De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 20th Century Fox kondigt release van Avatar aan op DVD en Blu-ray Disc

    20th Century Fox kondigt release van Avatar aan op DVD en Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik wil Avatar wel graag op dvd kopen maar ik weet niet of hij op mijn tv thuis goed tot zijn recht komt, misschien toch nog maar even snel naar de bioscoop gaan?

  3. #3

    Standaard

    Het wordt een superbit uitgave. Uitsluitend de film op 1.78:1 formaat.
    Origineel, zonder dat er boven en onder is weggeknipt (?) IMAX?

    http://latimesblogs.latimes.com/hero...3/avatar-.html
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #4

    Standaard Bluray

    Ik denk dat zo,n film pas echt tot z,n recht komt op high defination, vooral op een wat grotere scherm.
    Lang leve Bluray.

  5. #5

    Standaard

    Vondt dit de tegenvaller van het jaar. Ga hem denk ik ook niet kopen. Toch jammer, want qua beeld en geluid zal het absoluut smullen zijn op BD.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pulse Bekijk bericht
    Vondt dit de tegenvaller van het jaar. Ga hem denk ik ook niet kopen. Toch jammer, want qua beeld en geluid zal het absoluut smullen zijn op BD.
    Mijn jongere broer vond 'm ook tegenvallen. Het leek volgens hem net of dat je 2,5 uur naar World of Warcraft zit te kijken. Zelf heb ik 'm in 3D gezien en vond 'm helemaal super! Sterker nog, ik heb 'm 2 keer gezien in de bios.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  7. #7

    Standaard

    Stiekem vond ik m ook tegenvallen. Mooie effecten enzo, maar had toch steeds het idee dat ik naar een 3 uur durende smurfenversie van Pocahontas aan het kijken was.

    Ben de film eigenlijk alleen gaan kijken vanwege Sigourney Weaver.
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Het was gewoon één grote tech film, met een flinter dun verhaal.

  9. #9

    Standaard

    En - eigenlijk zoals te verwachten - is het uitmelken begonnen: geen 3D en geen extra's. Er zal dus over enige tijd wel een superdeluxe 3D Director's Cut van uitkomen (daar wacht ik dan wel op) ...

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind het allemaal geen ramp.
    Men geeft ruim van te voren aan dat er een 3D versie later in het jaar komt.
    Had de release van april niet uitgekomen, was deze latere release datum zelfs redelijk geweest voor Cameron doen.
    (Denk matige zeer trage letterbox dvd releases van Titanic en The Abyss en later weer de S.E.)
    En hoeveel T2 uitgaves zijn er wel niet geweest, ook op BD.

    Nu is het makkelijk om zelf te bepalen welke versie je wilt kopen.
    Of dat je liever een snelle of geduldige jongen wilt zijn.
    Tuurlijk zullen er ook genoeg zijn die beide kopen, maar dat is een bewuste keuze.
    Maar het is wel een keuze die je aangeboden wordt.

    Neem bijvoorbeeld de LOTR, dat vind ik pas uitmelkerij, daar worden de EE's bewust stil gehouden en uitgesteld om deze TC's aan de man te brengen.

    Ik verwacht geen Superbit versie als dat al van toepassing of waarde zou zijn bij BD.
    Dan hoeven ze de 3D versie ook niet uit te gaan brengen, denk eerder een snelle release zonder teveel aandacht.
    Ze zijn natuurlijk ook niet gek, daarom waarschijnlijk geen extra's.
    Er moet natuurlijk wel wat te wensen overblijven voor de 3D versie...
    Misschien schaffen ze zichzelf wat ruimte om de 3D versie zonder teveel tijdsdruk up to date te houden.
    Je kan er donder op zeggen dat deze een paar keer uitgesteld gaat worden omdat het allemaal nog niet helemaal werkt.
    Dan ben ik blij dat ik alvast een BD versie heb...


    Wel vind ik de BD hoes verschrikkelijk simpel en lelijk...
    Maarja, weer wat meerwaarde voor de 3D release.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 19-03-2010 om 12:23
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar de extra's.

  12. #12

    Standaard

    Ik las net t volgende op nu.nl (naast t feit dat Titanic in 2012 als 3D film uitkomt)

    In datzelfde interview bevestigt Cameron ook dat 'Avatar' dit najaar opnieuw uitkomt. Aan de film worden nieuwe scènes toegevoegd. De hernieuwde versie is daarom tien minuten langer dan haar voorganger.

    In 10 minuten kan veel gebeuren natuurlijk, maar mij lijkt t toch geen mega-toevoeging...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •