Pagina 26 van 57 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1421 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    nahh dat is onzin, wel leuk zulke dingetjes maar het is als Google Analytics voor een potentiele koper.

    Bericht van dkData:
    "I am optimistic after all the requests, that the owner will find a good investor and that the site will continue.."

  2. #627
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Om iedereen toch even gerust te stellen: DVD.nl zal niet zomaar ineens op 5 augustus op zwart gaan.
    !
    Dan ga ik ik iets geruster op vakantie..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #628

    Standaard

    Hoe moet het dit jaar met Profcoach-competitie dan...?

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Hoe moet het dit jaar met Profcoach-competitie dan...?

  5. #630

    Standaard

    Excuse moi voor het openen van topics die al bestaan. Zoekfunctie pakt topics niet die net iets anders benoemd zijn maar toch over hetzelfde gaan

    Damn big forum...

  6. #631

  7. #632

    Standaard

    waarom moest deze nou weer dicht?

    Welke film is volgens jullie koning van de one-liners?
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=82242

    de gegeven topics door jan tran geven geen antwoord op de vraag!

  8. #633

    Standaard

    Dat hij dichtzit omdat er al een soortgelijk topic bestond, alla, kan gebeuren.

    Maar dat de desbetreffende mod niet even moeite doet om een berichtje achter te laten getuigt van grote arrogantie. Realiseren jullie je eigenlijk wel dat juist door dit soort acties het vuurtje weer aangewakkerd wordt mbt het normaal omgaan met je functie?

    Sorry hoor, maar jullie doen het toch echt zelf.

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dat hij dichtzit omdat er al een soortgelijk topic bestond, alla, kan gebeuren.
    Wat nog niet eens zo is.

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dat hij dichtzit omdat er al een soortgelijk topic bestond, alla, kan gebeuren.

    Maar dat de desbetreffende mod niet even moeite doet om een berichtje achter te laten getuigt van grote arrogantie. Realiseren jullie je eigenlijk wel dat juist door dit soort acties het vuurtje weer aangewakkerd wordt mbt het normaal omgaan met je functie?

    Sorry hoor, maar jullie doen het toch echt zelf.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Wat nog niet eens zo is.
    Ik ben het met jullie eens. Ik heb het topic heropend. De topics waar naar wordt verwezen gaan over leuke oneliners in het algemeen. Het topic wat Dan aanmaakte is bedoeld om een film die veel oneliners bevat te benoemen. Heb ik het zo goed begrepen?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #636

    Standaard

    HTforum.nl is momenteel een kleine, maar serieuze discussie aan de gang om daar in ieder geval te kijken of reviews etc daar op ongeveer dezelfde manier ovegenomen kunnen worden zoals dat hier ook opgezet was.
    Heb net de eigenaar een PM gestuurd. Ben benieuwd.

  12. #637

    Standaard

    HTforum.nl is momenteel een kleine, maar serieuze discussie aan de gang om daar in ieder geval te kijken of reviews etc daar op ongeveer dezelfde manier ovegenomen kunnen worden zoals dat hier ook opgezet was.
    Heb net de eigenaar een PM gestuurd. Ben benieuwd.
    Dat zou super zijn!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik ben het met jullie eens. Ik heb het topic heropend. De topics waar naar wordt verwezen gaan over leuke oneliners in het algemeen. Het topic wat Dan aanmaakte is bedoeld om een film die veel oneliners bevat te benoemen. Heb ik het zo goed begrepen?
    Bedankt Michael.

    Zo kan het ook dus. Top

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    HTforum.nl is momenteel een kleine, maar serieuze discussie aan de gang om daar in ieder geval te kijken of reviews etc daar op ongeveer dezelfde manier ovegenomen kunnen worden zoals dat hier ook opgezet was.
    Heb net de eigenaar een PM gestuurd. Ben benieuwd.
    We praten achter de schermen al over mogelijkheden voor ons.
    Als er dus mensen van DVD.nl meelezen en mee willen helpen met de opzet en reviews sta ik daar 100% voor open.
    Dat is de reactie van de forum eigenaar.
    Sterker nog, hij staat er wellicht voor open de hoofdpagina aan te passen naar een combinatie tussen informatief en forum samen, of wat dan ook.
    Daarvoor is die in conclaaf met de technische man van het forum.

    Ik zou zeggen: neem contact met hem op

  15. #640

    Standaard

    Dit kan een alternatief zijn wellicht mocht het forum verdwijnen, ik weet niet tot hoever iedereen hier openstaat ook en wie hier ook de keuze/beslissing in zal nemen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #641

    Standaard

    precies, maar wacht eerst een week af want volgens mij zijn er al genoeg gegadigden op de lijst van potentiële kopers

  17. #642

    Standaard

    Hoop dat het op de een of andere manier toch nog goed komt. Ik moet toegeven dat ik de laatste jaren weinig tot niet actief ben, maar kom hier toch zeker een paar keer per week rondneuzen. Toch vind ik het allemaal niet zo raar. Toen het hier allemaal begon was DVD nog een noviteit. Nu is het gemeengoed en zelfs op zijn retour. Blu-ray maakt de hoge verwachtingen ook niet waar als je de verkoopcijfers bekijkt. Denk dat je vandaag de dag met mkv.nl een stuk beter bij de tijd bent
    Neemt niet weg dat op het forum genoeg te doen is als om verkoop/ruilen, hardware, discussie over films en noem maar op gaat.

    Ik neus hier al jaren rond, heb leuke tijden gekend op het forum, maar als het toch zou ophouden te bestaan is dat jammer maar helaas. Er is zoveel info op het web te vinden dat het wat dat betreft geen gemis zal worden. Hooguit wat gemis in 'emotionele' zin. Tja. Life goes on...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  18. #643

    Standaard

    Zou het ontzettend jammer vinden als de site zou ophouden met bestaan. Heb hier veel tijd doorgebracht. Niet altijd actief, maar toch wel erg informatief. Zeker in de tijd dat van Ballegooie nog het roer effectief in handen had. Veel artikelen over hardware en andere zaken die om het medium dvd (en blu-ray) heen staan. Dat Erik wegging om zich te focussen op HW.info heb ik altijd een slechte beslissing gevonden voor deze site. Ja, er was toen minder activiteit, maar de enorme dip in activiteit die daarna kwam was volgens mij een stuk erger. Nu leek er de laatste tijd toch weer meer activiteit betreft recensies en dergelijke, maar het oude niveau heb ik eigenlijk nog steeds niet terug gezien. En dat vind ik best jammer. Tuurlijk is het forum altijd actief, maar de hoofdpagina heeft behalve nieuws en recensies volgens mij geen inzichtelijke artikelen meer gekregen betreft hardware, regio's of welke andere uitleg of diepgaand artikel dan ook.

  19. #644

    Standaard

    Vooral het feit dat er momenteel enkele nog weinig relevante en zeer verouderde artikels zijn die random blijven verschijnen op de openingspagina, doet er geen goed aan. De reviews lijken mij persoonlijk eveneens geen sterk lokmiddel om nieuwe leden aan te spreken, ze verschijnen niet courant genoeg en moeten opboksen tegen gigantische sites (wereldwijd) die een pak sterker in elkaar steken wat dat betreft. De énige reden dat dit nog enigszins blijft draaien, is volgens mij het forum. En dat is voornamelijk te danken aan passionele leden.

    Het is tijd geworden om dat forum tot dé troef van DVD.nl te maken en de toch nog steeds aanwezige minder positieve reputatie van zich af te schudden. Een kritiek die zéér vaak terugkomt is de willekeurigheid van enkele mods en de weinig subtiele aanpak, ook de manier waarop de motiveringen soms op erg bedenkelijke wijze worden toegelicht. Terwijl de ene mod -om het met véél te zware woorden te stellen- zich haast onschendbaar opstelt en elke vorm van kritiek van tafel veegt om er vervolgens niets mee te doen, lijkt de andere me nog te groen achter de oren om de juiste beslissingen te maken of ze enigszins correct te motiveren. Ik maak er persoonlijk geen punt van, maar de klacht is in alle eerlijkheid niet geheel onterecht. That's all. Voorbeelden? Ik denk dat er al meer dan genoeg naar voor geschoven werd in dit topic. Persoonlijk ben ik echter van mening dat dit verbeterd is tegenover vroeger. Het blijft echter als reden naar voor komen om deze site links te laten liggen. Negatieve reputatie dus.

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Vooral het feit dat er momenteel enkele nog weinig relevante en zeer verouderde artikels zijn die random blijven verschijnen op de openingspagina, doet er geen goed aan. De reviews lijken mij persoonlijk eveneens geen sterk lokmiddel om nieuwe leden aan te spreken, ze verschijnen niet courant genoeg en moeten opboksen tegen gigantische sites (wereldwijd) die een pak sterker in elkaar steken wat dat betreft. De énige reden dat dit nog enigszins blijft draaien, is volgens mij het forum. En dat is voornamelijk te danken aan passionele leden.
    De statistieken van de site wijzen toch nog anders uit. De recensies staan veruit op nummer één qua bezoekers, met daarachter de nieuwsberichten en de Top 100. Het forum staat op plaats vier of vijf, samen met de achtergrondartikelen.

    Dat ook oude achtergrondartikelen nog rouleren op de hoofdpagina is een bewuste keuze. Wat voor jou misschien gesneden koek en niet relevant is, kan voor een ander nog een heel vernieuwende blik op iets geven. Jij bent van de oude garde, maar er zijn elke dag nog nieuwe aanmeldingen op de site. Ook die bezoekers willen we de juiste informatie (blijven) geven.

    Dat neemt niet weg dat we bij een doorstart graag wat veranderingen willen zien. Dat is ook voor mij een grote wens. Maar om je alleen op het forum te richten zie ik niet zitten. Daarvoor bevat de site teveel aan waardevolle zaken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Persoonlijk ben ik echter van mening dat dit verbeterd is tegenover vroeger. Het blijft echter als reden naar voor komen om deze site links te laten liggen. Negatieve reputatie dus.
    Tsja... Laat dat nou zijn waar EvB zo goed in was (ik weet nog een aantal minder toepasselijke bijnamen die hij genoot)..... Enerzijds de oude garde, die dit forum gemaakt hebben, zo tegen de schenen te schoppen dat ze weg gingen (dit is een feit) en het vervolgens te verbloemen voor degene die er later in is gestapt.

    Oftewel, je hebt heel veel members op een site, maar door acties van vroegere admins/mods was het werkelijke aantal flink uitgedund. Ten opzichte van aantal jaar terug is dit blijkbaar ook ten koste gegaan van de content. Hiermee geef ik geen kritiek op de huidige crew; naar mijn mening doen zij uiterst hun best. Dat dit niet altijd optimaal uit mag pakken, is niet altijd te overzien.

    Enerzijds vind ik 't jammer, anderzijds blijkt hiermee weer de wet van de sterkste...
    Laatst aangepast door gompier : 04-08-2011 om 03:09

  22. #647

    Standaard

    Pff...wilde juist m'n grote comeback plannen op 't forum, lees ik de laatste zeven pagina's hier... Zou 't heel erg jammer vinden, kom er al jaren met veel plezier, het ene jaar wat actiever dan het andere, maar blijf 't forum (en de site niet te vergeten) zeker bezoeken.

    Hopelijk komt er een goed bod en kan de site blijven bestaan...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #648

    Standaard

    Sjee, ben ff 2 weken op vakantie en dan lees ik dit. Ik heb hier veel discussies met mods (gehad) maar vanwege de info en actieve postings kom ik hier toch wel dagelijks. Ben benieuwd naar de plannen!

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Moeten wij ons hierover zorgen maken:

    De banner is weg...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #650

    Standaard

    er is dus een koper..?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 26 van 57 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •