Pagina 147 van 172 EersteEerste ... 4797137143144145146147148149150151157 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.651 tot 3.675 van 4293 worden weergegeven.
  1. #3651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    In Polen zelf zijn wel een aantal titels van dezelfde uitgever in BD met UK subs te koop, volgens mij zo rond de 10 euro per stuk, mits de Zlotty niet sterker is dan de Euro want ik heb daar al een paar maanden niet meer naar gekeken. Moet die zelf ook nog een keer bestellen.
    Welke webshop?

  2. #3652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Welke webshop?
    Dit was een paar maanden geleden de goedkoopste met internationale levering, het betreft vooral die digibooks http://bluedvd.pl/category/en/blu-ra...-polish-movies
    Er is op blu-ray.com ook wel wat over te vinden in het Poolse filmdraadje.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3653

  4. #3654

    Standaard

    En jawel dames en heren, er worden nog dvd's gekocht...





    En toen was Werner 57 euro lichter...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #3655
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Weet je, daar is geld voor bedoeld en het werkt beter dan twee schapen en een koe (zoals het vroeguh ging... )
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #3656

    Standaard

    Deze stond al een tijdje op mijn wanted list, besteld via Bol.



    9,99 Euro

  7. #3657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En jawel dames en heren, er worden nog dvd's gekocht...



    Ik ga het nu toch gewoon vragen. Het valt me op dat je best vaak kinderfilms koopt.

    Kijk je die zelf of zijn die misschien bestemd voor je kinderen (mocht je die hebben)? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je als volwassen vent plezier haalt uit de Smurfen.
    Die serie is toch echt bedoeld voor de allerkleinsten.

    Of zit je 's avonds op de bank met een biertje de Smurfen te kijken??

  8. #3658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ga het nu toch gewoon vragen. Het valt me op dat je best vaak kinderfilms koopt.

    Kijk je die zelf of zijn die misschien bestemd voor je kinderen (mocht je die hebben)?
    Ik heb geen kinderen.

    Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je als volwassen vent plezier haalt uit de Smurfen.
    Ik vind dit een redelijk denigrerende opmerking en snap niet goed wat dat in dit topic terzake doet. Ik ga hier dan ook niet verder op in.
    Laatst aangepast door Werner : 27-03-2015 om 18:43
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #3659

    Standaard

    Kom op man, beetje relativeren. Maar een titel als "Smurfins vriendinnetje" wekt bij mij enigszins verbazing op.... Je lijkt me niet echt tot de doelgroep behoren, vandaar.....

  10. #3660

  11. #3661

    Standaard

    Mooie aankopen! Vampyr is een fantastische uitgave! Ik heb die film al vele malen gezien en verveeld me nooit. Leuke audiocommentaren staan er ook op. Faust is ook te gek trouwens. Waarom heb je die niet op Blu Ray gekocht trouwens?

  12. #3662

    Standaard

    Thanks. Zit er dan een groot verschil tussen de DVD en BR van Faust?

  13. #3663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Thanks. Zit er dan een groot verschil tussen de DVD en BR van Faust?
    iIk heb zelf ook de dvd maar ik vind de silents op bd van MoC altijd erg sterk.

  14. #3664

    Standaard

    - Wreck It Ralph
    - Videodrome
    - 1408
    - Memento
    - Gnomeo & Juliet
    - The Statement
    - Earth + Oceans Duopack
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #3665

  16. #3666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ga het nu toch gewoon vragen. Het valt me op dat je best vaak kinderfilms koopt.

    Kijk je die zelf of zijn die misschien bestemd voor je kinderen (mocht je die hebben)? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je als volwassen vent plezier haalt uit de Smurfen.
    Die serie is toch echt bedoeld voor de allerkleinsten.

    Of zit je 's avonds op de bank met een biertje de Smurfen te kijken??
    Er zijn nu denk ik een paar honderd 'Bronies' die je gaarne de nek om willen draaien. ;p Laat mensen lekker in hun waarde en lekker kijken en kopen wat ze willen kijken en kopen. ^^

    In other news, weet niet of ik het al gemeld heb; ik heb voor de eerste keer ooit een boxset aangeschaft uit Amerika (Amerika!):



    Ik had een superdeal en betaalde 2 dollar voor de boxset. Leerde dus meteen hardhandig kennismaken met de verzendkosten; 18 euro. Hij is fijn.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 04-04-2015 om 03:57

  17. #3667

    Standaard

    Vandaag gekocht in MM Wilrijk:

    - Banshee - Seizoen 2

  18. #3668

    Standaard

    Gratis gekregen i.v.m. de 2+1-actie bij MM:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #3669

  20. #3670
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    50 cent voor een ontbrekende plaatje dat is wel véél geld zeg
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #3671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht


    0,50 € stuk via via

    het waren volgende titels : Prince of Persia: The Sands of Time / A Few Good Men / Layer Cake / Seabiscuit
    DVD & Blu-Ray collectie

  22. #3672

  23. #3673

  24. #3674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Haha, wie koopt er nu nog dvd's!
    Ik koop ondertussen al meer dan 7 jaar blu-ray's, had gehoopt dat we tegen nu van die dvd zouden verlost zijn. Helaas.

  25. #3675

    Standaard

    Tja, sommige titels zijn gewoon nog niet op Bluray, dus vandaar dat ik recent ook weer 3 dvd's heb gekocht: True Lies R2 JP dts, The Haunting R1 dts-es en Heat R2 JP dts (ok, de laatste is voor mn verzameling Heat-uitgaves )

Pagina 147 van 172 EersteEerste ... 4797137143144145146147148149150151157 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •