De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Clash of the Titans UK productiefout

    Vandag mij Clash of the titans 1981 Blu-ray uit de UK binnen gekregen, maar er lijken problemen met het geluid te zijn, dts-master track werkt niet. Metteen even geprobeerd met een andere blu-ray met DTS track en die werkt wel.

    Dus mijn vraag hebben hier meer mensen last van en is er sprake van een productiefout?

  2. #2

    Standaard

    Geschokt door jou bericht heb ik 'm gelijk even geprobeerd.
    In de Blu-ray speler van m'n PC geeft de DTS track helemaal geen geluid, dus met zweterige handjes de Blu-ray in m'n Sony BDP-S350 gestopt en zag op m'n Onkyo versterker display "PLIIx Movie" staan....Mhhhh, dus even dichterbij op het display gekeken, maar is wel degelijk een DTS Master Audio Track die er afgespeeld wordt, alleen is het slechts een DTS MA 2.0 track zoals ook op de achterkant van de hoes wordt vermeld.....
    Maar om kort te gaan, de DTS MA Track doet het hier op m'n Blu-ray speler wel....waarom 'ie op de PC geen bal doet is beyond me....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  3. #3

    Standaard

    Hmm op mijn blu-ray speler met pioneer versterker krijg ik een heel zacht geluid, niet al te best. mischien moet ik mijn blu-ray speler of versterker anders instellen?


    Hij geeft bij mij inderdaad ook aan dat het DTS MA track betreft, maar geluid echt heel erg zacht.

    Het beeldkwaliteit is trouwens ook niet geweldig.

  4. #4

    Standaard

    Nee geluid is niet optimaal. Wat beeld betreft valt het inderdaad enorm tegen. Had veel meer van deze release verwacht.
    Zijn veel oudere films (bijvoorbeeld Wizard of Oz uit 1939) welke op Blu-ray naast een veel beter geluid, ook een oppoetsbeurt qua beeld hebben gekregen.
    Wat dat betreft had dat er met deze release denk ik toch wel veel meer in gezeten....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  5. #5

    Standaard

    Is de US release van dezelfde kwaliteit als de UK. Want op deze manier qua geluid kan ik er niets mee....

  6. #6

    Standaard

    De US, de UK en een eventuele toekomstige Nederlandse release zijn identiek.

  7. #7

    Standaard

    Komt het dan mischien dat ik erg zacht geluid heb dan doordat mijn receiver het niet ondersteunt. Een DTS 2.0 track?

    want een gewone DTS Hd MA track daar heeft ie geen problemen mee...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Is de US release van dezelfde kwaliteit als de UK. Want op deze manier qua geluid kan ik er niets mee....
    Gezien dat er inmiddels al z'n 15 BD's met NL ot van Warner in het buitenland te koop zijn en niet in Nederlands uitgebracht, lijkt de kans klein.

    Hier een recensie http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe...ns_blu-ray.htm met screenshots.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •