Pagina 9 van 17 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 425 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks BD?

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik dacht al dat er iets aan de hand was.... De site van bol.com was uit de lucht vanochtend en ook geen mail in mijn inbox dat het pakket verzonden is... Ach, een dag meer of minder maakt ook echt niets uit.
    Je krijgt die mail toch altijd na middernacht? Dus eigenlijk op de dag dat je het binnen krijgt. Is bij mij altijd zo…

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik dacht al dat er iets aan de hand was.... De site van bol.com was uit de lucht vanochtend en ook geen mail in mijn inbox dat het pakket verzonden is... Ach, een dag meer of minder maakt ook echt niets uit.
    Je krijgt die mail toch altijd na middernacht? Dus eigenlijk op de dag dat je het binnen krijgt. Is bij mij altijd zo…

    Bol.com is trouwens zeker 1 keer per week (meestal s'ochtends tot 8u niet bereikbaar)

  3. #203

    Standaard

    Het klopt dat je de verzendingsmail van bol.com vaak pas na middernacht krijgt, maar als de verschijningdatum 29 juli was gebleven, dan had ik dus vanochtend zo'n mail gehad moeten hebben. Dat zal nu dan wel vrijdag worden.. of misschien nog later...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het klopt dat je de verzendingsmail van bol.com vaak pas na middernacht krijgt, maar als de verschijningdatum 29 juli was gebleven, dan had ik dus vanochtend zo'n mail gehad moeten hebben. Dat zal nu dan wel vrijdag worden.. of misschien nog later...
    De verschijningsdatum was eerst 30 juni, inderdaad een dag afwijkend van bijna de gehele wereld.

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De verschijningsdatum was eerst 30 juni, inderdaad een dag afwijkend van bijna de gehele wereld.
    Ja dat dacht ik ook dat de release 30 juni was bij ons… Wss hebben ze ze niet op tijd binnen en proberen ze te verhinderen dat mensen mails gaan sturen…

    Net bericht gehad van amazon.co.uk dat m'n exemplaar verzonden is. Donderdag binnen… Misschien zakt de prijs nog een beetje.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 29-07-2014 om 13:52

  6. #206

    Standaard

    Proxisazur vermeldt "verzending vanaf 30 juli".
    Daar kunnen ze dus alle kanten mee op.

    Prijs nog steeds 53,12 Euro.

    Wel sturen ze wekelijks een excuusmail...

  7. #207
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    53,12 +1,95€ zal je bedoelen, zelfs al betaal je online met Bancontact dan nog rekenen die gasten van Proxis/Azur je bijna 2 € aan, waarom ? Enige wat 'k kan bedenken is om de kost die zij moeten betalen voor het Ogone systeem zo terug verdienen ... slap
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    53,12 +1,95€ zal je bedoelen, zelfs al betaal je online met Bancontact dan nog rekenen die gasten van Proxis/Azur je bijna 2 € aan, waarom ? Enige wat 'k kan bedenken is om de kost die zij moeten betalen voor het Ogone systeem zo terug verdienen ... slap
    Euh de verzendkosten?

    Of betaal je liever 99 euro met "gratis verzending" bij Bol.com?
    Laatst aangepast door kristofke : 29-07-2014 om 15:16

  9. #209

    Standaard

    Al kreeg ik 'm gratis, ik koop in principe NOOIT meer bij Proxisazur...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Al kreeg ik 'm gratis, ik koop in principe NOOIT meer bij Proxisazur...
    Ik koop er ook nooit meer, maar ik begrijp de opmerking niet zo goed dat het slap is dat een webwinkel 1,95 euro verzendkosten vraagt. Er is niets gratis in het leven, en dat bewijst Amazon.co.uk ook maar weer eens.

    Was er gratis levering geweest zou die box dan gewoon 55 euro kosten... als dat bepaalde mensen blijer maakt...

  11. #211
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #212
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik koop er ook nooit meer, maar ik begrijp de opmerking niet zo goed dat het slap is dat een webwinkel 1,95 euro verzendkosten vraagt. Er is niets gratis in het leven, en dat bewijst Amazon.co.uk ook maar weer eens.

    Was er gratis levering geweest zou die box dan gewoon 55 euro kosten... als dat bepaalde mensen blijer maakt...
    Je moet goed lezen Kristof waar o waar heb ik over verzendkosten gesproken ? Verzendkosten zijn gratis maar die 1,95 € zijn verwerkingskosten. Prijs is wel goed bij Proxis maar heb eigenlijk ook weinig zin om hem daar te bestellen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Je moet goed lezen Kristof waar o waar heb ik over verzendkosten gesproken ? Verzendkosten zijn gratis maar die 1,95 € zijn verwerkingskosten. Prijs is wel goed bij Proxis maar heb eigenlijk ook weinig zin om hem daar te bestellen.
    Waarom? Is hun klantenservice ook zo slecht?

  14. #214

    Standaard

    Ik heb bij proxis gewoon mn geld terug gekregen binnen de 4 weken die ze beloofd hebben. Misschien toch iets beter tegenwoordig? Ik heb in ieder geval een verzendbevestiging van amazon gekregen en ik krijg hem donderdag.
    Hoe mooi ik de box ook vind, ik vind hem wel erg onhandig. Ook met die papieren stukjes met de episodes erop. Jammer dat je hem er niet uit kan halen.

  15. #215

    Standaard

    Hmmm, verschijningsdatum is op Bol al verschoven naar 1-8...

  16. #216

    Standaard

    Bij Proxis nog steeds 30/07 als leveringsdatum, hoewel ik ook nog geen bevestiging heb van de verzending.
    De kans zit er dus dik in dat de datum net zoals bij Bol zal verschoven worden.
    Bij Comsox en Eci kan ik de box zelfs helemaal niet meer vinden.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 30-07-2014 om 07:32

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bij Comsox en Eci kan ik de box zelfs helemaal niet meer vinden.
    Heeft er bij mijn weten nooit opgestaan.

    Ontvang hem ook donderdag van amazon.co.uk…

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Je moet goed lezen Kristof waar o waar heb ik over verzendkosten gesproken ? Verzendkosten zijn gratis maar die 1,95 € zijn verwerkingskosten. Prijs is wel goed bij Proxis maar heb eigenlijk ook weinig zin om hem daar te bestellen.
    Ik begrijp niet waar je dat vandaan haalt.

    Bij het uitchecken staat die kost van 1,95 euro duidelijk onder de hoofding "verzendkosten", net zoals die kost beschreven staat in de pagina's "verzending".

    http://www.proxisazur.be/nl/klantens...ring/14/#faq_7

    Het is niet omdat er staat "Bij een elektronische betaling (via kredietkaart of debetkaart) wordt bij bestelling van één product een forfait aangerekend van 1,95 €. Per bijkomend product betaalt u 0,35 €." dat die kost slaat op die elektronische betaling, het gaat om de verzendkosten. Waarom ze dat daar specifiek de betalingsmethode er bijzetten is misschien het uitlokken van de verwarring, maar het gaat toch wel degelijk om verzendkosten.

  19. #219

    Standaard

    Er zijn al een aantal unboxings te vinden op youtube.

    Deze is van CBS Home Entertainment zelf.

  20. #220

    Standaard

    Eigenlijk vind ik al die uitpakvideo's een beetje jammer. De verrassing is er dan al af.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #221

    Standaard

    Lag in Mediamarkt Brussel voor EUR 99.99. Heb hem mooi laten liggen en daarnet gekocht op Amazon. Met die 30 euro die ik bespaar koop ik mooi iets anders want ik ben toch niet gek (MM wel blijkbaar aan zo'n prijs).

  22. #222

    Standaard

    Net de excuus-mail van Proxis ontvangen:

    Beste klant,



    Onlangs bestelde u Twin Peaks - The entire mystery op Blu-Ray.



    Het product werd door onze leverancier voor België en Nederland exclusief toegekend aan één verkoopskanaal en andere verkopers worden bijgevolg niet uitgeleverd.



    Wegens een technische fout* stond dit artikel onterecht op onze website en kon u het reserveren.

    Helaas zijn wij genoodzaakt om uw bestelling te annuleren.



    Later vandaag wordt nog een automatische mail uitgestuurd met meer informatie rond de verdere afhandeling.



    Wij bieden u een tegoedbon ter waarde van uw artikel, aangevuld met 10% extra voor het opgelopen ongemak.

    Indien U geen gebruik wenst te maken van deze tegoedbon, kan u een terugbetaling van uw artikel aanvragen.

    Indien u nog vragen heeft kan U steeds contact met onze klantendienst:

    customerservice@proxis.com

    Hou uw ordernummer bij de hand als u contact met ons opneemt.



    Onze excuses voor het ongemak.



    *Een fout in de data aanlevering van onze leverancier



    --

    Met vriendelijke groeten, sincères salutations, best regards



    Klantendienst Proxis

  23. #223

    Standaard

    Die van mij is verzonden via bn.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #224

    Standaard

    En daar gaat Proxis weer in de fout, ze moeten gewoon terugbetalen via de weg van betaling. Geen gedoe met tegoedbonnen etc, dat is NIET wettelijk. Ze gaan er nu maar weer van uit dat de meeste klanten niet reageren, ze een tegoedbon geven en hopen dat deze natuurlijk niet opgebruikt wordt.

  25. #225

    Standaard

    Ik heb net ook die mail gekregen van Proxis. Wat een gezeik joh, dat dat ze een beperking hebben in welke bedrijven die box mogen verkopen.
    Technische fout, ammehoela!
    Dan maar even zoeken waar ik hem ook voor ongeveer die prijs kan kopen...

Pagina 9 van 17 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •