Pagina 77 van 172 EersteEerste ... 276773747576777879808187127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.901 tot 1.925 van 4299 worden weergegeven.
  1. #1901

    Standaard

    Vandaag opgehaald op `t postkantoor:



    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #1902
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    2de hands bij amazon.de



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #1903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht





    Miami Vice - Seizoen 1 t/m 5 (39,99 MM Eindhoven)
    Zelf heb ik gisteren bij MM Maastricht seizoen 2 t/m 5 gekocht (ook voor € 7,99 per seizoen). Ik neem aan dat jij net als ik de 'repackaged' versies hebt gekocht (in zo'n extra dikke keepcase voor 6 discs, zoals seizoen 4 van Airwolf al in de eerste uitgave verpakt was).

    Hoe zag seizoen 1 van Miami Vice er bij jou uit? Hier in Maastricht hadden ze enkel van het eerste seizoen nog de oude verpakking liggen (doorzichtige plastic sleeve met daarin een kartonnen 'boek-vorm' met daarin 8 trays voor de discs, waar je doorheen kunt 'bladeren'), alle andere seizoenen waren al de 'repackaged' versies. Dit is ook de reden waarom ik seizoen 1 nog niet gekocht heb. Hadden ze in Eindhoven wel al de 'repackaged' versie van seizoen 1, of ook nog de oude versie?

    Ik wil graag alle seizoenen in de nieuwe verpakking hebben. Ik zag bij de MM dat seizoen 1 van Knight Rider (dat net als seizoen 1 van Miami Vice acht DVD's bevat) wél al beschikbaar is in de nieuwe verpakking (dikke keepcase), dus dat betekent dat er ook 8 discs in zo'n verpakking passen. Zijn de winkels (en misschien de distributeur ook nog wel) misschien eerst de oude voorraad van seizoen 1 aan het opmaken?

    Oh ja, ook nog gekocht bij MM: Black Swan (€ 14,99).
    "Bond. James Bond."

  4. #1904

  5. #1905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Zelf heb ik gisteren bij MM Maastricht seizoen 2 t/m 5 gekocht (ook voor € 7,99 per seizoen). Ik neem aan dat jij net als ik de 'repackaged' versies hebt gekocht (in zo'n extra dikke keepcase voor 6 discs, zoals seizoen 4 van Airwolf al in de eerste uitgave verpakt was).

    Hoe zag seizoen 1 van Miami Vice er bij jou uit? Hier in Maastricht hadden ze enkel van het eerste seizoen nog de oude verpakking liggen (doorzichtige plastic sleeve met daarin een kartonnen 'boek-vorm' met daarin 8 trays voor de discs, waar je doorheen kunt 'bladeren'), alle andere seizoenen waren al de 'repackaged' versies. Dit is ook de reden waarom ik seizoen 1 nog niet gekocht heb. Hadden ze in Eindhoven wel al de 'repackaged' versie van seizoen 1, of ook nog de oude versie?

    Ik wil graag alle seizoenen in de nieuwe verpakking hebben. Ik zag bij de MM dat seizoen 1 van Knight Rider (dat net als seizoen 1 van Miami Vice acht DVD's bevat) wél al beschikbaar is in de nieuwe verpakking (dikke keepcase), dus dat betekent dat er ook 8 discs in zo'n verpakking passen. Zijn de winkels (en misschien de distributeur ook nog wel) misschien eerst de oude voorraad van seizoen 1 aan het opmaken?

    Oh ja, ook nog gekocht bij MM: Black Swan (€ 14,99).
    Bij mij waren er 4 van de vijf in die dikke kunstof dvdboxen, zoals die van bv de oppassen dvds.

    Seizoen 1 was idd zo'n boekvorm met van die plastic treetjes, geen gezicht met de andere 4, maar goed, heb ze toch maar gekocht.

    Wat ik wel raar vind uberhaupt is dat ze geadverteerd worden als een box, terwijl het samengevoegde losse seizoenen zijn.

    Maar die box schijnt volgens MM niet meer geleverd te kunnen worden.

    Wat ik ook vreselijk vind is die plastic hoes om seizoen 1 heen.

    Weet niet hoe die open moest, maar dat boek eruitschuiven lukte niet, zowel naar boven niet als naar onder niet.

    En hoe dat dan eruit te krijgen geen idee, het lukte me in ieder geval niet.

    Heb op de hoes gedrukt, misschien dat dan de box los kwam, maar ook dat lukte niet.

    De box bleef maar zitten en kreeg hem er dus niet uit.

    Tot ik mn geduld verloor, en gewoon die plastic kaft kapot trok, om uiteindelijk die box eruit te krijgen, zodat ik hem kon gaan bekijken.

    Dus heb nu alleen dat boek, en die plastic harde wikkel/kaft eromheen ligt in de prullebak in stukken.

    Wie zoiets verzint om te maken, waardoor je de box er op geen enkele manier uit krijgt????

  6. #1906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Waar heb je deze twee vandaan?

  7. #1907

    Standaard

    Ik heb hier in Kroatië een dvd op de kop weten te tikken van de film Asterix Conquers America, (een Kroatische versie dus), die, in tegenstelling tot alle andere versies die ik van de film ken, een Engels geluidsspoor en een Engels ondertitelingsspoor combineert. Als de informatie op de hoes juist is natuurlijk, ik kan het pas testen als ik weer thuis ben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #1908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik ook vreselijk vind is die plastic hoes om seizoen 1 heen.

    Weet niet hoe die open moest, maar dat boek eruitschuiven lukte niet, zowel naar boven niet als naar onder niet.

    En hoe dat dan eruit te krijgen geen idee, het lukte me in ieder geval niet.

    Heb op de hoes gedrukt, misschien dat dan de box los kwam, maar ook dat lukte niet.

    De box bleef maar zitten en kreeg hem er dus niet uit.

    Tot ik mn geduld verloor, en gewoon die plastic kaft kapot trok, om uiteindelijk die box eruit te krijgen, zodat ik hem kon gaan bekijken.

    Dus heb nu alleen dat boek, en die plastic harde wikkel/kaft eromheen ligt in de prullebak in stukken.
    Bij jou waren ze dus hetzelfde als hier in Maastricht. Ik heb al een mail naar Universal gestuurd met de vraag of seizoen 1 binnenkort ook in die nieuwe verpakking geleverd gaat worden (zou wel moeten kunnen, aangezien seizoen 1 van Knight Rider ook acht discs heeft en nu ook in zo'n dikke keepcase zit).

    Die box met alle seizoenen erin is mooier (allemaal slimline keepcases met twee discs per keepcase, allemaal samen in een mooie kartonnen doos), die hadden ze laatst nog hier in Maastricht voor € 39,99. Heb 'm toen helaas niet gekocht, twee weken later was 'ie weer € 59,99. En gisteren was ik er dus weer, toen hadden ze de box niet meer staan, maar enkel nog de 'repackaged' versies van de losse seizoenen. Dan die maar gekocht (behalve seizoen 1 dus).

    Seizoen 1 heb ik laatst geleend van een vriend van me, die hem al jaren heeft (in diezelfde verpakking die jij nu hebt) en daar kon je 'm wel gewoon uit die plastic hoes schuiven. Misschien dat ze hem nu te strak er omheen gelijmd hebben, of geknoeid hebben met de lijm waardoor de plastic hoes aan de trays vastgeplakt zat?
    "Bond. James Bond."

  9. #1909

    Standaard

    Leuke opruimingsaanbieding bij FRS A'dam:








    (2-disc SE)

    samen voor 12,50
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #1910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Bij jou waren ze dus hetzelfde als hier in Maastricht. Ik heb al een mail naar Universal gestuurd met de vraag of seizoen 1 binnenkort ook in die nieuwe verpakking geleverd gaat worden (zou wel moeten kunnen, aangezien seizoen 1 van Knight Rider ook acht discs heeft en nu ook in zo'n dikke keepcase zit).

    Die box met alle seizoenen erin is mooier (allemaal slimline keepcases met twee discs per keepcase, allemaal samen in een mooie kartonnen doos), die hadden ze laatst nog hier in Maastricht voor € 39,99. Heb 'm toen helaas niet gekocht, twee weken later was 'ie weer € 59,99. En gisteren was ik er dus weer, toen hadden ze de box niet meer staan, maar enkel nog de 'repackaged' versies van de losse seizoenen. Dan die maar gekocht (behalve seizoen 1 dus).

    Seizoen 1 heb ik laatst geleend van een vriend van me, die hem al jaren heeft (in diezelfde verpakking die jij nu hebt) en daar kon je 'm wel gewoon uit die plastic hoes schuiven. Misschien dat ze hem nu te strak er omheen gelijmd hebben, of geknoeid hebben met de lijm waardoor de plastic hoes aan de trays vastgeplakt zat?
    Wat ik ook probeerde, kreeg hem op geen enkele manier eruit, zat echt megavast.

    Wat het was weet ik niet, maar nu heb ik dus alleen de box zonder die plastic hoes, en die box met treetjes is niet beschadigd gelukkig.

    Dus wat het was weet ik niet, maar is wel zonde natuurlijk dat de plastic hoes nu in gruzelementen ligt.

    Alleen blijf het gewoon jammer vinden dat ze adverteren met iets wat niet geleverd kan worden .

    Aan de andere kant gezien : heb rondgekeken online en dan is de serie wel te vinden in box, maar wel voor een veel duurdere prijs.

  11. #1911

    Standaard


    7,43 Pond Amazon.co.uk

    6,94 Pond Amazon.co.uk

    Bovenstaande 2 titels kwamen omgerekend uit op 19,74 Euro.

  12. #1912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Alleen blijf het gewoon jammer vinden dat ze adverteren met iets wat niet geleverd kan worden .

    Aan de andere kant gezien : heb rondgekeken online en dan is de serie wel te vinden in box, maar wel voor een veel duurdere prijs.
    MM Maastricht heeft volgens mij niet geadverteerd voor die box. Had MM Eindhoven die megabox in 't advertentieblaadje staan of zo?

    DVD Outlet en Bol hebben die megabox inderdaad nog op hun site staan, maar voor € 60,- à € 80,- of zo. Dan maar liever iets minder mooie verpakkingen en véél minder betalen...

    Play.com heeft ook een mooie box met alle seizoenen erin. De prijs? € 112,49...
    "Bond. James Bond."

  13. #1913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    MM Maastricht heeft volgens mij niet geadverteerd voor die box. Had MM Eindhoven die megabox in 't advertentieblaadje staan of zo?...
    Met deze box hebben ze geadverteerd in de Entertainmentspecial :


  14. #1914

    Standaard

    Ja, dan is 't wel vreemd ja. Maar ja, ze dekken zich in die advertentieblaadjes altijd in tegen niet leverbare producten e.d., dus daar kun je toch niets aan doen helaas.
    "Bond. James Bond."

  15. #1915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb hier in Kroatië een dvd op de kop weten te tikken van de film Asterix Conquers America, (een Kroatische versie dus), die, in tegenstelling tot alle andere versies die ik van de film ken, een Engels geluidsspoor en een Engels ondertitelingsspoor combineert. Als de informatie op de hoes juist is natuurlijk, ik kan het pas testen als ik weer thuis ben.
    Werner, de versie die ik heb is er een uit Frankrijk (Astérix et les Indiens!) en die bevatte gewoon de Britse disc, mét Engels geluidsspoor en ondertiteling.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #1916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    2de hands bij amazon.de



    Die laatste
    'Mein name ist NOBODY'.

    Vertaal alles en anders gewoon niet.

  17. #1917

    Standaard

    Vandaag deze gekocht:




  18. #1918

    Standaard

    Besteld bij Amazon.co.uk:

    -The Office - An American Workplace - seizoen 1 (R2UK) [GBP 4,95]
    -The Office - An American Workplace - seizoen 2 (R2UK) [GBP 8,91]
    -The Office - An American Workplace - seizoen 3 (R2UK) [GBP 4,95]
    -The Office - An American Workplace - seizoen 4 (R2UK) [GBP 8,91]

    Omgerekend een kleine € 32,- voor de vier seizoenen samen.
    "Bond. James Bond."

  19. #1919
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Die laatste
    'Mein name ist NOBODY'.

    Vertaal alles en anders gewoon niet.
    Maakt me niets uit. Voor de NL versie betaal je de hoofdprijs en de DE versie is de beste op de markt dus de rekening is snel gemaakt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #1920

    Standaard

    Via amazon.co.uk:

    Of gods and men
    The secret in their eyes
    Buried
    The kids are all right
    Milk of sorrow
    Winter's bone

  21. #1921

    Standaard

    Totale leegverkoop bij de plaatselijke Spotter, dus op alles 50% korting Veel goedkope dvd's dus:


    €1,99


    € 1,99


    € 2,49

    € 3,99
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  22. #1922

    Standaard





    FRS samen 18 euro, nowhere boy is speciale uitgave.

  23. #1923

  24. #1924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Waar heb je deze twee vandaan?
    www.secondspin.com

  25. #1925
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kwestie van mijn kijkachterstand onder controle te houden besteld bij amazon.de
    Bij jpc.de weliswaar goedkoper maar daar komen wel verzendkosten bovenop.



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 77 van 172 EersteEerste ... 276773747576777879808187127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •