Pagina 24 van 57 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 1421 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Het 'probleem' met de eigenaar is nu dat hij dvd.nl niet als corebusiness ziet. Het gaat hem sus niet meer zozeer om de mogelijkheden, alswel dat hij er vanaf wil.
    Gebrek aan belangstelling is ook een reden dat er het laatste jaar niet meer in geinvesteerd is.

    Qua vorige belangstellenden weet ik ook niet alles, maar wat ik weet zal ik straks een PM over sturen
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #577

    Standaard

    Richt gewoon een eigen forum op joh. Niet zo moeilijk doen. Het komt allemaal wel weer goed met de recensies, leden ed.

    De naam zal anders zijn maar daar heb je ook alles mee gehad. Veel goedkopere oplossing ook.

  3. #578

    Standaard

    Misschien een domme vraag, maar is het forum onlosmakelijk verbonden met de website? Of kan het op z'n eentje staan?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #579

    Standaard

    Op zich hoort het forum bij de website en is vooralsnog niet apart te koop. Maar probeer het en doe een goed bod!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #580

    Standaard

    Maar we kunnen een nieuw forum beginnen met dezelfde topics. Veel algemene informatie kunnen we knippen en plakken. Als is het maar een tijdelijke oplossing voor later.

  6. #581

    Standaard

    Ik denk niet dat je zo maar info mag knippen en plakken en ergens anders mag plaatsen. Er staat vast iets in de voorwaarden dat geplaatste content eigendom wordt van....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Op zich hoort het forum bij de website en is vooralsnog niet apart te koop. Maar probeer het en doe een goed bod!
    Een goed bod??

    Natuurlijk, iedereen heeft hier wel een duizendje of 10 in zijn knip zitten

    Gewoon opdoeken als het niet anders kan en de Tuinman volgen.

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Een goed bod??

    Natuurlijk, iedereen heeft hier wel een duizendje of 10 in zijn knip zitten

    Jammer genoeg niet nee, inderdaad.

    Maar ik zou het doodzonde vinden als het forum hierdoor zou verdwijnen. Het is al enkele jaren mijn voornaamste bron van informatie omtrent DVD-releases, om nog maar te zwijgen van de 'rijke archieven', m.a.w. oudere posts waar je soms nog nuttige info terugvindt. En ik vrees dat niet iedereen die hier member is de weg zal vinden naar dat nieuwe forum...

    Nuja, we zien wel wat er gebeurt. Het wordt afwachten.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #584

    Standaard

    ik wil graag ook mijn verdriet hier tonen. dvd.nl was love at first sight
    en ik voel me nu een beetje verlaten.
    hoop dat er nog een oplossing gaat komen!

  10. #585

    Standaard

    Guten Abend,gerichtet an der 'Inhaber' von DVD.nl,

    Können Sie uns vielleicht veröffentlichen,was Sie genau vor haben mit diesen Website/Forum ?

    Wir sind alle traurig wenn unseren Hobby-Treff aufhört,und möchten Sie bitten uns ne möglichkeit zu bieten,diesen Forum mit angehörigen Activitäten zu behalten.

    Vielleicht können Sie mir informieren,womit Sie zufrieden sein können,so das wir diesen Website weiterführen können.

    Es gibt unter den mitglieder schon verschiedene Alternative,aber ohne deutliches Ziel ihrerseits ist es uns schwer,ne gute lösung zu bedenken.

    Diesen email habe ich auch weitergeleitet an overname@dvd.nl

    Freundlichen Grussen,

    Niels Simons
    T2: I'll Be Back!

  11. #586

    Standaard

    het zal niet helpen, ze willen een bieder en een startbod geven ze niet en heb al een communicatieplan voorgesteld,

    je kunt trouwens gewoon Engels met ze praten

  12. #587

    Standaard

    ik dacht dat ze miss wat meer interesse zouden tonen als t in t duits was...

    en praat voor mijn werk al de hele dag duits,dus das maar een klein stappie...

    maar,das goed treurig tuinman,als ze er zo halstarrig in zijn.

    mazzel niels
    T2: I'll Be Back!

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk niet dat je zo maar info mag knippen en plakken en ergens anders mag plaatsen. Er staat vast iets in de voorwaarden dat geplaatste content eigendom wordt van....
    Ik neem aan dat alles wat IK gepost heb "eigendom" blijft van mezelf. Artikelen enzo is een ander verhaal, maar een forum bestaat volledig uit bijdrages van leden en naar mijn idee kan niemand tegenhouden dat ik die mening elders ook verkondig.


  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Ik neem aan dat alles wat IK gepost heb "eigendom" blijft van mezelf. Artikelen enzo is een ander verhaal, maar een forum bestaat volledig uit bijdrages van leden en naar mijn idee kan niemand tegenhouden dat ik die mening elders ook verkondig.
    In deze wereld kun je niet zo maar alles aannemen, zie de disclaimer:
    Disclaimer
    Onder dit reglement vallen alle pagina's te vinden op het domein DVD.NL.
    Alle informatie en andere inhoud op deze pagina's is eigendom van LP retail en distributie en wordt beschermd door de Nederlandse en buitenlandse copyright wetgevingen. Bij betreding van deze website bent u het eens met de volgende regels en condities. Indien u het niet eens met deze regels en condities heeft u geen recht tot het gebruik van deze website.
    Deze website en de inhoud hiervan mogen niet gekopieerd of gedistribueerd worden in welke vorm dan ook zonder schriftelijke toestemming van LP retail en distributie. Op deze regel berust de volgende uitzondering: per artikel mag u 25 woorden kopiëren met dienverstande dat u de afkomst van de tekst (http://www.dvd.nl/) duidelijk vermeldt.
    DVD.nl geeft geen enkele garantie op waarheid betreffende deze website en haar inhoud. De website wordt "as is" geleverd zonder verdere garanties van welke vorm dan ook.
    Gedeeltes van deze pagina kunnen bestaan uit reacties en meningen van lezers van DVD.nl. Gepresenteerde meningen zijn niet noodzakelijk de meningen van LP retail en distributie en LP retail en distributie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid aangaande reacties en meningen van lezers
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #590

    Standaard

    heeft LP retail en distributie nog een vinger in de pap dan? aangezien de site een andere media exploitant heeft

    fouten in de disclaimer zou de redding kunnen zijn

  16. #591

    Standaard

    Nou, lekker is dit weer allemaal. Het lijkt wel een soap hier af en toe. Ik ben een leek op het gebied van domeinen etc. maar heeft niemand hier als moderator het idee om een nieuw forum op te richten?

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Nou, lekker is dit weer allemaal. Het lijkt wel een soap hier af en toe. Ik ben een leek op het gebied van domeinen etc. maar heeft niemand hier als moderator het idee om een nieuw forum op te richten?
    Helemaal mee eens. Dat zei ik ook al.

    En dat hoeft helemaal geen mod te zijn hoor. Vind iemand die een forum wil verzorgen, koop een domein naam en ruimte en de start is gemaakt.

  18. #593

    Standaard

    Toch wel een raar idee dat als ik straks van vakantie terug kom dvd.nl misschien niet meer bestaat

    Dit is toch niet heel toevallig het volgende "experiment" van de mods om ons te tonen hoe belangrijk/interessant dvd.nl is he?

  19. #594

    Standaard

    Kan die beheerder ons niet een maandje extra geven qua tijd zodat we een beetje uit kunnen vogelen wat we er aan zouden kunnen doen? Of ben ik nu heel naïef bezig?

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht

    Dit is toch niet heel toevallig het volgende "experiment" van de mods om ons te tonen hoe belangrijk/interessant dvd.nl is he?
    Ha, mocht dat zo zijn (wat ik overigens niet denk hoor) ben ik gelijk weg. Dat zou toch wel het toppunt van arrogantie zijn.

  21. #596

  22. #597

    Standaard

    Heb je die net opgezet of is dat forum niet inzichtelijk voor gasten?

  23. #598
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Het is een bestaand forum, maar de link werkt alleen voor leden die ingelogd zijn. Ieder ander komt bij de inlogpagina terecht.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  24. #599

    Standaard

    Wanneer je als gast niet even kunt kijken hoe het er zoal aan toegaat registreer ik me op voorhand al niet.

  25. #600
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Je kan best kijken wat er zoal is. Geen idee of deze link werkt, maar probeer dit maar eens: http://www.htforum.nl/yabbse/ Dan zie je d eindex van dit forum. Het punt is dat ik geen idee heb naar welke bewuste discussie Christiaan linkte. Waarschijnlijk wilde hij ons iets duidelijk maken, maar blijft het nu gissen.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


Pagina 24 van 57 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •