Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 425 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks BD?

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ben nog steeds benieuwd of proxis de box zal uitleveren aan mensen die 'm daar hebben pre-ordered. Staat nog steeds op hun site & echt voor een mooie prijs (€ 53): http://www.proxisazur.be/nl/catalog/...5050582969078/
    Ik had hem daar eerst besteld, maar toen kreeg ik een waarschuwing en heb even berichten gelezen dat het niet zo'n goede winkel was. Heb hem gelijk geannuleerd, maar na 3 weken toch echt mijn geld terug gekregen. Misschien zijn ze wel veranderd?

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik had hem daar eerst besteld, maar toen kreeg ik een waarschuwing en heb even berichten gelezen dat het niet zo'n goede winkel was. Heb hem gelijk geannuleerd, maar na 3 weken toch echt mijn geld terug gekregen. Misschien zijn ze wel veranderd?
    Ik heb er al meermaals besteld & altijd mijn bestelling binnengekregen. Ik ga wachten tot op releasedatum & kijken als ie leverbaar is vooraleer te bestellen daar.

  3. #153

    Standaard

    Ben ook benieuwd of bol.com mijn pre-order tegen de toenmalige prijs van € 47,99 ook voor die prijs gaat leveren. De bestelling is niet gecancelled, al werd de prijs 2 weken na mijn order verdubbeld naar € 99,99. Ik weet niet precies hoe het met hun prijsgarantie zit bij pre-orders. Normaal gesproken zou je zeggen dat de prijs waartegen de koop gesloten is ook de prijs is die verrekend wordt, tenzij er overduidelijk sprake is van een fout in de prijsstelling. Maar dat is hier niet aan de orde, want (Engelse) concurrenten als Amazon en Zavvi liggen met hun prijs maar iets boven de oorspronkelijke bol.com prijs.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #154

    Standaard

    Ik ga op de releasedatum toch gaan piepen in MediaMarkt aan welke prijs ie daar ligt, indien goedkoper dan in het buitenland dan neem ik die daar mee.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben ook benieuwd of bol.com mijn pre-order tegen de toenmalige prijs van € 47,99 ook voor die prijs gaat leveren. De bestelling is niet gecancelled, al werd de prijs 2 weken na mijn order verdubbeld naar € 99,99. Ik weet niet precies hoe het met hun prijsgarantie zit bij pre-orders. Normaal gesproken zou je zeggen dat de prijs waartegen de koop gesloten is ook de prijs is die verrekend wordt, tenzij er overduidelijk sprake is van een fout in de prijsstelling. Maar dat is hier niet aan de orde, want (Engelse) concurrenten als Amazon en Zavvi liggen met hun prijs maar iets boven de oorspronkelijke bol.com prijs.
    Voor mij precies hetzelfde...

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Twin Peaks Boxset staat besproken in het Belgische Mediamarkt-magazine met als releasedatum 30 juli. Dus vermoedelijk ook verkrijgbaar in Mediamarkt (zeker in België).

    Het mag wat minder dan 99€ kosten ...
    Heb dit idd ook gezien gisteren: http://issuu.com/mediasaturn/docs/me...e_juli_2014/91

    Nu is het wel nog afwachten welke prijs MediaMarkt zal hanteren...

  7. #157

    Standaard

    Heb een e-mail geschreven naar de klantenservice van bol.com over de bespottelijke prijs.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filosofem Bekijk bericht
    Heb een e-mail geschreven naar de klantenservice van bol.com over de bespottelijke prijs.
    Benieuwd wat ze gaan zeggen.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Benieuwd wat ze gaan zeggen.
    "Maar natuurlijk is de prijs belachelijk beste klant, we gaan dit direct aanpassen. Heeft u nog meer prijswijzigingen door te geven? Dan nemen we deze meteen mee.."
    /sarcasme mode off
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  10. #160

    Standaard

    Ja, zo ongeveer van Fuck You maar dan met heel veel woorden.
    Anyway, dat wordt dus waarschijnlijk Amazon DE. En nooit meer een bluray bij bol bestellen... Toch apart dat een internetaanbieder het begrip internet niet begrijpt:

    Geachte heer/mevrouw,


    Hartelijk dank voor uw e-mail van 22 juli 2014.


    U geeft aan dat het artikel 'Twin Peaks - The Entire Mystery (Blu-ray)' bij andere aanbieders goedkoper is. U vraagt of wij de prijs nog zullen aanpassen voor de verschijningsdatum.


    Over het algemeen is bol.com goedkoper dan andere winkels. Het is echter nooit uit te sluiten dat een winkelier een actie opzet waarbij een prijs gehanteerd wordt die lager ligt dan de bol.com prijs. Daarnaast zijn er andere aanbieders die nog lagere marges en prijzen hanteren dan bol.com, met als doel extra klanten te trekken. Wij kunnen de prijs helaas niet voor u aanpassen.


    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

  11. #161

    Standaard

    Kan iemand mij nu eens echt overtuigen om die Twin peaks box aan te schaffen? Is die nu echt maar echt de moeite zowel als serie als herkijkwaarde?
    Ik zit met een vingerdruk op de bestelknop maar heb dus echt geen flauw benul of deze reeks iets gaat zijn voor mij...

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Kan iemand mij nu eens echt overtuigen om die Twin peaks box aan te schaffen? Is die nu echt maar echt de moeite zowel als serie als herkijkwaarde?
    Ik zit met een vingerdruk op de bestelknop maar heb dus echt geen flauw benul of deze reeks iets gaat zijn voor mij...
    Als je helemaal niks met surrealisme en David Lynch hebt zou ik er niet aan beginnen.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Kan iemand mij nu eens echt overtuigen om die Twin peaks box aan te schaffen? Is die nu echt maar echt de moeite zowel als serie als herkijkwaarde?
    Ik zit met een vingerdruk op de bestelknop maar heb dus echt geen flauw benul of deze reeks iets gaat zijn voor mij...
    Lukt het hiermee?

    Women-of-Twin-Peaks(smaller).jpg
    (klik voor vergroting)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #164

    Standaard

    Wow, nineties-flash!! Die broeken...

  15. #165

    Standaard

    Oke, oke...geen broeken dan! Zo kan het ook...

    twinpeaks_show.jpg
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #166

    Standaard

    Ah, kijk das beterrrrrr.....

  17. #167

    Standaard

    Zal ie al op de bestelknop gedrukt hebben denk je?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #168

    Standaard

    Ach, hij heeft nu de niet-meer-verwachte centen van nr1media gekregen dus je zou bijna zeggen dat er nu geen excuus meer is...
    Ik ben heel erg benieuwd of Bol mn pre-order gaat uitleveren maar anders wordt het import.

  19. #169

    Standaard

    Ik hoop hem voor mijn verjaardag te krijgen. En anders import voor mij.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #170

    Standaard

    Ik denk dat ik het een kans ga geven

  21. #171

    Standaard

    Na het aandragen van zo'n sterk argument kon dat ook niet anders natuurlijk


    En anders had ik deze twee argumenten nog achter de hand...

    Twin_Peaks_Sundae.jpg

    They serve damn good coffee and pie!
    Laatst aangepast door BigLebowski : 23-07-2014 om 20:21
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Kan iemand mij nu eens echt overtuigen om die Twin peaks box aan te schaffen? Is die nu echt maar echt de moeite zowel als serie als herkijkwaarde?
    Ik zit met een vingerdruk op de bestelknop maar heb dus echt geen flauw benul of deze reeks iets gaat zijn voor mij...
    Herkijkwaarde heeft de serie zeker, al was het maar om de ingewikkelde verhaallijnen nog een keer proberen uit te pluizen. Ik weet nog uit de tijd dat deze serie wekelijks op TV was, dat we die 's maandags op het werk tijdens de koffie nabespraken. Als ik jou was, zou ik nog maar even wachten met bestellen. Over een jaar is die box er ook nog wel en wellicht nog een stuk goedkoper. Heb je voldoende tijd om bijv. op YouTube wat filmpjes te bekijken en de recensies af te wachten. En zoals gezegd: Twin Peaks kijkt niet makkelijk weg, je moet er goed je aandacht bij houden, bedacht zijn op tal van surrealistische en onlogische zaken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #173

    Standaard

    Plot is bijzaak
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #174

    Standaard

    Dit filmpje kan bepalend zijn voor je keus: als je dit pruimt: kopen!
    Ik vind het naar al die jaren nog steeds bijna hypnotiserend vreemd.


  25. #175

    Standaard

    Ziet er best idd leuk uit dat clipje
    Die een ziet er wat jaloers uit.

Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •