Pagina 25 van 57 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 1421 worden weergegeven.
  1. #601
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Deze link (naar een specifieke discussie?) werkt helaas niet voor niet-leden, Christiaan. Kan je misschien omschrijven wat er staat of hoe we er kunnen komen via de index van dit forum?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  2. #602
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Wanneer je als gast niet even kunt kijken hoe het er zoal aan toegaat registreer ik me op voorhand al niet.
    Dat heb 'k ook altijd, als er moet geregistreerd worden om de inhoud te zien, dan
    heb 'k al snel iets van nee laat dan maar.
    Ben er toevallig wel lid. htforum.nl richt zich véél meer op het hardware gedeelte
    van het HT gebeuren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Dat zei ik ook al.

    En dat hoeft helemaal geen mod te zijn hoor. Vind iemand die een forum wil verzorgen, koop een domein naam en ruimte en de start is gemaakt.
    Als 'k me niet vergis heb je daar ook ervaring mee. Dan weet je ook dat hierin
    serieus wat tijd gaat kruipen, zeker als je de administratie moet gaan verzorgen.
    Een aantal goeie mods rond je verzamelen is wel een belangrijk gegeven.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Wanneer je als gast niet even kunt kijken hoe het er zoal aan toegaat registreer ik me op voorhand al niet.
    Het registreren werkt ook niet, merk ik net. Dus wat er staat: geen idee.

  4. #604

    Standaard

    zo dus:
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php#9

    als tijdelijke oplossing ok, maar we kunnen ook even een maillist aanmaken met alle leden zodat we alsnog in contact blijven?

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Deze link (naar een specifieke discussie?) werkt helaas niet voor niet-leden, Christiaan. Kan je misschien omschrijven wat er staat of hoe we er kunnen komen via de index van dit forum?
    Openingspost van Christiaan:

    dvd.nl te koop en gaat waarschijnlijk op zwart
    « on: Today at 01:19:44 »
    Quote Ik lees net tot mijn verbazing dat www.dvd.nl te koop staat, en dat als er 5 augustus geen koper is gevonden, dat de site op zwart gaat.
    Dat is toch wel jammer om 2 redenen. Er staan enorm veel (goede) reviews, het forum is erg informatief, en het is gewoon een leuke plek om rond te hangen en een beetje over foto's te lullen.

    Kan niet zeggen dat ik er slapeloze nachten van zal krijgen, maar kijk er toch wel dagelijks even op.

    Nog meer mensen hier die daar lid zijn?
    En er volgen wat reacties, overwegend positief en dat zij hun software sectie wel willen uitbreiden zodat dat daar ingepast kan worden.

    Reactie eigenaar J.A.F._Doorhof

    Re: dvd.nl te koop en gaat waarschijnlijk op zwart
    « Reply #12 on: Today at 10:03:23 »
    Quote Oplossing komt er vanzelf, de mensen zullen dan hier komen denk ik en wij kunnen zo de software sectie uitbreiden ?
    Geen probleem.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #606

    Standaard

    een nieuw forum is ook niet het probleem, enkel al deze content

    ik geloof in een nieuw forum, iets andere insteek en met een goed plan krijg je wel investeerderse

  7. #607

    Standaard

    Dank voor het opschrijven. Had er geen rekening mee gehouden dat het afterhours deel inderdaad alleen voor leden is.

    Discussie daar hoop ik dat een beetje de kant op gaat dat ze meer de manier van recenseren van dvd.nl overnemen dan DAT het overgenomen wordt. Dat is het mooie hier; het zijn een aantal vaste gasten (tenminste, als ik het nog goed heb), dus je weet wel wat je er aan hebt.
    Als iedereen willekeurig gaat schrijven heeft iedereen een eigen referentie niveau. En dat werkt niet voor recensies.

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    een nieuw forum is ook niet het probleem, enkel al deze content
    Daar moet je niet al te zwaar aan hangen denk ik. Ik vind het jammer voor degenen die alle recensies en artikelen hebben geschreven, maar de info in de diverse topics heeft imo enkel waarde als deze wordt bijgehouden. En daarom zou ik er zelf geen moeite mee hebben als e.a. wegvalt.

  9. #609

    Standaard

    WiW heeft ook een forum....heb je alles zo in 1 en bij de hand....er schijnt een nieuwe server te komen dus de bereikbaarheeid zal dan ook beter moeten zijn

  10. #610
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Inderdaad een nieuwe server = hogere kosten. Is maar de vraag hoe lang ze
    daar nog vol gaan houden. Weet niet hoe het precies werkt bij WiW.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #611

    Standaard

    Zijn er trouwens "reddingsboten" beschikbaar mocht dvd.nl ten onder gaan?

    Ik zie dat er een Facebook-pagina bestaat van DVD.NL. Als het forum onverhoeds uit de lucht gehaald zou worden dan is dat misschien wel een plek om over verdere plannen te discussieren.

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Als 'k me niet vergis heb je daar ook ervaring mee. Dan weet je ook dat hierin
    serieus wat tijd gaat kruipen, zeker als je de administratie moet gaan verzorgen.
    Een aantal goeie mods rond je verzamelen is wel een belangrijk gegeven.

    Ik run mijn eigen forum inderdaad. Maar dat is wel iets anders als dvd.nl. Wanneer dit forum een doorstart maakt naar een nieuw forum zullen de meeste leden wel meegaan. Als de Mods ook mee willen dan is er niet zoveel voor nodig om de boel weer aan het lopen te krijgen. Natuurlijk ben je veel kwijt (recensies, trades, info etc) maar dat kun je ook voor zijn. Door bijvoorbeeld veel info zoals de traderslijst, recensies ed nu al naar iemands pc te kopiëren en deze later weer op het nieuwe forum toevoegen. Dat is een pleer werk maar altijd nog goedkoper dan dvd.nl in zijn geheel overkopen.

    Het enige obstakel is het financiële gedeelte. Maar wat ik er zo van gelezen heb zijn er genoeg mensen die iets willen bijdragen. Nu weet ik dat er talloze grote fora zijn die lopen op een maandbedrag van tussen de 15 á 20 euro per maand bij een host. En dat functioneert prima.

    Ik wil qua hulp best mijn steentje bijdragen om bijvoorbeeld bestanden op de pc te zetten.

  13. #613

    Standaard

    Dus we moeten een vergaderplek krijgen en een mailing in de ronde doen over dit gebeuren met optie om te reageren en een enquete houden voor het nieuwe forum.

  14. #614

    Standaard

    Sounds like a plan! Wel verwelkomen dat andere forums ook spijtig vinden voor de veranderingen die hier plaats gaan vinden. Een nieuw forum klinkt leuk, hopelijk motiveert het anderen om daar ook langs te komen.

    Voor mij een probleem, ik ben waarschijnlijk vanaf volgende week maandag tot donderdag computerloos. Wie gaat de email adressen verzamelen?
    Laatst aangepast door RobinB : 28-07-2011 om 12:32

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #615
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zelfs ben ik vanaf morgen tot 19 augustus in de VS. Maar ik heb mijjn phone mee, dus hou de boel in de gaten. Maar ik wel wel even melden dat ik zeker deel wil nemen aan toekomstige plannen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #616

    Standaard

    Om er toch zeker van te zijn dat dvd.nl niet ineens uit de lucht is terwijl we nog aan het brainstormen zijn wil ik eventueel mijn forum wel ter beschikking stellen voor overleg. Ik kan dat wel zo regelen dat de populatie die er al zit daar verder niks van merkt.

  17. #617

    Standaard

    Ik heb de start post van mijn topic alvast opgeslagen. Ik ben dus al klaar voor een overgang.

  18. #618

    Standaard

    Lijkt mij een goed plan, bedankt alvast Dan G. Heeft iemand al een reactie gehad van de eigenaar?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #619

    Standaard

    Sinds gisteren doorgaans contact met hem (just a medewerker). Maar hij wacht nog op bieders. Opties zijn daarna pas mogelijk.

    Ik stel voor dat ieder z'n startpost of artikelen, recensies (ook al zijn het een paar regels) opslaan en vervolgens hun berichten legen op het forum. Of ben ik nu gek aan het denken.

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Om er toch zeker van te zijn dat dvd.nl niet ineens uit de lucht
    Om iedereen toch even gerust te stellen: DVD.nl zal niet zomaar ineens op 5 augustus op zwart gaan.
    5 augustus staat alleen als deadline om een bod op de site uit te brengen, niet om de site uit de lucht te halen.
    En als er (meerdere) biedingen zijn, gaat DVD.nl soieso niet uit de lucht en kunnen we een zonnigere toekomst tegemoet zien!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #621

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht

    Ik stel voor dat ieder z'n startpost of artikelen, recensies (ook al zijn het een paar regels) opslaan en vervolgens hun berichten legen op het forum. Of ben ik nu gek aan het denken.
    Dat lijkt me nergens voor nodig.

  23. #623

    Standaard

    Niet na het lezen van Ludo's bericht nee. Ook al wordt dvd.nl gered, dat wil niet zeggen dat er alsnog niets moet gebeuren met de hele site.

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat lijkt me nergens voor nodig.
    Met 14.900+ postings lijkt het me in mijn eigen geval ook niet haalbaar.

  25. #625

Pagina 25 van 57 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •