Pagina 52 van 57 EersteEerste ... 242484950515253545556 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Ik wil graag verhoeven aandragen voor een ban maar op zijn minst een waarschuwing, hij gaat lekker de kant van deTuinman op.

    Zijn opmerkingen zijn bot en ondoordacht/vind zich zelf beter en belangrijker dan de rest..

    Lees post 51 t/m 65 en verder.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=86837&page=3

  2. #1277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik wil graag verhoeven aandragen voor een ban maar op zijn minst een waarschuwing, hij gaat lekker de kant van deTuinman op.

    Zijn opmerkingen zijn bot en ondoordacht/vind zich zelf beter en belangrijker dan de rest..

    Lees post 51 t/m 65 en verder.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=86837&page=3
    dat is toch geen reden voor een ban???
    zou wel ver gaan als die hiervoor wordt gegeven.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #1278

    Standaard

    Het is inderdaad een beetje zelfingenomen arrogantie, maar een ban hiervoor geven gaat wel wat ver. Gewoon negeren en je niet laten opnaaien. Zoals hij zelf al zegt zit er nog 1 iemand anders (BigLebowski geloof ik, ook een liefhebber van alternatieve cinema wat op dit forum een kleiner aandeel heeft) want anders was hij al weg geweest.

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Het is inderdaad een beetje zelfingenomen arrogantie, maar een ban hiervoor geven gaat wel wat ver. Gewoon negeren en je niet laten opnaaien. Zoals hij zelf al zegt zit er nog 1 iemand anders (BigLebowski geloof ik, ook een liefhebber van alternatieve cinema wat op dit forum een kleiner aandeel heeft) want anders was hij al weg geweest.
    Drm staat er ook 'of op zijn minst een waarschuwing' hij is wel eens vaker zo "vriendelijk" namelijk

  5. #1280

    Standaard

    Een ban vind ik ook te ver gaan...............ik zal zelf proberen om niet meer op hem te reageren, want dat neem ik mezelf eigenlijk kwalijk.

  6. #1281

    Standaard

    Wel jammer dat dvd nl sterk gedaald is zeg, ik reageer op iemand word de post verwijderd en vervangen door tekst laten we gewoon doen etc. terwijl degene enorm de boel verziekt en discussie aka mening enorm onderuit haalt tja ..vandaar dat ik weinig zeg maar momenteel.

  7. #1282
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Wel jammer dat dvd nl sterk gedaald is zeg, ik reageer op iemand word de post verwijderd en vervangen door tekst laten we gewoon doen etc. terwijl degene enorm de boel verziekt en discussie aka mening enorm onderuit haalt tja ..vandaar dat ik weinig zeg maar momenteel.
    Wat ik er van las is dat jij eerder iemand aanviel en veroordeeldde op oude gewoontes die nu helemaal niet relevant zijn of bijdroegen! Dat vond ik juist jammer! Wellicht was het niet netjes omdat zomaar te verwijderen, maar datzelfde kan gezegd kunnen worden over het plaatsten! Het droeg iig niet bij aan de goede sfeer die wij hier graag willen zien en was een persoonlijke aanval! Want dat is waar het ons om gaat, niks meer, niks minder! (Overigens was ik het niet!)

    Nu begrijp ik best dat je geprikkeld wordt om te reageren op uitlatingen waar je aan irriteert, maar niet reageren is de beste optie om van het probleem af te raken! Mochten dingen uit de hand lopen, zullen wij zeker actie ondernemen en houden alles in de gaten! Overigens iets wat we liever niet doen, het is hier geen kleuterklasje en zien een (tijdelijke) ban altijd als een laatste oplossing, maar natuurlijk niet ten koste van alles! Uiteindelijk zijn wij hier alleen voor jullie!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1283

    Standaard

    Kom op jongens, niet meteen een verzoek voor een ban of waarschuwing indienen als iemand af en toe de knuppel in het hoenderhok gooit......je mag wel een beetje incasserings- en relativeringsvermogen hebben, toch?

    Verhoeven is wat af en toe wat bot, en hij wilt graag uit de hoogte overkomen, maar daar moet je toch wel doorheen prikken? Hij heeft net als de meeste leden hier een voorliefde voor films, en elk weldenkend mens weet heus wel dat het aantal en de oorsprong van de films die je kijkt, helemaal niets zegt over je intellectueel vermogen .

    En hij heeft ook weleens gelijk natuurlijk; in dit geval reageert hij op een opmerking van iemand dat 2012 een slecht filmjaar was, terwijl die persoon maar 12 films uit 2012 had gezien......dan kun je op je vingers natellen dat er op gereageerd wordt. Preventieve maatregelen treffen dus .

    Niet zo zwaar aan tillen, of zelf een kwinkslag teruggeven....maar niet meteen verzoekjes indienen voor een ban of een waarschuwing.

  9. #1284

    Standaard

    de hollander maakt er weer een mooi potje van in het dredd topic........jammer man........

  10. #1285

    Standaard

    Eens met gebruiker The Regiment. Die Verhoeven verdient een permanente ban.

  11. #1286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Eens met gebruiker The Regiment. Die Verhoeven verdient een permanente ban.
    Alle gekheid op een stokje, ik hoop wel dat je deze vorm van kritiek serieus neemt en je in het vervolg wat doordachter post richting andere members. Het gaat hier vaak over filmsmaak en over het beoordelen van films en ik vind dat we elkaar daar best op aan mogen spreken, maar dan wel op een volwassen en serieuze manier. Niet denigrerend of neersabelend met alle gevolgen van dien. Dit geldt overigens voor iedereen; respect werkt 2 kanten op! (zoals ook Tony Soprano zei: http://www.youtube.com/watch?v=O8tb35QLeFA)

  12. #1287

    Standaard

    Nee, natuurlijk neem ik dat niet serieus. Eer hun niet Cinema zien als een KUNSTVORM maar net als Hollywood als puur ENTERTAINMENT dan hoef ik daar niet normaal op te reageren.

  13. #1288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Nee, natuurlijk neem ik dat niet serieus. Eer hun niet Cinema zien als een KUNSTVORM maar net als Hollywood als puur ENTERTAINMENT dan hoef ik daar niet normaal op te reageren.
    Sorry, maar dit is echt respectloos. Je voelt je verheven boven andere mensen en als zij (niet "hun") niet dezelfde mening of visie als jij hebben dan respecteer je ze niet? Wat een in- en -in triest figuur ben je dan zeg....
    Je kan beter de "o" in je nickname laten verwijderen, dan doe je je naam echt eer aan....

  14. #1289

    Standaard

    Of Paul ervoor laten plaatsen ...

  15. #1290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Nee, natuurlijk neem ik dat niet serieus. Eer hun niet Cinema zien als een KUNSTVORM maar net als Hollywood als puur ENTERTAINMENT dan hoef ik daar niet normaal op te reageren.
    Je bent zo'n beetje de enige die niet inziet dat je je met dergelijke uitspraken net zo kortzichtig opstelt als diegenen die zich alleen beperken tot Hollywood-films. Zeker omdat je eigen kijkgedrag zich ook beperkt tot bepaalde films (al geeft je wiw-historie hierover niet altijd een consistent beeld).
    Het is één ding om je voorkeur voor een bepaalde film/genre/filmstroming op een positieve manier te uiten, maar het is wat anders om dat vooral op een negatieve manier te doen door af te geven op andere films/genres/filmstromingen/filmkijkers. Het eerste is voor mij het kenmerk van een echte filmliefhebber die het ook echt om films te doen is, het tweede van een iemand die meer met z'n eigen imago bezig is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #1291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Nee, natuurlijk neem ik dat niet serieus. Eer hun niet Cinema zien als een KUNSTVORM maar net als Hollywood als puur ENTERTAINMENT dan hoef ik daar niet normaal op te reageren.
    Natuurlijk dien je dat wel te doen, net als iedereen.
    Omdat niet iedereen van rood houdt, maar sommigen ook van groen, wil dat toch niet zeggen dat die mensen minderwaardig zijn?
    Of om het even op jou te richten, zie het als volgt: Jij bent niet goed in grammatica, zoals je hier op het forum post. Maar omdat jij grammaticaal niet zo sterk onderlegd bent, wil toch niet zeggen dat we jou niet serieus moeten nemen?
    Kijk ook zo naar liefhebbers die in jou ogen niet zo sterk naar films kijken, dat wil toch niet zeggen dat je die dus niet serieus moet nemen?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #1292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wellicht was het niet netjes omdat zomaar te verwijderen, !
    tja, hoe vaak hebben we t daar al over gehad?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #1293

    Standaard

    Ik ben klaar met dit *** forum. Zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...23#post1917023
    Mijn excuses daar voor mijn uitbarsting. Maar ik ben er klaar mee.
    Dat zelfregulerings verhaal beste redactie en crew helpt geen FUCK. Jullie moeten optreden.
    IK kom al JAREN hier op het forum en ik heb het echt nog nooit zo meegemaakt.
    Het is hier NIET meer leuk en gezellig. Mensen leven zich niet in in een ander en er komen steeds meer idioten bij.

  19. #1294

    Standaard

    Tja Jamie, onze BatMotor heeft weinig vrienden hier, dat is inmiddels wel duidelijk.
    Maar er bestaat nog zoiets als 'vrijheid van meningsuiting' en dat willen we graag respecteren. Maar als het te ver gaat willen we zeker ingrijpen! Dat hebben we bij hem ook al een keer gedaan en hij hoeft maar 'dit' over de schreef te gaan en hij is definitief exit.
    Want iets wat ik/wij ook niet willen is dat mensen wegblijven om het gedrag van één persoon.
    Ik hoop dat je nog je beslissing wilt overdenken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #1295

    Standaard

    Bullshit. Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je constant kan provoceren/ uitlokken/ denigreren/ ageren of wat dan ook.
    Maar goed ik kan zeggen wat ik wil. Ik ben de zoveelste die dit forum verlaat.
    Dat er geen lichtje bij jullie gaat branden weet ik ook niet. Maar blijkbaar zijn jullie hen veel liever rijker dan de oudgedienden die dit forum altijd het warme hart hebben toegedragen en dit forum "draaiende" hebben gehouden.

  21. #1296

    Standaard

    En dan gaat het niet alleen over Batmotor overigens.

  22. #1297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik ben klaar met dit *** forum. Zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...23#post1917023
    Mijn excuses daar voor mijn uitbarsting. Maar ik ben er klaar mee.
    Dat zelfregulerings verhaal beste redactie en crew helpt geen FUCK. Jullie moeten optreden.
    IK kom al JAREN hier op het forum en ik heb het echt nog nooit zo meegemaakt.
    Het is hier NIET meer leuk en gezellig. Mensen leven zich niet in in een ander en er komen steeds meer idioten bij.
    Ik heb je reacties gelezen voordat ze verwijderd werden, en had er al op gereageerd (en nu zelf weggehaald).

    Ik ben ook niet de grootste voorstander van Batmotor, maar in dit geval was je uitbarsting totaal onnodig en overtrokken. Hij heeft hier een goed punt, dus ik begrijp werkelijk niet waar je je nu druk over maakt .

  23. #1298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik ben klaar met dit *** forum. Zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...23#post1917023
    Mijn excuses daar voor mijn uitbarsting. Maar ik ben er klaar mee.
    Dat zelfregulerings verhaal beste redactie en crew helpt geen FUCK. Jullie moeten optreden.
    IK kom al JAREN hier op het forum en ik heb het echt nog nooit zo meegemaakt.
    Het is hier NIET meer leuk en gezellig. Mensen leven zich niet in in een ander en er komen steeds meer idioten bij.
    Zet hem anders op je negeerlijst. Je hoeft je niet meer aan hem te ergeren en ook niet weg te blijven.
    Ik zie de laatste tijd/maanden ook een paar nieuwelingen (volgens mij vooral pubers) die ineens wel erg nadrukkelijk aanwezig willen zijn en overal een mening over geven -over het algemeen niet meer dan wat nietszeggende kreten. Vaak zijn het meningen die kant noch wal raken. Gewoon iets roepen om iets te roepen. Soms is het wel aardig om er een discussie over aan te gaan, maar af en toe zitten er gevallen tussen waarbij ik er ook naar neig om de negeerlijst eens in gebruik te nemen.

    Het is jammer dat een aantal leden van de oude garde niet meer zo aanwezig zijn, maar op andere fora is het tegenwoordig al helemaal akelig stil.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #1299

    Standaard

    Sorry, maar het is een uitbarsting van frustratie die nu al een klein jaartje speelt. En zoals gezegd is Batmotor er één van velen en dan overdrijf ik niet.
    Maar het gaat om zijn algemeenheid. Zoals je kan zien kom ik hier ook al jaren en het is gewoon zo veranderd en echt gewoon niet leuk meer.
    En om nou constant iedereen te gaan blokkeren schiet ook niet op. Heb ik vroeger nooit hoeven te doen en nu opeens wel.

  25. #1300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb je reacties gelezen voordat ze verwijderd werden, en had er al op gereageerd (en nu zelf weggehaald).
    toch "jammer" dat ik het gemist heb en de berichten verwijderd zijn...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 52 van 57 EersteEerste ... 242484950515253545556 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •