Pagina 82 van 172 EersteEerste ... 327278798081828384858692132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 4299 worden weergegeven.
  1. #2026

    Standaard

    Na (heel) lange tijd nog eens dvd's gekocht:

    2,99 € (Boekenvoordeel)

    16,99 € (Saturn)
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  2. #2027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Net als het systematisch recensies van dvdbeaver posten....maar da's weer een andere discussie....
    hoezo vindt je dat zinloos? er zijn mensen die niet iedere dag op dvdbeaver/blu-ray.com kijken of er nog nieuwe recensies zijn.
    we kunnen elkaar toch op de hoogte houden? zo zinloos lijkt me dat echt niet...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #2028

    Standaard

    Ik sluit me ook totaal aan bij eerdere sprekers dat het nogal zinloos is om zowel de aankoop als het moment van ontvangst hier te melden. Inderdaad gewoon in het topic van de betreffende internetshop aangeven indien er iets opmerkelijk is aan de levering (binnen drie uur of pas na twee maand).

  4. #2029

    Standaard

    Een oude discussie inderdaad. Ik hoop dat het handjevol mensen dat dit wel doet nu in ziet dat het nog altijd vrij weinig toevoegt. Wellicht een optie om het gewoon te melden als ze binnen zijn en er dan direct bij zetten wanneer je ze besteld hebt? Dan blijft de informatievoorziening die men graag naar anderen wil hanteren ook behouden en is iedereen tevreden

  5. #2030

    Standaard

    Het dubbel vermelden vind ik eigenlijk ook onzin ja. Maar het moment van binnenkomen is misschien niet altijd de juiste keuze. Het moment van bestellen lijkt me beter, aangezien je dan gelijk de prijs en de winkel erbij kunt zetten. Op die manier kunnen ook andere mensen nog profiteren van de eventuele aanbieding. Dit kan uiteraard ook worden vermeld in de pricewatch, maar dat gebeurd lang niet altijd.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  6. #2031

    Standaard

    Ideaal moment om dat dus wel te gaan doen

  7. #2032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ideaal moment om dat dus wel te gaan doen
    Er zullen maar weinig leden die gaat dat gaan doen Jordy, puur omdat ze vaak prijs en webwinkel al in het aankoop topic hebben gepost. ik kijk vaak juist voor de prijzen in het aankoop topic en niet meer in de pricewatch, die informatie is vaak veel actueler.

    ik ben het volledige eens met Bas eens, het heeft geen nut meer op te posten op de moment dat het product binnen is.

  8. #2033

    Standaard

    Naja goed, het gaat uiteindelijk om een handvol mensen. We kunnen er weer een ellenlange discussie aan gaan wijden, maar feit blijft dat iedereen in principe zelf moet weten wat hij/zij post (mits het gewoon binnen de reguliere regels valt). Datgene wat in de OP staat is een suggestie en ook nu weer blijkt uit de reacties dat sommigen zich (nog altijd) storen aan het dubbel vermelden van een aanschaf. Uiteindelijk mogen diegene die dubbel vermelden beslissen of ze iets met deze (mijns inziens terechte) opmerkingen doen. Zullen we weer ontopic gaan?

  9. #2034

    Standaard

    Heerlijke verduidelijking weer....

  10. #2035
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    On-topic maar weer

    Vandaag ontvangen van Wild East zelve

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #2036

  12. #2037

  13. #2038

  14. #2039

  15. #2040

    Standaard

    Movieminutes:

    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #2041
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Vandaag gekocht:


    Bonnie and Clyde (1967, Arthur Penn) 2dvd


    The Arrival (1996, David Twohy)


    Catweazle (The Complete Series, 6dvd)
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  17. #2042

    Standaard

    Bij Mediamarkt Hengelo voor 24 euro:







    Laatst aangepast door Bas Reuver : 16-09-2011 om 15:04
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #2043

  19. #2044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Hoe kan dat, zo goedkoop?
    Waren allemaal opruimings dvd's. Allerlei films voor 1 en 2 euro
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  20. #2045

    Standaard

    Koop je het dan omdat het goedkoop is? Want er zijn hier ook 6 voor 10 acties e.d. maar dat is meestal prut enz.

  21. #2046

  22. #2047

    Standaard

    wiseguy seizoen 1 1e deel 7,99 en 2e deel van seizoen 1 4,99 bij blokker.

  23. #2048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Koop je het dan omdat het goedkoop is? Want er zijn hier ook 6 voor 10 acties e.d. maar dat is meestal prut enz.
    Dat soort acties zijn vaak niet echt wat nee. Maar hier liggen vaak hele fatsoenlijke titels tussen. Heb er nu ook een paar waarvan ik verwacht dat het niet echt wat is. Maar goed, voor 1 euro wil ik dat dan wel ff proberen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #2049

    Standaard

    Frs:

    17,99 €

    8,33 € (3 voor 25 €)

    8,33 € (3 voor 25 €)

    8,33 € (3 voor 25 €)

    Boekenvoordeel:

    0,99 € (normale uitgave ipv cinema deluxe uitgave)

    1,99 €

    Saturn:

    4,90 €

    2,90 €
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  25. #2050

    Standaard

    besteld bij Amazon:



    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 82 van 172 EersteEerste ... 327278798081828384858692132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •