Pagina 11 van 17 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 425 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks BD?

  1. #251

    Standaard

    Door proxisazur idd. gecanceld "omdat ze hem niet mogen verkopen" of zoiets...
    Via visa betaald dus geen centje pijn: één briefje volstaat om meteen 't geld terug te krijgen van visa.
    Maar 't lijkt niet te gebeuren want proxis mailt zelf dat de ccd pas bij verzenden belast wordt.

    Maar:
    Waar nu te bestellen?
    99 Euro vind ik echt te duur...
    Iemand?

  2. #252
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    amazon.de is momenteel het goedkoopst en de Duitse versie (zoals alle versies) bevat ook NL ondertitels.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    Edit: Wowhd verzendt vanuit Hong Kong blijkbaar, dus mogelijk importkosten:

    WOW HD offers a delivery service whereby all these costs have been paid in advance, by us, yet there is on the rare occasions that you may be required to pay custom or import duties charges once the package arrives at the destination country. As the recipient, you are liable for all import duties, customs and local sales taxes levied by the country you are shipping to; payment of these is necessary to release your order from customs on arrival. As we are unable to calculate the amount this may be. Customs policies vary widely from country to country. You may want to contact your local customs office for further information before making a purchase on WOW HD.
    Ik heb hem gisteren ook besteld bij WOW HD voor € 52,69 (15% korting) met een andere film erbij. Bestel ook al sinds jaar en dag films vanuit Amerika en Engeland bij WOW HD en heb nog nooit importkosten moeten betalen, ook niet op grote boxsets zoals bijvoorbeeld de Amerikaanse giftset van the Ten Commandments. Enigste nadeel van WOW HD is dat het vaak 2 weken duurt voordat je bestelling binnen is, maar dat neem ik op de kop toe als je bijna € 50,- bespaard op de Engelse Blu-Ray die overigens volgens blu-ray.com ook Nederlandse ondertitels heeft.

  4. #254

    Standaard

    Ik heb hem binnen. Geweldige box! En iets minder onhandig dan ik had gedacht. Op het eerste oog een must voor elke Twin Peaks fan.

  5. #255

    Standaard

    Heb hem ook binnen. Enige bemerking die ik heb is dat onhandige opgekleefde doorzichtige plastic dat de box van info en specs moet voorzien. Ik hou dit soort dingen liever aan de box…

    Leuk is wel dat reliëf op de afbeelding van de dode Laura Palmer in het gat op de cover.

  6. #256

    Standaard

    Het enige wat ik vind missen is een mooi boekje. Met wat informatie over de serie, episode beschrijvingen en een beschrijving van alle extra's en eventueel wat van David Lynch. Je weet niet wat voor extra's op welke discs staan helaas.

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Je weet niet wat voor extra's op welke discs staan helaas.
    Had inderdaad wel handig geweest maar in m'n database staat alles mooie uitgescheven wat op welke disc te vinden is.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tiswat Bekijk bericht


    Maar:
    Waar nu te bestellen?
    99 Euro vind ik echt te duur...
    Iemand?
    Bij Amazon UK ongeveer 70 euro incl verzending. Ik verwacht hem aanstaande maandag in de brievenbus.

  9. #259

    Standaard

    Vannacht een verzendbevestiging gekregen van mn preorder bij Bol. Ben erg benieuwd!

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vannacht een verzendbevestiging gekregen van mn preorder bij Bol. Ben erg benieuwd!
    Idem. Op de factuur die ik heb ontvangen wordt ook nog gewoon het bedrag van 47,99 vermeld, evenals in de verzendbevestiging. Benieuwd of de bijgevoegde acceptgiro dit ook vermeldt...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #261

    Standaard

    Ik heb ook de bevestiging gekregen dat hij is verzonden voor het bedrag van 47.99 met digitale accept giro... toch wel erg leuk dit..

  12. #262

    Standaard

    Ook voor mij, een leuke prijs idd! Hij is verzonden met brievenbus post en nu hopen op een ongeschonden aankomst. Bol is afgestapt van de bubbelenveloppem en gebruiken vaak van die dunne kartonnen hoezen waar je spul ingeklemd zit. Niet echt ideaal.

  13. #263

    Standaard

    Zijn mensen bang dat de box over een paar maanden niet meer beschikbaar is ofzo? Grote kans dat de prijs dan ook al wat is gezakt. Alsof de dvd's opeens niet meer voldoen...

    Ik snap dat 'iets moeten hebben op de dag van release' niet zo. Ja, als het om limited editions gaat wel, maar deze box lijkt me geen beperkte uitgave. De Gold Box is ook nog gewoon te krijgen.

  14. #264

    Standaard

    Wat deze exclusiviteit bij Bol en Media Markt heeft bereikt is volgens mij net het tegenovergestelde, een hoop bestellingen in het buitenland.

    Nu goed, moest ik 50 van zulke boxen met 50 euro winst kunnen verkopen, zou ik natuurlijk ook blij zijn en kon me die parallelle import gestolen worden. Echter eenmaal mensen de stap durven zetten naar het buitenland durven ze wel eens blijven bestellen daar!

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zijn mensen bang dat de box over een paar maanden niet meer beschikbaar is ofzo? Grote kans dat de prijs dan ook al wat is gezakt. Alsof de dvd's opeens niet meer voldoen...

    Ik snap dat 'iets moeten hebben op de dag van release' niet zo. Ja, als het om limited editions gaat wel, maar deze box lijkt me geen beperkte uitgave. De Gold Box is ook nog gewoon te krijgen.
    Ik heb de dvd's niet en toen het nieuws uitkwam heb ik deze gewoon besteld in een opwelling. Daar zit dus verder niks achter, dus puur een geluk dat ik deze box bij aanvang al wat goedkoper heb.

  16. #266

    Standaard

    In mijn geval heb ik de dvd boxsets verkocht toen ik hoorde dat de serie een HD upgrade kreeg, dus ik sta al langer dan een jaar "Twin Peaks" droog en ik zou dolgraag de nieuwe special features en de nieuwe transfer van FWWM willen zien! Dus ja de anticipatie is groot. Ik weet dat het beter is om te wachten, prijsdaling is onvermijdelijk voor dit soort boxsets, maar als een Twin Peaks fan kijk ik er toch wel zwaar naar uit!

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zijn mensen bang dat de box over een paar maanden niet meer beschikbaar is ofzo? Grote kans dat de prijs dan ook al wat is gezakt. Alsof de dvd's opeens niet meer voldoen...

    Ik snap dat 'iets moeten hebben op de dag van release' niet zo. Ja, als het om limited editions gaat wel, maar deze box lijkt me geen beperkte uitgave. De Gold Box is ook nog gewoon te krijgen.
    Ik keek al dagen uit om de serie weer opnieuw te kijken maar dan in HD. Ook de deleted scenes leken me de moeite waard en dat zijn ze zeker. Ik ben ook gewoon een fan en dan wil je dit soort dingen zo snel mogelijk in huis hebben.

  18. #268

  19. #269

    Standaard

    Ongeschonden en in een bol.com doos binnen gekregen per post...
    Ik had hem al 7 december besteld voor 47.99 euro...
    Ik ga vanavond eens heerlijk genieten van Twin Peaks.

  20. #270

    Standaard

    Gisteren binnengekregen. Mooie boxset hoor! Dit soort verpakkingen spreekt me wel aan. Premium maar niet overdreven groot.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ongeschonden en in een bol.com doos binnen gekregen per post...
    Ik had hem al 7 december besteld voor 47.99 euro...
    Ik ga vanavond eens heerlijk genieten van Twin Peaks.
    In een doos? Ik in een kartonnen envelop, maar gelukkig ook ongeschonden. Voor de mensen die via Bol bestellen is het misschien handig om te weten dat de box NIET door de brievenbus past maar dat Bol hem wel zo verzend. Dus als je niet thuis bent (zoals ik) dan krijg je een briefje in de bus van PostNL dat je brievenbus te klein is en dat ze hem binnen 5 werkdagen opnieuw aanbieden. En als je dan niet thuis bent dan gaat ie via pakketpost. Gelukkig kon ik de postbode nog vinden in de buurt en kon ik de box vandaag alsnog in ontvangst nemen (en behoeden voor de "voorzichtige" medewerkers van de post).

  22. #272

    Standaard

    De box is hier ook binnen. Een een snelle vergelijking gemaakt tussen de blu-ray-versie en de Netflix versie. Op Netflix is de serie ook al enige tijd in HD te bewonderen. De speelduur van de pilot (USA) op de blu-ray is 1 uur 34 minuten en 3 seconden. Op Netflix is de speelduur 1 uur 33 minuten en 56 seconden. Het beeld van de blu-ray is een slag beter dan dat van Netflix. Het HD beeld van Netffix is echter ook goed, dus een goed alternatief voor de blu-ray als je voor de laatste geen geld over hebt. Op Netflix is het geluid dd 51, en klinkt heel goed. Maar het geluid op de blu-ray met DTS HD MA klinkt net weer beter. De op de blu-ray ook aanwezige originele stereotrack heb ik niet beluisterd.

    En ja, wat klinkt die soundtrack goed. Alleen al het intro klink waanzinnig. Overigens hoor ik nog tot die generatie die Twin Peaks origineel heb gezien op de Nederlandse tv bij de eerste uitzending.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    In een doos? Ik in een kartonnen envelop, maar gelukkig ook ongeschonden. Voor de mensen die via Bol bestellen is het misschien handig om te weten dat de box NIET door de brievenbus past maar dat Bol hem wel zo verzend. Dus als je niet thuis bent (zoals ik) dan krijg je een briefje in de bus van PostNL dat je brievenbus te klein is en dat ze hem binnen 5 werkdagen opnieuw aanbieden. En als je dan niet thuis bent dan gaat ie via pakketpost. Gelukkig kon ik de postbode nog vinden in de buurt en kon ik de box vandaag alsnog in ontvangst nemen (en behoeden voor de "voorzichtige" medewerkers van de post).
    Toch vreemd, Rogier, want ook bij mij zat de bol.com-zending in een doos.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Toch vreemd, Rogier, want ook bij mij zat de bol.com-zending in een doos.
    Oh echt? Dan is Bol dus niet echt consistent. Nou ja, hij is ongeschonden aangekomen en voor 47,99. Meer had ik niet kunnen wensen.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Op Netflix is het geluid dd 51,
    DD 51? Dan kan ik niet meer mee. Wie heeft er nu 51 luidsprekers staan thuis... :P

Pagina 11 van 17 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •