Pagina 22 van 57 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1421 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Even terzijde, wat whatiwatch.net betreft, snap dus niet dat ze daar constant worstelen met bandwidth limit. Kwestie van een deftige host te kiezen en een pakket zonder limiet op de bandbreedte. Dat laatste hoeft echt geen 'rib uit het lijf' te kosten.
    De technische zijde van het verhaal ken ik verder niet, maar hij is in ieder geval bezig zijn hostpakket om te zetten.


  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Wat is nou eigenlijk de termijn waarop een overname rond moet komen? En gaat het om alleen de domeinnaam of hoort het forum daar ook bij?
    Volgens mij valt daar over te overleggen. Maar in principe hoort alles in de deal: naam, website en forum. Maar als jij een gedeelte wilt overnemen, dan zijn daar denk ik wel mogelijkheden voor.
    Maar de vraag is of het een bestaansrecht heeft zonder de ander.

    Hoe groot is trouwens de kans dat site en forum vandaag of morgen opeens niet meer bereikbaar zijn? Iemand die hier de antwoorden op weet?
    Dat is niet helemaal duidelijk, dat hangt ook af of er nog nieuwe gegadigden komen. Mocht het op zwart gaan, dan zullen we dat zeker aangeven.

    Nog even over de prijs: de exacte prijs weet ik niet, maar de eigenaar zal het niet voor een appel en een ei verkopen. Voor het bedrag van 1200 euro, wat ik een paar posts geleden voorbij zag komen, zal de eigenaar nog niet eens z'n telefoon voor opnemen. Dus als je interesse hebt, doe hem dan een voorstel met een realistisch bod.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik ben het op zich wel met Niels eens. Mocht er geen koper gewonden kunnen worden kunnen we met z'n allen toch de stichting DVD.nl oprichten of zoiets Ik denk dat we best een 50 tot 100 tal leden bereid kunnen vinden die iets in dit fonds willen storten. Ik denk dat voor 20 tot 50 euro de man je toch een site als dit wel moet kunnen kopen.

    Verder kun je dan denk ik toch met de bandwith niet om het gebruik van deticated hosting of een VPS heen voor 100 euro de maand. Dan heb je de domeinnaam die nog 15 euro per jaar o.i.d. kost dus dan zijn de kosten per jaar grofweg €1200 euro. Dus voor 1 euro in de maand bij 100 leden kun je de site ook in de lucht houden.

    Ik denk met zoveel welwillende mensen je de site wel draaiende moet kunnen houden ook al is er geen koper. Dit mits de crew er natuurlijk mee door wil, maar dat zit wel snor als ik de reacties zo lees
    Ik denk nog steeds dat je de wil van leden om daadwerkelijk te betalen overschat. 50 tot 100 leden die willen betalen? Lijkt mij erg veel namelijk. Zet maar eens een polletje op .

    Daarnaast heb je geen idee hoeveel er gevraagd wordt voor de website. De genoemde €400 is een mooi laag getal, maar ik gok dat het bedrag voor de overname wel een stuk hoger ligt....

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nog even over de prijs: de exacte prijs weet ik niet, maar de eigenaar zal het niet voor een appel en een ei verkopen. Voor het bedrag van 1200 euro, wat ik een paar posts geleden voorbij zag komen, zal de eigenaar nog niet eens z'n telefoon voor opnemen. Dus als je interesse hebt, doe hem dan een voorstel met een realistisch bod.
    Ik heb al eerder aangegeven dat ik zelf niet ga bijdragen aan een overname, maar ik denk dat het (met dat soort bedragen) ook een vrijwel onmogelijke zaak wordt om zoiets vanuit de gebruikers te financieren. Hopelijk heeft een commerciële partij interesse en zo niet dan vrees ik toch het ergste. Erg jammer.

  5. #530
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    wat ik maar bedoel is,wat is een naam of domein als dvd.nl nog waard ?
    Daar zou je wel eens aardig kunnen van opkijken. Ben zelf ooit een domeinnaam gekaapt geweest enerzijds door onvermogen van de hosting provider en anderzijds door mijn eigen onwetendheid. Kon het domein terugkopen voor de lieve som van 10,000 $
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #531
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dus je zou eerst met de vraagprijs over de brug moeten komen.
    Er zijn al gesprekken geweest met een aantal potentieel geïnteresseerden, maar dat heeft helaas niets opgeleverd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nog even over de prijs: de exacte prijs weet ik niet, maar de eigenaar zal het niet voor een appel en een ei verkopen. Voor het bedrag van 1200 euro, wat ik een paar posts geleden voorbij zag komen, zal de eigenaar nog niet eens z'n telefoon voor opnemen. Dus als je interesse hebt, doe hem dan een voorstel met een realistisch bod.
    Er is dus wel een vraagprijs? Waarom meldt hij die niet gewoon.
    Heb je daarmee meteen het kaft van het koren gescheiden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #532

    Standaard

    Wow hier schrik ik wel van. Dvd.nl is voor mij meer dan een forum, zoals hierboven genoemd wordt een bron van kennis. Een sterke activiteit in forum posten dan moviemeter of dvdforum (wat overigens een trieste zooitje daar is). Ik ben daarom hierheen verhuist.

    Een sterkere medium om dvds,blurays te kopen en verkopen dan marktplaats, een plek waar alle nieuwtjes gedeeld wordt, hardware en er genoeg achtergrond informatie over films te vinden is.

    Wat *** zeg

    Ik ben verslaafd hier geworden, ik zie geen hechte band als community maar wel als filmliefhebber, maar dit is een kans om de dvd community hechter te maken.

    Ik ben ook wel bereid om een bedrag te investeren (misschien wel 50 euro, plus Niels dan hebben we al 100?).

    Misschien te snel gelezen,maar je kan een soort trust fund maken dan, ing volgens mij is er wel een groot aantal lezers en gebruikers hier, dus er moet voldoende mogelijkheden zijn om er comerciele middelen hiermee te doen (als Film Valley nou nog bestond ).

    Als er een gezamelijke oplossing is, dan wil ik graag mijn hulp insteken, voor mij 1 grote tegenslag als dit hier verloren gaat! Iemand al een mailtje gestuurd?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #533

    Standaard

    En moeten we persee op een koper wachten, misschien al via Facebook iets plaatsen? Iemand bereid om hierover een topic te maken? (als dit mag van de MODS).

    Ook omdat niet iedereen hier kijkt misschien..
    Laatst aangepast door RobinB : 27-07-2011 om 07:17

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Er is dus wel een vraagprijs? Waarom meldt hij die niet gewoon.
    Heb je daarmee meteen het kaft van het koren gescheiden.
    De officiele vraagprijs ken ik zelfs niet, daarvoor zul je toch echt contact op moeten nemen met de eigenaar zelf. Maar het gaat niet voor een appel en een ei van de hand. Denk in ieder geval aan een bedrag met minimaal 5 cijfers.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #535
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is iig al een stuk duidelijker. Zal dus eerder een wonder vereisen, dan een stevige ledenactie.
    We wachten het op hoop van zege maar rustig af.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #536

    Standaard

    Maar het kan ook resulteren dat er geen vervangende eignaar gevonden wordt, of wel en dan geen dvd.nl meer?

    Misschien kunnen we zelf zoeken naar een potentiele gedaagde in de voorheen genoemde bedrijven? Of ideeen?

    (distributie bedrijven die de review exemplaren levern?/A Film?)
    Laatst aangepast door RobinB : 27-07-2011 om 08:36

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #537

    Standaard

    Dat is natuurlijk een optie. Maar vergeet niet dat DVD.nl dan niet meer onafhankelijk is.

  13. #538

    Standaard

    ik heb al een mailtje verzonden, ik wil eerst wel eens de statistieken van de site zelf zien, tevens ben ik benieuwd naar de onderverdeling van het beheer hier, taken, functies en professie

    het beste is als we ZELF (ook met moderators en beheerders) brieven gaan opstellen om deze vervolgens naar potentiële bedrijven te sturen, met een mooie mediakit erbij en wat de kracht is

    ik denk nog steeds dat de focus te veel op reviews liggen hier en denk zelf dat die juist door de die-hards niet worden gelezen.. je moet leesvoer, contests & sales bedenken, echt een marketingmanager erbij halen als het kan

  14. #539

    Standaard

    Dat is natuurlijk een optie. Maar vergeet niet dat DVD.nl dan niet meer onafhankelijk is.
    Ik weet niet in hoeverre de website hiervan last zal hebbe, maar ik denk in vormgeving, reclame, indeling misschien maar het kan een toevoeging voor de shop zijn eventueel, titels blijven doorverkopen. Het is middels een grote forum met aanhang, pluspunt voor een distributie bedrijf?


    ik heb al een mailtje verzonden, ik wil eerst wel eens de statistieken van de site zelf zien, tevens ben ik benieuwd naar de onderverdeling van het beheer hier, taken, functies en professie

    het beste is als we ZELF (ook met moderators en beheerders) brieven gaan opstellen om deze vervolgens naar potentiële bedrijven te sturen, met een mooie mediakit erbij en wat de kracht is

    ik denk nog steeds dat de focus te veel op reviews liggen hier en denk zelf dat die juist door de die-hards niet worden gelezen.. je moet leesvoer, contests & sales bedenken, echt een marketingmanager erbij halen als het kan


    Marketing manager kost geld? Tenzij je iemand binnen je vakgebied kent? Maar alsnog een goede start dat er activiteit is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #540

    Standaard

    ik ben zelf een marketing manager ik wil best wat tijd erin steken op het gebied van internet marketing, maar dat is niet het belangrijkste, WE moeten eerst iemand overtuigen van onze kracht, wat kunnen we betekenen voor hem/haar

    dvd.nl heeft een enorm slechte rating als ik kijk naar google en alexa statistieken, dit kan beter

  16. #541

    Standaard

    tevens kunnen we ook gewoon dvd.nl vergeten en een nieuw domein (voor meerdere talen) opzetten, met de juiste marketing en waardevolle content kunnen we dit met sponsoren betalen

  17. #542

    Standaard

    ik ben zelf een marketing manager ik wil best wat tijd erin steken op het gebied van internet marketing, maar dat is niet het belangrijkste, WE moeten eerst iemand overtuigen van onze kracht, wat kunnen we betekenen voor hem/haar

    dvd.nl heeft een enorm slechte rating als ik kijk naar google en alexa statistieken, dit kan beter
    Oke dat wist ik niet. Dvd.nl heeft staat zoiezo bovenaan bij google search, dus sterke adwords (als ik het goed formulier).

    Kwa content denk ik dat de hoofdpagina primair op het gebied kwa sales genoeg kan leveren, o.a. het verduidelijking van de shop (een extra aanvulling dan de meeste dvd websites). Daarnaast is het ook nog een handelforum als je dit vergelijkt met Marktplaats.

    Plus ik denk dat de reviews juist niet onderschat worden, ook de niet die-hards die dit lezen, komen dan toch meestal via google-dvd.nl terecht om effe een quickview te krijgen over een specifieke film.

    Mijn ingeving kwa sterke punten wat op marketing gebied dvd.nl sterk neerzet.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nog even over de prijs: de exacte prijs weet ik niet, maar de eigenaar zal het niet voor een appel en een ei verkopen. Voor het bedrag van 1200 euro, wat ik een paar posts geleden voorbij zag komen, zal de eigenaar nog niet eens z'n telefoon voor opnemen. Dus als je interesse hebt, doe hem dan een voorstel met een realistisch bod.
    Dat vind ik dus wel weer frappant. Want als er dus geen koper is die de prijs wil betalen die toch in de 10-duizenden euro's gaat lopen en de site op zwart gaat dan krijgt de eigenaar er nauwelijks meer wat voor. Het enige wat hem dan nog rest is de domeinnaam verkopen aan een bedrijf wat deze opkoopt maar daar gaat hij ook geen mega bedragen voor krijgen. Dus als de eigenaar het niet verkoopt voor deze bedragen gaat hij er toch mee blijven zitten en dan heeft hij helemaal niets en is de site op zwart.

    Ik denk trouwens dat de grootste kosten in de domeinnaam zitten. dvd.nl is een simpele/makkelijke domeinnaam die geen last heeft van voor of achtervoegsels. Zo'n domeinnaam alleen kan zoals Stefaan al aangaf zo duizenden dollars kosten.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #544

    Standaard

    Blu-ray.nl is zie ik ook van die Duitser.

    Dus ik zou gewoon een andere domeinnaam kiezen en daarop een nieuwe forum plaatsen.
    Weet alleen niet of de gehele content van het forum wel mag worden overgenomen? Dus alle info? Hierin staat niets commercieels.

  20. #545

    Standaard

    Zou jammer zijn, want dan verlies je een heleboel leden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #546

    Standaard

    niet als je dit netjes met een mailtje kenbaar maakt en anders is het de taak aan de marketing and content managers om dit ledenbestand weer op te bouwen

  22. #547
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Weet alleen niet of de gehele content van het forum wel mag worden overgenomen? Dus alle info? Hierin staat niets commercieels.
    Dat gaat mijn inziens toch een probleem worden. Denk dat de huidige eigenaar
    dat liever niet gescheiden ziet, hoewel deze geen letter nederlands kent.

    Vermoed dat Ludo of iemand anders wel admin rechten heeft en een database
    dump kan doen, hoewel 'k dat ook weer betwijfel. Dan zou de huidige eigenaar
    daar zitten met zijn domeinnaam.
    dvd.nl is inderdaad een sterke naam, maar een domeinnaam zonder content is
    echt niets.

    Lastige kwestie en geeft mij een wrange nasmaak in de mond, spreek uit ervaring

    leuk hé; blu-ray.nl of eender welke extensie hangt niet echt vast aan een bedrijf
    dus er zijn lieden die daar een handeltje in beginnen. Hoewel zou de BDA hier een
    claim kunnen doen.
    dvd.be zit trouwens ook geparkeerd onder zo'n domeinnaam verkoper.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #548

    Standaard

    denk eerder aan namen als rotten tomatoes of movie disqusting of gewoon een goede naam met enorm goeie integreerde sociale media optie en connecties met de bekende movie websites en weblogs zowel nationaal als internationaal

  24. #549

    Standaard

    Voor wie zelf aan de slag wil met het zoeken naar een koper: er is een bonus van 5% van de verkoopprijs beschikbaar voor diegene die de uiteindelijke koper aan weet te dragen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #550

    Standaard

    ik heb nu ook de info binnen van het bedrijf met statistieken maar geen concrete voorwaarden

    de hoogste bieder mag het gewoon hebben (tot 5 augustus de tijd)

    ik zeg FU, dus maak aub een back-up van de content en leden en laten we iets nieuws beginnen

    taakverdeling en een plan maken

Pagina 22 van 57 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •