Pagina 31 van 57 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1421 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat heb ik gedaan en ik denk dat ik er te vlug van uitgegaan ben dat alles wel in orde was. Ik zie nu in dat dat niet zo is. Heb de extra regel zoals Ludo beschreef toegevoegd. Excuses.
    Heel goed Jordy
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #752

    Standaard

    Dit bericht wordt waarschijnlijk over 10 seconden weer verwijderd, maar toch is het zinvol om het hier even te plaatsen.

    Ik kom hier al bijna 10 jaar op het forum, maar zodra er ook maar iets word gezegd wat Dhr. Jordy van Buel niet aanstaat, dan gaat het topic op slot, worden er topics en posts bewerkt, verwijderd etc. etc. Meneer lijkt rechtstreeks uit Orwell's '1984' te komen helaas. Zijn belachelijke gedrag is zelfs zover doorgedreven dat hij er op kicked om anderen het plezier in het forum te ontnemen. Dit doet hij door 'bans' op te leggen. Ook zonder reden. Nou ja, omdat ik niet voor zijn voetbalclub ben en het zelfs aandurfde om er 'commentaar' op te geven. Dit mag natuurlijk niet en nu is mijn account voor 2 maanden geblokkeerd. Beetje jammer, maar helaas. Misschien is het voortbestaan van het forum wel een goed plan geweest, maar met mensen als Jordy die de kampscepter zwaaien is de lol er voor mij snel af. Als ik een film niet leuk vind die hij leuk vind, ben ik een kortzichtig persoon. Als zijn club aangetast word krijgt een ander een ban. Gekkenhuis.

    Dit krijg ik te zien als ik nu probeer in te loggen op mijn account "Marc T."

    Je bent op non-actief gesteld om de volgende reden:
    Genoeg nu met dat kinderachtige gedrag, even afkoelen.

    Datum opheffing non-actiefstelling: 25-01-2012, 15:00

    Blijkbaar moet ik even 'afkoelen'. Misschien moet ik maar verplicht voor de club uit Amsterdam worden. Misschien moet dat maar in de forumregels komen te staan. Meneer vergeet dat het forum er simpelweg nog is doordat mensen zoals ik hier al bijna 10 jaar komen. Dus de-activeer die kinderachtige ban of stop ajb met het 'moderaten' van dit forum.

    NB: De aanleiding voor deze discussie is zoals jullie al hadden verwacht allang verwijderd door van Buel, dus ook niet terug te zoeken. Jammer voor de geïnteresseerden, goed voor de zelfgenoegzaamheid van de moderator.

    Gr. Marc. T

  3. #753

    Standaard

    Op menig forum is je nogmaals aanmelden met een andere account terwijl je geband bent reden om de ban definitief te maken. Niet om te stangen maar slechts een tip. Weet natuurlijk niet of dat beleid hier ook gehanteerd wordt

    Mocht het gegaan zijn zoals je beschrijft en het een uit de hand gelopen 'fandiscussie' is geweest dan is die ban belachelijk. Waar er twee vechten hebben er twee schuld en zou de tegenpartij dezelfde gevolgen moeten dragen. Daar het nu een mod betreft lijkt het erop dat hij zijn functie heeft misbruikt door dit te doen en dient hij direct uit zijn functie ontheven te worden. Echter, is deze mening gebaseerd op jouw kant van het verhaal.

    Misschien kan Jordy hier zijn kant van het verhaal even toelichten? Weet je overigens zeker dat hij het is geweest die je geband heeft?

  4. #754

    Standaard

    Mmmmm, jammer inderdaad dat het hele verhaal dan maar voor het gemak even verwijderd wordt.
    Maar goed ben ook benieuwd naar het verhaal van Jordy. Alleen maar omdat hij blijkbaar toch altijd het middelpunt is van deze discussies.
    Een ban van twee maanden vind ik op voorhand nu wel buiten proportie. Tenzij Marc scheldwoorden of dergelijke heeft gebruikt.
    Daarentegen Marc, houdt ook altijd zelf een spiegel voor. Je kan af en toe vrij direct uit de hoek komen, waarbij je anderen soms ook weleens tegen het hoofd stoot.

  5. #755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Je kan af en toe vrij direct uit de hoek komen, waarbij je anderen soms ook weleens tegen het hoofd stoot.
    Zelfs dan vind ik een ban belachelijk.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #756

    Standaard

    Vond het eigenlijk al een beetje ver gaan dat de post weggehaald was , want zo schokkend was het ook weer niet.
    Een kleine aanpassing was denk ik een goede oplossing geweest.

  7. #757

    Standaard

    Dit is de huidige post:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    [mod edit: Waarom nu weer persoonlijk worden? We zijn hier normaal aan het discussiëren en dan kom je met zo'n simplistische opmerking, wordt eens een keer volwassen alsjeblieft.]

    Bladiefuckingbla.
    En de post is vandaag nog een keer veranderd na de mod edit, dus dat zal dan waarschijnlijk voor de ban zijn geweest?

    Misschien dat de historie nog wel ergens opgeslagen staat.

    Ik kan niet oordelen hoe of wat, dus het is even afwachten...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #758

    Standaard

    De 'wordt eens even volwassen' opmerking is niet nodig in deze. Omdat het niks met iemands persoonlijkheid te maken heeft. Naar mijn mening dus ook een term die je in dezelfde categorie kunt plaatsen als wanneer je iemand een cock noemt...

  9. #759

    Standaard

    Niet te vergeten dat het ook in een voetbaltopic was, en daar is men eenmaal wat sneller op de cock getrapt

  10. #760

    Standaard

    en het begint weer....


    Het zal de voorkeur genieten als assistent-mods niet eens mee mogen discussiëren op een forum.

  11. #761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Mmmmm, jammer inderdaad dat het hele verhaal dan maar voor het gemak even verwijderd wordt.
    Maar goed ben ook benieuwd naar het verhaal van Jordy. Alleen maar omdat hij blijkbaar toch altijd het middelpunt is van deze discussies.
    Een ban van twee maanden vind ik op voorhand nu wel buiten proportie. Tenzij Marc scheldwoorden of dergelijke heeft gebruikt.
    Daarentegen Marc, houdt ook altijd zelf een spiegel voor. Je kan af en toe vrij direct uit de hoek komen, waarbij je anderen soms ook weleens tegen het hoofd stoot.
    Weet ik Smooth.

    Ik heb geen scheldwoorden gebruikt. Ik weet echter ook niet meer precies wat er is gezegd door mij, want die post(s) zijn weggehaald. Overigens is het 'allemaal' gebeurd in het voetbaltopic en dat ging over de situatie bij Ajax. Blijkbaar is er iets in het verkeerde keelgat van Jordy geschoten. IPV dat ik een PM krijg of een 'waarschuwing', word ik meteen 2 maanden geblokt. Nog nooit meegemaakt in de 3000+ posts die ik hier heb gepost.

  12. #762

    Standaard

    Maar Marc, heb jij vandaag nog dat 'Bladiefuckingbla.' in de post gezet, want die post is vandaag nog aangepast en dat is volgens mij geen mod edit geweest...?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar Marc, heb jij vandaag nog dat 'Bladiefuckingbla.' in de post gezet, want die post is vandaag nog aangepast en dat is volgens mij geen mod edit geweest...?
    Klopt ook. Omdat ik dingen als 'kinderachtig gedoe' en 'volwassen worden' niet op prijs stel op een forum als dit. Mijn reactie mag misschien ook niet op prijs worden gesteld, maar goed om iemand meteen een ban van 2 maanden op te leggen voor 'bladiefuckingbla' is ook een beetje vergezocht.

  14. #764

    Standaard

    Dan is die 'bladiefuckingbla' waarschijnlijk de druppel geweest, maar dat lezen we misschien nog wel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #765

    Standaard

    Even kort en krachtig. Marc draait de situatie nu volledig om. De discussie over Ajax ging er heel volwassen aan toe en meerdere gaven hun eigen mening over het gebeuren rond de club zonder daarbij elkaar persoonlijk aan te vallen (zoals het hoort). Marc daarentegen viel mij persoonlijk aan over mijn opvatting en dat is niet de eerste keer dat dit bij mij of een ander forumlid gebeurt. Ik heb de post aangepast - zoals te zien in het paars - en daar was voor mij de kous mee af. Vervolgens zie ik een dag later de nogal kinderachtige 'bladiefuckingbla' eronder geplaatst, wat mij heeft doen besluiten Marc een keer op non-actief te zetten voor 2 maanden zodat hij een keer naar zichzelf toe kan reflecteren dat dit soort persoonlijke aanvallen gewoon niet gewenst zijn op het forum.

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Even kort en krachtig. Marc draait de situatie nu volledig om. De discussie over Ajax ging er heel volwassen aan toe en meerdere gaven hun eigen mening over het gebeuren rond de club zonder daarbij elkaar persoonlijk aan te vallen (zoals het hoort). Marc daarentegen viel mij persoonlijk aan over mijn opvatting en dat is niet de eerste keer dat dit bij mij of een ander forumlid gebeurt. Ik heb de post aangepast - zoals te zien in het paars - en daar was voor mij de kous mee af. Vervolgens zie ik een dag later de nogal kinderachtige 'bladiefuckingbla' eronder geplaatst, wat mij heeft doen besluiten Marc een keer op non-actief te zetten voor 2 maanden zodat hij een keer naar zichzelf toe kan reflecteren dat dit soort persoonlijke aanvallen gewoon niet gewenst zijn op het forum.
    En jij denkt dat zo'n ban van 2 maanden de zaak goed doet? Jij bent hier de eerste moderator die er een fulltime baan van maakt om posts aan te passen, mensen bans te geven en discussies volledig naar jouw moderator hand te zetten. Niemand anders op dit forum doet dat behalve jij. Er zijn al tig topics geweest waarin jouw persoon specifiek aan bod kwam omdat men niet te spreken was over jouw kwaliteiten als moderator. Misschien de bal ook een keer bij jezelf plaatsen? Jij lokt ook reacties uit, dat doe ik niet alleen. Wees in ieder geval een kerel en wijs me erop dat mijn posts veranderd worden. Dit werkt allemaal averechts namelijk.

  17. #767

    Standaard

    Die ban had in ieder geval gegeven moeten worden door een andere mod (als het al een ban is). Niet door de mod die er bij betrokken was. Want nu komt het inderdaad discutabel over. Je zou dit dus neer kunnen leggen bij de andere mods van dvd.nl. Maar die zijn niet zo actief als Jordy dus misschien hebben ze het niet eens gezien...

  18. #768

    Standaard

    Jongens, het is bijna kerst. Laten we sorry zeggen, zand erover en gewoon door gaan met het leven. Kom op Jordy, hef die ban op. Je punt is gezet, Marc zal pogen wat netter te schelden en minder op de man te spelen. Weet zeker dat hij dit zal doen want hij probeert het heel netjes op te lossen (net als jij Jordy, dit mag ook gezegd worden!) via een ander account. Daar moet je aardig volwassen voor zijn vind ik....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #769

    Standaard

    Dit noem je een ban?? dat jij (jordy) je op je teentjes voelt getrapt is dat een gemis aan je eigen zelfreflectie.

    Jij hebt geen scepter in de hand omdat jij mee mag werken aan het beleid van dvd.nl

    hoe vaak irriteer jij anderen met je eigen simpele opvattingen of misselijkmakende kindermeningen waarbij ik dan denk van, 'jezus, kan die kerel niet een keer oprotten' juist als volwassene doe je dat niet! Je gaat de discussie krachtig aan of je rot gewoon op als je die kwaliteit niet hebt.

  20. #770

    Standaard

    Tuinman, bemoei jij je er aub niet mee. Over zelfreflectie gesproken zeg...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #771

    Standaard

    Sowieso vind ik twee maanden -erg- overdreven, als het nou twee dagen was, maar dan nog.
    Marc kan inderdaad nogal direct discussieren, en dat is bij de ene persoon nou eenmaal wat meer dan de andere. Daar kan je moeite mee hebben maar moet je tot een bepaald niveau ook kunnen accepteren.
    Ik ben het ook wel met Dan eens dat dit geval niet door jezelf opgelost had moeten worden Jordy, maar een andere mod van deze site.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Tuinman, bemoei jij je er aub niet mee. Over zelfreflectie gesproken zeg...
    Van hetzelfde Peptalk.

  23. #773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Van hetzelfde Peptalk.
    Ok, dan hoeft iig niemand zich meer aan ons te ergeren binnen deze discussie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #774

    Standaard

    Je hebt the Mighty Thor met zijn hamer



    En je hebt de Mighty Jordy met zijn hamer




    Hopelijk krijg ik geen ban voor dit luchtig bedoelde intermezzo .

  25. #775
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Sowieso vind ik twee maanden -erg- overdreven, als het nou twee dagen was, maar dan nog.
    Marc kan inderdaad nogal direct discussieren, en dat is bij de ene persoon nou eenmaal wat meer dan de andere. Daar kan je moeite mee hebben maar moet je tot een bepaald niveau ook kunnen accepteren.
    Ik ben het ook wel met Dan eens dat dit geval niet door jezelf opgelost had moeten worden Jordy, maar een andere mod van deze site.
    Daar sluit ik mij bij aan, ondanks dat ik eigenlijk niet wou reageren.

    Iets aanpassen is wellicht terecht, immers er zijn regels en grenzen. Maar zoiets drastisch als een ban lijkt me altijd iets wat in overleg met andere crewmembers zou moeten. Enkele dagen om een statement te maken is daarnaast veel effectiever en functioneler als twee maanden. Immers ondanks scherp en soms misschien kort door bocht, voegt hij wel altijd wat toe aan dit forum. Voetbal is emotie, en dat topic min of meer off topic. Desondanks vind ik sommige opmerkingen ook niet kunnen. Ook daar zijn grenzen. Maar dat is meer algemeen.

    Het is nu allemaal een beetje ongelukkig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 31 van 57 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •