Pagina 28 van 57 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1421 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Helemaal geweldig! Supergoed nieuws! Daar drinken we er eentje op!
    Nieuw seizoen profcoach.....?


  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Pfff. Dacht eindelijk van deze verslaving af te komen. Niet dus...

    Maar mooi dat het positief uitpakt!!
    Haha, dat dacht ik ook al
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #678

    Standaard

    Mooi zo .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik kan en mag jullie nu meedelen dat DVD.nl gewoon blijft bestaan! DVD.nl wordt zelfs niet verkocht!
    Dat heeft twee redenen:
    Geen van de biedingen was dusdanig dat de prijs acceptabel was.
    En men was toch wel erg onder de indruk van alle reacties hier op het forum van een evt. verdwijnen van DVD.nl. Dus men heeft nu besloten om de site niet op zwart te laten gaan, maar er juist in te gaan investeren om DVD.nl weer actueler en meer up to date te maken.
    Dat zal niet direct binnen twee weken gebeurd zijn, maar ik persoonlijk hoop binnen enkele maanden een nieuwe versie van DVD.nl te kunnen presenteren!

    Dus: let's go on with the show!

  5. #680

    Standaard

    Dubbel goed nieuws dus, blijven én investeren

  6. #681

    Standaard

    Noem mij dan maar weer de negatieve draad in al deze blijdschap maar ik vind dat toch wel een wat vreemde omschakeling ineens. Dus omdat een wat...30 mensen daadwerkelijk posten dat ze het erg jammer vinden dat de boel verdwijnt gaan ze ineens om? En zelfs investeren.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben natuurlijk blij dat de site lekker blijft maar deze hele gang van zaken heeft wel een luchtje...

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik kan en mag jullie nu meedelen dat DVD.nl gewoon blijft bestaan! DVD.nl wordt zelfs niet verkocht!
    Dat heeft twee redenen:
    Geen van de biedingen was dusdanig dat de prijs acceptabel was.
    En men was toch wel erg onder de indruk van alle reacties hier op het forum van een evt. verdwijnen van DVD.nl. Dus men heeft nu besloten om de site niet op zwart te laten gaan, maar er juist in te gaan investeren om DVD.nl weer actueler en meer up to date te maken.
    Dat zal niet direct binnen twee weken gebeurd zijn, maar ik persoonlijk hoop binnen enkele maanden een nieuwe versie van DVD.nl te kunnen presenteren!

    Dus: let's go on with the show!
    Okee, ik kan terug van de hartmonitor
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Noem mij dan maar weer de negatieve draad in al deze blijdschap maar ik vind dat toch wel een wat vreemde omschakeling ineens. Dus omdat een wat...30 mensen daadwerkelijk posten dat ze het erg jammer vinden dat de boel verdwijnt gaan ze ineens om? En zelfs investeren.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben natuurlijk blij dat de site lekker blijft maar deze hele gang van zaken heeft wel een luchtje...
    Je bent wel een beetje de negatieve draad aan het spelen hoor...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Nieuw seizoen profcoach.....?



    Topic komt er binnenkort aan (dit weekend heb ik wel wat tijd...)!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #685

    Standaard

    Mooi, vorig jaar heb ik overgeslagen.

    Dit jaar zal ik ook weer van de partij zijn.

  11. #686

    Standaard

    fijn dat dvd.nl blijft bestaan!!

  12. #687

    Standaard

    JEujj.. maar toch raar... ik moet het maar zien.

  13. #688

    Standaard

    Ik ben ook heel blij

    @Dan G.
    Ik denk dat de eigenaar van de site eigenlijk nooit heeft geweten wat de content was en hoeveel gebruikers er actief waren enz. Dit is ook al meer malen gezegd en dan hij de site daarom wilde verkopen. Aangezien er toch een bijna 200 mensen hebben gestemd op de poll denk ik dat de eigenaar inziet dat er toch weldegelijk geld te verdienen is.

    Dit moet wel anders dan doe je het niet. Je gaat geen geld in een zinkend schip pompen dus er moet toch iets aan te verdienen zijn.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  14. #689

    Standaard

    Goed nieuws!
    Ik ben erg benieuwd wat de nieuwe opzet van de site gaat worden. Hopelijk wordt er goed gekeken naar wat wenselijk is qua financieen, maar vooral ook wat wenselijk is qua beleid naar de leden toe.
    De tijd zal het leren. Vooralsnog in ieder geval goed nieuws dat de site gewoon blijft bestaan.

  15. #690

    Standaard

    Mooi dat we met zen allen gewoon doorgaan, kom hier toch graag om op de hoogte te blijven

  16. #691

    Standaard

    Goed nieuws!
    The horror...the horror...

  17. #692

    Standaard

    Goed nieuws indeed
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  18. #693

    Standaard

    Ben ik eens een dagje niet op het forum te vinden overdag, komt er goed nieuws! Dat is nog eens een lekkere binnenkomer hier! Fantastisch nieuws en allemaal bedankt voor de support en het geloof in DVD.nl. We gaan nu met de crew weer de draad oppakken en volop aan onze ideeën werken, jullie ideeën meenemen en uiteindelijk een gloednieuw, fris en actueel DVD.nl presenteren. Daar ga ik in elk geval voor.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #694

    Standaard

    Super nieuws.

    Ben benieuwd naar de 'nieuwe' site.

    Blijft de shop bestaan en wordt deze 'up to date'?

    Of moeten we het echt in hele nieuwe dingen gaan zoeken...
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #695

    Standaard

    Misschien wat meer 'blu-ray' op dvd.nl....

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Super nieuws.

    Ben benieuwd naar de 'nieuwe' site.

    Blijft de shop bestaan en wordt deze 'up to date'?

    Of moeten we het echt in hele nieuwe dingen gaan zoeken...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Misschien wat meer 'blu-ray' op dvd.nl....
    Al wat we nu kunnen zeggen is: we gaan er mee aan de slag. Hoe en wat moeten natuurlijk uit zien te komen. Ideeën genoeg.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #697

    Standaard

    Super goed nieuws! Ben ook zeer benieuwd naar de "investeringen". Toch hoopte ik ook een beetje op een samensmelting met HT Forum..
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  23. #698

    Standaard

    Fantastisch!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #699

    Standaard

    Zeer fijn nieuws inderdaad! erg blij dat `t forum blijft bestaan,is altijd een grote inspiratie bron geweest.
    Super
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #700

    Standaard

    gefeliciteerd
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 28 van 57 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •