Pagina 30 van 57 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1421 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Lijkt me duidelijk: Omdat dit wettelijk niet mag.

    http://wetten.overheid.nl/BWBR000246...tum_18-08-2011
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lijkt me duidelijk: Omdat dit wettelijk niet mag.

    http://wetten.overheid.nl/BWBR000246...tum_18-08-2011
    Ik wilde het net toelichten Pepijn. Dankjewel voor je link.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lijkt me duidelijk: Omdat dit wettelijk niet mag.

    http://wetten.overheid.nl/BWBR000246...tum_18-08-2011
    Dat is op mijn verloting niet van toepassing. Ik heb dit weggetje al eens bewandeld toen ik een grote WK poule organiseerde. Prijzen mochten gezamenlijk niet meer dan 400,- bedragen.

    Mijn verloting heeft een waarde van 50,-. Niks aan de hand.

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dat is op mijn verloting niet van toepassing. Ik heb dit weggetje al eens bewandeld toen ik een grote WK poule organiseerde. Prijzen mochten gezamenlijk niet meer dan 400,- bedragen.

    Mijn verloting heeft een waarde van 50,-. Niks aan de hand.
    Een WK poule is geen loterij en voor een loterij gelden andere bepalingen, kijk ook eens hier: http://www.jellinek.nl/informatie_en...d/gokken/?t=40

    Wat zegt de wet over loterijen?

    In de wet op de kansspelen (WOK) en in verschillende loterijbeschikkingen zijn een groot aantal bepalingen opgenomen over loterijen. Voor het organiseren van een loterij is een vergunning nodig. Met de opbrengst van een loterij moet het algemeen belang worden gediend.

    Voor de verschillende loterijen zijn er aparte bepalingen over bijvoorbeeld uitkeringspercentage of over verplichte afdracht aan goede doelen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #730

    Standaard

    Met een poule leg je ook geld in om te proberen iets te winnen. Het concept is precies hetzelfde. Dan noem ik het wel een Blu Ray poule

  6. #731

    Standaard

    Ik vind het prima, maar ik denk niet dat dat op dvd.nl zal zijn
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #732

    Standaard

    Geweldig, gefeliciteerd.
    Keep up tha good work.

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind het prima, maar ik denk niet dat dat op dvd.nl zal zijn
    Klopt

    Voor liefhebbers: nog 3 plekken beschikbaar.

  9. #734

  10. #735

    Standaard

    Het lastige is natuurlijk dat niets te checken is....niet dat ik Dan G niet vertrouw, maar hoe wordt bepaald welk lootje gewonnen heeft? En hoe kun je checken of het eerlijk is gegaan?

    Ik zeg dit, omdat als je eenmaal dit gaat toestaan, er vast minder betrouwbare lieden dit idee gaan uitvoeren .

  11. #736

    Standaard

    Ik denk dat mijn traders status wel enig vertrouwen geeft in mijn handleswijze. Bovendien heb je zelf de keuze of en met wie je in zee gaat natuurlijk.

    Hoewel je gelijk hebt dat het niet te bewijzen is doe ik het gewoon eerlijk door 20 nummers in een bakje te doen en iemand anders pakt het winnende lootje eruit.

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik denk dat mijn traders status wel enig vertrouwen geeft in mijn handleswijze. Bovendien heb je zelf de keuze of en met wie je in zee gaat natuurlijk.

    Hoewel je gelijk hebt dat het niet te bewijzen is doe ik het gewoon eerlijk door 20 nummers in een bakje te doen en iemand anders pakt het winnende lootje eruit.
    Jij zegt dat je het eerlijk doet, maar er is geen controle op. Hoe goed jij of anderen het idee ook vinden, wij staan het hier niet toe. De huidige vormen van handel zijn de vormen die hier zijn toegestaan.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #738

    Standaard

    Dat was mij al duidelijk hoor. Ik hou het ook niet hier, ik heb het er alleen maar over. Of is dat ook niet toegestaan...

    Dat 'er geen controle op hebben' als argument wordt aangedragen om het niet toe te staan is natuurlijk onzin. Leden die geen 'ST' als status hebben zijn ook niet te controleren. Echter mogen hun wel verkopen en veilen. Go figure.

  14. #739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dat was mij al duidelijk hoor. Ik hou het ook niet hier, ik heb het er alleen maar over. Of is dat ook niet toegestaan...

    Dat 'er geen controle op hebben' als argument wordt aangedragen om het niet toe te staan is natuurlijk onzin. Leden die geen 'ST' als status hebben zijn ook niet te controleren. Echter mogen hun wel verkopen en veilen. Go figure.
    Je mag het er van mij best over hebben. Het is alleen verspilde moeite En je hebt gelijk mbt het controleren van verkopers en kopers, maar de vorm die jij in je topic hanteerde behoeft wel wat meer controle vinden wij. Het is gewoonweg niet transparant. Daarnaast is het gewoonweg tegen de wet. Dus wat mij betreft einde discussie. Maar goed, bespreek wat je bespreken wilt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #740

    Standaard

    Kan makkelijk transparant.
    Iedereen loopt hier allemaal te roepen geweldig en apart, maar dit is al zo vaak gehouden. Door mij en nog wat oudgedienden.

    En je kan het makkelijk door gewoon te filmen en op youtube te plaatsen. 20 naampjes in een bakje flikkeren. Je mooi vriendin in bikini een lotje trekken. Klaar.

  16. #741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Kan makkelijk transparant.
    Iedereen loopt hier allemaal te roepen geweldig en apart, maar dit is al zo vaak gehouden. Door mij en nog wat oudgedienden.

    En je kan het makkelijk door gewoon te filmen en op youtube te plaatsen. 20 naampjes in een bakje flikkeren. Je mooi vriendin in bikini een lotje trekken. Klaar.
    Net zo lang filmen totdat degene getrokken wordt die er wat extra's voor heeft betaald........ Klaar.

    Wil alleen maar zeggen dat het niet waterdicht is, je moet natuurlijk zelf weten of je aan de gokkerij wil meedoen of niet.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #742

    Standaard

    Loterijen moeten in Nederland onder notarieel toezicht staan om de eerlijkheid er van te garanderen en anders zijn ze niet toegestaan. Dvd.nl houdt zich aan de wet. Zo simpel is het, moeten we daar nou zo lang over discuzeuren?

  18. #743

    Standaard

    Pffff......hier komen de moraalridders van dvd.nl wel weer naar voren hoor.....hebben jullie nooit gehoord van "gedoogbeleid"? Door rood rijden is ook niet toegestaan door de wet, zonder licht rijden ook niet, te hard rijden ook niet. Maar krijg je altijd de bekeuring van de politie die door de wet is vastgesteld? Nee, want ook de wethandhavers hebben (soms) een beetje door dat de boodchap die verkondigd wordt belangrijker is dan de sanctie of de straf. Dus kom op; dvd.nl crew/moraalridders: organiseer eens een keer iets leuks, doe eens een keer gek. Je hoeft niet altijd het braafste jongetje van de klas te zijn....

  19. #744

    Standaard

    Naast datgene wat Edgar zegt gaat het in dit geval ook gewoon om één lijn trekken. Zoals Jamie aangeeft mocht hij het een tijd terug ook niet, dus dan gaan we het nu ook niet toestaan voor andere leden.

  20. #745

    Standaard

    Ok, fair enough......jammer maar helaas!

  21. #746

    Standaard

    Is er al iets kenbaar over de vernieuwing van dvd.nl?

  22. #747
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ben ik "even" met vakantie en dan lees ik dit. Blij dat het forum toch blijft bestaan en benieuwd naar de nieuwe opzet.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Loterijen moeten in Nederland onder notarieel toezicht staan om de eerlijkheid er van te garanderen en anders zijn ze niet toegestaan. Dvd.nl houdt zich aan de wet. Zo simpel is het, moeten we daar nou zo lang over discuzeuren?

  24. #749

    Standaard

    Ik moet toch even wat kwijt over de laatste opmerking van Jordy in TVA: 7x Anchor bay Rare tin Collectie (Hulp gevraagd om admin)
    Hij geeft daar aan:
    Die regel is bijna zo oud als het forum en staat duidelijk in de regelementen.
    Dat staat er dus niet, anders vragen al die members niet om de inmenging van een admin/modrator, ze zijn natuurlijk niet achterlijk en onderstaande was door hen ook al gevonden:
    - Indien binnen 5 minuten van de oorspronkelijke eindtijd een nieuw bod wordt uitgebracht, wordt de oorspronkelijke eindtijd verlengd met 10 minuten.
    (Bij Regels voor het veilen van Blu-ray Disc via dit forum. staat hetzelfde)

    Mijn advies is dus wederom om eerst de regels(of iets dergelijks) en je eigen reactie te lezen voor dat er zo'n reactie geplaatst wordt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #750

    Standaard

    Dat heb ik gedaan en ik denk dat ik er te vlug van uitgegaan ben dat alles wel in orde was. Ik zie nu in dat dat niet zo is. Heb de extra regel zoals Ludo beschreef toegevoegd. Excuses.

Pagina 30 van 57 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •