrokkenen is deze kwestie nu klaar en opgehelderd.

    Kunnen we het gewoon niet laten rusten, en dus geen oude koeien meer uit de sloot halen.

    Anders blijft het maar voort modderen.

    Eventuele verwijten van hier naar daar hebben gewoon weinig nut.

    Of het nu juist is wat er gezegd is, of de ban die opgeheven is juist was, is niet aan ons.

    Wat ik wel vind is dat de gesprekken naar elkaar toe (als er wat gaande is), kan beter gevoerd kunnen worden via PM, want door het openbaar plaatsen ervan voed je de mensen, en krijg je weer allerlei verhalen en meningen, en wordt er van alles heen en weer geslingerd.

    Ik ben gewoon van mening dat we het voorgaande niet meer moeten oprakelen, en het moeten beschouwen als gepasseerd station.

    Lijkt me gewoon beter, maar ja, dat is mijn mening.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 27-11-2011 om 19:55

  11. #786

    Standaard

    Het gaat ook niet om de situatie zelf want die is opgelost en klaar. Het gaat en mij om dat je bepaalde zaken gewoon niet openlijk moet posten, ondanks de titel van dit topic.

    Maar goed, dat is hoe ik het bekijk, iedereen doet het weer anders.

  12. #787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostdizzy Bekijk bericht
    Opgelost, next vraag: ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag in het veiling topiek.

    Zoals de regels zeggen binnen 5 minuten van de eindtijd (zo staat het in de regels) is dit toch daarvoor EN daarna? Hoe zit dit nu?
    Ik had het niet eerder gezien, maar ik heb nu gereageerd in het topic.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #788

    Standaard

    Mischien handig wat meer info te plaatsen in de dvd.nl shop over levertijden, en over het bestelproces mbt e-mails die je krijgt met orderbevestiging en verzendbevestiging enz. Dat is nu wel erg onduidelijk

    Mocht het er al zijn, maak het makkelijker vindbaar
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #789

    Standaard

    Sorry Eric, ik heb nog geen email van de bestelling gekregen, maar zag 'm wel in de admin staan met "awaiting payment" blijkbaar hebben ze 'm bij de administratie nog niet vrijgegeven.
    Ik vraag het even na.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Sorry Eric, ik heb nog geen email van de bestelling gekregen, maar zag 'm wel in de admin staan met "awaiting payment" blijkbaar hebben ze 'm bij de administratie nog niet vrijgegeven.
    Ik vraag het even na.
    Ik heb gelijk betaald via Ideal dus dat moet goed zijn

    In ieder geval bedankt voor je antwoord en het navragen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #791

    Standaard

    Waarom zijn er plaatjes weggehaald in dit topic?

    In bijvoorbeeld het topic welke BD's/HD-DVD's je hebt gekocht, staan ook vele plaatjes (bijna in elke post), waarom zou het hier niet mogen? Het zegt veel meer dan alleen een titel.

  17. #792

    Standaard

    Zo te zien is daar niets weggehaald, waarschijnlijk heb je plaatjes gekozen die niet goed werken/niet gehotlinked mogen worden.

  18. #793

    Standaard

    Vreemd, ik had in de post van gisteren ook plaatjes gezet...bedankt het antwoord iig!

  19. #794

    Standaard

    Het heeft niks met hotlinking te maken, kijk naar je broncode, het mist een IMG sluiten

  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Het heeft niks met hotlinking te maken, kijk naar je broncode, het mist een IMG sluiten
    Nee, nu is hetzelfde gebeurd als met mijn post van gisteren. Vanochtend stonden de plaatjes er wel. Blijkbaar sluit imdb na een bepaalde tijd de link.
    Probeer het maar eens zelf.
    Onderste plaatje had ik van amazon, die staat er nog wel.

  21. #796
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Op je eigen pc zie de de plaatjes in eerste instantie nog wel, maar anderen zien het meteen al niet. Echter meestal krijg je dan rooie kruisjes.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Op je eigen pc zie de de plaatjes in eerste instantie nog wel, maar anderen zien het meteen al niet. Echter meestal krijg je dan rooie kruisjes.
    Aha, kijk, dat is wat duidelijker. Geen links van imdb meer plaatsen dus .

  23. #798

    Standaard

    Dat is hetzelfde met Comingsoon; ik zie vaak het plaatje terwijl anderen dat niet zien..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #799

    Standaard

    Ik vraag me af waarom dvd.nl zoveel last heeft van spamaccounts. Waarom wordt er bij registratie niet een simpel vraagje ingebouwd? Dan heb je daar helemaal geen problemen meer mee.

    Ik haalde dat in het 'report' topic ook al aan maar schijnbaar is er daar overheen gelezen...

  25. #800

    Standaard

    Dat is al bijna drie jaar zo, dat je een vraag moet beantwoorden. En dat wisselt zo'n beetje elke 2 maanden. Maar de spambots worden blijkbaar steeds slimmer.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 32 van 57 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •