Pagina 10 van 17 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 425 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks BD?

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb net ook die mail gekregen van Proxis. Wat een gezeik joh, dat dat ze een beperking hebben in welke bedrijven die box mogen verkopen.
    Technische fout, ammehoela!
    Dan maar even zoeken waar ik hem ook voor ongeveer die prijs kan kopen...
    Volgens mij is amazon.de nu het goedkoopst met 64.99 EUR
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 30-07-2014 om 15:25

  2. #227

    Standaard

    Zijn alle boxen trouwens identiek betreft ondertitels e.d.? Dus ook als je hem bij onze Oosterburen bij Amazon besteld dat er dan Nederlandse ondertitels op staan?

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Zijn alle boxen trouwens identiek betreft ondertitels e.d.? Dus ook als je hem bij onze Oosterburen bij Amazon besteld dat er dan Nederlandse ondertitels op staan?
    Zijn volgens mij universele schijven… Zie je ook aan de nederlandse kijkwijzer op de schijven van de duitse release. De tekst op de box zelf is engels, alleen dat plasieke flapje eromheen is duits. (in tegenstelling tot frankrijk waar ze ook de box zelf in het frans hebben vertaald)
    Hieronder de unboxing van de duitse uitgave…
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 30-07-2014 om 15:30

  4. #229
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik begrijp niet waar je dat vandaan haalt.

    Bij het uitchecken staat die kost van 1,95 euro duidelijk onder de hoofding "verzendkosten", net zoals die kost beschreven staat in de pagina's "verzending".

    http://www.proxisazur.be/nl/klantens...ring/14/#faq_7

    Het is niet omdat er staat "Bij een elektronische betaling (via kredietkaart of debetkaart) wordt bij bestelling van één product een forfait aangerekend van 1,95 €. Per bijkomend product betaalt u 0,35 €." dat die kost slaat op die elektronische betaling, het gaat om de verzendkosten. Waarom ze dat daar specifiek de betalingsmethode er bijzetten is misschien het uitlokken van de verwarring, maar het gaat toch wel degelijk om verzendkosten.
    Je uitleg is duidelijk nu nou ja gewoon super verwarrend op de Proxis site, en als ik het nu lees maar best dat ik deze daar niet besteld heb. Zat reeds me serieuze terughoudendheid wegens de negatieve ervaringen van andere in het Proxis draadje en dat blijkt nu weer
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #230
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens mij is amazon.de nu het goedkoopst met 64.99 EUR
    Bijna

    Inclusief BTW omrekening bij amazon.de komt deze aan 66,08 € en bij amazon.co.uk inclusief verzenden 53,37 pond wat momenteel met de huidige koers 67,69 € is, miniem verschil dus

    Ga deze maar zelf bij amazon.de bestellen. Daar net ook een gratis vervanging verzonden van 5 blu-ray's waarvan helaas de cases behoorlijk geleden hadden, gewoon gebroken op meerdere plaatsen. Geheel naar de super klantvriendelijke manier van werken die we Amazon gewoon zijn ... dat zie ik Proxis, en vele anderen niet doen.
    Laatst aangepast door StefaanD : 30-07-2014 om 16:04
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #231

    Standaard

    Ik ben ook dom geweest en de box via proxis azur besteld een week geleden. Dezelfde mail als hierboven ontvangen... Ik heb via paypal betaald, ik heb meteen een geschil geopend en de klantendienst van Proxis gemaild en directe terugbetaling geeist. Zijn er nog stappen die ik kan ondernemen om het te bespoedigen? Ik ga sowieso ook contact opnemen met hun morgen (telefonisch) om dit te eisen.

    Vind het vooral zonde omdat ik hem anders zeker op zavvi had besteld (met kortingscode), maar daar staat hij nu niet meer te koop.
    Laatst aangepast door bumblefeet : 30-07-2014 om 16:21

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Waarom? Is hun klantenservice ook zo slecht?
    Ja! Bij dat krapuul bestel ik NOOIT meer. Hun mafiapraktijken zijn me al langer dan vandaag bekend. Wie nu hierboven met problemen zit: u was gewaarschuwd.
    Laatst aangepast door Werner : 30-07-2014 om 16:42
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #233

    Standaard

    Als ik hem aan 60 euro geleverd kan hebben, zal ik hem ergens anders opnieuw bestellen, maar 66 euro voor deze set vind ik net iets te veel. Desnoods wacht ik wel tot hij zakt in prijs.
    Laatst aangepast door bumblefeet : 30-07-2014 om 16:51

  9. #234

    Standaard

    Slecht nieuws en was te verwachten:

    Beste klant,



    Onlangs bestelde u Twin Peaks - The entire mystery op Blu-Ray.



    Het product werd door onze leverancier voor België en Nederland exclusief toegekend aan één verkoopskanaal en andere verkopers worden bijgevolg niet uitgeleverd.



    Wegens een technische fout* stond dit artikel onterecht op onze website en kon u het reserveren.

    Helaas zijn wij genoodzaakt om uw bestelling te annuleren.



    Later vandaag wordt nog een automatische mail uitgestuurd met meer informatie rond de verdere afhandeling.



    Wij bieden u een tegoedbon ter waarde van uw artikel, aangevuld met 10% extra voor het opgelopen ongemak.

    Indien U geen gebruik wenst te maken van deze tegoedbon, kan u een terugbetaling van uw artikel aanvragen.

    Indien u nog vragen heeft kan U steeds contact met onze klantendienst:

    customerservice@proxis.com

    Hou uw ordernummer bij de hand als u contact met ons opneemt.



    Onze excuses voor het ongemak.



    *Een fout in de data aanlevering van onze leverancier



    --

    Met vriendelijke groeten, sincères salutations, best regards



    Klantendienst Proxis

  10. #235

    Standaard

    Ik heb hem zelf snel bij amazon UK nog eens besteld voor iets van een 70 tal euro (het absolute maximum wat ik ervoor zou geven).
    Wie bij Bol koopt is nog veel meer kwijt.

  11. #236

    Standaard

    Je hebt de voorgaande posts niet gelezen Jurgen ?

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je hebt de voorgaande posts niet gelezen Jurgen ?
    Nu, dus wel. Wat een gezeik met Proxis.

  13. #238

    Standaard

    Inderdaad niet best hoor. Al heeft Werner wel gelijk dat je gewaarschuwd was, maar ik begrijp dat je het voor die prijs probeert.

  14. #239

    Standaard

    Media Markt Zwijnaarde stonden er 2 exemplaren voor de dwaze prijs van 99.90 EUR. Heb in belgië kopen is dus ook geen optie… Wel vreemd dat proxis hem niet verkoopt terwijl Media Markt dit wel doet.

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Media Markt Zwijnaarde stonden er 2 exemplaren voor de dwaze prijs van 99.90 EUR. Heb in belgië kopen is dus ook geen optie… Wel vreemd dat proxis hem niet verkoopt terwijl Media Markt dit wel doet.
    Zal misschien ook aan Mediamarkt toevertrouwd zijn op voorwaarde van die prijs van 99.90 euro? Verbaast mij weinig, ik vind dat Mediamarkt ook niet echt bij de goedkoopste hoort als het op DVD/blu-rays aankomt. Fnac zal de set ook wel aan 100 euro hebben staan.
    Laatst aangepast door bumblefeet : 30-07-2014 om 18:43

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    Zal misschien ook exclusief aan Mediamarkt toevertrouwd zijn voor die prijs van 99.90 euro? Verbaast mij weinig, ik vind dat Mediamarkt ook niet echt bij de goedkoopste hoort als het op DVD/blu-rays aankomt. Fnac zal de set ook wel aan 100 euro hebben staan.
    Op de website staat ie alleszins al niet, dus denk ik dat Fnac hem ook niet heeft.
    De verdeling zal dus juist Bol en Mediamarkt zijn.

  17. #242

    Standaard

    Bij Wowhd is ie €61,99 incl verzenden en als je er voor morgen middernacht nog een tweede item bij besteld krijg je nog 15% korting!

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Bij Wowhd is ie €61,99 incl verzenden en als je er voor morgen middernacht nog een tweede item bij besteld krijg je nog 15% korting!
    Edit: Wowhd verzendt vanuit Hong Kong blijkbaar, dus mogelijk importkosten:

    WOW HD offers a delivery service whereby all these costs have been paid in advance, by us, yet there is on the rare occasions that you may be required to pay custom or import duties charges once the package arrives at the destination country. As the recipient, you are liable for all import duties, customs and local sales taxes levied by the country you are shipping to; payment of these is necessary to release your order from customs on arrival. As we are unable to calculate the amount this may be. Customs policies vary widely from country to country. You may want to contact your local customs office for further information before making a purchase on WOW HD.
    Laatst aangepast door bumblefeet : 30-07-2014 om 23:35

  19. #244

    Standaard

    Bij Bol vandaag te bestellen en morgen in huis, ben erg benieuwd naar mijn pre-order.

  20. #245

  21. #246

    Standaard

    Snelle reactie gehad van Proxis azur, hoop dat mijn terugbetaling ook zo vlot verloopt.

    IVM die recensie, ze hinten er wel naar met gevarieerde kwaliteit, maar er zijn shots met special effects die niet in HD kwaliteit zijn en dus in SD. Ook is er de kwestie van de audio van de deleted scenes van FWWM, de "entire mystery" extra, die zou 200 ms voorlopen op de video en dus niet geheel synchroon. Verwacht wel van een criticus dat die deze mankementen vermeldt in zijn of haar review.

  22. #247

    Standaard

    Komt er dan een omwisselingsactie?

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Komt er dan een omwisselingsactie?
    Ik betwijfel het, de SD shots zullen miniem zijn aangezien Twin Peaks niet echt een special effects heavy serie is en het audio sync probleem op de 90 minuten durende deleted scenes zou mee te leven zijn; sommige mensen beweren dat ze het zelfs niet merken, andere dan weer wel.

  24. #249

    Standaard

    Zoals ik het dus begrijp gaat het dus enkel om de deleted scenes en dus niet de film FWWM?
    Als er audio sync problemen zijn zal ik het wel merken, ik heb het ook gemerkt bij de film Nightmare on Elm Street.
    Heb de disc dan maar uit mijn collectie gedaan, het was te erg.
    Misschien ligt het probleem hier gewoon bij een slechte persing, aangezien het hier gaat om de US persing die uit Mexico komt, kan het zijn dat de UK er helemaal geen last van heeft.

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zoals ik het dus begrijp gaat het dus enkel om de deleted scenes en dus niet de film FWWM?
    Als er audio sync problemen zijn zal ik het wel merken, ik heb het ook gemerkt bij de film Nightmare on Elm Street.
    Heb de disc dan maar uit mijn collectie gedaan, het was te erg.
    Misschien ligt het probleem hier gewoon bij een slechte persing, aangezien het hier gaat om de US persing die uit Mexico komt, kan het zijn dat de UK er helemaal geen last van heeft.
    Juist enkel de deleted scenes, de film zelf zou in orde zijn. Laat mij weten of je het merkt. Ik heb gelezen dat als je de 24fps optie afzet het al beter zou zijn (wss door dat extra frame dat er dan ontstaat bij afspelen). Het zou al bevestigd zijn bij zowel Amerikaanse als europese sets, blijkbaar zijn de discs overal hetzelfde. Ik hoop als ze hem opnieuw zouden drukken, ze dit toch even corrigeren. Ik kan makkelijk mijn versterker instellen op audio delay dus voor mij is het zeker geen dealbreaker.

    Bij Nightmare On Elm Street moet bekennen dat ik het in dat geval niet gemerkt heb.
    Edit: ik lees dat blijkbaar de surround track de out of sync issues heeft en de mono track niet. Zal de film nog eens moeten bekijken!
    Laatst aangepast door bumblefeet : 31-07-2014 om 11:17

Pagina 10 van 17 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •