Pagina 29 van 57 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1421 worden weergegeven.
  1. #701
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik kan en mag jullie nu meedelen dat DVD.nl gewoon blijft bestaan! DVD.nl wordt zelfs niet verkocht!
    Dat heeft twee redenen:
    Geen van de biedingen was dusdanig dat de prijs acceptabel was.
    En men was toch wel erg onder de indruk van alle reacties hier op het forum van een evt. verdwijnen van DVD.nl. Dus men heeft nu besloten om de site niet op zwart te laten gaan, maar er juist in te gaan investeren om DVD.nl weer actueler en meer up to date te maken.
    Dat zal niet direct binnen twee weken gebeurd zijn, maar ik persoonlijk hoop binnen enkele maanden een nieuwe versie van DVD.nl te kunnen presenteren!

    Dus: let's go on with the show!
    Daar deden we het allemaal voor. Iedereen gefeliciteerd en bedankt voor jullie inzet en betrokkenheid. Ik ben iig blij verrast met dit goede nieuws, maar vooral met de insteek het juist nog beter te maken.

    It's alive, it's alive.
    Met verheugde groet vanuit de sunshine state.
    Big up.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #702

    Standaard

    Na op Facebook mijn blijheid gemeld te hebben, ook hier!

    Ontzettend top dat de site blijft voortbestaan.

    Ook met verheugde groet vanuit de almost all day rain state, The Netherlands
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  3. #703

    Standaard

    Dat is zeer fijn nieuws! Was al bang op zoek te moeten naar iets anders om mijn informatie vandaan te halen...

    Blij dat ik mijn standaard ochtendritueel (waar DVD.nl in is ingesleten) niet krampachtig hoef aan te passen
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  4. #704

    Standaard

    Super! Kijk uit naar het nieuwe design!
    All your base are belong to us!

  5. #705
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Blij dat de site door kan gaan. Maak er iets moois van.

  6. #706

    Standaard

    Schitterend!

    Betekent dit ook dat we nu met z'n allen volgende week in een feestent bier met elkaar gaan drinken?

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Schitterend!

    Betekent dit ook dat we nu met z'n allen volgende week in een feestent bier met elkaar gaan drinken?
    Regel jij de tent en het bier?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Regel jij de tent en het bier?

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Noem mij dan maar weer de negatieve draad in al deze blijdschap maar ik vind dat toch wel een wat vreemde omschakeling ineens. Dus omdat een wat...30 mensen daadwerkelijk posten dat ze het erg jammer vinden dat de boel verdwijnt gaan ze ineens om? En zelfs investeren.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben natuurlijk blij dat de site lekker blijft maar deze hele gang van zaken heeft wel een luchtje...
    Tja, het blijft Nederland waar blijkbaar toch de minderheid regeerd.
    200 recaties op de 17 miljoen en er is een besluit (net als die paar % vakbondsleden die over de meerderheid beslissen).

    Goede zaak dat DVD.nl blijft bestaan, gefeliciteerd.

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ben ik eens een dagje niet op het forum te vinden overdag, komt er goed nieuws! Dat is nog eens een lekkere binnenkomer hier! Fantastisch nieuws en allemaal bedankt voor de support en het geloof in DVD.nl. We gaan nu met de crew weer de draad oppakken en volop aan onze ideeën werken, jullie ideeën meenemen en uiteindelijk een gloednieuw, fris en actueel DVD.nl presenteren. Daar ga ik in elk geval voor.
    Ben ook blij met het goede nieuws

    Hoop dat er niet al teveel veranderd, kom wel niet overal even intensief op de site, maar dacht dat er aan de huidige opzet toch niet veel mis was.

    Ga zo door
    Have fun and enjoy your collection

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Blijft de shop bestaan en wordt deze 'up to date'?
    Zolang men niet of nauwelijks bereid is om titels via onze webshop te kopen zal er niet veel nieuws bijkomen. Wij moeten altijd meerdere exemplaren inkopen van een titel en als men hierin geen interesse toont dan is het voor ons niet rendabel, dan blijven we met teveel voorraad zitten.

    Ik kan nog wel een poging wagen met een aantal nieuwe titels, maar als ook daar geen interesse in wordt getoond zullen er daarna geen nieuwe titels meer bijkomen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zolang men niet of nauwelijks bereid is om titels via onze webshop te kopen zal er niet veel nieuws bijkomen. Wij moeten altijd meerdere exemplaren inkopen van een titel en als men hierin geen interesse toont dan is het voor ons niet rendabel, dan blijven we met teveel voorraad zitten.

    Ik kan nog wel een poging wagen met een aantal nieuwe titels, maar als ook daar geen interesse in wordt getoond zullen er daarna geen nieuwe titels meer bijkomen.
    Er komen wel weer dubbele blu ray doosjes he?
    Ik moet er nog een heel stel hebben
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #713

    Standaard

    Zijn binnen en weer te bestellen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #714

    Standaard

    Geweldig nieuws om het weekend mee in te gaan dat dvd.nl blijft bestaan!! Klasse!

  15. #715

    Standaard

    Een dikke proficiat is hier wel op zijn plaats denk ik! Doe zo voort!
    En als het even kan nog een tandje bijsteken.

  16. #716
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Betekent dit ook dat we nu met z'n allen volgende week in een feestent bier met elkaar gaan drinken?
    Het veldrit seizoen is toch nog even wachten, hoewel het weer anders doet vermoeden

    En goed nieuws dvd.nl gewoon blijft bestaan
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #717

    Standaard

    Oops dit topic even uit het oog verloren, maareh.. goed nieuws hoor!

  18. #718

    Standaard

    En waarom is dat niet toegestaan? De animo is er. Binnen een uur al 6 loten weg. Ik vraag mij af wat de schade kan zijn eigenlijk...

    Edit: ik neem aan dat het via pm wel voortgezet mag worden? Als is dat wel knap lastig. Damn, wat boren jullie hier een vruchtbaar idee de grond in zeg...
    Laatst aangepast door Dan G. : 18-08-2011 om 14:48

  19. #719

    Standaard

    Klopt. Het is verdomme geen forum van de overheid. En dan heeft het maar een kansspelgehalte, dit werkt beter dan ruilen.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=82052
    Laatst aangepast door Mr. Humphries : 18-08-2011 om 15:54

  20. #720

    Standaard

    Heb ik iets gemist? Waar gaat dit over?

  21. #721

    Standaard

    Pfff, is de beginpost ook nog eens aangepast. Nu kan er geen feedback komen over het idee... Slim hoor.

  22. #722

    Standaard

    Heb dat ook een keer gepoogd. Mocht inderdaad niet.

    Ik heb het toen via DVDforum gedaan.

  23. #723

  24. #724

    Standaard

    Maar wat is dan de reden van het verbod?
    The horror...the horror...

  25. #725

    Standaard

    Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

    Momenteel is de helft van de loten al weg. Dus is er animo voor dit concept. Zou een toevoeging zijn toch?

Pagina 29 van 57 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •