Pagina 140 van 172 EersteEerste ... 4090130136137138139140141142143144150 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.476 tot 3.500 van 4299 worden weergegeven.
  1. #3476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nooit gezien?
    Nee is van voor mijn tijd. Heb ook al gelezen dat ik terwijl ik me door deze serie heen werk ook Millennium kan bekijken… wanneer ik dat ga doen weet niet.

    Schijnt wel goed te zijn, zeker als je van sfeervolle sci-fi houdt. Of ben ik fout?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 19-08-2014 om 11:51

  2. #3477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nee is van voor mijn tijd. Heb ook al gelezen dat ik terwijl ik me door deze serie heen werk ook Millennium kan bekijken… wanneer ik dat ga doen weet niet.

    Schijnt wel goed te zijn, zeker als je van sfeervolle sci-fi houdt. Of ben ik fout?
    De reeks was een trendsetter waar achteraf veel andere soortgelijke reeksen de mosterd bij gehaald hebben. De afleveringen zijn grosso modo in twee categorieën in te delen: losse afleveringen en mythology-episodes, waarin de één of andere bijzonder ingewikkelde complottheorie aan bod komt met aliens, overheidscomplotten, buitenaardse virussen, supersoldaten... ik vind de mythology persoonlijk iets minder sterk omdat je er op de duur geen touw meer aan kan vastknopen. Er wordt zeer vlot geëxperimenteerd met cinematografische foefjes, zoals alles in één shot schieten zoals in Hitchcocks Rope (in de aflevering Triangle). Wil je met een paar goeie losse afleveringen beginnen dan kan ik uit seizoen 1 Eve - toevallig de eerste aflevering die ik ooit zag - en mijn all-time favourite, uit seizoen 6 Drive aanraden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De reeks was een trendsetter waar achteraf veel andere soortgelijke reeksen de mosterd bij gehaald hebben. De afleveringen zijn grosso modo in twee categorieën in te delen: losse afleveringen en mythology-episodes, waarin de één of andere bijzonder ingewikkelde complottheorie aan bod komt met aliens, overheidscomplotten, buitenaardse virussen, supersoldaten... ik vind de mythology persoonlijk iets minder sterk omdat je er op de duur geen touw meer aan kan vastknopen. Er wordt zeer vlot geëxperimenteerd met cinematografische foefjes, zoals alles in één shot schieten zoals in Hitchcocks Rope (in de aflevering Triangle). Wil je met een paar goeie losse afleveringen beginnen dan kan ik uit seizoen 1 Eve - toevallig de eerste aflevering die ik ooit zag - en mijn all-time favourite, uit seizoen 6 Drive aanraden.
    Ik zal alles gewoon per aflevering kijken of is er niks van rode draad te bespeuren ? Is Millennium aan te raden ?

  4. #3479

    Standaard

    Millennium is zeer zeker aan te raden!! Vond ik persoonlijk beter dan X-Files omdat die serie wat donkerder van toon is. Jammer dat er maar drie seizoenen van zijn gemaakt.

  5. #3480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is Millennium aan te raden ?
    Zeker wel, lijkt qua stijlelementen erg op The X-Files, maar is een stuk familieonvriendelijker (en The X-Files was dat ook al niet bepaald).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #3481

    Standaard

    Voor € 14.99
    Amazon.de

    BD (1243) What i Watch

  7. #3482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zeker wel, lijkt qua stijlelementen erg op The X-Files, maar is een stuk familieonvriendelijker (en The X-Files was dat ook al niet bepaald).
    Nog een laatste vraag en dan terug On Topic! :P

    Als ik Millennium ook wil kijken moet ik dit in de volgende volgorde doen ?

    X-Files 1
    X-Files 2
    X-Files 3
    X-Files 4/Millennium 1
    X-Files 5/Millennium 2
    X-Files Movie (AKA "Fight the Future")
    X-Files 6/Millennium 3
    X-Files 7
    X-Files 8
    The Lone Gunmen
    X-Files 9
    X-Files: I Want to Believe

  8. #3483

    Standaard

    Je kunt ook gewoon de 'Millennium' episode van X-Files seizoen 7 overslaan, aangezien het spoilers bevat wat betreft het einde van Millennium.

    Millennium is de shit. Heeft een hoop series geinspireerd zoals Criminal Minds en Profiler.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 20-08-2014 om 00:11

  9. #3484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je kunt ook gewoon de 'Millennium' episode van X-Files seizoen 7 overslaan, aangezien het spoilers bevat wat betreft het einde van Millennium.

    Millennium is de shit. Heeft een hoop series geinspireerd zoals Criminal Minds en Profiler.
    Heb gisteren de pilot bekeken van X-files en in een zotte bui ook die Millennium box besteld bij bol. Vond het geweldig sfeervol en spannend.

  10. #3485

    Standaard

    Nieuw op dvd

    Suzanne € 13,99 (bol)
    Violette € 15,99 (bol)
    Deranged € 10,99 (bol)
    Love Eternal € 15,99 (bol)
    8 Ball € 10,99 (bol)
    Isle Of Dogs € 11,99 (bol)
    Blackout € 10,99 (bol)
    The Doctor Blake Mysteries Serie 1 € 20,99 (bol)
    Elite Squad Seizoen 1 € 13,99 (bol)
    Goede Tijden Slechte Tijden Seizoen 12 € 39,99 (bol)

  11. #3486

    Standaard

    Eerste 4 bij de Budget Store, de 5e via gebruiker TonyT.


  12. #3487

    Standaard

    EINDELIJK een mooie prijs voor deze:

    51b6u5nTorL.jpg

    €24,99 bij amazon.fr voor beide seizoenen


  13. #3488

    Standaard

    Mooie aankopen weer! Ben erg benieuwd naar je volledige collectie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdtje/blu-raytje Bekijk bericht
    Nieuw op dvd

    Suzanne € 13,99 (bol)
    Violette € 15,99 (bol)
    Deranged € 10,99 (bol)
    Love Eternal € 15,99 (bol)
    8 Ball € 10,99 (bol)
    Isle Of Dogs € 11,99 (bol)
    Blackout € 10,99 (bol)
    The Doctor Blake Mysteries Serie 1 € 20,99 (bol)
    Elite Squad Seizoen 1 € 13,99 (bol)
    Goede Tijden Slechte Tijden Seizoen 12 € 39,99 (bol)
    It's my round killing thing.

  14. #3489

    Standaard

    1000004013210677.jpg
    Voor 10 euro bij Bol.com, de cd én dvd van dit weergaloze optreden! DVD al meteen 2x gezien.

  15. #3490

    Standaard

    Ter aanvulling op mijn Robbin Williams collectie, besteld bij Amazon UK :




    ''Popeye'' 5,22 £
    ''Toys'' 4,85 £
    ''The Night Listener'' 5,41 £
    ''Father's Day'' 6,99 £

  16. #3491

    Standaard



    "Psychoville series 1+2" € 12,15
    "Spawn (Director's Cut)" € 2,-

  17. #3492

  18. #3493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Voor € 14.99
    Amazon.de

    Kijk, dat zijn de prijsjes! Ook gewoon die exacte box of helaas met Duitse opdruk, Duitse menu's, Duitse audio die standaard ingesteld staat en... Alles Duits?

  19. #3494

    Standaard



    bol.com

    The Corner €14.99
    Oz - Seizoen 4 €16.99

  20. #3495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Kijk, dat zijn de prijsjes! Ook gewoon die exacte box of helaas met Duitse opdruk, Duitse menu's, Duitse audio die standaard ingesteld staat en... Alles Duits?
    Neen, ze verkochten de UK uitgave. Dus alles in het engels met alles met nederlandse ondertiteling.
    BD (1243) What i Watch

  21. #3496

  22. #3497

    Standaard

    Amazon UK:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #3498

    Standaard

    Cool! Ik ben ook bezig met die set. Docu gezien, nu aan de lijst met 39 titels bezig......daar alleen ben je al 400 minuten zoet mee.

  24. #3499

    Standaard

    Het tweede deel van deze set was me ook al goed bevallen...docu was aardig, maar vooral de trailers met intro vind ik erg vermakelijk. Nu dus het eerste deel nog. Ik verwacht meer van hetzelfde, maar daar is in dit geval niks mis mee. Een leuk stukje filmgeschiedenis deze set en het brengt je weer terug naar vroeger jaren, het videotijdperk. Erg leuk!
    Laatst aangepast door BigLebowski : 30-08-2014 om 13:08
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #3500

    Standaard

    Nieuw op dvd

    Mental € 12,99 (bol)
    Jeuk Seizoen 1 € 11,99 (bol)
    Nashville Seizoen 2 € 30,49 (zavvi) (import)

    en in pre-order

    Angels Sing € 17,99 (bol)
    Welcome To New York € 14,99 (bol)
    Mom'S Night Out € 15,99 (bol)
    Single Shot € 15,99 (bol)
    We Are What We Are € 14,99 (bol)
    Fractured € 10,99 (bol)
    The 100 € 40,99 (bol) (import)
    Bird Of The Air € 10,99 (bol)
    In A World € 15,99 (bol)
    From Dusk Till Dawn: The Series Seizoen 1 € 29,99 (bol)
    Jarhead 2 - Field Of Fire € 14,99 (bol)
    Purge - Anarchy € 17,99 (bol)
    Best Offer € 9,99 (bol)
    August - Osage County € 13,99 (bol)

Pagina 140 van 172 EersteEerste ... 4090130136137138139140141142143144150 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •