Pagina 16 van 172 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 4299 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Vandaag ontvangen:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #377

    Standaard



    Mijn eerste Turkse film.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #378

    Standaard



    Via het forum!
    Laatst aangepast door Ashley v. R. : 27-05-2010 om 18:37

  4. #379

    Standaard

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #380

    Standaard

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #381

    Standaard

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht


    Mijn eerste Turkse film.
    Via Play of Amazon of ergens anders nog goedkoper gezien?

  8. #383

  9. #384

    Standaard

    binnen van Amazon.com:

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #385

    Standaard

    Via Movie minutes!

    - Alias Season 1
    - Ugly Betty Season 1

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Via Play of Amazon of ergens anders nog goedkoper gezien?
    nieuw in seal via amazon marketplace, was iets van 5 pond incl.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #387

    Standaard



    Mijn eerst MoC aanschaf, een blinde gok dus ik ben benieuwd

  13. #388

    Standaard






    voor totaal 15 euro bij play.com
    Things you own end up owning you.

  14. #389

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Zwaar overschatte regisseur als je het mij vraagt. Alleen in Nederland lijkt het dat Dumont nog een reputatie heeft. In Engeland word het talent Dumont in bladen als Sight and Sound in twijfel getrokken (sinds Flandres) en er is ook al sprake van veel boe-geroep in Cannes.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht


    Mijn eerste Turkse film.

    Als Antonioni liefhebber niet te missen. Intrigerende regisseur. Als je deze bevalt ga vooral op zoek naar eerder werk van deze cineast!

  16. #391

    Standaard



    Oorspronkelijke titel: Bawandar
    7,99, gratis verzenden bij frs.nl
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Zwaar overschatte regisseur als je het mij vraagt. Alleen in Nederland lijkt het dat Dumont nog een reputatie heeft. In Engeland word het talent Dumont in bladen als Sight and Sound in twijfel getrokken (sinds Flandres) en er is ook al sprake van veel boe-geroep in Cannes.
    Dumont is een regisseur die twee kampen zaait. Er zijn van bv L'Humanité evenveel lovende kritieken als vernietigende kritieken te vinden. Ik vind het persoonlijk een meesterwerk. Dus overschat? Eerder niet altijd begrepen misschien? Ik ben zelf lid van Sight and sound en ben nog geen negatief stuk over Dumont tegen gekomen. Heb je een link? Dat boe-geroep in Cannes was bij L'Humanité. En dat zegt dus geen reet want die film is gewoon uitstekend. Er kwam ook boe-geroep bij L'Avventura. Ook zwaar overschat? La Vie de Jesus heeft ook veel lovende kritieken trouwens.

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dumont is een regisseur die twee kampen zaait. Er zijn van bv L'Humanité evenveel lovende kritieken als vernietigende kritieken te vinden. Ik vind het persoonlijk een meesterwerk. Dus overschat? Eerder niet altijd begrepen misschien? Ik ben zelf lid van Sight and sound en ben nog geen negatief stuk over Dumont tegen gekomen. Heb je een link? Dat boe-geroep in Cannes was bij L'Humanité. En dat zegt dus geen reet want die film is gewoon uitstekend. Er kwam ook boe-geroep bij L'Avventura. Ook zwaar overschat? La Vie de Jesus heeft ook veel lovende kritieken trouwens.
    Het probleem is dat Dumont constant dezelfde films maakt.

    Pas bij Flandres begonnen er steeds meer critici zich negatiever te uiten. Behalve in Nederland. Daar lopen we nog steeds met hem weg. Momenteel draait hier Hadewijch en vrijwel overal krijgt deze film lovende berichten in de pers (NRC/Filmkrant etc).

    Sight and sound was negatief over Flandres. Ik weet niet of de moeite hebben genomen om Hadewijch te recenseren.

    Wat ook irriteert is dat Dumont zich in interviews zichzelf presenteert als een van de weinige échte filmmakers met diepgang ter wereld en nog meer van dit soort bullshit. Mensen durven tegenwoordig niet meer echt te kijken. De mens is door en door slecht en Dumont laat dat wel zonder opsmuk zien.


  19. #394

  20. #395

    Standaard

    Binnen van Amazon.co.uk voor GBP 4.99:



    Ultimate 5-disc Collector's Edition Tin Niet eens via de marketplace


  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Binnen van Amazon.co.uk voor GBP 4.99:



    Ultimate 5-disc Collector's Edition Tin Niet eens via de marketplace
    Prima koop Rest natuurlijk nog de vraag waarom je hem niet al lang in huis had
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Binnen van Amazon.co.uk voor GBP 4.99:



    Ultimate 5-disc Collector's Edition Tin Niet eens via de marketplace
    Heeft deze NL subs?

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MustafaA Bekijk bericht
    Heeft deze NL subs?
    Discs 1 (met de Final Cut) en 3 (met de US bioscoopversie, internationale bioscoopversie en Director's Cut) niet. Discs 2 (met extra's), 4 (eveneens met extra) en 5 (met de workprint) wel.

  24. #399

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Prima koop Rest natuurlijk nog de vraag waarom je hem niet al lang in huis had
    Ik had al een single disc NL uitgave in huis Ik had de tin nog niet omdat ik hem in het begin gewoon te duur vond


Pagina 16 van 172 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •