Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 224 worden weergegeven.

Discussie: Spider-Man

  1. #26
    Daniv
    Guest

    Standaard

    Op Amazon is hij 17.99 Dollar voor zowel de full screen versie en de wide screen versie. Ik heb mijn order al geplaatst

  2. #27

    Standaard

    Da's zeker exclusief verzendkosten?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  3. #28
    Daniv
    Guest

    Standaard

    Uiteraard. Maar verzendkosten zijn ongeveer 6 dollar. Dus kom je op ongeveer 24 dollar uit. Met een bijna 1 op 1 Euro/Dollar koers kom je dan niet veel hoger uit in Euro's.

  4. #29

    Standaard SPIDERMAN!!!(met NL-subs).

    Hier zal waarschijnlijk al een post over zijn maar kon hem niet vinden dus bij deze.
    Hij komt in engeland bij play 25 november uit en hij is dan met NL-subs voor 16.99 Pond!
    Ik bestel hem een paar dagen van te voren en dit is wel goed hoor eerst panic room nu Spiderman TOP Colombia tristar keep at it.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  5. #30

    Standaard Re: SPIDERMAN!!!(met NL-subs).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT

    Hij komt in engeland bij play 25 november uit en hij is dan met NL-subs voor 16.99 Pond!
    Ho stop!!
    Bij Ezydvd(Australie) komt Spiderman 30 okt. uit voor 20,56 euro!
    Omgerekend is jouw 16,99 pond zo'n 26,59 euro...en duurder en later dus...
    Wacht ook maar even met 't bestellen van Panic Room; die is daar ook veel goedkoper...

  6. #31

    Standaard

    He isis hoeveel kost hij dan bij Ezy en hoeveel kost de verzend?
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  7. #32
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Crew, kunnen deze worden samengevoegd?
    > Moderator note: Yep, bij deze!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    He isis hoeveel kost hij dan bij Ezy en hoeveel kost de verzend?
    Ik stuur je wel een pm, oke?

  9. #34

    Standaard

    Denk dat ik een paar weken wacht met het kopen van Spider-man, denk dat de prijs paar weken na release al een stuk is gedaald.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  10. #35

    Standaard

    ik zie hier wel allemaal prijzen voorbij komen maar nergens de nederlandse release datum, wel de engelse en australische.
    kan iemand mij mischien vertellen welke datum hij in nederland uitkomt?

  11. #36

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Vanaf 19 november bij Bartsmit € 34,99(fl.76,94)

  14. #39

    Standaard

    Dankzij deze thread besteld bij Devoted: 20 euro incl verzenden
    3d

  15. #40

    Standaard

    Het Kruidvat heeft een nog niet bevestigde (qua prijs) aanbieding van Spider-Man in de laatste folder staan. Iemand inside info?

    Bewuste folder (215 kb).

  16. #41

    Standaard

    edit; Ok Ok...rustig aan maar...ik heb het al weggehaald...just a joke

    On Topic dan maar; Ik denk niet dat ze by kruidvat onder de prys van devoted of ezy zullen gaan zitten.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Hmmm...nee dat niet, maar die blonde gozer in die rode fleecetrui en die breedbek tandpasta smile, komt zo te zien net by Albert Verlinden vandaan dus maybe morgen in RTL Boulevard meer nieuws over deze stuntaanbieding!?

    PS; Die bewegende zingende hond met sensor....wat voor soort mensen KOOPT dat spul nou!?
    (En is er een manier om dat soort mensen te verwyderen uit deze samenleving!? )
    ????

    Wat doet dit in een pricewatch thread van Spiderman ???
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #43

    Standaard

    Hm het lijkt erop dat die Australische dvd delzefde is als de Nederlandse, op het hoesje na waarschijnlijk.

    Maar heeft uit Australie bestellen verder geen nadelen ofzo? Heb je niet grotere kans op gedoe bij de douane, beschadiging of lange verzendtijd?
    En die Devoted site is wel ok? Beetje lelijke site... het plaatje van de Spider-Man dvd werkt niet eens. Bovendien staat er "in stock: 0".
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  19. #44

    Standaard

    echt top zo'n thread, ik had em in pre staan bij play, maar door jullie heb ik em nu ook bij devoted besteld. Toppie

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Dankzij deze thread besteld bij Devoted: 20 euro incl verzenden
    als ik nu kijk staat ie op 42,95. dat is €24.28 euro.
    hoe kom jij aan 20 euro? pre-order?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Het Kruidvat heeft een nog niet bevestigde (qua prijs) aanbieding van Spider-Man in de laatste folder staan. Iemand inside info?

    Bewuste folder (215 kb).
    Probeert vraag nogmaals beantwoord te krijgen
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam


    als ik nu kijk staat ie op 42,95. dat is €24.28 euro.
    hoe kom jij aan 20 euro? pre-order?
    Ik heb em gister besteld voor 35.77 bij devoted. Dat is precies 20€ dacht ik.

  23. #48

    Standaard

    kheb hem net bij ezy (was hier op voorraad bij devoted niet)besteld voor 36 nog wat dus iets van $40 incl. verzenden. is toch nog veel lager dan de prijzen die in nederland gevraagd worden.

    heerlijk zo'n creditcard

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam


    als ik nu kijk staat ie op 42,95. dat is €24.28 euro.
    hoe kom jij aan 20 euro? pre-order?
    hij staat voor 34,95 bij devoted. Is inclusief btw, wat wij niet hoeven te betalen -9% = 31,77 + verzendkosten (ik heb gekozen voor die van 5,70) = totaal van 37,47 = ongeveer €21
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak

    hij staat voor 34,95 bij devoted. Is inclusief btw, wat wij niet hoeven te betalen -9% = 31,77 + verzendkosten (ik heb gekozen voor die van 5,70) = totaal van 37,47 = ongeveer €21
    ja alleen was ie daar niet op voorraad, en voor 2 euro meer wil ik hem dan nu verzonden hebben

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •