Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 224 worden weergegeven.

Discussie: Spider-Man

  1. #126

    Standaard

    goedkoopste prijs die ik zag in belgie ; 29 euro

    iemand een idee waar dit goedkoper kan?

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS

    Ik denk dat je mazzel had, want alle stapels naast de televisie (zowel links als rechts) en als je net de trap op komt lopen waren allemaal € 24,99 geprijst.
    Waarschijnlijk geluk gehad dan idd
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #128

  4. #129

    Standaard

    Ik heb vandaag gekeken bij Bcc en hij kost daar € 24,95.
    Maar ik heb hem laten liggen,want ik ga morgen toch naar de MM Arena voor nog iets anders ook.

  5. #130

    Standaard

    Tinseltown (Nijmegen) € 18,50

  6. #131

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marnix
    EUR 20,- Gameshop Den Haag
    Dan kan ik morgen net mijn bon terug naar de MM Rotterdam om € 5,= terug te halen.
    Want zij garanderen de laagste prijs en als dat binnen een straal van 30 km en binnen 10 dagen ergens anders goedkoper is en je kan het aantonen, dan krijg je het verschil terug.

    Welke straat zit die Gameshop in Den Haag?
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  8. #133

    Standaard

    Het bewijs!!!!
    Gameshop - de videogamesspeciaalzaak van Nederland!
    http://www.gameshop.nl/

    De Gameshop in Den Haag staat al jarenlang bekend om haar zeer uitgebreide collectie videogames. Voor alle platformen, waaronder Playstation 1 & 2, Dreamcast, Xbox, Gameboy, GameCube, Nintendo 64, PC en DVD worden in de Gameshop-winkels zowel vele spellen als accessoires aangeboden. Kom gerust een keer langs in een van onze winkels!

    Gameshop: Weimarstraat 61 - 2562 GR Den Haag - Tel. 070-3623196
    Gameshop: Schoolstraat 31 - 2511 AW Den Haag - Tel. 070-3656523

    Een overzicht van onze recente aanbiedingen:

    Spiderman

    DVD
    Bij de GAMESHOP verkrijgbaar vanaf dinsdag 19 november,niet voor 34.95,maar...
    Nu verkrijgbaar voor €19.95

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS

    Dan kan ik morgen net mijn bon terug naar de MM Rotterdam om € 5,= terug te halen.
    Want zij garanderen de laagste prijs en als dat binnen een straal van 30 km en binnen 10 dagen ergens anders goedkoper is en je kan het aantonen, dan krijg je het verschil terug.

    Welke straat zit die Gameshop in Den Haag?
    Laat je het weten of je gelukt is. Ik ga zaterdag naar MM Rotterdam Centrum toe, dan ga wil ik het ook proberen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #135

    Standaard

    Ik heb em afgelopen zondag ook voor 23.99 bij Mediamarkt gehaald hier in R'dam-Centrum! Maar op maandag kwam hun folder uit waarin ie voor 24.99 stond dus daarom is ie nu 24.99 bij MM...

    Gebeurd wel vaker bij MM...

  11. #136

    Standaard

    Ik heb 'm ook bij de MM gehaald voor 24,95, en ben terug gegaan toen ik zag dat ie bij de gameshop voor 19,95 was te halen... heb netjes mijn 5 euro teruggekregen

  12. #137

    Standaard

    Trekpleister Rotterdam Zuidplein € 27,99.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Laat je het weten of je gelukt is. Ik ga zaterdag naar MM Rotterdam Centrum toe, dan ga wil ik het ook proberen
    Is gelukt hoor.

    Ik had pagina 1 van de site van de Gameshop uitgeprint en kreeg zonder moeite € 5,02 retour.

    Dus iedereen: Uitprinten pagina 1 van de Gameshop en dan kan je hem voor € 19,95 bij MM Rotterdam Den Haag of Rijswijk gaan halen.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS

    Is gelukt hoor.

    Ik had pagina 1 van de site van de Gameshop uitgeprint en kreeg zonder moeite € 5,02 retour.

    Dus iedereen: Uitprinten pagina 1 van de Gameshop en dan kan je hem voor € 19,95 bij MM Rotterdam Den Haag of Rijswijk gaan halen.
    Ik heb 'm ook bij de MM gehaald voor 24,95, en ben terug gegaan toen ik zag dat ie bij de gameshop voor 19,95 was te halen... heb netjes mijn 5 euro teruggekregen
    Bedankt voor de info, ga ik morgen ook proberen. Kheb de pagina al uitgeprint
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  15. #140

    Standaard prijsverschil Spider-man

    ik was vanmiddag bij Etos en daar lag ie voor 39 euro!!!!!!!
    iemand voor me wou hem kopen maar ik zei dat ie dat beter niet kon doen en hem ergens anders kon kopen.Ik heb wel in de gaten dat prijsverschil een steeds vaker voorkomend probleem is

    zie hier het bewijs:Etos -39 euro
    FRS -29 euro
    MM - 25 euro
    Gameshop - 19 euro


    Ik vind het eigenlijk niet normaal meer


    Niets veranderd ,niets trekt bij ,het verlangen zit erin.

  16. #141

    Standaard

    Schlecker € 39,95 (en ze zijn ook nog trots)
    MM Heerlen € 22,-

    het is ronduit belachelijk
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #142

  18. #143
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: prijsverschil Spider-man

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Anderton


    zie hier het bewijs:Etos -39 euro
    Gameshop - 19 euro


    Ik vind het eigenlijk niet normaal meer
    en ik nog minder
    dit is totale waanzin dit moet gewoon niet mogen

  19. #144

    Standaard

    Mediamarkt Arena Boulavard € 24,95

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Ik had pagina 1 van de site van de Gameshop uitgeprint en kreeg zonder moeite € 5,02 retour.

    Dus iedereen: Uitprinten pagina 1 van de Gameshop en dan kan je hem voor € 19,95 bij MM Rotterdam Den Haag of Rijswijk gaan halen.
    Ik heb het in Rijswijk gezegd en 'm ook gekregen voor die prijs.

  21. #146

    Standaard

    Domme vraag, waar is de game-shop??

    Correct in R'dam kost Spidy 23,99

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicole Roques
    Domme vraag, waar is de game-shop??

    Edit
    Nicole zie onderstaande link

    Adres Gameshop
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS

    Is gelukt hoor.

    Ik had pagina 1 van de site van de Gameshop uitgeprint en kreeg zonder moeite € 5,02 retour.

    Dus iedereen: Uitprinten pagina 1 van de Gameshop en dan kan je hem voor € 19,95 bij MM Rotterdam Den Haag of Rijswijk gaan halen.
    Het is mij ook gelukt, had ook de pagina met de aanbieding uitgeprint en kreeg hem ook mee voor 19.99 Euro!!!!!. En volgens mij had ik de laatste, want ik zag ze niet meer liggen in de winkel En bij deze dank ik weer de medeforummers vor het vermelden van de verschillende prijzen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Het is mij ook gelukt, had ook de pagina met de aanbieding uitgeprint en kreeg hem ook mee voor 19.99 Euro!!!!!. En volgens mij had ik de laatste, want ik zag ze niet meer liggen in de winkel En bij deze dank ik weer de medeforummers vor het vermelden van de verschillende prijzen
    Ik ben dinsdag toevallig ook in rotterdam en dan ga ik dit ook proberen.....als ze er dan nog maar liggen.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  25. #150
    patrick van der will
    Guest

    Standaard

    ben vandaag op de zwarte markt in beverwijk geweest en daar werd je bijna dood gegooid met spider-man de dubbel dvd regio 2 was daar volop te krijgen in seal voor tussen de 18 en 22 euro. ze hadden ook nog een hoop andere leuke titels voor weinig dus goed idee om daar eens een dagje naar toe te gaan maar kijk wel eerst goed rond en probeer een beetje te onderhandelen want de prijzen lopen nogal uiteen.mocht er iemand intresse hebben en hem bij mij op willen halen in rotterdam zuid dan heb ik er 1 over voor 22.50.lijkt me een mooi prijsje.

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •