Pagina 23 van 57 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1421 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    5 augustus? Dat is wel een hele korte termijn waarin de site verkocht moet zijn.

  2. #552
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou dan neem ik maar voor mijn vakantie afscheid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #553

    Standaard

    maar de hoogste bod geldt toch? Dus een bod van 100 euro zou ook kunnen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #554

    Standaard

    Alvast bedankt voor al jullie inzet dvd.nl. Heb me altijd prima vermaakt hier. Maar hoe cliche en hard ook, er is een leven zonder dvd.nl natuurlijk al gaat het me wel aan het hart na zoveel jaar...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #555

    Standaard

    Moet wel redelijk zijn natuurlijk, anders blijft de website zweven in zo'n vies veilingsysteem of wordt het gekocht door een commercieel bedrijf die er hele andere bedoelingen mee heeft.

    Maar nogmaals.. het domein is niet zo'n probleem, we moeten gewoon een nieuwe community beginnen, met een verbeterde en frisse look.

    Zoals jullie merken wil ik best wat bijdragen, maar dan moet ik wel inzien hoe jullie dit voorheen gedaan hebben. Wie hebben jullie als adverteerders, hoe zijn ze aangesproken.

    en misschien heeft moviemeter belang bij een beter forum? ik wil ze best een mailtje sturen
    Laatst aangepast door Mr. Humphries : 27-07-2011 om 12:03

  6. #556

    Standaard

    Jammer dat deze site misschien gaat verdwijnen...........hopelijk komt er een oplossing.

  7. #557

    Standaard

    Deze situatie doet me heel erg denken aan een ander forum waar ik lid was. Daar werd een forum overgenomen door Elf voetbal, omdat de toenmalige leiding er geen zin meer in had. Elf voetbal stelde zoveel eisen aan het forum dat de hele identiteit verdween. De leden daar hebben de problemen kenbaar gemaakt en er werd niks mee gedaan.

    Op den duur waren de leden het zat en richtten een simpel ( en gratis ) Phpbb forum op. Daar spraken leden onderling ( zonder dat het bestuur van Soccerquest daar vanaf wist ) hoe het verder moest. Uiteindelijk hebben een aantal leden zelf een forum opgericht, ieder lid op Soccerquest werd PB op de hoogte gebracht van het nieuwe forum. Een paar maanden later ging het andere forum op zwart en loopt het nieuwe forum een stuk beter dan het oude Soccerquest.

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Wie hebben jullie als adverteerders, hoe zijn ze aangesproken.
    De advertenties lopen altijd via het bureau van BVDO.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc0709 Bekijk bericht
    Deze situatie doet me heel erg denken aan een ander forum waar ik lid was. Daar werd een forum overgenomen door Elf voetbal, omdat de toenmalige leiding er geen zin meer in had. Elf voetbal stelde zoveel eisen aan het forum dat de hele identiteit verdween. De leden daar hebben de problemen kenbaar gemaakt en er werd niks mee gedaan.

    Op den duur waren de leden het zat en richtten een simpel ( en gratis ) Phpbb forum op. Daar spraken leden onderling ( zonder dat het bestuur van Soccerquest daar vanaf wist ) hoe het verder moest. Uiteindelijk hebben een aantal leden zelf een forum opgericht, ieder lid op Soccerquest werd PB op de hoogte gebracht van het nieuwe forum. Een paar maanden later ging het andere forum op zwart en loopt het nieuwe forum een stuk beter dan het oude Soccerquest.
    DVD.nl is meer dan alleen een forum. Klinkt misschien gek, maar de meeste bezoekers komen nog steeds op de hoofdpagina en de recensies. Het Forum staat pas op plaats vier of vijf van het aantal bezoekers.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #559

    Standaard

    Wel logisch dat de mensen (hier op het forum) op de eerste plaats aan het forum denken bij het verdwijnen van de site.

    Ik zou het ontzettend jammer vinden als dvd.nl niet kan worden voortgezet.
    Natuurlijk zijn er sites waar we recensies kunnen vinden, forums waar we discussies over films, boeken, merch etc. kunnen voeren, prijsvergelijkingssites, handel-sites, zoek-sites, maar het makkelijke van deze site is dat alles in 1 pakket zit.

    En na zoveel jaar is het een gewoonte om dagelijks bepaalde discussies te volgen en even het forum te volgen.

    Voor wat betreft de korte periode voordat de site wordt verkocht (5-08) : wordt er alleen maar hier geadverteerd (banner dvd.nl is te koop!).

    Of zijn er nog advertenties uitgezet in media, op andere sites?

    De overdracht - gaat de site in het slechste geval per 5 / 6 augustus op zwart? Lijkt me wel goed dat iedereen zijn pm's en gegevens kan uitwisselen en tijdig op de hoogte is. Anders zijn er misschien net een paar verkopen of ruilovereenkomsten halverwege.

    Hoop dat er een partij opstaat zodat het hele format (hoofdsite met recensies en artikelen, maar ook forum) kan worden behouden.
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #560

    Standaard

    In eerste instatie wil ik het forum redden, dit is voor mij het belangrijkste.
    Dus ik ben wel benieuwd naar enkel het dataverkeer van dit forum.

    Ik ben benieuwd hoe lang dit al bekend was? Was deze lelijke paarse metamorfose de enige redding bijvoorbeeld? Ik krijg nog steeds niet het idee dat hier aan gewerkt is.

  11. #561
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is geen feit dat het forum ook daadwerkelijk op zwart gaat. Dat móet nog maar blijken als dvd.nl niet verkoopbaar is. Kan niet zo zijn dat de koper denkt, of 5 figures of helemaal niets. Maar dat is meer een gevoel.

    Uiteraard is het forum niet het enige, maar daar is wél waar de achterban zit. Denk dat de site meer passanten trekt. De forum members worden het hardst getroffen, maar die komen elkaar elders wel weer tegen. Maar als er initiatieven komen wil ik daar zeker aan meewerken. Maar binnen een week is niks haalbaar. Los van alle afwezige vakantieganger members.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    In eerste instatie wil ik het forum redden, dit is voor mij het belangrijkste.
    Dus ik ben wel benieuwd naar enkel het dataverkeer van dit forum.

    Ik ben benieuwd hoe lang dit al bekend was? Was deze lelijke paarse metamorfose de enige redding bijvoorbeeld? Ik krijg nog steeds niet het idee dat hier aan gewerkt is.
    Ik heb echt zelden zoveel arrogantie in één persoon gezien. In bijna elke post van je hier zit wel een bedenkeljk statement.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #563

    Standaard

    Hoewel ik hier niet zo vaak meer kom als vroeger en bijna nooit meer zelf post op het forum, wordt ik wel treurig van dit nieuws.


  14. #564
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    maar de hoogste bod geldt toch? Dus een bod van 100 euro zou ook kunnen?
    Dat gaat echt niet lukken, maar je kan het altijd proberen

    Begin de indruk te krijgen dat de leiding hier berust in het feit dat het binnenkort afgelopen is met dvd.nl
    Is een gevoel en kan er dus volledig naast zitten.


    dvd.nl staat volgens Big Boards op rang 1619 en alle dvd gerelateerde forums
    staan ze op 18. Wel niet meteen stats te vinden.

    dvd.nl is dan weer geen internationale site, dat zou de prijs toch moeten drukken.

    En wat traffic betreft zal dat ook niet zo gek veel verschil zijn vergeleken met
    dvdinfo.be of dvdforum.nl
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik heb echt zelden zoveel arrogantie in één persoon gezien. In bijna elke post van je hier zit wel een bedenkeljk statement.
    Dat is het mooie van getypte tekst. Het is maar net hoe je het leest. Uit frustratie probeer ik te redden wat te redden valt en misschien z'n m'n posts gewoon waarheden die mensen niet willen horen?

    DVD.nl bloed nu dood, mede dankzij de banner bovenaan de site die al veel (potentiele) leden kost en gaat kosten.

    Geef mensen het vertrouwen in DVD.nl of iig een nieuwe website/forum

  16. #566
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    De forum members worden het hardst getroffen, maar die komen elkaar elders wel weer tegen.
    Dat is een beetje mijn probleem. Jou weet 'k wel te vinden via je eigen website of eventueel via remotecentral, maar van velen hier heb 'k geen
    contact gegevens.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #567

    Standaard

    Het zou zeer spijtig zijn mocht deze site (en voornamelijk dit forum) verdwijnen. Hopelijk komt er nog een oplossing voor 5 augustus.
    The horror...the horror...

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Dat is het mooie van getypte tekst. Het is maar net hoe je het leest. Uit frustratie probeer ik te redden wat te redden valt en misschien z'n m'n posts gewoon waarheden die mensen niet willen horen?

    DVD.nl bloed nu dood, mede dankzij de banner bovenaan de site die al veel (potentiele) leden kost en gaat kosten.

    Geef mensen het vertrouwen in DVD.nl of iig een nieuwe website/forum
    Jouw berichten kwamen op mij ook eerder over als het proberen te vinden van een oplossing (of, mocht het zover komen; een alternatief) dan een arrogante ego-trip. Wat mij als forumlid betreft: bedankt voor het actief meedenken.


  19. #569

    Standaard

    Nou volgens mij geeft de tuinman gewoon zn persoonlijke visie met dito vragen en mening.
    Ik zie er iig niets geks of arrogants achter.

    Over het algemeen komt hij op mij ook wel over als iemand die redelijk veel weet, net als claudio op mij over komt als iemand die veel weet over computers e.d.

    Ik zie er iig niets achter en ben blij als iemand zn nek wil uitsteken om toch dit beste dvd forum te behouden.

  20. #570

    Standaard

    Zullen we opmerkingen over elkaars opmerkingen hier even achterwege laten? Daar schieten we nu niet zo heel veel mee op.
    Beter is het om gezamenlijk naar een mogelijke oplossing te zoeken. En iedereen is daarbij van harte uitgenodigd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #571

    Standaard

    Ok wat wordt er door jullie gedaan? zodat andere geen dubbel werk verrichten. Ik heb al wat mailtjes in de ronde gedaan naar uitgevers die eerder soortgelijke communities hebben geholpen.

    Er zijn drie partijen dkData (eigenaar), BVDO Media Exploitatie (advertising) & dvd.nl

    Maar alle drie geven te weinig informatie vrij om tot een probleemstelling te komen.
    Ik heb wat statistieken binnen van dkData die erg minimaal zijn zonder specifieke segmentatie. BVDO heeft tot dusver geen reactie gegeven. Van jullie als DVD.nl weet ik nog niets. Jullie handelingen, permissies. Ik neem aan dat BVDO de keuze is van dkData was.

    Met andere woorden als we een koper vinden, moeten we opzoek naar, óf een nieuwe exploitant, óf we doen het werk zelf gaan iedere mogelijke uitgever, filmmaatschappijen (e-)mailen.

    Maar nogmaals, ik weet niet wat al gedaan is of gedaan wordt, dus ik kan al deze moeite voor frida kroket doen.

  22. #572

    Standaard

    De verkoop gaat geheel via de eigenaar, daar zitten wij (zeg maar het NL-team) niet tussen.
    BVDO is al bij DVD.nl betrokken sinds het begin en de huidige eigenaar heeft BVDO behouden. Zij zorgen puur voor de advertenties.

    Voor zover ik weet is BVDO bereid om de exploitatie te blijven doen, maar indien de nieuwe eigenaar z'n eigen bureau heeft of het in eigen beheer wil gaan doen, dan is hij daar helemaal vrij in.
    Persoonlijk doe ik alleen de hoofdredactie van de site en heb diverse contacten met de (veelal) persbureau's. Ik weet vrijwel niets van marketing of exploitatie en heb daar ook geen contacten.
    De enige marketing die ik doe is DVD.nl op Twitter en Facebook...
    De mods hebben geen enkel aandeel in de verkoop. Die zitten in dezelfde positie als de 'gewone' leden.

    Er zijn contacten geweest met een aantal gegadigden, maar die hebben allemaal 'nee' gezegd tegen een overname.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #573

    Standaard

    Geef het nog even tijd dan, maar adviseer je om die banner te verwijderen.
    Zou ik een lijst mogen met gecontacteerde gegadigden + persbureaus en alle andere contacten waarmee dvd.nl te maken heeft/had?

  24. #574

    Standaard

    Neem contact op met het emailadres in de banner. Zij hebben de banner geplaatst en ook alleen zij kunnen 'm weer verwijderen. Maar ga ervan uit dat ze de banner alleen verwijderen als je een serieuze kandidaat bent om de site over te nemen. Of geef hen duidelijk aan waarom je die banner niet op de site wilt hebben.

    Adressen van persbureaus kan ik je pas geven als er zicht is op overname. Tot die tijd kan ik die niet vrijgeven.
    Ik zie ook nog niet in wat die op dit moment ter zake doende zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #575

    Standaard

    Juist doen ze ter zake anders kun je geen voorstel bedenken om een koper te teasen. Ik kan niet zien wat al gedaan is. Is überhaupt de eigenaar overtuigd van de mogelijkheden met dvd.nl? Wat een vernieuwing (content,beheer,naam) bijvoorbeeld kan beteken voor zijn inkomsten?

    En nee dit is geen aanval, ik probeer gewoon de feiten op tafel te leggen.

Pagina 23 van 57 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •