Pagina 36 van 57 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 1421 worden weergegeven.
  1. #876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    De forums waarover ik spreek zijn forums waar niet iedereen op mag en kan. Dus al zou ik ze vermelden hebben jullie er toch niks aan.
    Dat bestaat niet. Ik heb meer de indruk dat die forums simpelweg niet bestaan.

  2. #877

    Standaard

    HE MODJES,

    Dit onderwerp wordt wel door jullie gelezen, hier dan nog maar een keer:

    UIT HET STORINGEN TOPIC:

    Is het reeds opgevallen dat de tellers ook niet meer lopen....???

    (zoals bijvoorbeeld in het onderdeeel Mijn thuisbioscoop)

    Wanneer wordt dit weer hersteld?

    Maakt me niet uit wie van de heren modjes, maar wel graag antwoord SVP, dank u
    Have fun and enjoy your collection

  3. #878

    Standaard

    Geen idee, maar de tellers lopen volgens mij wel gewoon door (misschien alleen op bepaalde plekken dus niet).

  4. #879

    Standaard

    Tellers lopen inderdaad niet door, ik heb vandaag een eigen thread geopend in onderdeel Mijn Thuisbioscoop en die teller blijft op twee staan. Ik heb deze thread meerdere keren bezocht om de boel te controleren en er gebeurd niets, gaarne oplossen a.u.b.


  5. #880

    Standaard

    Helaas moet door minderjarige knakworsten zoals de hollander de vraag kenbaar zijn, willen we anonimiteit in het forum?

    Ik stel voor om het reageren op nieuwsberichten en artikelen lost te laten van het forum en forumleden hun eigen bijnaam maar wel met volledige naam in het profiel weer te geven

    ik krijg ook steeds het gevoel dat dit gewoon diezelfde puber is als 2/3 jaar geleden (als iemand weet welke ik bedoel)

  6. #881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Geen idee, maar de tellers lopen volgens mij wel gewoon door (misschien alleen op bepaalde plekken dus niet).
    De tellers lopen op meerdere plekken niet door, op mijn thuisbioscoop al enkele weken niet meer....

    Toch eens serieus naar gaan kijken, zeker als dit voor dit forum gemiste inkomsten betekent
    Have fun and enjoy your collection

  7. #882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik krijg ook steeds het gevoel dat dit gewoon diezelfde puber is als 2/3 jaar geleden (als iemand weet welke ik bedoel)
    Die knul met die nazi-obsessie? WO2-Freak o.i.d.?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #883

    Standaard

    Laat ik dat even uit de wereld helpen, het betreft hier zeker niet één en dezelfde persoon.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Laat ik dat even uit de wereld helpen, het betreft hier zeker niet één en dezelfde persoon.
    Dacht ik al niet. In z'n profiel op moviemeter staat een andere leeftijd dan die van WO2-freak destijds. Moviemeter is overigens niet het mysterieuze forum waar z'n alter ego het roerend met hem eens is over 'ons forum'.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Helaas moet door minderjarige knakworsten zoals de hollander de vraag kenbaar zijn, willen we anonimiteit in het forum?

    Ik stel voor om het reageren op nieuwsberichten en artikelen lost te laten van het forum en forumleden hun eigen bijnaam maar wel met volledige naam in het profiel weer te geven

    ik krijg ook steeds het gevoel dat dit gewoon diezelfde puber is als 2/3 jaar geleden (als iemand weet welke ik bedoel)
    Hoi

    Ik ben niet minder jarig ik ben bijna 40 jaar. Noem me maar oude zak.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dacht ik al niet. In z'n profiel op moviemeter staat een andere leeftijd dan die van WO2-freak destijds. Moviemeter is overigens niet het mysterieuze forum waar z'n alter ego het roerend met hem eens is over 'ons forum'.
    WO2-freak ? nee ben ik niet. Ik hou niet van oorlogfilms.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Dat bestaat niet. Ik heb meer de indruk dat die forums simpelweg niet bestaan.
    Jawel hoor. Zijn forums die niet voor iedereen toegankelijk zijn.

    Zijn wel enkele van dvd.nl forum die daarop zitten ja. Maar ik wil er niet verder meer over hebben dat wordt er weer een hoop opratelen. We hebben het daar ook niet meer over. Doormiddel van invite van een VIP member kan iemand er nog op komen anders niet.

    En hier moet het maar ook wat rustiger worden, en niet meer op verder gaan wat er gebeurd is, en weer mensen verwijten maken. Ik hou daar niet van.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zijn wel enkele van dvd.nl forum die daarop zitten ja. Maar ik wil er niet verder meer over hebben dat wordt er weer een hoop opratelen. We hebben het daar ook niet meer over. Doormiddel van invite van een VIP member kan iemand er nog op komen anders niet.
    En via een mod en admin natuurlijk.
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 23-04-2012 om 19:53

  11. #886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Jawel hoor. Zijn forums die niet voor iedereen toegankelijk zijn.
    Welke zijn dat dan? Noem er eens een. Misschien zijn er wel meer dvd.nl-ers actief (al dan niet onder dezelfde naam als hier). Die zullen het wellicht ook interessant vinden om de discussie daar te volgen. Of eraan bij te dragen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar ik wil er niet verder meer over hebben dat wordt er weer een hoop opratelen. We hebben het daar ook niet meer over.
    Het feit dat je nog steeds het forum/de fora niet noemt bevestigt voor praktisch iedereen (behalve jezelf?) dat die fora niet bestaan. En dat je het citaat uit je mouw hebt geschud om je ongepaste verwijten aan het adres van de moderatoren meer gezag te geven. Als het een echt citaat zou zijn, dan was het nog erger. Het is namelijk bijzonder onsportief om met modder te gooien op basis van een vermeend citaat van elders zonder degenen die je verwijten maakt de kans geeft dat citaat zelf te bekijken -laat staan dat je ze de kans geeft desgewenst op die andere plek zichzelf te verdedigen.
    Opmerkingen dat je het er niet meer over wilt hebben komen over als krampachtige pogingen om onder het noemen van je (waarschijnlijk niet-bestaande) bron uit te komen. Ik neem aan dat je inziet dat een variant van 'welles roepen' in een volgende post niemand overtuigt. Je opmerking dat je er niet van houdt mensen verwijten te maken komt ook nogal raar over gezien je posts in de gesloten thread, het topic dat je daarna hebt geopend om je daarover te beklagen en de daarop volgende discussie in deze thread. Je sleept de moderatoren door het slijk en je gaat nogal los op één individueel lid (Tyler). Dat je daarmee wegkomt zonder dat je zelfs maar voor een afkoelingsperiode op het strafbankje wordt gezet onderstreept nog maar eens hoe onbenullig je verwijten het adres van met name de moderatoren waren.

    Goed dat je in ieder geval zelf inziet dat we het hier maar bij moesten laten. Als je verder je niet wil verantwoorden voor de bronnen (of gewoon eerlijk wil toegeven dat je je misschien wat te zeer hebt laten meeslepen door je emoties), dan is het maar het beste dat je het inderdaad hierbij laat en op een normale manier deelneemt aan discussies. Volgens mij heb je dat vandaag en gisteren aardig gedaan.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #888

    Standaard

    Echt beleid hoort het mischien niet onder ,maar het volgende is mij zojuist gebeurd:
    Ik had van de week een berichtje gekregen van iemand met dat hij van mij lost seizoen 5 wilde hebben.
    Ik was echter vergeten dat ik m al een tijdje geleden geruild had met iemand en m wel uit mn verkooplijst heb gehaald.
    Nou had diegene mij al het bedrag overgemaakt, en heb ik dat direct naar hem terug overgemaakt met nog een extra 2,50 als excuses.

    Nou weet ik niet of dat de beste oplossing is , want ik vind het op zich wel lullig , maar ik had m ook al een tijd niet meer in mn ruiltopic staan.

    Wat vinden jullie?

  14. #889

    Standaard

    Die 2,50 had niet eens gehoeven chev. Je hebt het netjes opgelost door gewoon te retourneren. Foutje maken is menselijk

  15. #890

    Standaard

    De vraag is hoe hij aan je bankrekeningnummer komt. Had hij dat nog van een andere deal of heb jij 'm dat gegeven met in gedachten dat je de box nog in bezit had?
    Volgens mij is de 2,50 niet nodig geweest, maar het is wel een aardige geste van je.

    En nee, dit is eigenlijk niet het topic voor dit soort vragen, maar je hebt nu wel de aandacht
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #891

    Standaard

    Ja klopt, maar ik vond het anders wel lullig en moet ik maar beter opletten of ik m nog wel daadwerkelijk heb.

    Heb m ook gevraagd hoe hij eigenlijk aan die titel kwam omdat ik m al meer als een maand niet meer in mn ruil topic heb staan.

    Maar ja weer een lesje geleerd

  17. #892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De vraag is hoe hij aan je bankrekeningnummer komt. Had hij dat nog van een andere deal of heb jij 'm dat gegeven met in gedachten dat je de box nog in bezit had?
    Volgens mij is de 2,50 niet nodig geweest, maar het is wel een aardige geste van je.

    En nee, dit is eigenlijk niet het topic voor dit soort vragen, maar je hebt nu wel de aandacht

    Ja ik had de deal gemaakt met de gedachte de box nog wel te hebben.
    Maar had m wel al meer als een maand geleden uit mn ruiltopic gehaald.

  18. #893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Het feit dat je nog steeds het forum/de fora niet noemt bevestigt voor praktisch iedereen (behalve jezelf?) dat die fora niet bestaan. En dat je het citaat uit je mouw hebt geschud om je ongepaste verwijten aan het adres van de moderatoren meer gezag te geven. Als het een echt citaat zou zijn, dan was het nog erger. Het is namelijk bijzonder onsportief om met modder te gooien op basis van een vermeend citaat van elders zonder degenen die je verwijten maakt de kans geeft dat citaat zelf te bekijken -laat staan dat je ze de kans geeft desgewenst op die andere plek zichzelf te verdedigen.
    Opmerkingen dat je het er niet meer over wilt hebben komen over als krampachtige pogingen om onder het noemen van je (waarschijnlijk niet-bestaande) bron uit te komen. Ik neem aan dat je inziet dat een variant van 'welles roepen' in een volgende post niemand overtuigt. Je opmerking dat je er niet van houdt mensen verwijten te maken komt ook nogal raar over gezien je posts in de gesloten thread, het topic dat je daarna hebt geopend om je daarover te beklagen en de daarop volgende discussie in deze thread. Je sleept de moderatoren door het slijk en je gaat nogal los op één individueel lid (Tyler). Dat je daarmee wegkomt zonder dat je zelfs maar voor een afkoelingsperiode op het strafbankje wordt gezet onderstreept nog maar eens hoe onbenullig je verwijten het adres van met name de moderatoren waren.

    Goed dat je in ieder geval zelf inziet dat we het hier maar bij moesten laten. Als je verder je niet wil verantwoorden voor de bronnen (of gewoon eerlijk wil toegeven dat je je misschien wat te zeer hebt laten meeslepen door je emoties), dan is het maar het beste dat je het inderdaad hierbij laat en op een normale manier deelneemt aan discussies. Volgens mij heb je dat vandaag en gisteren aardig gedaan.
    Ik ga er niet om liegen, deze forums bestaan neem dat maar van mij aan. Waarom zou ik er om liegen, ik had ook forums op kunnen noemen, waarvan het niet waar was. Ik ken zoveel forums waar niet iedereen zomaar zich aan kan melden.

  19. #894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Het feit dat je nog steeds het forum/de fora niet noemt bevestigt voor praktisch iedereen (behalve jezelf?) dat die fora niet bestaan. En dat je het citaat uit je mouw hebt geschud om je ongepaste verwijten aan het adres van de moderatoren meer gezag te geven. Als het een echt citaat zou zijn, dan was het nog erger. Het is namelijk bijzonder onsportief om met modder te gooien op basis van een vermeend citaat van elders zonder degenen die je verwijten maakt de kans geeft dat citaat zelf te bekijken -laat staan dat je ze de kans geeft desgewenst op die andere plek zichzelf te verdedigen.
    Opmerkingen dat je het er niet meer over wilt hebben komen over als krampachtige pogingen om onder het noemen van je (waarschijnlijk niet-bestaande) bron uit te komen. Ik neem aan dat je inziet dat een variant van 'welles roepen' in een volgende post niemand overtuigt. Je opmerking dat je er niet van houdt mensen verwijten te maken komt ook nogal raar over gezien je posts in de gesloten thread, het topic dat je daarna hebt geopend om je daarover te beklagen en de daarop volgende discussie in deze thread. Je sleept de moderatoren door het slijk en je gaat nogal los op één individueel lid (Tyler). Dat je daarmee wegkomt zonder dat je zelfs maar voor een afkoelingsperiode op het strafbankje wordt gezet onderstreept nog maar eens hoe onbenullig je verwijten het adres van met name de moderatoren waren.

    Goed dat je in ieder geval zelf inziet dat we het hier maar bij moesten laten. Als je verder je niet wil verantwoorden voor de bronnen (of gewoon eerlijk wil toegeven dat je je misschien wat te zeer hebt laten meeslepen door je emoties), dan is het maar het beste dat je het inderdaad hierbij laat en op een normale manier deelneemt aan discussies. Volgens mij heb je dat vandaag en gisteren aardig gedaan.
    Nogmaals hou er AUB over op, jij blijft ook steeds maar doorgaan, en dat bedoel ik. Zo komt er nooit een einde aan dat gesteggel. Ik wil van dat gesteggel afzijn. Het heeft geen zin om hiermee door te blijven gaan.

  20. #895

    Standaard

    Waarom blijf je dan wel iedere keer zelf de discussie aanzwengelen?

  21. #896
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet reageren is een kunst en is niet zo makkelijk. Immers ik doe het nu zelf ook weer zonder iets zinnigs toe te voegen. Echter is het wel de enigste remedie. Tot 10 tellen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik ken zoveel forums waar niet iedereen zomaar zich aan kan melden.
    zou ik het je sterker vertellen... er bestaan geen onbekende forums

    of heb je het over quasi topics in een achterhaalde Nederlandse bittorrentsite die maar telkens weer komt oprakelen, want dan neem ik je echt niet meer serieus

    je leeft in een waan, waarom je dit doet is te verklaren

    iedereen heeft wel een moment gehad om toch even groot proberen over te komen, maar ojee.... ze vragen door, wat moet ik nu? ahh ik gooi er nog iets tegenaan! maar wacht eens, waarom geloven ze mij niet?

    omdat je zo doorzichtig MOD EDIT: laten we het wel netjes houden a.u.b.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 24-04-2012 om 19:45

  23. #898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    omdat je zo doorzichtig MOD EDIT: zie boven
    Ik onthou me van commentaar even, maar weet niet of het nu wel verstandig is deze bewoording te doen.

    Dingen kunnen toch ook gezegd worden zonder te gaan schelden?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 24-04-2012 om 19:45

  24. #899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik ga er niet om liegen, deze forums bestaan neem dat maar van mij aan. Waarom zou ik er om liegen, ik had ook forums op kunnen noemen, waarvan het niet waar was. Ik ken zoveel forums waar niet iedereen zomaar zich aan kan melden.
    Ehm, het woordje "ook" is hier niet van toepassing. Je hebt namelijk helemaal nog geen ander forum genoemd, dus dan kun je niet 'ook iets anders opnoemen'.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik onthou me van commentaar even, maar weet niet of het nu wel verstandig is deze bewoording te doen.

    Dingen kunnen toch ook gezegd worden zonder te gaan schelden?
    ik heb niet gescholden malloot (tja als je dit schelden vindt.... kleuter)

Pagina 36 van 57 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •