Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 425 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks BD?

  1. #376

    Standaard

    Het schijnt dat CBS de problemen nu aan het onderzoeken is. Vind het trouwens ook vreemd dat de prijs op bol.com opeens gezakt is van 99,99 naar 55,99 met een levertijd van 2-3 weken? Ik wacht het nieuws nog even af, voordat ik deze ga aanschaffen.

  2. #377

    Standaard

    Volgens amazon UK dit:

    Hello,

    Further to your E-mail, I have received an update from our Fulfilment team regarding the DVD "Twin Peaks - The Entire Mystery [Blu-ray] [Region Free]":

    We played the discs mentioned above and could not replicate any sync issues. We cannot play the whole disc and there have been no issues raised which indicates that we have no other customers experiencing this issue.

    I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.
    Amazon.co.uk

  3. #378

    Standaard

    Ik heb het probleem met de ot dat deze voorbij 'flitst'. Soms is de ot al verdwenen voordat je hem hebt kunnen lezen. Dacht gisteren na een update van mijn oppo even dat het voorbij was, maar blijkbaar dus niet. Zal eens zien of uit en aanzetten van de speler het probleem oplost.


    Edit:het ot probleem doet zich niet voor als ik enkel de aflevering afspeel (dus zonder de diverse intro's, ofwel play all optie). Dus blijkbaar kan de oppo niet goed mee met de play all functie.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 05-09-2014 om 16:24
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #379

    Standaard

    Nu heb ik gisteravond nog een email ontvangen waarbij ze vragen Twin Peaks terug te sturen.
    Heb het nog niet beantwoord en ik weet niet of ik het product effectief ga terugsturen.
    Al hoop ik op een oplossing van CBS, die de klachten wel au serieux nemen.

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Nu heb ik gisteravond nog een email ontvangen waarbij ze vragen Twin Peaks terug te sturen.
    Heb het nog niet beantwoord en ik weet niet of ik het product effectief ga terugsturen.
    Al hoop ik op een oplossing van CBS, die de klachten wel au serieux nemen.
    Heb je hem alsnog opgestuurd?
    Zijn er al ontwikkelingen op het gebied van de audio-issues met de BD?

  6. #381

    Standaard

    Ik heb hem opgestuurd, maar amazon UK doet er blijkbaar niets mee.
    Voor hen is er geen enkel probleem.
    Maar bij amazon US staat het product toch nog steeds "under review", daar zijn ze zich wel bewust van de problemen.
    Als het probleem in de US verholpen is, schaf ik me de US box aan.

  7. #382

    Standaard

    Ik hem vanmorgen bestelde bij amazon.de maar ik was mij niet bewust van problemen met deze uitgave. Kan ik hem beter als nog annuleren?
    Raar dat het weer paramount/CBS is was met Star Trek ook al.

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik hem vanmorgen bestelde bij amazon.de maar ik was mij niet bewust van problemen met deze uitgave. Kan ik hem beter als nog annuleren?
    Raar dat het weer paramount/CBS is was met Star Trek ook al.
    Ik heb de set en tijdens het bekijken van de series heb ik geen audiosync problemen vastgesteld. Enkel de deleted scenes van Fire Walk With Me hebben een audiotrack die 300 ms out of sync is, maar dit is al bij al nog te doen en niet van zo'n aard dat ik er last van ondervond.

    Ik had wel één disc holder die losgekomen was en die ik heb moeten lijmen omdat anders de disc los zou zitten. Maar ik neem aan dat dit een uitzondering is en de meeste sets wel goed in elkaar zitten.

    Als je een fan bent van de series en ze graag in HD wil ervaren, alsook de nieuwe transfer van Fire Walk With Me die uitstekend is, dan is deze set een must-have, met of zonder foutjes. Als dit je eerste kennismaking is met Twin Peaks, misschien toch beter eerst de serie bekijken en zien of het de investering waard is. Kan je nog altijd wachten op een heruitgave met verbeteringen.
    Laatst aangepast door bumblefeet : 05-10-2014 om 19:36

  9. #384

  10. #385

    Standaard

    Gisteren binnen gekregen de verpakking ziet goed uit of het handig is zo is een ander verhaal. Heb de pilot gekeken en het beeld is strak en het geluid is voor als nog synchroon. Hopen dat het zo blijft.

  11. #386

    Standaard

    Bol doet er nog een schepje bovenop en heeft de prijs verhoogd naar 109,99!!! Dit zal een hoogterecord zijn, misschien wel wereldwijd, wie zal het zeggen. Moeten we hier nu om huilen of om lachen?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #387

  13. #388

    Standaard

    Ga dat er ook écht niet voor betalen!! Wat een gedoe, zeg, met deze uitgave. Onlangs stond ie er voor iets meer dan EUR 50,00 op, nu weer voor EUR 99,99. Nog nooit zoiets meegemaakt. Trouwens in de MM Den Haag, Rijswijk en Utrecht níet te vinden.

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Ga dat er ook écht niet voor betalen!! Wat een gedoe, zeg, met deze uitgave. Onlangs stond ie er voor iets meer dan EUR 50,00 op, nu weer voor EUR 99,99. Nog nooit zoiets meegemaakt. Trouwens in de MM Den Haag, Rijswijk en Utrecht níet te vinden.
    Maar dan heb je 'm wel voor €50 gezien? Waarom heb je de box toen niet gekocht?
    Je hebt nog meer alternatieven in het buitenland trouwens, zijn ze ook NL ondertiteld.

  15. #390

    Standaard

    Zavvi.nl en Zavvi.com verkopen ´m momenteel voor € 62,39.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Ga dat er ook écht niet voor betalen!! Wat een gedoe, zeg, met deze uitgave. Onlangs stond ie er voor iets meer dan EUR 50,00 op, nu weer voor EUR 99,99. Nog nooit zoiets meegemaakt. Trouwens in de MM Den Haag, Rijswijk en Utrecht níet te vinden.
    Nee, want Bol.com heeft de rechten gekocht om hem hier exclusief te mogen verkopen, dus voorlopig alleen te krijgen in Nederland via hen.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 06-11-2014 om 02:03

  16. #391

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar dan heb je 'm wel voor €50 gezien? Waarom heb je de box toen niet gekocht?
    Je hebt nog meer alternatieven in het buitenland trouwens, zijn ze ook NL ondertiteld.
    Ja, stom. Ik heb beide seizoensboxen en de Definitive Box op DVD, dus dacht: komt wel. Maar heb 'm inmiddels gevonden voor EUR 56,00!! Morgen in huis!!

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Ja, stom. Ik heb beide seizoensboxen en de Definitive Box op DVD, dus dacht: komt wel. Maar heb 'm inmiddels gevonden voor EUR 56,00!! Morgen in huis!!
    Eind goed, al goed. Veel kijkplezier !

  19. #394

    Standaard

    Niet dus!! Krijg ik gewoon de Definitive Gold Box Edition toegestuurd!! En de prijs van de Blu-ray box? Ineens verhoogd naar EUR 99,99. Die hebben gewoon gezien - nadat ik mijn bestelling had geplaatst - dat ze een fout hadden gemaakt qua prijs, mij 'per ongeluk' de verkeerde box toegestuurd en de prijs op de website aangepast!! Heb ze zojuist een mail gestuurd, dus ben benieuwd naar de reactie van MM.

    Als je op de website 'twin peaks' intoetst, krijg je alleen de Blu-ray box te zien (probeer maar, link hieronder geplaatst). Ik kan de Definitive Gold Box Edition dus nooit besteld hebben!

    http://www.mediamarkt.nl/

  20. #395

  21. #396

    Standaard

    Media Markt heeft helaas weinig kaas gegeten van aftersales. Ik zou ermee naar de winkel gaan, of bellen.

  22. #397

  23. #398

    Standaard

    Blijkbaar is de box opnieuw uitgebracht, nu in een keepcase met een slipcase. Prijs MM Zwolle is € 49,99.

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Blijkbaar is de box opnieuw uitgebracht, nu in een keepcase met een slipcase. Prijs MM Zwolle is € 49,99.
    Is de inhoud van de discs ook aangepast? Als in: hebben ze de audio issues van Fire Walk With Me en The Missing Pieces aan kunnen pakken of is het puur een cosmetische verandering?

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Blijkbaar is de box opnieuw uitgebracht, nu in een keepcase met een slipcase. Prijs MM Zwolle is € 49,99.
    Dat is bij Bol, zoals met veel titels nog niet doorgedrongen
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •